דף הבית » תרופות סבתא » דלקת גרון ויראלית – 18 תרופות של סבתא רפואית על בסיס ניסיון

דלקת גרון ויראלית – 18 תרופות של סבתא רפואית על בסיס ניסיון

דלקת גרון ויראלית – 18 תרופות של סבתא רפואית על בסיס ניסיון

דלקת גרון נגיפית היא מצב שכיח, הגורם לדלקת בגרון (תיבת קולי).זה בדרך כלל נגרם כתוצאה מזיהום נגיפי ויכול להיות כואב ולא נוח.התסמינים יכולים לכלול כאב גרון, צרידות של הקול, שיעול וקושי בבליעה.אמנם זה בדרך כלל לא רציני, אך זה יכול להיות מתיש ומפריע לחיי היומיום.למרבה המזל, ישנם תרופות וטיפולים ביתיים רבים שיכולים לעזור להקל על הסימפטומים ולהאיץ את ההחלמה.

18 הסעדים של סבתא הרפואית אלה מבוססים על ניסיון ושימשו על ידי אנשים רבים במשך מאות שנים.הם טבעיים, בטוחים וקלים לשימוש.

H2 – תרופות ביתיות

ישנם תרופות ביתיות רבות שיכולות לעזור בתסמיני דלקת הגרון.להלן כמה מהפופולריות ביותר:

• גרגר עם מי מלח חמים.זה יכול לעזור להרגיע את כאב הגרון ולהפחית את הדלקת.

• שתו הרבה נוזלים.שהייה לחות מסייעת לריר דק ולהפחתת הדלקת, מה שמקל על הבליעה והפחתת צרידות הקול.

• הימנע מגירויים.עישון וחשיפה למזהמים סביבתיים יכולים להחמיר את הסימפטומים של דלקת הגרון.

• שאיפת קיטור.זה יכול לעזור לשחרר ריר ולהפחית דלקת.

• דבש.לדבש יש תכונות אנטיבקטריאליות, אנטי דלקתיות ומרגיעות.

• לימון וג’ינג’ר.לשני המרכיבים הללו יש תכונות אנטי דלקתיות ויכולים לעזור להקל על הסימפטומים של דלקת הגרון.

• שורש מרשמלו.עשב זה כולל תכונות אנטי דלקתיות ומסייע בהפחתת נפיחות ודלקת בגרון.

• שורש ליקוריץ.עשב זה יכול לעזור להפחית נפיחות ודלקת בגרון.

• בוקיצה חלקלקה.עשב זה ידוע בתכונותיו המרגיעות ויכול לסייע בהפחתת הדלקת ובסיוע בריפוי.

• שמן אקליפטוס.בשמן זה יש תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות ויכול לעזור להפחית דלקת ולהקל על תסמיני הדלקת הגרון.

• שמן ציפורן.שמן זה ידוע בתכונותיו האנטיבקטריאליות והאנטי דלקתיות ויכול לעזור להפחית נפיחות ודלקת בגרון.

• שמן מנטה.לשמן זה תכונות אנטי דלקתיות ומרגיעות ויכול לעזור להפחית את הדלקת ולהקל על תסמיני דלקת הגרון.

H2 – טיפולים רפואיים

במקרים מסוימים, רופא רשאי לרשום תרופות שיעזרו להפחית את תסמיני הדלקת הגרון.תרופות נפוצות המשמשות לטיפול בדלקת גרון כוללות:

• אנטיביוטיקה.אלה יכולים לעזור להפחית זיהום ודלקת בגרון.

• קורטיקוסטרואידים.ניתן להשתמש בהם כדי להפחית דלקת ונפיחות בגרון.

• גרון שופך.אלה יכולים לעזור להרדים את הגרון ולהפחית את הגירוי והדלקת.

• Decongestants.אלה יכולים לעזור להפחית דלקת ונפיחות בגרון.

H3 – טיפ מועיל

בעת התמודדות עם דלקת גרון, חשוב לטפל בקול שלך.הימנע מצעקות, צעקות או דיבורים בקול רם, מכיוון שזה יכול לעצבן את הגרון ולהחמיר את הסימפטומים.בנוסף, חשוב לקבל הרבה מנוחה כדי לעזור לגוף לרפא את עצמו.

הסעדים של סבתא לדלקת גרון נגיפית

דלקת גרון נגיפית היא דלקת של הגרון הנגרם על ידי נגיף.התסמינים יכולים לכלול כאב גרון, צרידות ושיעול.לסבתות הישנות היו כמה תרופות שהעדיפו לטיפול בדלקת הגרון הנגיפית, ולמרות שאולי לא היו לה את אותה הבנה מדעית של הנגיף או השפעותיו, הוכח כי חלק מהטיפולים שלהם פועלים.להלן 18 תרופות של סבתא לדלקת גרון נגיפית על בסיס ניסיון.

1.דבש ולימון

דבש ולימון ידוע זה מכבר כאחריות גרון יעילות.מערבבים כפית דבש אחת עם מיץ לימון אחד וקח אותו מספר פעמים ביום.תרופה זו מועילה במיוחד לטיפול בצרידות הקשורה לדלקת גרון נגיפית.

2.שום

שום הוא חומר אנטי דלקתי ואנטי מיקרוביאלי טבעי.צריכת שום מספר פעמים ביום יכולה לעזור להפחית את הדלקת ולהילחם בנגיף הגורםדלקת גרון.ניתן להוסיף שום למזון או לקחת כתוסף.

3.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא נוסף אנטי דלקתי טבעי ואנטי-מיקרוביאלי.צריכת ג’ינג’ר מספר פעמים ביום יכולה לעזור להפחית את הדלקת ולהילחם בנגיף הגורם לדלקת הגרון.ניתן להוסיף ג’ינג’ר למזון או לקחת כתוסף.

4.גרגר מי מלח

גרגר עם מי מלח חמים מספר פעמים ביום יכול לעזור להרגיע את כאב הגרון ולהפחית את הדלקת של הגרון.להכנת גרגר מים מלח מערבבים כפית מלח אחת בכוס מים חמים ומגרגר למשך מספר דקות.

5.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא בעל תכונות אנטי -מיקרוביאליות שיכולות לעזור להילחם בנגיף הגורם לדלקת הגרון.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים וגרגר כמה פעמים ביום.

6.כורכום

כורכום הוא חומר אנטי דלקתי ואנטי-מיקרוביאלי חזק.צריכת כורכום מספר פעמים ביום יכולה לעזור להפחית את הדלקת ולהילחם בנגיף הגורם לדלקת הגרון.ניתן להוסיף כורכום למזון או לקחת כתוסף.

7.שורש מרשמלו

שורש מרשמלו שימש במשך מאות שנים כדי להרגיע את כאב הגרון.כדי להשתמש בתרופה זו, תלולה כפית אחת של שורש מרשמלו בכוס מים חמים למשך מספר דקות.מסננים את הנוזל ושותים אותו מספר פעמים ביום.

8.שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ הוא חומר אנטי דלקתי ואנטי-ויראלי טבעי.צריכת שורש ליקריץ מספר פעמים ביום יכולה לעזור להפחית את הדלקת ולהילחם בנגיף הגורם לדלקת הגרון.ניתן להוסיף שורש ליקריץ למזון או לקחת כתוסף.

9.Echinacea

Echinacea הוא חומר אנטי-ויראלי ואנטי דלקתי טבעי.צריכת Echinacea מספר פעמים ביום יכולה לסייע בהפחתת הדלקת ולהילחם בנגיף הגורם לדלקת הגרון.ניתן ליטול את Echinacea כתוסף או להתבשל לתה.

10.אלם חלקלק

אלם חלקלק הוא חומר אנטי דלקתי ואנטי מיקרוביאלי טבעי.צריכת ELM חלקלקים מספר פעמים ביום יכולה לעזור להפחית את הדלקת ולהילחם בנגיף הגורם לדלקת הגרון.ניתן ליטול אלם חלקלק כתוסף או להתחקק לתה.

11.פלפל קאיין

פלפל קאיין הוא חומר טבעי אנטי דלקתי ואנטי-מיקרוביאלי.צריכת פלפל קאיין מספר פעמים ביום יכולה לעזור להפחית את הדלקת ולהילחם בנגיף הגורם לדלקת הגרון.ניתן להוסיף פלפל קאיין למזון או לקחת אותו כתוסף.

12.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא חומר אנטי דלקתי ואנטי-ויראלי טבעי.צריכת שמן עץ התה מספר פעמים ביום יכולה לעזור להפחית את הדלקת ולהילחם בנגיף הגורם לדלקת הגרון.ניתן ליטול שמן עץ התה כתוסף או להוסיף לשאיפת קיטור.

13.שמן אורגנו

שמן אורגנו הוא חומר אנטי דלקתי ואנטי-ויראלי טבעי.צריכת שמן אורגנו מספר פעמים ביום יכולה לעזור להפחית את הדלקת ולהילחם בנגיף

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן