דף הבית » תרופות סבתא » כפות רגליים בוערות – 22 הסעדים של סבתא עם תוצאות מוכחות וחשובות
dbdaddaa daddcdddd dddadaddaa  ddadadddd dadc daddaad dadd daa

כפות רגליים בוערות – 22 הסעדים של סבתא עם תוצאות מוכחות וחשובות

רגליים כואבות?22 הסעדים של סבתא עם תוצאות מוכחות

האם אתה סובל מכפות רגליים כואבות או בוערות?אם כן, אתה לא לבד.אנשים רבים חווים אי נוחות זו, ולעתים קרובות זה נובע ממצב רפואי, אבל גם אם זה לא, ישנם כמה תרופות פשוטות שיכולות לעזור לך לקבל הקלה.להלן 22 סעדים של סבתא מנוסה ואמיתית שיכולים לעזור לך לקבל הקלה מתחושת הבריפה בכפות הרגליים.

H2 – להשרות את הרגליים

אחד התרופות הפשוטות והיעילות ביותר לשריפת רגליים הוא לספוג אותם במים פושרים.זה יעזור להפחית את הדלקת וגם להוציא את כל הרעלים שעלולים להיות נלכדים בכפות הרגליים.משרים את כפות הרגליים במשך 15 עד 20 דקות, מספר פעמים ביום, כדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר.אתה יכול להוסיף למלחי אפסום או סודה לשתייה למים לתוספת הקלה.

H2 – פעילות גופנית

פעילות גופנית כפות הרגליים יכולה לעזור בשיפור זרימת הדם תוך הקלה על תחושת הבריבה.תרגילים פשוטים כמו הליכה, ריצה או אפילו סתם מתיחת כפות הרגליים יכולים לעזור להפחית את הכאב ואי הנוחות.

H3 – טיפ מועיל

בעת פעילות גופנית כפות הרגליים, התמקדו באזור בו תחושת השריפה היא החזקה ביותר.זה יעזור למקד לכאב ולספק את הקלה רבה ביותר.

H2 – עיסוי

עיסוי כפות הרגליים יכול לעזור בשיפור זרימת הדם ולהפחית את תחושת הבריבה.אתה יכול להשתמש בכדור עיסוי, רולר קצף או אפילו בידיים שלך כדי לעסות את כפות הרגליים.התחל על ידי יישום לחץ עדין על האזור בו תחושת השריפה היא החזקה ביותר.כשאתה מעסה, עבד את דרכך למעלה ולמטה בכף הרגל, באמצעות תנועות מעגליות.

H2 – טיפול חם וקור

שימוש בטיפול חם וקור הוא גם תרופה יעילה לשריפת רגליים.לשם כך תוכלו להחליף בין קומפרסים חמים וקרים.התחל על ידי יישום קומפרס חם על האזור בו תחושת השריפה היא החזקה ביותר.לאחר מכן עברו לדחיסה קרה והחלפו בין השניים למשך 15 עד 20 דקות.זה יעזור להפחית דלקת ולספק הקלה מתחושת הבריבה.

H2 – מנוחה

קבלת מנוחה נאותה חיונית להפחתת תחושת הבריבה בכפות הרגליים.דאג לקבל לפחות 8 שעות שינה כל לילה ונסה לקחת הפסקה מפעילויות גופניות במהלך היום.זה יעזור להפחית דלקת ולספק הקלה מתחושת הבריבה.

H2-תרופות ללא מרשם

אם תחושת השריפה נמשכת, ייתכן שתרצה לשקול לקחת תרופה ללא מרשם כמו איבופרופן או אצטמינופן.תרופות אלה יכולות לעזור להפחית את הדלקת ולספק הקלה מתחושת הבריבה.עם זאת, הקפד לדבר עם הרופא שלך לפני שאתה לוקח תרופה כלשהי.

H2 – חבילות קרח

החלת חבילת קרח על האזור בו תחושת השריפה היא החזקה ביותר יכולה לעזור גם לספק הקלה.אתה יכול להשתמש בקומפרס קר או שקית ירקות קפואים.החל את חבילת הקרח במשך 10 עד 15 דקות מספר פעמים ביום כדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר.

H2 – מלחי אפסום

מלחי אפסום הם תרופה נהדרת לשריפת רגליים.הם עוזרים להפחתת הדלקת ולהוציא את כל הרעלים שעלולים להילכד בכפות הרגליים.כדי להשתמש בתרופה זו, הוסף שתי כוסות של מלחי אפסום לאמבטיה חמה והספוג את כפות הרגליים למשך 15 עד 20 דקות.

H2 – סודה לשתייה

סודה לשתייה היא תרופה יעילה נוספת לשריפת רגליים.תרופה טבעית זו מסייעת להפחתת הדלקת ולספק הקלה מתחושת הבריבה.כדי להשתמש בתרופה זו, הוסף שתי כפות סודה לשתייה לאמבט מים חמים וספג את כפות הרגליים למשך 15 עד 20 דקות.

H2 – חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא גם תרופה יעילה לשריפת רגליים.תרופה טבעית זו מסייעת להפחתת הדלקת ולספק הקלה מתחושת הבריבה.כדי להשתמש בתרופה זו, הוסף שתי כוסות חומץ תפוחים לאמבט מים חמים והספוג את כפות הרגליים שלך למשך 15 עד 20 דקות.

H2 – שמן לבנדר

שמן לבנדר הוא תרופה נהדרת לשריפת רגליים.תרופה טבעית זו מסייעת להפחתת הדלקת ולספק הקלה מתחושת הבריבה.כדי להשתמש בתרופה זו, הוסף כמה טיפות של שמן לבנדר לאמבט של וואט חםאה וספוג את כפות הרגליים למשך 15 עד 20 דקות.

H2 – Epsom Salt Soaks

תרופה יעילה נוספת לשריפת רגליים היא לגרום למלח אפסום להשרות.תרופה זו מסייעת להפחתת הדלקת ולספק הקלה מתחושת הבריבה.כדי לגרום למלח אפסום להשרות, הוסף שתי כוסות של מלחי אפסום לאמבט מים חמים וספוג את כפות הרגליים למשך 15 עד 20 דקות.

H2 – שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא תרופה נהדרת לשריפת רגליים.תרופה טבעית זו מסייעת להפחתת הדלקת ולספק הקלה מתחושת הבריבה.כדי להשתמש בתרופה זו, עיסוי כמה טיפות שמן קוקוס לרגליים לפני

כפות רגליים בוערות – 22 הסעדים של סבתא עם תוצאות מוכחות וחשובות

ישנם מספר דברים שיכולים לגרום לרגליים בוערות, מפגיעה עצבית למחזור גרוע.אמנם יש לטפל בגורם בתחושת הבריכה על ידי רופא, אך ישנם מספר תרופות ביתיות שהועברו מסבתות לאורך השנים שעשויות לעזור להקל על התסמינים.

1.עיסוי קרח

אחד התרופות הביתיות הנפוצות ביותר לשריפת רגליים הוא עיסוי קרח.לשם כך, מלאו שקית ניילון עם קוביות קרח ועסה את האזור למשך כרבע שעה.הטמפרטורה הקרה יכולה לסייע בהפחתת הדלקת ולספק הקלה מתחושת השריפה.

2.אמבטיה מלח אפסום

הוספת מלח אפסום לאמבט חם יכולה לעזור להרגיע את התחושה הבוערת.המגנזיום סולפט במלח האפסום מסייע בהפחתת הדלקת ויכול לספק הקלה מתחושת השריפה.

3.דחיסה חמה וקרה

קומפרסים חמים וקרים לסירוגין יכולים לעזור בשיפור זרימת הדם ולהפחית את צריבה בכפות הרגליים.לשם כך, משרים מטלית במים חמים ומורחים אותו על האזור הפגוע למשך מספר דקות.ואז, משרים מטלית במים קרים ומורחים אותו על האזור למשך מספר דקות.חזור על תהליך זה מספר פעמים ביום.

4.חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים הוא בעל תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את תחושת השריפה בכפות הרגליים.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים שתי כפות חומץ תפוחים עם כוס מים חמים וספגו את כפות הרגליים למשך 15 דקות.

5.סודה סודה לשתייה

סודה לשתייה היא אנטי דלקתית טבעית וניתן להשתמש בה כדי להפחית את תחושת השריפה בכפות הרגליים.לשם כך, מערבבים כוס סודה לשתייה עם כמה טיפות שמן אתרים ומספיק מים חמים כדי ליצור משחה.החל את העיסה על האזור המושפע ותן לו לשבת 15 דקות לפני שטיפתו.

מסקנה

שריפת רגליים היא בעיה שכיחה שיכולה להיות מאוד לא נוחה.אמנם חשוב לפנות לייעוץ רפואי כדי לטפל במטרה הבסיסית, אך ישנם מספר תרופות ביתיות שהועברו מסבתות לאורך השנים שעשויות לעזור להקל על התסמינים.תרופות אלה כוללות עיסוי קרח, אמבטיית מלח אפסום, קומפרס חם וקור, חומץ תפוחים וסודה סודה לשתייה.

שאלות נפוצות

מה הגורמים לרגליים בוערות?

הגורמים לכפות רגליים בוערות יכולות להשתנות, אך חלק מהגורמים השכיחים ביותר כוללים נזק עצבי, זרימה לקויה, סוכרת ודלקת פרקים.

האם תרופות ביתיות יעילות לשריפת רגליים?

כן, תרופות ביתיות כמו עיסוי קרח, אמבט מלח אפסום, דחיסה חמה וקרה, חומץ תפוחים וספיגת סודה לשתייה יכולים להיות יעילים להפחתת תחושת הבריבה בכפות הרגליים.עם זאת, חשוב לפנות לייעוץ רפואי כדי להתייחס למטרה הבסיסית.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן