דף הבית » תרופות סבתא » טיפול בהנגאובר – 19 הסעדים של סבתא שעליך לדעת וחשוב

טיפול בהנגאובר – 19 הסעדים של סבתא שעליך לדעת וחשוב

טיפול בהנגאובר – 19 הסעדים של סבתא שכדאי לדעת

הנגאובר יכול להיות באמר אמיתי, אבל למרבה המזל, יש כמה תרופות מנוסות ואמיתיות שהועברו לאורך דורות.החל מתה צמחים ועד מצליצי ג’ינג’ר, רבים מהתרופות הללו שימשו במשך מאות שנים כדי לעזור להקל על הסימפטומים של הנגאובר.להלן 19 סעדים של סבתא שכדאי לדעת ולחשוב להשתמש בהם נכון.

1.תה צמחים

תה צמחי מרפא הם דרך נהדרת להקל על הסימפטומים של הנגאובר.ידוע כי עשבי תיבול רבים, כמו קמומיל וג’ינג’ר, עוזרים להפחית את הבחילה ויכולים אפילו לעזור להפחית את כאבי הראש.כדי להפיק את המרב מהתרופות הללו, תלולים את עשבי התיבול במים חמים לפחות 5 דקות לפני השתייה.

2.ג’ינג’ר מצליחים

מצליחי ג’ינג’ר הם פינוק טעים שיכול לעזור להפחית בחילות וכאבי ראש.הג’ינג’ר בעוגיות עוזר להפחית דלקת ויכול אפילו לעזור ליישב בטן מוטרדת.אם אין לך מצליחי ג’ינג’ר בהישג יד, אתה יכול גם להכין משלך עם ג’ינג’ר טרי מגורד ומתכון העוגיות האהוב עליך.

3.מי קוקוס

מי קוקוס הם מקור מצוין לאלקטרוליטים ויכולים לעזור לחדש את הגוף לאחר לילה של שתייה.מי קוקוס מלאים בוויטמינים ומינרלים שיכולים לעזור להקל על הסימפטומים של הנגאובר ויכולים גם לעזור להתייבש את הגוף.

4.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה נהדרת להנגאובר.החומץ מסייע בהפחתת הדלקת ויכול גם לעזור ליישב בטן מוטרדת.כדי להפיק את המרב מהתרופה הזו, מערבבים כף של חומץ תפוחים בכוס מים ושתה אותו לפני השינה או בבוקר.

5.בננות

בננות הן מקור נהדר לאשלגן ויכולות לעזור להפחית את הסימפטומים של הנגאובר.האשלגן עוזר להתייבש מחדש את הגוף ויכול גם לעזור להפחית כאבי ראש ובחילה.בננות עשויות גם בסיבים תזונתיים, שיכולים לעזור להפחית את הנפיחות ויכולים לעזור ליישב בטן מוטרדת.

טיפ ייחודי ומועיל

אם אתם מרגישים מיובשים במיוחד, נסו לשתות כוס מי קוקוס עם כמה טיפות מיץ לימון טרי.השילוב של אלקטרוליטים וויטמין C יכול לעזור לחדש את הגוף ויכול לעזור להפחית את הסימפטומים של הנגאובר.

חלק 2: הסעדים של סבתא

עצתה של סבתא לגבי הנגאובר הועברה דרך הדורות.בעוד שחלק מהסעדים הללו עשויים שלא לגיבוי מדעי, רבים מהם עמדו במבחן הזמן.להלן 19 סעדים של סבתא שעליך לדעת וחשוב לטיפול בהנגאובר.

הידרציה

הצעד הראשון והחשוב ביותר לטיפול בהנגאובר הוא לחות.שתיית הרבה מים לפני, במהלך ואחרי שתיית אלכוהול יכולה לעזור למזער את ההשפעות של הנגאובר.הוספת קמצוץ מלח למים שלך יכולה לעזור לחדש את האלקטרוליטים ולהשאיר אותך לחות.

ביצים

ביצים עשירות בציסטאין, חומצת אמינו שיכולה לעזור לפרק רעלים בכבד.אכילת כמה ביצים מבושלות או חביתה לארוחת הבוקר יכולה לעזור להקל על חלק מהתסמינים של הנגאובר.

ג’ינג’ר

ג’ינג’ר ידוע בתכונותיו האנטי-בחילה ויכול לעזור ליישב את הבטן לאחר לילה של שתייה.נסה ללגום תה ג’ינג’ר או להוסיף קצת ג’ינג’ר טרי לשייק הבוקר שלך.

לימון

מיץ לימון עשיר בוויטמין C ובעל תכונות נוגדות חמצון שיכולות לעזור להפחית את ההשפעות של הנגאובר.סחיטת מיץ לימון טרי לכוס מים או תה יכולה לעזור להפחית את חומרת ההנגאובר שלך.

בננות

בננות עשירות באשלגן, שיכולות לעזור לחדש אלקטרוליטים שאבדו בעת שתיית אלכוהול.אכילת בננה לארוחת בוקר יכולה לעזור להפחית את ההשפעות של הנגאובר.

דבש

דבש ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות, שיכולות לעזור להפחית את הנפיחות הנגרמת על ידי הנגאובר.נסה להוסיף כף דבש לתה הבוקר שלך או שייק כדי לעזור להפחית את ההשפעות של הנגאובר.

קפה

קפהE יכול לעזור להפחית את ההשפעות של הנגאובר, אך יש לצרוך אותו במתינות.יותר מדי קפאין יכול להוביל להתייבשות, מה שעלול להחמיר את הסימפטומים של הנגאובר.

יוגורט

יוגורט עשירה בפרוביוטיקה, שיכולה לעזור להחזיר את איזון החיידקים הטובים במעיים.אכילת כוס יוגורט לארוחת הבוקר יכולה לעזור להפחית את הסימפטומים של הנגאובר.

מיץ עגבניות

מיץ עגבניות גבוה בוויטמינים ונוגדי חמצון שיכולים לעזור להפחית את ההשפעות של הנגאובר.נסה ללגום על כוס מיץ עגבניות עם קמצוץ מלח לתרופת הנגאובר מהירה וקלה.

אבוקדו

אבוקדו עשיר בשומנים בריאים ויכול לעזור להפחית את הדלקת.נסה להוסיף קצת אבוקדו לארוחת הבוקר או לארוחת הצהריים שלך לארוחה מזינה והפחתת הנגאובר.

שקדים

שקדים עשירים במגנזיום, שיכולים לעזור להפחית את ההשפעות של הנגאובר.אכילת קומץ שקדים לארוחת הבוקר יכולה לעזור להפחית את חומרת הנגאובר.

שיבולת שועל

שיבולת שועל עשירה בסיבים תזונתיים, שיכולים לעזור להפחית את חומרת הנגאובר.אכילת קערת שיבולת שועל לארוחת הבוקר יכולה לעזור להפחית את הסימפטומים של הנגאובר.

שום

שום עשיר בנוגדי חמצון ויכול לעזור להפחית דלקת.נסה להוסיף קצת שום לארוחת הבוקר או לארוחת הצהריים שלך לארוחה מזינה והפחתת הנגאובר.

תה קמומיל

תה קמומיל ידוע בתכונותיו המרגיעות והאנטי דלקתיות.לוגם על כוס תה קמומיל יכול לעזור להפחית את הסימפטומים של הנגאובר.

זרעי שומר

זרעי שומר ידועים בתכונותיהם האנטי דלקתיות והעיכול.נסה להוסיף כמה זרעי שומר לתה הבוקר שלך או שייק כדי לעזור להפחית את הסימפטומים של הנגאובר.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות.נסה להוסיף כף של חומץ תפוחים לשייקים בבוקר או לתה כדי לעזור להפחית את הסימפטומים של הנגאובר.

תה ירוק

תה ירוק גבוה בנוגדי חמצון ויכול לעזור להפחית את חומרת הנגאובר.נסה ללגום על כוס תה ירוק לתרופת הנגאובר מהירה וקלה.

מי קוקוס

קוק

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן