דף הבית » תרופות סבתא » דלקת – 14 תרופות סבתות טבעיות ושימושיות

דלקת – 14 תרופות סבתות טבעיות ושימושיות

מהי דלקת?

דלקת היא תגובה טבעית של הגוף המתרחש כאשר הוא מגלה פגיעה או זיהום.זו הדרך של הגוף להגן על עצמה ולהילחם בבעיה.תסמינים של דלקת יכולים לכלול אדמומיות, נפיחות, כאבים וחום באזור המושפע.דלקת כרונית היא מצב ארוך טווח שיכול להוביל לבעיות בריאותיות חמורות יותר אם לא מטופלים.

הסעדים של סבתא לדלקת

סבתות משתמשות בתרופות ביתיות במשך מאות שנים כדי להרגיע את הדלקת.להלן 14 תרופות טבעיות ושימושיות ששימשו במשך דורות.

1.כורכום

כורכום הוא עשב אנטי דלקתי חזק שניתן ליטול בצורה קפסולה או משמש להכנת תה.החומר הפעיל בכורכום הוא כורכומין, שלפי ההערכה מפחית דלקת בגוף.להכנת תה כורכום, הוסיפו כפית כורכום טחונה לכוס מים רותחים, מבשלים במשך 10 דקות, ואז מסננים ושותים.

2.אומגה 3S

חומצות שומן אומגה 3, שנמצאות בשמן דגים, יכולות להפחית את הדלקת בגוף.נטילת תוסף שמן דגים או אכילת דגים שומניים כמו סלמון או טונה יכולה לעזור להפחית דלקת.

3.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא שורש עם תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הדלקת בגוף.ניתן ליטול ג’ינג’ר בצורה קפסולה או לשמש להכנת תה.להכנת תה ג’ינג’ר, הוסיפו כפית אחת של ג’ינג’ר מגורד לכוס מים רותחים, מבשלים במשך 10 דקות, ואז מסננים ושותים.

4.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא אנטי דלקת טבעי שניתן ליטול בצורה קפסולה או משמש לייצור טוניק.להכנת טוניק, מערבבים כפית אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים וכפית דבש.שתו את זה פעם או פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

5.שום

שום הוא אנטי דלקת טבעי המשמש במשך מאות שנים להפחתת דלקת.ניתן ליטול שום בצורה קפסולה או להשתמש בהם להכנת תה.להכנת תה שום, הוסף כפית אחת של שום טחון לכוס מים רותחים, מבשלים במשך 10 דקות, ואז מסננים ושותים.

6.פלפל קאיין

פלפל קאיין הוא אנטי דלקת חזק שיכול לעזור להפחית את הדלקת בגוף.ניתן ליטול פלפל קאיין בצורת כמוסה או להשתמש בהם להכנת תה.להכנת תה פלפל קאיין, הוסף כפית אחת של פלפל קאיין לכוס מים רותחים, מבשלים במשך 10 דקות, ואז מסננים ושותים.

7.קמומיל

קמומיל הוא עשב עם תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית דלקת בגוף.ניתן ליטול קמומיל בצורת קפסולה או להשתמש בהם להכנת תה.להכנת תה קמומיל, הוסף כפית אחת של פרחי קמומיל מיובשים לכוס מים רותחים, מבשלים במשך 10 דקות, ואז מסננים ושותים.

8.תה ירוק

תה ירוק הוא אנטי דלקתי טבעי שיכול לעזור להפחית את הדלקת בגוף.ניתן ליטול תה ירוק בצורה קפסולה או לשמש להכנת תה.להכנת תה ירוק, הוסף כפית אחת של עלי תה ירוק לכוס מים רותחים, תלולים למשך 10 דקות, ואז מסננים ושותים.

9.שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ הוא עשב עם תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית דלקת בגוף.ניתן ליטול שורש ליקריץ בצורה קפסולה או להשתמש בה להכנת תה.להכנת תה שורש ליקוריץ, הוסף כפית אחת של שורש ליקוריץ לכוס מים רותחים, מבשלים למשך 10 דקות, ואז מסננים ושותים.

10.קינמון

קינמון הוא תבלין עם תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית דלקת בגוף.ניתן ליטול קינמון בצורה כמוסה או להשתמש בהם להכנת תה.להכנת תה קינמון, הוסיפו כפית אחת של קינמון טחון לכוס מים רותחים, מבשלים למשך 10 דקות, ואז מאמינים ושותים.

11.שורש ברדוק

שורש ברדוק הוא שורש עם תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית דלקת בגוף.ניתן ליטול שורש ברדוק בצורה כמוסה או להשתמש בהם להכנת תה.להכנת תה שורש ברדוק, הוסף כפית אחת של שורש ברדוק מיובש לכוס רותחת אחתאה, מתבשל במשך 10 דקות, ואז מתאמץ

חלק 2: תרופות סבתות טבעיות ושימושיות לדלקת

ניתן להקל על דלקת

בעזרת סעדים טבעיים ושימושיים של סבתא.להלן 14 תרופות סבתות טבעיות ושימושיות שיכולות לעזור להקל על הדלקת:

1.כורכום

כורכום הוא תבלין אנטי דלקתי רב עוצמה המשמש במשך מאות שנים לטיפול בדלקת.הוא מכיל תרכובת הנקראת כורכומין, שהוא חומר פעיל בכורכום המסייע בהפחתת הדלקת.הוספת כורכום לתזונה שלך יכולה לעזור להפחית את הדלקת ולהפחתת הכאב.

2.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא עוד תבלין אנטי דלקתי שיכול לעזור להפחית דלקת.הוא מכיל תרכובת הנקראת ג’ינג’רול בעלת תכונות אנטי דלקתיות ונוגדות חמצון.ניתן לצרוך ג’ינג’ר בצורת אבקה או כתה כדי לעזור להפחית דלקת.

3.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה אנטי דלקתית טבעית המסייעת להפחתת הדלקת.הוא מכיל תרכובת הנקראת חומצה אצטית המסייעת בהפחתת דלקת וכאב.שתיית חומץ תפוחים מעורבב במים יכולה לעזור להפחית את הדלקת ולהפחית את הכאב.

4.אומגה 3 חומצות שומן

חומצות שומן אומגה 3 הן חומצות שומן חיוניות שנמצאות בשמן דגים ובמקורות אחרים.הם עוזרים להפחית דלקת על ידי הפחתת ייצור תרכובות דלקתיות בגוף.אכילת מזונות העשירים בחומצות שומן אומגה 3 כמו סלמון, זרעי פשתן וזרעי צ’יה יכולה לעזור להפחית דלקת.

5.תה ירוק

תה ירוק הוא משקה אנטי דלקתי חזק.הוא מכיל פוליפנולים שהם נוגדי חמצון המסייעים בהפחתת הדלקת.שתיית תה ירוק יכולה לעזור להפחית דלקת ולהפחתת הכאב.

6.פלפל קאיין

פלפל קאיין הוא אוכל חריף המכיל קפסאיצין, שהוא תרכובת המסייעת להפחתת הדלקת.אכילת פלפל קאיין או הוספתו למזון שלך יכולה לעזור להפחית את הדלקת ולהפחית את הכאב.

7.דבש

דבש הוא תרופה טבעית אנטי דלקתית שיכולה לעזור להפחית דלקת.הוא מכיל תרכובות הנקראות פלבנואידים שהם נוגדי חמצון המסייעים בהפחתת דלקת ולהפחית את הכאב.אכילת דבש או הוספתו למזון שלך יכולה לעזור להפחית דלקת.

8.שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ הוא עשב שיש לו תכונות אנטי דלקתיות.הוא מכיל תרכובת הנקראת glycyrrhizin המסייע בהפחתת הדלקת ולהפחתת הכאב.שתיית תה שורש שורש או נטילת תוספי שורש ליקריץ יכולה לעזור להפחית דלקת.

9.Bromelain

ברומלין הוא אנזים שנמצא באננס המסייע בהפחתת הדלקת.זה עוזר להפחית את ייצור התרכובות הדלקתיות בגוף.אכילת אננס או נטילת תוספי ברומלין יכולה לעזור להפחית דלקת.

10.בוסווליה

בוסווליה הוא עשב שיש לו תכונות אנטי דלקתיות.הוא מכיל תרכובת הנקראת חומצה בוסוולית המסייעת בהפחתת דלקת.נטילת תוספי בוסווליה או יישום שמן בוסווליה ישירות על העור יכולה לעזור להפחית דלקת.

11.קינמון

קינמון הוא תבלין שיש לו תכונות אנטי דלקתיות.הוא מכיל תרכובת הנקראת קינמאלדהיד המסייעת בהפחתת הדלקת.הוספת קינמון לאוכל שלך או שתיית תה קינמון יכולה לעזור להפחית דלקת.

12.אלוורה

אלוורה הוא צמח שיש לו תכונות אנטי דלקתיות.הוא מכיל תרכובת הנקראת אלואין המסייעת בהפחתת הדלקת.שתיית מיץ אלוורה או יישום ג’ל אלוורה ישירות על העור יכולה לעזור להפחית דלקת.

13.מלפפון

מלפפון הוא ירק שיש לו תכונות אנטי דלקתיות.הוא מכיל תרכובת הנקראת cucurbitacin המסייע בהפחתת הדלקת.אכילת מלפפונים או שתיית מיץ מלפפון יכולה לעזור להפחית דלקת.

14.סרגל

סרפד הוא עשב שיש לו תכונות אנטי דלקתיות.הוא מכיל תרכובת הנקראת Quercetin שעוזרתלהפחית דלקת.שתיית תה סרפד או נטילת תוספי סרפד יכולה לעזור להפחית דלקת.

סיכום

ניתן להקל על דלקת בעזרת טבעית

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן