דף הבית » תרופות סבתא » דלקת נזלת אחורית – 20 תרופות זולות ומשמעותיות מיושנות
ddcdadaa daddcdaa ddddaddaa  daadaddaddaa dddcddaa ddedadedad

דלקת נזלת אחורית – 20 תרופות זולות ומשמעותיות מיושנות

נזלת כרונית, הידועה גם בשם נזלת אחורית, היא מצב שכיח הפוגע באנשים רבים.זה מאופיין באף נזיל מתמשך, טפטוף לאחר הסה”ס, גודש באף, ולעיתים כאבי ראש.אמנם אין תרופה, אך ישנן דרכים רבות לנהל אותה ולשפר את איכות חייך.להלן 20 תרופות פשוטות, זולות ומשמעותיות מיושנות עבור נזלת אחורית שתוכלו להתחיל להשתמש בהם מייד.

1.הישאר לחות

להישאר לחות הוא אחד הדברים הטובים ביותר שאתה יכול לעשות כדי לנהל נזלת אחורית.שתיית שפע נוזלים עוזרת לריר דק, להפחית את העומס ולהפחית את הדלקת.חשוב לשתות הרבה מים לאורך היום.אתה יכול גם לנסות משקאות חמים כמו תה צמחי מרפא ומרקים.

2.אכלו אוכל חריף

מזונות חריפים הם דרך נהדרת להפחית את העומס והדלקת.הם מכילים תרכובות המסייעות לריר דק ומפחית את הדלקת.נסה להוסיף מעט פלפל קאיין, ג’ינג’ר או שום לארוחות.

3.השתמש במכונת אדים

מכשיר אדים יכול לעזור להוסיף לחות לאוויר, מה שיכול לעזור להפחית דלקת וריר דק.זה יכול לעזור להפחית את העומס ולהקל על הנשימה.הקפד לנקות את האדים שלך באופן קבוע כדי להפחית את הסיכון לזיהום.

4.נסה תרופות צמחיות

תרופות צמחיות יכולות להיות דרך נהדרת להפחית דלקת וריר דק.נסה לשתות תה ג’ינג’ר או לקחת תוספי כורכום, שום או טימין.אתה יכול גם לנסות לשאוף קיטור עם כמה טיפות של שמן אקליפטוס או שמן מנטה.

5.להתקלח חם

התקלחות חמה יכולה לעזור להפחית דלקת וריר דק.הקיטור יכול לעזור לפתוח את דרכי הנשימה ולהפחית את העומס.הקפד לשמור על המקלחת כדי להימנע מייבוש העור שלך.

6.הימנע מקפאין ואלכוהול

קפאין ואלכוהול יכולים לגרות את דרכי הנשימה ולהחמיר את הסימפטומים.נסה להגביל את צריכת המשקאות הקפאיים שלך ומשקאות אלכוהוליים.

7.קח שטיפת סינוס

שטיפת סינוס יכולה לעזור לשטוף את הריר ולהפחית את הדלקת.השתמש בתמיסת מלח או בסיר נטי כדי לבצע את השטיפה.הקפד להשתמש במים מסוננים או מזוקקים כדי להפחית את הסיכון לזיהום.

8.השתמש בתרסיס לאף

שימוש בתרסיס לאף יכול לעזור להפחית דלקת וריר דק.השתמש בתמיסת מלח או בתרסיס לאף ללא מרשם כדי לבצע את השטיפה.הקפד לעקוב אחר ההוראות בזהירות כדי להימנע מכל תופעות לוואי.

9.תרגול היגיינה טובה

תרגול היגיינה טובה יכול לעזור להפחית את הסיכון לזיהום.הקפד לשטוף את הידיים באופן קבוע, לכסות את הפה והאף כשאתה מתעטש או משתעל, והימנע מגעת הפנים שלך.

10.הימנע מאלרגנים

אם יש לך אלרגיות, חשוב להימנע מהאלרגנים שמפעילים את הסימפטומים שלך.הקפידו לשמור על נקייה נקייה ונטולת אבק, והימנעו מבעלי חיים, אבק ואבקה.

11.קח תוספים

ויטמינים ותוספי מזון מסוימים יכולים לעזור להפחתת דלקת וריר דק.נסה ליטול חומצות שומן אומגה 3, ויטמין C ושמן זרעי פשתן.

12.הימנע מעשן וזיהום

עשן וזיהום יכולים לעצבן את דרכי הנשימה ולהחמיר את הסימפטומים.נסה להימנע מסביב לעשן וזיהום ככל האפשר.

13.תרגיל באופן קבוע

פעילות גופנית יכולה לעזור להפחית דלקת וריר דק.נסה להשיג לפחות 30 דקות של פעילות גופנית ביום כדי לעזור בניהול הסימפטומים שלך.

14.נסה אקופרסורה

אקופרסורה יכולה לעזור להפחית דלקת וגודש.נסה להשתמש באצבעותיך כדי לעסות את נקודות הלחץ סביב האף, המצח והלחיים שלך.

15.השתמש בשמנים אתרים

שמנים אתרים יכולים לעזור להפחית דלקת וריר דק.נסה להפיץ כמה טיפות של אקליפטוס, מנטה או שמן אתרי לבנדר בביתך.

16.קח אמבטיה חמה

נקיטת אמבטיה חמה יכולה לעזור להפחית דלקת וריר דק.נסה להוסיף כמה טיפות של אקליפטוס או מנטה

חלק 2: תרופות נוספות לנזלת אחורית

נזלת אחורית היא לא נוחהמצב שיכול להיות קשה לניהול.למרבה המזל, ישנם מגוון טיפולים וסעדים שיכולים לעזור להקל על התסמינים ולהפחית את הסבירות להישנות.במאמר זה סיפקנו 20 תרופות זולות ומשמעותיות מיושנות בהן ניתן להשתמש בניהול נזלת אחורית.

תרופות צמחי מרפא

תרופות צמחיות משמשות זה מכבר לטיפול במגוון מחלות, כולל נזלת אחורית.כמה מהתרופות הצמחיות הפופולריות ביותר לנזלת אחורית כוללות:

1.Echinacea

Echinacea הוא עשב המשמש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, כולל נזלת אחורית.על פי ההערכה, היא מסייעת בהפחתת דלקת ונפיחות, כמו גם להגביר את מערכת החיסון.

2.Goldenseal

Goldenseal הוא עשב ששימש לטיפול במגוון מצבים, כולל נזלת אחורית.על פי ההערכה, מדובר באנטי דלקת יעיל ועשוי לסייע בהפחתת התסמינים הקשורים לנזלת אחורית.

3.שום

שום הוא עשב ששימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות.על פי ההערכה, מדובר באנטי דלקת יעיל ועשוי לסייע בהפחתת הנפיחות הקשורה לנזלת אחורית.

תרופות ביתיות

לרוב משתמשים בתרופות ביתיות לטיפול במגוון מחלות, כולל נזלת אחורית.כמה מהתרופות הבתים הפופולריות ביותר לנזלת אחורית כוללות:

1.דבש

דבש הוא תרופה ביתית יעילה לנזלת אחורית.על פי ההערכה, מדובר באנטי דלקת יעיל ועשוי לסייע בהפחתת הנפיחות הקשורה לנזלת אחורית.

2.שטיפת מי מלח

שטיפת מי מלח היא תרופה ביתית פשוטה ועם זאת יעילה לדיטיס אחורי.ההערכה היא כי היא מסייעת בהפחתת דלקת ונפיחות, כמו גם לסייע בפינוי ריר ממעברי האף.

3.שאיפת קיטור

שאיפת קיטור היא תרופה ביתית המשמשת במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, כולל נזלת אחורית.ההערכה היא כי היא מסייעת בהפחתת דלקת ונפיחות, כמו גם לסייע בפינוי ריר ממעברי האף.

שאלות נפוצות

מה הדרך הטובה ביותר לטפל בנזלת אחורית?

הדרך הטובה ביותר לטפל בנזלת אחורית היא לזהות ולהימנע מכל מפעילים פוטנציאליים, כמו אלרגנים או מגרים.בנוסף, ניתן להשתמש במגוון טיפולים ותרופות כדי לעזור להקל על תסמינים, כמו תרופות צמחי מרפא, תרופות ביתיות ותרופות ללא מרשם.

מסקנה

נזלת אחורית היא מצב לא נוח שיכול להיות קשה לניהול.עם זאת, ישנם מגוון טיפולים וסעדים שיכולים לעזור להקל על התסמינים ולהפחית את הסבירות להישנות.במאמר זה סיפקנו 20 תרופות זולות ומשמעותיות מיושנות שניתן להשתמש בהן בניהול נזלת אחורית, כולל תרופות צמחי מרפא, תרופות ביתיות ותרופות ללא מרשם.בנוסף, זיהוי והימנעות מפעילים פוטנציאליים, כמו אלרגנים או מגרים, הוא המפתח לניהול ומניעת דלקת נזלת אחורית.למידע נוסף על נזלת אחורית, אנא בקרו ב wikipedia.org .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן