דף הבית » תרופות סבתא » דלקת עיניים – 22 תרופות של סבתא מצוינות ומשמעותיות
ddcdadaa daddadddd  daadaddaddaa dadc daddaad dedadddaddaa dde

דלקת עיניים – 22 תרופות של סבתא מצוינות ומשמעותיות

זיהום בעיניים: הסעדים של סבתא

העיניים הן חלק חשוב בגופנו, ואנחנו צריכים לטפל בהם נאותה.לרוע המזל אנשים רבים סובלים מדלקות עיניים.זיהומים אלה יכולים להיגרם על ידי חיידקים, נגיפים, פטריות או אפילו אלרגיות.סבתות משתמשות בתרופות ביתיות ותרופות מסורתיות לטיפול בדלקות עיניים במשך מאות שנים, ורבים מהתרופות הללו עדיין פועלות כיום.במאמר זה נדון ב -22 תרופות של סבתא מצוינות ומשמעותיות לזיהומים בעיניים.

1.שמן קיק

אחד התרופות העתיקות ביותר לזיהומים בעיניים הוא שמן קיק.לשמן זה תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות, שיכולות לעזור להפחית אדמומיות וגירוי בעיניים.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט להשרות כדור כותנה בשמן קיק והניחו אותו על העין הנגועה למשך 15-20 דקות.עשו זאת פעמיים ביום עד שהזיהום יתבהר.

2.אלוורה

אלוורה היא תרופה יעילה נוספת לזיהומים בעיניים.לצמח זה יש תכונות ריפוי טבעיות ואנטי דלקתיות, שיכולות לעזור להפחית נפיחות וכאב.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט חלץ את הג’ל מעלה אלוורה והחל אותו על העין הנגועה.השאירו אותו למשך 15-20 דקות ואז שטפו אותו במים חמים.עשו זאת פעמיים ביום עד שהזיהום יתבהר.

טיפ מועיל:

בעת שימוש באחד מהתרופות הללו, הקפד להשתמש רק במרכיבים טבעיים ואורגניים.מוצרים שנקנו בחנות עשויים להכיל כימיקלים שיכולים לעצבן את העיניים.

3.שום

שום הוא חומר אנטי -חיטוי ואנטיבקטריאלי רב עוצמה, מה שהופך אותו לתרופה מצוינת לזיהומים בעיניים.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט לרסק כמה שיני שום וממצים את המיץ.לאחר מכן, טבלו כדור כותנה נקי במיץ ומורחים אותו על העין הנגועה.עשו זאת פעמיים ביום עד שהזיהום יתבהר.

4.דבש

לדבש יש תכונות טבעיות אנטי-חיטוי ואנטי דלקתיות, מה שהופך אותו לתרופה יעילה לזיהומים בעיניים.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט מערבבים כפית דבש עם כוס מים חמים והשתמשו בו כדי לשטוף את העין הנגועה.עשו זאת פעמיים ביום עד שהזיהום יתבהר.

5.כורכום

כורכום הוא חומר אנטיבקטריאלי רב עוצמה, מה שהופך אותו לתרופה מצוינת לזיהומים בעיניים.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט מערבבים כפית אבקת כורכום עם כוס מים חמים והשתמשו בה כדי לשטוף את העין הנגועה.עשה זאת פעמיים ביום עד שהזיהום מתבהר.

חלק 2: התרופות של סבתא לזיהום עיניים

דלקות עיניים יכולות להיות לא נוחות וכואבות, אך ישנם מגוון של תרופות שניתן להשתמש בהן בבית כדי להקל על הסימפטומים.סבתות משתמשות בתרופות לזיהומי עיניים במשך מאות שנים, ורבים מהתרופות הללו עדיין בסביבה כיום.להלן 22 תרופות של סבתא מצוינות ומשמעותיות לזיהום בעיניים.

1.דבש

דבש ידוע בתכונותיו האנטיבקטריאליות והחיטוי, וניתן להשתמש בו לטיפול במגוון דלקות עיניים.החלת כמות קטנה של דבש ישירות על האזור הנגוע יכולה לעזור להפחית דלקת, כאב ואדמומיות.

2.אלוורה

אלוורה היא תרופה טבעית למגוון מצבי עור, והיא יכולה לשמש גם לטיפול בדלקות עיניים.החלת ג’ל אלוורה ורה טרי על האזור הפגוע יכול לעזור להפחית נפיחות ואודם.

3.שקיות תה

שימוש בשקיות תה מקוררות יכול לעזור להפחית דלקת ונפיחות בעיניים.כל שעליך לעשות הוא להשרות שתי שקיות תה במים קרירים ולהניח אותם על האזור הפגוע למשך 15 דקות.זה יכול לעזור להפחית את הכאב והאודם.

4.שמן קיק

שמן קיק הוא אנטי דלקתי טבעי, והוא יכול לשמש לטיפול בזיהומים בעיניים.החלת כמה טיפות של שמן קיק ישירות על האזור הפגוע יכולה לעזור להפחית דלקת ואדמומיות.

5.מי מלח

מי מלח הם חומר חיטוי טבעי, וניתן להשתמש בהם לטיפול בדלקות עיניים.מערבבים כפית מלח בכוס מים חמים ואז משתמשים בספוגית כותנה כדי למרוח את הפיתרון על האזור המושפע.זה יכול לעזור להפחיתדלקת ואודם.

6.כורכום

כורכום הוא חיטוי טבעי ואנטי דלקתי, וניתן להשתמש בו לטיפול בדלקות עיניים.מערבבים כפית אבקת כורכום עם כוס מים חמים ואז משתמשים בספוגית כותנה כדי למרוח את התמיסה על האזור הנגוע.זה יכול לעזור להפחית דלקת ואדמומיות.

7.זרעי חילבה

זרעי חילבה הם תרופה טבעית למגוון מצבי עור, והם יכולים לשמש גם לטיפול בזיהומים בעיניים.משרים כמה זרעי חילבה במים למשך הלילה ואז מסננים את התמיסה.השתמש בספוגית כותנה כדי להחיל את הפיתרון על האזור המושפע.זה יכול לעזור להפחית דלקת ואדמומיות.

8.שום

לשום תכונות אנטיבקטריאליות וחיטוי טבעיות, וניתן להשתמש בו לטיפול בזיהומים בעיניים.מרסקים כמה שיני שום ואז מורחים את העיסה ישירות על האזור המושפע.זה יכול לעזור להפחית דלקת ואדמומיות.

9.חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים הוא חיטוי טבעי ואנטי דלקתי, וניתן להשתמש בו לטיפול בדלקות עיניים.מדללים כף של חומץ תפוחים בכוס מים חמים ואז השתמשו בספוגית כותנה כדי למרוח את התמיסה על האזור הפגוע.זה יכול לעזור להפחית דלקת ואדמומיות.

10.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא חיטוי טבעי ואנטי דלקתי, וניתן להשתמש בו לטיפול בזיהומים בעיניים.מרחו כמה טיפות שמן קוקוס ישירות על האזור המושפע.זה יכול לעזור להפחית דלקת ואדמומיות.

מסקנה

דלקות עיניים יכולות להיות לא נוחות וכואבות, אך ישנם מגוון של תרופות שניתן להשתמש בהן בבית כדי להקל על הסימפטומים.סבתות משתמשות בתרופות לזיהומי עיניים במשך מאות שנים, ורבים מהתרופות הללו עדיין בסביבה כיום.מדבש לחומץ תפוחים, ישנם מספר תרופות שניתן להשתמש בהן כדי לספק הקלה מזיהומי עיניים.

שאלות נפוצות

  • מהם כמה מהתרופות הנפוצות ביותר לזיהומי עיניים?
    חלק מהתרופות הנפוצות ביותר לזיהומים בעיניים כוללים דבש, אלוורה, שקיות תה, שמן קיק, מי מלח, כורכום, זרעי חילבה, שום, חומץ תפוחים ושמן קוקוס.
  • האם אוכל להשתמש בתרופות אלה לסוגים אחרים של זיהומים?
    כן, רבים מהתרופות הללו יכולות לשמש גם לסוגים אחרים של זיהומים.עם זאת, חשוב לדבר עם רופא או איש מקצוע בתחום הבריאות לפני שתשתמש באחד מהתרופות הללו.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן