דף הבית » תרופות סבתא » הסרת ליחה – 10 תרופות של סבתא מיוחדת המסייעות בהחלמה

הסרת ליחה – 10 תרופות של סבתא מיוחדת המסייעות בהחלמה

ליחה היא הצטברות של ריר בגרון והריאות העלולות לגרום לתסמינים רבים לא נוחים.זה יכול להוביל לגודש בחזה, קשיי נשימה, שיעול ונושאים אחרים.למרבה המזל, ישנם כמה סעדים שהוכחו כיעילים להפחתת תסמיני הליחה ובסיוע בהחלמה.להלן 10 סעדים של סבתא מיוחדים שיכולים לעזור לך להיפטר מפלגה במהירות ובקלות.

1.מים חמים ומיץ לימון

תרופה פשוטה אך יעילה לליחה היא לשתות כוס מים חמים מעורבבים במיץ לימון טרי.החומציות של מיץ הלימון מסייעת בפירוק הליחה, מה שמקל על הגירוש, ואילו המים החמים עוזרים להרגיע את הגרון ולהפחית את הדלקת.חשוב גם להישאר לחות, מכיוון שזה יעזור לדלל את הליחה ולהקל על הגירוש.

2.תה דבש וג’ינג’ר

תה דבש וג’ינג’ר הוא תרופה פופולרית נוספת לליבה.הדבש עוזר לצבוע את הגרון ולהפחית את הגירוי, ואילו לג’ינג’ר יש תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית נפיחות וגירוי.כדי להכין את התה, פשוט כפוף כפית של ג’ינג’ר מגורד טרי בכוס מים חמים למשך 10 דקות, ואז הוסף כפית דבש ושתייה.

3.שאיפת קיטור

שאיפת קיטור היא דרך נהדרת להפחית את הליחה ולהרגיע את הגרון.פשוט מלאו קערה במים חמים, הוסיפו כמה טיפות של שמנים אתרים כמו אקליפטוס או מנטה ואז מכסים את ראשכם במגבת ושאפו את הקיטור.זה יעזור לפרק את הריר ולהקל על הגירוש.

טיפ ייחודי ומועיל:

בעת שימוש בשאיפת אדים, וודא שאתה עוצב את העיניים ואת הפה מכוסה במגבת.זה יעזור להבטיח שהקיטור לא ייכנס לעיניים או בגרון, מה שיכול להיות לא נוח.

4.כורכום וחלב

כורכום הוא חומר אנטי דלקתי רב עוצמה שיכול לעזור להפחית את הליחה ולהרגיע את הגרון.כדי להכין תרופה של כורכום וחלב, פשוט הוסף כפית כורכום לכוס חלב חם ושתייה.אתה יכול גם להוסיף כפית דבש לתערובת למתיקות נוספת.

5.גרגר מי מלח

גרגר עם מי מלח הוא תרופה עתיקה לליחה.המלח מסייע בהפחתת דלקת וגירוי, ואילו המים החמים עוזרים לשחרר את הריר ולהקל על הגירוש.כדי להפוך את לגרגר המים המלח, פשוט ממיסים כפית מלח בכוס מים חמים, ואז לגרגר ולירוק החוצה.

6.חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים הוא דרך נהדרת להפחית את הליחה ולהרגיע את הגרון.החומציות של החומץ מסייעת בפירוק הריר, מה שמקל על הגירוש.כדי להשתמש בחומץ תפוחים, פשוט מערבבים כף חומץ עם כוס מים חמים ושתייה.אתה יכול גם להוסיף כפית דבש למתיקות נוספת.

7.מיץ בצל

מיץ בצל הוא תרופה יעילה נוספת לליחה.המיץ עוזר להפחית דלקת וגירוי, ואילו הגופרית בבצל עוזרת לפרק את הריר ולהקל על הגירוש.כדי להכין את מיץ הבצל, פשוט מערבבים בצל בינוני עם כוס מים, מסננים ושתייה.

8.שום ודבש

שום הוא אנטיביוטיקה טבעית שיכולה לעזור להפחית את הליחה ולהרגיע את הגרון.להכנת תרופת שום ודבש, פשוט מערבבים שן שום כתוש של שום עם כפית דבש ובליעה.אתה יכול גם להוסיף קמצוץ מלח לטעם נוסף.

9.זרעי חילבה

זרעי חילבה הם תרופה יעילה לליחה.הזרעים מכילים תכונות ריריות המסייעות להפחתת דלקת וגירוי, ואילו התרכובות האנטי דלקתיות עוזרות לפרק את הריר ולהקל על הגירוש.כדי להשתמש בזרעי חילבה, פשוט משרים כפית זרעים בכוס מים חמים למשך 10 דקות, ואז מסננים ושותים.

10.סירופ ג’ינג’ר ודבש

סירופ ג’ינג’ר ודבש הוא דרך נהדרת להפחית את הליחה ולהרגיע את הגרון.כדי להכין את הסירופ, פשוט מערבבים כפית של ג’ינג’ר מגורד טרי עם כפית דבש וסיכהCh של מלח.תן לתערובת לשבת 10 דקות, ואז מסננים ושותים.

6.מיץ בצל טרי

מיץ בצל טרי הוא אחד התרופות הטבעיות העתיקות ביותר להסרת ליחה.מיץ בצל מסייע בהפחתת הדלקת בדרכי הנשימה ובעל תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי-פטרייתיות חזקות.כדי להכין, פשוט חותכים בצל טרי לחתיכות קטנות ומערבבים אותו במעט מים.מסננים את המיץ ושותים אותו פעמיים עד שלוש ביום.אתה יכול גם לערבב אותו עם דבש או מיץ לימון לקבלת יתרונות נוספים.

7.שום

שום הוא אנטיביוטיקה טבעית וניתן להשתמש בה כדי לסייע בהפחתת ליחה.יש לו תכונות אנטי -ויראליות ואנטיבקטריאליות חזקות שיכולות לעזור להילחם בזיהומים ולהפחית דלקת.כדי להשתמש בשום כתרופה, פשוט מוחץ כמה שיני שום והוסף אותם לכוס מים חמים.שתו תערובת זו פעמיים עד שלוש ביום עד שהסימפטומים שלכם משתפרים.

8.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה טבעית נוספת שניתן להשתמש בה כדי לעזור להפחית את הליבה.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-ויראליות חזקות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהילחם בזיהומים.כדי להשתמש בג’ינג’ר כתרופה, מגרד חתיכת ג’ינג’ר טרי ותלווה אותו במים חמים למשך 15 דקות.מסננים את התערובת ושותה אותה פעמיים עד שלוש ביום עד שהסימפטומים שלכם משתפרים.

9.כורכום

כורכום הוא אנטי דלקתי טבעי וניתן להשתמש בו כדי לסייע בהפחתת ליחה.יש לו תכונות נוגדות חמצון חזקות שיכולות לעזור להילחם בזיהומים ולהפחית את הדלקת.כדי להשתמש בכורכום כתרופה, מערבבים כפית אחת של אבקת כורכום עם כוס חלב או מים חמים.שתו תערובת זו פעמיים עד שלוש ביום עד שהסימפטומים שלכם משתפרים.

10.שאיפת קיטור

שאיפת קיטור היא תרופה טבעית שניתן להשתמש בה כדי לסייע בהפחתת ליחה.זה עוזר לפתוח את דרכי הנשימה ומקל על הנשימה.כדי להשתמש בשאיפת קיטור כתרופה, מלאו קערה במים חמים והוסיפו כמה טיפות של שמנים אתרים כמו אקליפטוס או מנטה.הניחו מגבת מעל הראש ושאפו את הקיטור למשך 10 דקות.עשו זאת פעמיים עד שלוש ביום עד שהסימפטומים שלכם משתפרים.

מסקנה

הסרת ליחה יכולה להיות תהליך קשה ולא נוח, אך עם התרופות הטבעיות הנכונות ושינויים באורח החיים, ניתן לעשות זאת.סבתות משתמשות בסעדים אלה כבר מאות שנים, והן יכולות להיות יעילות באותה מידה כיום.נסה אחד או יותר מהתרופות הללו כדי לעזור להפחית את הליחה שלך ולהאיץ את ההתאוששות שלך.

שאלות נפוצות

  • מהם כמה תרופות טבעיות להסרת ליחה? כמה תרופות טבעיות להסרת ליחה כוללות דבש, לימון, מיץ בצל טרי, שום, ג’ינג’ר, כורכום ושאיפת קיטור.
  • באיזו תדירות עלי להשתמש בתרופות אלה? עליך להשתמש בתרופות אלה פעמיים עד שלוש ביום עד שתסמינים שלך ישתפרו.

הסרת ליחה עם תרופות טבעיות היא דרך יעילה להאיץ את ההחלמה שלך.סבתות משתמשות בסעדים אלה כבר מאות שנים, והן יכולות להיות יעילות באותה מידה כיום.עם שינויים באורח החיים הנכון והשימוש הנכון בסעדים אלה, אתה יכול להיות בדרך להרגיש טוב יותר תוך זמן קצר.

כשמדובר בבריאותך, חשוב לפנות לייעוץ רפואי מקצועי לפני שתנסה תרופות טבעיות כלשהן.תרופות טבעיות יכולות להועיל, אך תמיד עדיף להתייעץ עם איש מקצוע בתחום הבריאות לפני השימוש בהם.

הסרת ליחה עם תרופות טבעיות זו דרך נהדרת להאיץ את ההחלמה שלך ולחזור להרגיש טוב יותר.עם שינויים באורח החיים הנכון והשימוש הנכון בסעדים אלה, אתה יכול להיות בדרך להרגיש טוב יותר תוך זמן קצר. wikipedia.org יש מידע נוסף על היתרונות של הסרת ליחה עם תרופות טבעיות.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן