דף הבית » תרופות סבתא » הסרת ליחה מהגרון – 23 הסעדים של סבתא מיוחדת ומרפאת

הסרת ליחה מהגרון – 23 הסעדים של סבתא מיוחדת ומרפאת

הסרת ליחה מהגרון – 23 הסעדים של סבתא מיוחדת וריפוי

גוף האדם הוא אורגניזם מורכב, וכשהוא חולה, יש לטפל בו בזהירות ובכבוד.הגרון הוא אחד האזורים הרגישים ביותר בגוף, וכשהוא נדבק בפליגה, זה יכול להיות קשה להיפטר ממנו.למרבה המזל, ישנם תרופות טבעיות רבות שיכולות לעזור להוציא ליחה מהגרון.במאמר זה נדון ב -23 סעדים של סבתא מיוחדים וריפוי שיכולים לעזור לפנות ליחה מהגרון.

1.דבש ולימון

אחד התרופות הפופולריות והיעילות ביותר לליבה בגרון הוא דבש ולימון.כדי להכין תרופה זו, מערבבים כפית דבש אחת עם כפית אחת של מיץ לימון סחוט טרי.יש לקחת תערובת זו שלוש פעמים ביום עד שהפלגה נעלמת.הדבש יעזור להרגיע את הגרון ומיץ הלימון יעזור לפרק את הריר ולהקל על הגירוש.

2.תה ג’ינג’ר

תה ג’ינג’ר הוא אחד התרופות הוותיקות והיעילות ביותר לליבה בגרון.להכנת תה ג’ינג’ר, פשוט הרתיחו מעט מים והוסיפו כמה פרוסות שורש ג’ינג’ר טרי.נותנים לתערובת תלולה למשך 10 דקות, ואז מסננים את התה ומוסיפים כפית דבש.יש לקחת את התה הזה פעמיים ביום עד שהפלגה נעלמת.לג’ינג’ר יש תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-בקטריאליות שיעזרו להפחית את הדלקת בגרון ולהרוג כל חיידקים שעלולים לגרום לזיהום.

טיפ ייחודי:

בעת הכנת תה הג’ינג’ר, תוכלו להוסיף כמה טיפות של שמן אקליפטוס למים לקבלת דחיפה נוספת.לשמן אקליפטוס יש תכונות אנטי -חיטוי טבעיות שיעזרו להפחית את הדלקת בגרון ולנקות את הליחה.

3.גרגר מי מלח

גרגר עם מי מלח חמים הוא אחד התרופות העתיקות והיעילות ביותר לליחה בגרון.להכנת הגרגר, מערבבים ¼ כפית מלח בכוס מים חמים.גרגר את התערובת למשך 30 שניות ואז ירק אותה.זה צריך להיעשות שלוש פעמים ביום עד שהפלגה נעלמת.מי המלח יסייעו להפחית את הדלקת ולפרק את הליחה, מה שמקל על הגירוש.

4.Steam צמחי צמחים

קיטור צמחים הוא דרך נהדרת לפנות את הליחה מהגרון.כדי להכין את האדים, פשוט הרתיחו מעט מים והוסיפו כמה טיפות שמן אתרי, כמו אקליפטוס, מנטה או רוזמרין.הניחו את הפנים על המים הרותחים ושאפו את הקיטור למשך 10 דקות.זה יעזור להפחית את הדלקת בגרון ולנקות את הליחה.

אלה רק כמה מהתרופות הטבעיות הרבות שיכולות לעזור להסיר ליחה מהגרון.אם אתה סובל מפלג בגרון, נסה את אחד התרופות הללו ובדוק אם זה עוזר.

הסעדים של סבתא להסרת ליחה מהגרון

סבתות מציעות תרופות טבעיות לליחה בגרון במשך דורות.התרופות המיוחדות והריפוי הללו עדיין נמצאות בשימוש נרחב כיום, לרוב בהצלחה רבה.בעוד שחלק מהתרופות מיושנות ונבדקות זמן, אחרות הן תוספות עדכניות יותר לתמהיל.להלן 23 סעדים של סבתא מיוחדים ומרפאים להסרת ליחה מהגרון.

דבש ולימון

אחד התרופות הפופולריות ביותר להסרת ליחה מהגרון הוא שילוב של דבש ולימון.לימון מסייע בהפחתת דלקת ודבש הוא חומר אנטיבקטריאלי יעיל.כדי להכין תרופה זו, מערבבים 1 כף מיץ לימון טרי עם כפית דבש בכוס מים חמים.שתו את התערובת לאט וכדאי לכם בקרוב לחוות הקלה.

תה ג’ינג’ר

ג’ינג’ר ידוע זה מכבר בתכונות הריפוי שלו ולעתים קרובות הוא משמש לטיפול בפליגה בגרון.להכנת תה ג’ינג’ר, פשוט הוסף כמה פרוסות ג’ינג’ר טרי לסיר מים רותחים.מבשלים למשך 10 דקות ומסננים את הנוזל.מוסיפים כפית דבש ולוגמים את התה באטיות.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה נוספת שנבדקה בזמן להסרת ליחה מהגרון.להכינו תרופה זו, מערבבים 1 כף חומץ תפוחים עם כפית דבש בכוס מים חמים.שתו את התערובת פעמיים ביום כדי לעזור להפחית את ליחת הגרון.

שום

שום הוא חומר אנטיבקטריאלי רב עוצמה וניתן להשתמש בו כדי לסייע בהפחתת ליחת הגרון.פשוט קוצצים כמה שיני שום ולהוסיף אותם לסיר מים רותחים.מבשלים למשך 10 דקות ומסננים את הנוזל.שתו את הנוזל לאט כדי לעזור להפחית את ליחת הגרון.

גרגר מי מלח

גרגרי מי מלח שימשו במשך מאות שנים כדי לעזור להפחית את ליחת הגרון.להכנת גרגר מים מלח מערבבים 1 כפית מלח בכוס מים חמים ומגרדים את התערובת למשך מספר דקות.חזור על התהליך מספר פעמים ביום כדי לעזור להפחית את ליחת הגרון.

מיץ תפוחים

מיץ תפוחים הוא תרופה נהדרת להפחתת ליחת גרון.כל שעליך לעשות הוא לשתות כוס מיץ תפוחים טרי פעמיים ביום ועליך לחוות בקרוב הקלה.

חלב כורכום

חלב כורכום הוא תרופה נוספת שנבדקה בזמן להסרת ליחה מהגרון.כדי להכין תרופה זו, מערבבים 1 כפית אבקת כורכום בכוס חלב חם.שתו את התערובת פעמיים ביום ועליכם בקרוב לחוות הקלה.

תה מנטה

תה מנטה הוא תרופה נהדרת להסרת ליחה מהגרון.כדי ליצור תרופה זו, פשוט הוסף כמה עלי מנטה טריים לסיר מים רותחים.מבשלים למשך 10 דקות ומסננים את הנוזל.שתו את התה לאט וכדאי לכם בקרוב לחוות הקלה.

מיץ בצל

מיץ בצל הוא תרופה יעילה נוספת להסרת ליחה מהגרון.כל שעליך לעשות הוא לחלץ את המיץ מכמה בצל ומערבב אותו עם כפית דבש.שתו את התערובת פעמיים ביום כדי לעזור להפחית את ליחת הגרון.

זרעי חילבה

זרעי חילבה משמשים לרוב כדי לסייע בהפחתת ליחת הגרון.פשוט משרים כמה כפיות זרעי חילבה בכוס מים חמים למשך כמה שעות.מסננים את הנוזל ושותים אותו לאט.

ג’ינג’ר ודבש

ג’ינג’ר ודבש הוא תרופה פופולרית נוספת להסרת ליחה מהגרון.כל שעליך לעשות הוא לערבב 1 כפית של ג’ינג’ר מגורד עם כפית דבש ושותה את התערובת פעמיים ביום.

שום ודבש

שום ודבש הוא תרופה נוספת שנבדקה בזמן להסרת ליחה מהגרון.כל שעליך לעשות הוא לערבב 1 שן שום כתוש עם כפית דבש ושותה את התערובת פעמיים ביום.

הל ודבש

הל ודבש הוא תרופה יעילה נוספת להסרת ליחה מהגרון.כל שעליך לעשות הוא לערבב 1 כפית אבקת קר עם כפית דבש ושותה את התערובת פעמיים ביום.

ג’ינג’ר, דבש ולימון

ג’ינג’ר, דבש ולימון הוא תרופה פופולרית נוספת להסרת ליחה מהגרון.פשוט מערבבים 1 כף מיץ לימון טרי, 1 כפית ג’ינג’ר מגורד וכפית דבש

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן