דף הבית » תרופות סבתא » הורדת סוכר – 20 תרופות של סבתא ללא מרשם ומרגיעים
dddaddaa daddbda  daadaddaddaa dadc daddaad dcdcd dedadadd ddeda

הורדת סוכר – 20 תרופות של סבתא ללא מרשם ומרגיעים

סוכר הוא אחד המרכיבים הנפוצים ביותר בתזונה שלנו כיום, והוא נקשר למגוון בעיות בריאות, כולל השמנת יתר, סוכרת ומחלות לב.אמנם חשוב להפחית את צריכת הסוכר שלך, אך זה יכול להיות קשה לבצע את השינויים הנדרשים בתזונה שלך.למרבה המזל, ישנן כמה דרכים פשוטות וטבעיות להפחתת צריכת הסוכר שלך מבלי להקריב את הטעם או התזונה.להלן 20 תרופות של סבתא ללא מרשם ורגישות שיכולות לעזור לך להוריד את צריכת הסוכר שלך.

1.צמצם מזון מעובד

מזון מעובד ממלא לרוב בתוספת סוכר, שיכול לתרום לעלייה במשקל ובעיות בריאות אחרות.כדי להפחית את צריכת הסוכר שלך, נסה להגביל את צריכת המזון המעובד שלך ולעבור למזונות שלמים כמו פירות, ירקות ודגנים מלאים.

2.השתמש בתבלינים ועשבי תיבול

תבלינים ועשבי תיבול יכולים להוסיף הרבה טעם לאוכל שלך ללא צורך בתוספת סוכר.נסה להוסיף קינמון, אגוז מוסקט, שום, ג’ינג’ר, בזיליקום ועשבי תיבול ותבלינים אחרים לארוחות שלך כדי להגביר את הטעם ללא הסוכר הנוסף.

3.בחר גרסאות לא ממותקות של המאכלים האהובים עליך

רבים מהמאכלים שאנו אוהבים, כמו יוגורט, דגני בוקר וברים גרנולה, מגיעים בגרסאות ממותקות וגם לא ממותקות.בחר את הגרסאות הלא ממותקות של מזונות אלה כדי להפחית את צריכת הסוכר שלך.

4.אכלו יותר פירות וירקות

פירות וירקות מתוקים באופן טבעי ויכולים לעזור לך לספק את השן המתוקה שלך ללא צורך בתוספת סוכר.נסה להוסיף תפוחים חתוכים, בננות או פירות יער לאוטמיל או ליוגורט שלך, או להוסיף אותם לשייק.

5.הכינו חטיפים משלכם

חטיפים שנקנו בחנות כמו חטיפי גרנולה, מאפינס ועוגיות מכילים לעתים קרובות הרבה סוכר נוסף.כדי להפחית את צריכת הסוכר שלך, נסה להכין חטיפים משלך בבית באמצעות ממתיקים טבעיים כמו דבש או סירופ מייפל.

6.אכלו יותר חלבון ושומנים בריאים

חלבון ושומנים בריאים יכולים לעזור לכם להרגיש מלאים יותר לאורך זמן, מה שיכול לעזור לכם להתנגד לדחף לנשנש פינוקים מסוכרים.נסה להוסיף לבשרים רזים, אגוזים, זרעים ושמנים בריאים לארוחות כדי לעזור לך להישאר מרוצה.

7.לשתות יותר מים

מים יכולים לעזור לך להישאר לחות ויכולים לעזור לך להתנגד לדחף להגיע למשקאות ממותקים.נסה לשתות לפחות 8 כוסות מים ביום כדי לעזור לך להישאר לחות ולהפחית את צריכת הסוכר שלך.

8.הימנע ממשקאות ממותקים

משקאות מסוכרים, כמו סודה ומיץ, עמוסים בסוכר נוסף ויכולים לתרום לעלייה במשקל ולבעיות בריאות אחרות.נסה להגביל את הצריכה שלך של המשקאות הללו ולבחור במים או במקום תה וקפה לא ממותק.

9.לאכול ארוחת בוקר

אכילת ארוחת בוקר בריאה יכולה לעזור לך להתחיל את יום החופש שלך ברגל ימין ויכולה לעזור לך להתנגד לדחף להגיע לחטיפים מסוכרים בהמשך היום.נסה לכלול חלבונים בריאים, דגנים מלאים ופירות וירקות בארוחת הבוקר שלך כדי לעזור לך להישאר מרוצה.

10.אל תדלג על ארוחות

דילוג על ארוחות יכול להוביל לאכילת יתר בהמשך היום ויכול להגדיל את התשוקות שלך לחטיפים ממותקים.נסה לאכול ארוחות רגילות לאורך כל היום כדי לעזור לך להישאר מרוצה ולהפחית את צריכת הסוכר שלך.

11.בחר שוקולד מריר

שוקולד מריר יכול להיות אלטרנטיבה בריאה יותר לשוקולד חלב ויכול לעזור לספק את השן המתוקה שלך ללא צורך בתוספת סוכר.נסה לבחור שוקולד מריר עם תכולת קקאו של לפחות 70 אחוז כדי להשיג את היתרונות הבריאותיים ביותר.

12.אכלו לאט

אכילה לאט יכולה לעזור לך להרגיש מלא יותר לאורך זמן, מה שיכול לעזור לך להתנגד לדחף להגיע לחטיפים ממותקים בהמשך היום.נסה להקדיש את זמנך כשאתה אוכל ולהתענג על כל ביס.

13.קבל מספיק שינה

שינה מספקת חשובה לבריאות הכללית שלך ויכולה לעזור לך להפחית את צריכת הסוכר שלך.נסה להשיג לפחות 7-8 שעות שינה ללילה כדי לעזור לך להישאר ערני ולהתנגד לחטיפים מסוכרים.

14.בחר ממתיקים טבעיים

ממתיקים טבעיים כמו דבש וסירופ מייפל יכולים להיות אלטרנטיבות בריאות יותר לסוכר מזוקק.נסה אדינג כמות קטנה של דבש או סירופ מייפל לשועל או היוגורט שלך כדי להפחית את צריכת הסוכר שלך.

15.אל תאסור על סוכר לחלוטין

חשוב להפחית את צריכת הסוכר שלך, אך חשוב גם לא לאסור לחלוטין סוכר מ

תרופות טבעיות להוריד את הסוכר בדם

ישנם מגוון של תרופות טבעיות שיכולות לעזור להוריד את רמות הסוכר בדם.ניתן למצוא תרופות אלה במזווה המטבח, במקרר או אפילו בחוץ.סבתא משתמשת בסעדים אלה במשך דורות כדי לעזור לשמור על בריאות משפחותיהם.להלן 20 תרופות ללא מרשם ומרגיעים שיעזרו להוריד את הסוכר בדם.

1.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים משמש זה מכבר כתרופה טבעית למגוון מחלות, כולל הורדת סוכר בדם.נחשב להפחית את עמידות האינסולין, המסייע בוויסות רמות הסוכר בדם.מומלץ לערבב 1-2 כפות חומץ תפוחים בכוס מים ולשתות אותו לפני הארוחות.זה יכול לשמש גם להכנת תחבושות סלט או להוסיף למנות אחרות.

2.קינמון

קינמון הוא תרופה פופולרית נוספת להורדת סוכר בדם.ההערכה היא כי היא מגבירה את הרגישות לאינסולין, המסייעת בוויסות רמות הסוכר בדם.ניתן להוסיף קינמון לשייקים, שיבולת שועל או כלים אחרים.זה יכול לקחת גם כתוסף.

3.חילבה

חילבה היא עשב ששימש במשך מאות שנים כדי לעזור להוריד את רמות הסוכר בדם.ההערכה היא כי היא מגבירה את הרגישות לאינסולין, המסייעת בוויסות רמות הסוכר בדם.ניתן לקחת אותו כתוסף או להוסיף לכלים.על פי ההערכה, הוא מסייע בהפחתת התשוקה למאכלים מתוקים.

4.מלון מר

מלון מר הוא ירק ששימש במשך מאות שנים כדי לעזור להוריד את רמות הסוכר בדם.על פי ההערכה, היא מפחיתה את עמידות האינסולין, המסייעת בוויסות רמות הסוכר בדם.ניתן לאכול אותו גולמי, מבושל או ליטול כתוסף.

5.אלוורה

אלוורה היא תרופה פופולרית למגוון מחלות, כולל סוכרת.על פי ההערכה, היא מפחיתה את עמידות האינסולין, המסייעת בוויסות רמות הסוכר בדם.ניתן לקחת אותו כתוסף או להוסיף לכלים.על פי ההערכה, הוא מסייע בהפחתת התשוקה למאכלים מתוקים.

6.Gymnema sylvestre

Gymnema Sylvestre הוא עשב ששימש במשך מאות שנים כדי לעזור להוריד את רמות הסוכר בדם.ההערכה היא כי היא מגבירה את הרגישות לאינסולין, המסייעת בוויסות רמות הסוכר בדם.ניתן לקחת אותו כתוסף או להוסיף לכלים.

7.זרעי פשתן

זרעי פשתן היא תרופה פופולרית למגוון מחלות, כולל סוכרת.על פי ההערכה, היא מפחיתה את עמידות האינסולין, המסייעת בוויסות רמות הסוכר בדם.ניתן לקחת אותו כתוסף או להוסיף לכלים.על פי ההערכה, הוא מסייע בהפחתת התשוקה למאכלים מתוקים.

8.כורכום

כורכום הוא תרופה פופולרית למגוון מחלות, כולל סוכרת.על פי ההערכה, היא מפחיתה את עמידות האינסולין, המסייעת בוויסות רמות הסוכר בדם.ניתן לקחת אותו כתוסף או להוסיף לכלים.על פי ההערכה, הוא מסייע בהפחתת התשוקה למאכלים מתוקים.

9.שורש ליקוריץ

שורש שורש שורש הוא תרופה פופולרית למגוון מחלות, כולל סוכרת.על פי ההערכה, היא מפחיתה את עמידות האינסולין, המסייעת בוויסות רמות הסוכר בדם.ניתן לקחת אותו כתוסף או להוסיף לכלים.על פי ההערכה, הוא מסייע בהפחתת התשוקה למאכלים מתוקים.

10.דלעת מרה

דלעת בירה היא תרופה פופולרית למגוון מחלות, כולל סוכרת.על פי ההערכה, היא מפחיתה את עמידות האינסולין, המסייעת בוויסות רמות הסוכר בדם.ניתן לאכול אותו גולמי, מבושל או ליטול כתוסף.

11.עלי קארי

עלי קארי הם תרופה פופולרית למגוון מחלות, כולל סוכרת.על פי ההערכה, היא מפחיתה את עמידות האינסולין, המסייעת בוויסות רמות הסוכר בדם.ניתן לאכול אותו גולמי, מבושל או ליטול כתוסף.

12.גרליג

שום הוא תרופה פופולרית למגוון מחלות, כולל סוכרת.על פי ההערכה, היא מפחיתה את עמידות האינסולין, המסייעת בוויסות רמות הסוכר בדם.ניתן לאכול אותו גולמי, מבושל או ליטול כתוסף.

<

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן