דף הבית » תרופות סבתא » האף של התינוק – 14 תרופות מיוחדות וסבתות מיוחדות
ddda dadc ddaaddadda  daadaddaddaa deddddddaa ddaddaaddaa de

האף של התינוק – 14 תרופות מיוחדות וסבתות מיוחדות

מה גורם לאף הנזלת של התינוק?

האף של התינוק יכול להיגרם על ידי מגוון דברים, כולל אלרגיות, הצטננות ואפילו בקיעת שיניים.אלרגיות יכולות לגרום לאף נזלת, כמו גם טמפרטורות קרות.בנוסף, נזלת התינוק עשויה להיגרם כתוצאה מאוויר יבש או שינויים בסביבה.

14 התרופות של סבתא לאף נזלת התינוק

טיפול בתינוק עם אף נזלת יכול להיות מאתגר.למרבה המזל, ישנם מגוון טיפולים העומדים לרשותם כדי להקל על הסימפטומים ולהפוך את התינוק שלך לנוח יותר.להלן 14 תרופות מיוחדות וסבתות מיוחדות לאף הנזלת של התינוק:

  • טיפות מלח: טיפות מלח זמינות ברוב בתי המרקחת ויכולות לעזור לשחרר את הריר ולהקל על הסרת האף של התינוק שלך.כדי להשתמש בתרופה זו, הניחו כמה טיפות של תמיסת מלח לכל נחיריים ואפשרו לו לשבת מספר דקות.
  • מכשיר אדים: הפעלת מכשיר אדים בחדר התינוק יכולה לעזור לשמור על לחות באוויר ויכול לעזור להקל על נזלת.דאג לשמור על ניקיון האדים כדי למנוע את הסיכון לעובש או חיידקים.
  • קיטור: אם האף של התינוק שלך נגרם כתוצאה מאלרגיות או הצטננות, קיטור יכול לעזור לשחרר את הריר ולהקל על ההסרה.כדי להשתמש בתרופה זו, מלאו קערה במים חמים והניחו מגבת מעל ראש התינוק והקערה.אפשר לתינוק לנשום את הקיטור למשך כעשר דקות.
  • אספיירור האף: אספיירור באף הוא מכשיר קטן שניתן להשתמש בו כדי יניקה של הריר מהאף של התינוק שלך.לפני השימוש ב- Aspirator, הקפד לקרוא את ההוראות והשתמש בגודל הנכון לתינוק שלך.
  • טיפות אף: טיפות אף ללא מרשם יכולות לעזור להפחית את כמות הריר באף התינוק שלך.כדי להשתמש בתרופה זו, הניחו כמה טיפות של טיפות לכל נחיריים וחכו שהם ייכנסו לתוקף.
  • קומפרס חם: החלת דחיסה חמה על אפ התינוק שלך יכולה לעזור להפחית את הדלקת ולעזור לשחרר את הריר.כדי להשתמש בתרופה זו, להשרות מגבת או בד במים חמים והניחו אותה על אפו של תינוקך למשך מספר דקות.
  • תה ג’ינג’ר: תה ג’ינג’ר יכול לעזור להפחית דלקת ויכול לעזור לשחרר את הריר באף של תינוקך.כדי להשתמש בתרופה זו, תלול כפית של ג’ינג’ר מגורד טרי בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.אפשר לתה להתקרר לפני שתתן אותו לתינוק שלך.
  • שום: שום יכול לעזור להפחית את הדלקת ויכול לעזור לשחרר את הריר באף התינוק שלך.כדי להשתמש בתרופה זו, טחון שן שום והוסף אותו לכוס מים חמים.אפשר לתערובת לשבת 10 דקות לפני שתעביר אותה לתינוק שלך.
  • דבש: דבש יכול לעזור לשחרר את הריר באף התינוק שלך.כדי להשתמש בתרופה זו, הוסף כפית דבש לכוס מים חמים ותן אותו לתינוקך לשתות.
  • שמן קוקוס: שמן קוקוס יכול לעזור להפחית דלקת ויכול לעזור לשחרר את הריר באף של תינוקך.כדי להשתמש בתרופה זו, הוסף כמה טיפות של שמן קוקוס לרקמה או בד והחל אותו על אפ התינוק שלך.
  • שמן חרדל: שמן חרדל יכול לעזור להפחית דלקת ויכול לעזור לשחרר את הריר באף של תינוקך.כדי להשתמש בתרופה זו, הוסף כמה טיפות של שמן חרדל לרקמה או בד והחל אותו על אפ התינוק שלך.
  • חלב אם: חלב אם יכול לעזור להפחית דלקת ויכול לעזור לשחרר את הריר באף של תינוקך.כדי להשתמש בתרופה זו, הכניסו כמה טיפות חלב אם לכל נחיריים ואפשרו לו לשבת כמה דקות.
  • מי מלח: מי מלח יכולים לעזור להפחית דלקת ויכולים לעזור לשחרר את הריר באף של תינוקך.כדי להשתמש בתרופה זו, הוסף כפית מלח לכוס מים חמים והשתמש ברקמה או בד כדי להחיל אותו על אפ התינוק שלך.
  • שמן שום: שמן שום יכול לעזור להפחית דלקת ויכול לעזור לשחרר את הריר באף של תינוקך.כדי להשתמש בתרופה זו,

    מבוא

    לידת תינוק עם אף נזלת יכולה להיות חוויה מתסכלת ומדאגת הן לתינוק והן להורים.למרבה המזל, יש כךלי תרופות טבעיות שהועברו לאורך דורות של אמהות וסבתות שיכולות לעזור להקל על הסימפטומים של האף הנזוף של התינוק ולעזור לתינוק להרגיש טוב יותר.במאמר זה נדון ב -14 תרופות של סבתא מיוחדת ומיוחדת לאף הנזלת של התינוק.

    1.טיפות מלח

    טיפות מלח הן דרך נהדרת לסייע בהפחתת העומס ולשחרר ריר במעברי האף.לשימוש, פשוט מלא טפטפת בתמיסת מלח והכניסו כמה טיפות לכל נחיריים.תמיסת המלח תעזור לדלל את הריר ולהקל על הסרה בעזרת מזרק נורה.חשוב לא להשתמש בתמיסת מלח רבה מדי, מכיוון שהוא יכול לעצבן את מעברי האף.

    2.שאיפת קיטור

    שאיפת קיטור יכולה להיות דרך נהדרת לעזור לשחרר את הריר ולהפחית את העומס.לשם כך, הניחו סיר מים חמים על הכיריים והוסיפו כמה טיפות של שמנים אתרים כמו אקליפטוס או מנטה.אפשר לאדים למלא את החדר ואז להניח מגבת מעל ראש התינוק וסיר המים החמים.זה יעזור לתינוק לשאוף את הקיטור ולשחרר את הריר.

    3.קומפרס חם

    ניתן להשתמש ב

    דחיסה חמה כדי לסייע בפתיחת מעברי האף ולהפחתת העומס.לשם כך, פשוט להשרות מטלית נקייה במים חמים ואז מרחו אותו על מצחו ואף התינוק.זה יעזור להפחית נפיחות ולפתוח את מעברי האף.ניתן להשתמש בתרופה זו גם כדי לסייע בהפחתת חום.

    4.אספיירור האף

    שואפי האף הם דרך נהדרת לעזור בהוצאת ריר מאף התינוק.לשימוש, פשוט הניחו את קצה השאיפה לנחירית התינוק ואז יניקה בעדינות את הריר.חשוב להיזהר שלא יניקה קשה מדי, מכיוון שזה עלול לגרום לאי נוחות לתינוק.חשוב גם לוודא שהשואף נקי לפני השימוש ואחריו.

    5.חלב אם

    הוכח כי חלב אם יש לו תכונות ריפוי רבות ויכול להוות תרופה נהדרת לאף הנזלת של התינוק.לשימוש, פשוט הכניסו כמה טיפות חלב אם לכל נחיריים.חלב אם יסייע לדלל את הריר ולהקל על הסרה עם שאף האף.

    6.דבש

    דבש שימש במשך מאות שנים כתרופה טבעית כדי לעזור להפחית את העומס ולהרגיע את הגרון.לשימוש, פשוט מערבבים כפית דבש עם כף מים חמים ותנו אותו לתינוק לשתות.זה יעזור להפחית נפיחות ולשחרר ריר.

    7.שום

    שום שימש זה מכבר כתרופה טבעית כדי לסייע בהפחתת העומס ולהילחם בזיהום.לשימוש, פשוט מערבבים כמה טיפות שמן שום לכף מים חמים ותנו אותו לתינוק לשתות.זה יעזור להפחית נפיחות ולשחרר ריר.

    8.ג’ינג’ר

    ג’ינג’ר שימש במשך מאות שנים כתרופה טבעית כדי לסייע בהפחתת העומס ולהילחם בזיהום.לשימוש, פשוט מערבבים כפית של ג’ינג’ר מגורד טרי עם כף מים חמים ותנו אותו לתינוק לשתות.זה יעזור להפחית נפיחות ולשחרר ריר.

    9.כורכום

    כורכום משמש זה מכבר כתרופה טבעית כדי לסייע בהפחתת העומס ולהילחם בזיהום.לשימוש, פשוט מערבבים כפית אבקת כורכום עם כף מים חמים ותנו אותו לתינוק לשתות.זה יעזור להפחית נפיחות ולשחרר ריר.

    10.חילבה

    חילופי חילוף שימש במשך מאות שנים כתרופה טבעית כדי לסייע בהפחתת העומס ולהילחם בזיהום.לשימוש, פשוט מערבבים כפית אבקת חילבה עם כף מים חמים ותנו אותו לתינוק לשתות.זה יעזור להפחית נפיחות ולשחרר ריר.

    11.ליקריץ

    ליקריץ שימש זה מכבר כטבעי

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן