דף הבית » תרופות סבתא » הנגאובר – 18 תרופות של סבתא לטיפול מהיר ושימושי
ddaddddda  daadaddaddaa dadc daddaad dcdddaddc deddda dda

הנגאובר – 18 תרופות של סבתא לטיפול מהיר ושימושי

ההנגאובר האיום – 18 התרופות של סבתא לטיפול מהיר ושימושי

זה תרחיש מוכר עבור רבים מאיתנו – אתה מתעורר מרגיש שהראש שלך מסתובב, וגם החדר מסתובב.אתה בקושי יכול לפקוח את העיניים שלך, והאור כואב לך בראש.יש לך כאב ראש דופק ומרגיש בחילה וסחרחורת.אתה יודע שזה הולך להיות יום מחוספס – והכל בגלל הנגאובר.

הנגאובר הם תוצאה של שתיית יותר מדי אלכוהול.הגוף לא יכול לעבד את האלכוהול במהירות מספיק, והוא יכול להצטבר בזרם הדם, מה שמוביל למגוון תסמינים כולל בחילה, התייבשות, כאב ראש, עייפות ועוד.

למרבה המזל, ישנם כמה תרופות טבעיות להנגאובר שקיימות כבר דורות.ריכזנו 18 מהתרופות הטובות ביותר של סבתות ברחבי העולם, כך שתוכלו למצוא במהירות ובקלות הקלה מההנגאובר שלכם.

1.לשתות הרבה מים

אחד הדברים החשובים ביותר לעשות בעת התמודדות עם הנגאובר הוא להתייבש מחדש את גופך על ידי שתיית הרבה מים.אלכוהול הוא משתן, מה שאומר שהוא גורם לך להשתין יותר מהרגיל, מה שמוביל להתייבשות.כדי לנטרל זאת, וודא שאתה שותה הרבה מים לפני, במהלך ואחרי שתיית אלכוהול.

2.אכלו בננה

בננות הן מקור נהדר לאשלגן, החשוב לשמירה על איזון אלקטרוליטים.זה יכול לעזור במניעת התייבשות ולהפחתת חומרת הסימפטומים שלך.אכל בננה לארוחת בוקר, או לאכול אחת לפני או אחרי השתייה כדי לעזור לך להתייבש.

3.קח תוסף קומפלקס ויטמין B

אלכוהול מרוקן את חנויות הוויטמינים של B Body, החשובים לשמירה על רמות אנרגיה ולתמיכה במערכת העצבים.נטילת תוסף B-Complex יכולה לעזור לחדש את החנויות הללו ולהפחית את חומרת הסימפטומים שלך.

4.לשתות תה ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה טבעית לבחילה, והיא יכולה לעזור ליישב את הבטן לאחר לילה של שתייה.הכינו תה ג’ינג’ר על ידי הוספת כמה פרוסות ג’ינג’ר טרי למים חמים, או נסו להוסיף קצת ג’ינג’ר לשייק הבוקר שלכם.

5.אכלו אוכל קל אך מזין

אכילת אור אך מזון מזין יכול לעזור לחדש את חומרי התזונה של גופך ולספק אנרגיה נחוצה.היצמדו למזונות קלים ובעלי עיכול בקלות כמו טוסט, שיבולת שועל, יוגורט ופירות.הימנע ממזון שמנוני או מטוגן, מה שעלול להחמיר את הסימפטומים שלך.

טיפ ייחודי ומועיל

אם אתם מרגישים ממש מפוארים, נסו לאכול כמה קרקרים ולוגם על איזה מרק או בוילון ברור.הנתרן במרק יכול לעזור להחליף אלקטרוליטים, ואילו הפיצוחים יכולים לעזור ליישב את הבטן.

חלק II: 18 תרופות להנגאובר לטיפול מהיר ושימושי

הנגאובר יכול להיות אכזרי, והם יכולים להיות קשה להתנער.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות שהועברו לאורך הדורות ויכולים לעזור להקל על התסמינים השכיחים.להלן 18 תרופות להנגאובר שסבתא שלך תהיה גאה בהן.

1.Hydrate

אחד הדברים החשובים ביותר לעשות כשיש לך הנגאובר הוא לוודא שאתה נשאר לחות.שתיית משקאות ספורט עשירים במים או אלקטרוליטים יכולה לעזור לחדש את הנוזלים שאבדו משתיית אלכוהול.

2.קבל קצת מנוחה

הדבר הטוב ביותר לעשות כשאתה מרגיש את ההשפעות של הנגאובר הוא לנוח קצת.שינה יכולה לעזור לגופך להתאושש ולתת לך את האנרגיה הדרושה לך כדי להתמודד עם היום.

3.אכלו ארוחה בריאה

אכילת ארוחה בריאה יכולה לעזור להחזיר את האנרגיה שלך ולתת לגופך את החומרים המזינים הדרושים לו כדי להתאושש.לאכול ארוחת בוקר זה תמיד רעיון טוב, אבל כדאי גם לנסות לאכול ארוחות מאוזנות לאורך כל היום.

4.קח משכך כאב

אם אתה מרגיש כואב וכואב, נטילת משכך כאבים יכולה לעזור להקל על התסמינים.הקפד להתייעץ עם הרופא שלך לפני נטילת תרופה כלשהי.

5.לשתות תה ג’ינג’ר

תה ג’ינג’ר ידוע בתכונותיו המרגיעות ויכול לעזור להקל על בטן נסערת.אתה יכול להכין תה ג’ינג’ר משלך בבית על ידי הרתחת ג’ינג’ר טרישורש במים.

6.אכלו כמה טוסט

אכילת חתיכת טוסט או כל פחמימות קלות אחרות יכולה לעזור לספוג את האלכוהול במערכת שלך.אכילת חטיף קטן יכולה גם לעזור ליישב את הבטן.

7.קח תוסף ויטמין B

נטילת תוסף ויטמין B יכולה לעזור להחזיר את הוויטמינים והמינרלים שאבדו משתיית אלכוהול.ידוע כי ויטמין B מסייע בהפחתת העייפות ולהגביר את רמות האנרגיה שלך.

8.לשתות קפה או תה

שתיית כוס קפה או תה יכולה לעזור לך לתת לך את האנרגיה הדרושה לך כדי לעבור את היום.הקפאין יכול גם לעזור להפחית את תחושת הבחילה.

9.אכלו בננה

בננות הן מקור נהדר לאשלגן ויכולות לעזור לחדש את האלקטרוליטים שאבדו משתיית אלכוהול.אכילת בננה יכולה גם לעזור להקל על בטן נסערת.

10.להתקלח קר

התקלחות קרה יכולה לעזור להפחית את תחושת הבחילה והעייפות.המים הקרים יכולים גם לעזור להעיר את גופך ולתת לך את האנרגיה הדרושה לך כדי להתמודד עם היום.

11.לשתות מי קוקוס

מי קוקוס ידועים בתכונותיהם לחות ויכולים לעזור לחדש את הנוזלים שאבדו משתיית אלכוהול.מי קוקוס עשירים גם באלקטרוליטים, שיכולים לעזור להחזיר את שיווי המשקל של גופך.

12.אכלו קצת מרק

אכילת קערת מרק חמה יכולה לעזור להקל על בטן נסערת ולהחזיר את רמות האנרגיה שלך.מרק הוא גם מקור נהדר לוויטמינים ומינרלים, שיכולים לעזור להחזיר את שיווי המשקל של גופך.

13.צאו לטיול

קבלת אוויר צח יכול לעזור להפחית את תחושת הבחילה והעייפות.טיול סביב הרחוב יכול גם לעזור לפנות את הראש ולתת לך את האנרגיה הדרושה לך כדי להתמודד עם היום.

14.אכלו כתום

תפוזים הם מקור נהדר לוויטמין C ויכולים לעזור להפחית את תחושת הבחילה.אכילת תפוז יכולה גם לעזור להחזיר את איזון האלקטרוליטים של גופך.

15.שתו תה מנטה

תה מנטה יכול לעזור להפחית את תחושת הבחילה ויכול לעזור ליישב בטן מוטרדת.שתיית תה מנטה יכולה גם לעזור להפחית את תחושת העייפות.

16.אכלו קצת שיבולת שועל

שיבולת שועל היא מקור נהדר לסיבים ויכול לעזור לספוג את האלכוהול במערכת שלך.אכילת קערת שיבולת שועל יכולה גם לעזור להחזיר את רמות האנרגיה שלך ולתת לך את הדלק שאתה צריך כדי להתמודד עם היום.

17.אכלו חתיכת גבינה

אכילת חתיכת גבינה יכולה לעזור

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן