דף הבית » תרופות סבתא » דלקת בכף היד – 18 תרופות סבתות בטוחות ופופולריות בין כל הגילאים
ddcdadaa ddbda ddd  daadaddaddaa daddaaddaa ddddddaa ddadda

דלקת בכף היד – 18 תרופות סבתות בטוחות ופופולריות בין כל הגילאים

מהי דלקת בכף היד?
דלקת דלקתית (או אריתמה של פאלמר) היא מצב רפואי שכיח מאוד המתרחש כאשר כף היד הופכת לאדומה, נפוחה וכואבת.מצב זה יכול להיגרם על ידי מגוון גורמים, כמו אלרגיות, זיהומים חיידקיים וטראומה.במקרים מסוימים, דלקת בפלמר יכולה להיגרם גם על ידי מצב רפואי בסיסי, כמו דלקת מפרקים שגרונית או פסוריאזיס.

לא משנה מה הגורם הבסיסי לדלקת, חשוב לפנות לטיפול רפואי על מנת להבטיח טיפול נכון ולמנוע סיבוכים נוספים.עם זאת, ישנם גם מספר תרופות ביתיות מסורתיות שיכולות לעזור להפחית את הדלקת ולספק הקלה מהכאב ואי הנוחות הקשורים למצב זה.

18 תרופות סבתא בטוחות ופופולריות לדלקת בכף היד

1.קומפרס קר

קומפרס קר הוא אחד התרופות הפופולריות ביותר לבית לדלקת בפלמר.החלת דחיסה קרה על האזור הפגוע יכולה לסייע בהפחתת דלקת, נפיחות וכאב.אתה יכול להכין קומפרס קר משלך על ידי עטיפת כמה קוביות קרח במטלית נקייה או באמצעות חבילת ג’ל קר.הקפד למרוח את הדחיסה הקרה לא יותר מ -15 דקות בכל פעם.

2.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא חומר אנטי דלקתי טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת ונפיחות בכפות הידיים.כל שעליך לעשות הוא לערבב חלק אחד של חומץ תפוחים עם ארבעה חלקים מים חמים ולהשרות מטלית נקייה בתמיסה.החל את הבד על האזור המושפע למשך 10-15 דקות, מספר פעמים ביום.

3.קומפרס חם

ניתן להשתמש בדחיסה חמה גם להפחתת דלקת וכאב בכפות הידיים.כל שעליך לעשות הוא למרוח בד חם על האזור המושפע למשך 10-15 דקות, מספר פעמים ביום.

4.שמן קוקוס

לשמן הקוקוס יש תכונות טבעיות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית דלקת ונפיחות בכפות הידיים.פשוט מרחו כמות קטנה של שמן קוקוס על האזור המושפע מספר פעמים ביום.

5.אלוורה

אלוורה הוא אנטי דלקת טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת וכאב.פשוט החל כמות קטנה של ג’ל אלוורה על האזור המושפע מספר פעמים ביום.

6.כורכום

כורכום הוא חומר אנטי דלקתי טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת ונפיחות בכפות הידיים.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית אחת של אבקת כורכום עם כף מים אחת ומרחי את העיסה על האזור הנגוע מספר פעמים ביום.

7.מלח אפסום

מלח אפסום הוא חומר אנטי דלקתי טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת ונפיחות בכפות הידיים.פשוט מערבבים כוס אחת של מלח אפסום עם שתי כוסות מים חמים וספגו את האזור המושפע בתמיסה למשך 10-15 דקות, מספר פעמים ביום.

8.מכשפה לוז

לוז מכשפה הוא מענק טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת ונפיחות בכפות הידיים.פשוט החל כמות קטנה של לוז מכשפה על האזור המושפע מספר פעמים ביום.

9.בזיל

בזיל הוא חומר אנטי דלקתי טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת ונפיחות בכפות הידיים.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית אחת של עלי בזיליקום עם כף שמן זית אחד ומרחי את העיסה על האזור המושפע מספר פעמים ביום.

10.שמן לבנדר

שמן לבנדר הוא חומר אנטי דלקתי טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת ונפיחות בכפות הידיים.פשוט מרחו כמה טיפות של שמן לבנדר על האזור המושפע מספר פעמים ביום.

11.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא חומר אנטי דלקתי טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת ונפיחות בכפות הידיים.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית אחת של ג’ינג’ר מגורד טרי עם כף דבש אחת ומרחי את העיסה על האזור המושפע מספר פעמים ביום.

12.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא חומר אנטי דלקתי טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת ונפיחות בכפות הידיים.פשוט מיx כפית אחת של סודה לשתייה עם כוס מים חמים ומורחים את העיסה על האזור המושפע מספר פעמים ביום.

13.דבש

דבש הוא חומר אנטי דלקתי טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת ונפיחות בכפות הידיים.פשוט מרחי כמות קטנה של דבש על ה

הטיפול המנוחה והקרח

טיפול במנוחה וקרח הם שניים מהתרופות הנפוצות והיעילות ביותר לדלקת בכף היד.מנוחה והעלאת היד המושפעת מסייעת להפחתת נפיחות וכאב.בנוסף, החלת קומפרסים קרים או קרח עטופים במגבת לאזור הפגוע יכולה לסייע בהפחתת הדלקת ולהעניק הקלה.יש ליישם טיפול קר למשך 20 דקות בכל פעם, כל כמה שעות, לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

קומפרס צמחים

קומפרס צמחים הם תרופה בטוחה וטבעית לדלקת כף היד.דחיסת צמחים מיוצרת על ידי ערבוב קומץ עשבי תיבול כמו קמומיל, לבנדר, קלנדולה וכוכב עם כוס מים רותחים.ברגע שעשבי התיבול ספוגים, מסננים את הנוזל לקערה וטבלו מטלית נקייה לתערובת.החל את הדחיסה על האזור המושפע למשך 10 עד 15 דקות וחזור על התהליך מספר פעמים ביום עד להשגת הקלה.

עיסוי שמן זית

התרופה של סבתא פופולרית נוספת לדלקת בכף היד היא עיסוי שמן זית.שמן זית ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות והריפוי.כדי לבצע עיסוי שמן זית, חיממו כמה כפות שמן זית כתית מעולה ומעסה אותו לאזור הפגוע למשך מספר דקות.עשה זאת מספר פעמים ביום עד שהדלקת מופחתת.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה פופולרית עבור מחלות רבות, כולל דלקת בכף היד.כדי להשתמש בחומץ סיידר תפוחים, מערבבים חלקים שווים של חומץ תפוחים ומים ותספיקו מטלית בתערובת.החל את הבד על האזור המושפע למשך 10 דקות וחזור על מספר פעמים ביום עד להשגת הקלה.חשוב לציין כי תרופה זו יכולה לגרום לתחושת שריפה, ולכן חשוב לדלל את החומץ במים.

סיכום

דלקת בכף היד יכולה להיות כואבת ולא נוחה, אך ישנם כמה תרופות סבתא בטוחות ופופולריות שיכולות לספק הקלה.טיפול במנוחה וקרח, קומפרס צמחים, עיסויי שמן זית וחומץ סיידר תפוחים הם כולם תרופות פופולריות שיכולות לעזור להפחית את הדלקת ולהעניק הקלה.סעדים אלה בטוחים וקלים לשימוש ויכולים לשמש את כל הגילאים.

שאלות נפוצות

מהי הדרך הטובה ביותר להשתמש בחומץ תפוחים לדלקת בכף היד?

הדרך הטובה ביותר להשתמש בחומץ תפוחים לדלקת כף היד היא לערבב חלקים שווים של חומץ תפוחים ומים ולהשרות בד בתערובת.החל את הבד על האזור המושפע למשך 10 דקות וחזור על מספר פעמים ביום עד להשגת הקלה.חשוב לציין כי תרופה זו יכולה לגרום לתחושת שריפה, ולכן חשוב לדלל את החומץ במים.

האם יש תופעות לוואי הקשורות לשימוש בקומפרס צמחים לדלקת בכף היד?

לא, אין תופעות לוואי ידועות הקשורות לשימוש בקומפרס צמחים לדלקת בכף היד.עם זאת, חשוב להשתמש רק בצמחי מרפא טריים ואורגניים ולבדוק עם רופא לפני שתשתמש בתרופות צמחיות כלשהן.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן