דף הבית » תרופות סבתא » דלקת בדרכי השתן בהריון – 7 תרופות של סבתא איכותית על בסיס מרכיבים טבעיים
ddcdadaa dddadbd ddadaadf dddadddf  daadaddaddaa dadc daddaad

דלקת בדרכי השתן בהריון – 7 תרופות של סבתא איכותית על בסיס מרכיבים טבעיים

לחיות עם זיהום בדרכי השתן (UTI) בזמן ההריון יכול להיות לא נוח ואף מסוכן.UTIs נגרמים על ידי חיידקים שיכולים לנסוע לכליות, העלולות להזיק במהלך ההיריון.אמנם בדרך כלל נקבעים אנטיביוטיקה, אך ישנם גם כמה תרופות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את תסמיני ה- UTI בהריון.להלן שבע תרופות של סבתא המבוססות על מרכיבים טבעיים שעשויים לעזור להקל על אי הנוחות של UTI בהריון.

1.מיץ חמוציות

מיץ חמוציות ידוע זה מכבר כמסייע במאבק ב- UTI.החומציות הגבוהה של מיץ חמוציות מסייעת במניעת הדבקות בקירות דרכי השתן.כדי להפיק את המרב ממיץ חמוציות, זה לא צריך להיות ממותק.שתיית 8-10 גרם מיץ חמוציות לא ממותק ביום יכולה לעזור להפחית את תסמיני ה- UTI בהריון.

2.מים

שהייה לחות חיונית לנשים בהריון, והיא יכולה גם לעזור להפחית את תסמיני ה- UTI בהריון.שתיית מים רבים תעזור לשטוף את החיידקים העלולים לגרום ל- UTI.חשוב לשתות לפחות 8 כוסות מים ביום כדי לעזור לשמור על דרכי השתן נקייה ונקייה מחיידקים.

טיפ

הקפידו לשתות מים מסוננים, מכיוון שהם יכולים לעזור להפחית את הזיהומים בגוף.

3.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים שימש במשך מאות שנים כדי לסייע בטיפול במחלות שונות.זה יכול לעזור להפחית את תסמיני ה- UTI בהריון על ידי עיכוב צמיחת החיידקים הגורמים ל- UTI.כדי להשיג את היתרונות המרובים, מערבבים 1-2 כפות של חומץ תפוחים עם 8 אונקיות מים ושתו אותם פעמיים ביום.

4.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא נוגד חומצה טבעית שיכולה לעזור להפחית את תסמיני ה- UTI בהריון.כדי להשתמש בסודה לשתייה, מערבבים 1 כפית סודה לשתייה עם 8 אונקיות מים ושותה אותה.זה יעזור לבטל את השתן ולהפחית את החומציות, מה שיכול לעזור להפחית את תסמיני ה- UTI.

5.Uva ursi

UVA URSI הוא עשב ששימש במשך מאות שנים לטיפול במחלות שונות, כולל UTI.הוא מכיל תרכובות בעלות תכונות אנטיבקטריאליות וחיטוי, שיכולות לעזור להפחית את תסמיני ה- UTI בהריון.כדי להשתמש ב- Uva Ursi, תלולה 1 כפית העשב ב 8 גרם מים חמים למשך 10 דקות ואז מתאננים.שתו את התה 1-2 פעמים ביום כדי להשיג הכי הרבה יתרונות.

6.שורש שן הארי

שורש שן הארי הוא משתן טבעי שיכול לעזור לשטוף את החיידקים הגורמים ל- UTI.כדי להשתמש בשורש שן הארי, תלול 1 כפית העשב ב 8 אונקיות מים חמים למשך 10 דקות.שתו את התה 1-2 פעמים ביום כדי להשיג הכי הרבה יתרונות.

7.HorseTail

Horsetail הוא עשב ששימש במשך מאות שנים לטיפול במחלות שונות, כולל UTI.הוא מכיל תרכובות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהילחם בחיידקים הגורמים ל- UTI.כדי להשתמש ב- HorseTail, תלול 1 כפית העשב ב 8 גרם מים חמים למשך 10 דקות ואז מתאמץ.שתו את התה 1-2 פעמים ביום כדי להשיג הכי הרבה יתרונות.

תרופות טבעיות אלה יכולות לעזור להפחית את תסמיני ה- UTI בהריון.חשוב לזכור להתייעץ תמיד עם רופא לפני שתשתמש בתרופות טבעיות כלשהן, מכיוון שעשבי תיבול יתכן שלא יהיו בטוחים לנשים בהריון.עם השילוב הנכון של תרופות טבעיות וטיפול רפואי, ניתן לנהל את ה- UTI בהריון ביעילות.

חלק 2: תרופות טבעיות לזיהומים בדרכי השתן בהריון

נשים בהריון חשופות במיוחד לזיהומים בדרכי השתן.אך קיימים תרופות טבעיות שיכולות לעזור להקל על הסימפטומים.להלן שבעה תרופות של סבתא איכותית המבוססות על מרכיבים טבעיים שניתן להשתמש בהם לטיפול ב- UTI במהלך ההיריון.

1.מיץ חמוציות

מיץ חמוציות הוא אחד התרופות הפופולריות ביותר לבית עבור UTI.הוא עשיר בנוגדי חמצון ויכול לעזור למנוע חיידקים להיצמד לדפנות דרכי השתן.זה יכול גם לעזור לשטוף חיידקים שכבר התחברו לקירות.נשים בהריון צריכות לשתות 8 עד 16 ounces של מיץ חמוציות ליום.

2.D-mannose

D-Mannose הוא סוכר טבעי שנמצא בפירות כמו תפוחים וחמוציות.זה יכול לעזור לשטוף חיידקים מדרכי השתן.זה זמין בצורת אבקה או גלולה וניתן לקחת אותו עד שלוש פעמים ביום.

3.פרוביוטיקה

פרוביוטיקה הם חיידקים מועילים שיכולים לעזור לשמור על בריא דרכי השתן.ניתן לקחת אותם בצורה תוספה או שניתן למצוא במזון מותסס כמו יוגורט, קפיר וכבוש.

4.פטרוזיליה

פטרוזיליה היא משתן, כלומר זה יכול לעזור לשטוף חיידקים מדרכי השתן.ניתן לחשוף אותו לתה ולתתות שלוש פעמים ביום כדי לעזור להקל על הסימפטומים.

5.Uva ursi

UVA URSI הוא עשב שיכול לעזור להפחית את הדלקת בדרכי השתן ויכול לעזור למנוע חיידקים להיצמד לקירות.ניתן ליטול אותו בצורה תוספה או לבשל לתה.

6.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא אנטיביוטיקה טבעית שיכולה לעזור להילחם בחיידקים בדרכי השתן.ניתן לקחת אותו בצורה תוספה או שניתן לערבב אותם עם מים ולתתות מספר פעמים ביום.

7.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא חומר אלקליין טבעי שיכול לעזור להפחית את חומציות השתן ויכול לעזור לשטוף את החיידקים.ניתן לקחת אותו בצורה תוספה או שניתן לערבב אותם עם מים ולתתות מספר פעמים ביום.

שבעת תרופות טבעיות אלה יכולות לעזור להקל על הסימפטומים של דלקת בדרכי השתן במהלך ההיריון.יש להשתמש בהם בשילוב עם טיפולים אחרים שנקבעו על ידי רופא.

סיכום

נשים בהריון חשופות במיוחד לזיהומים בדרכי השתן.אך קיימים תרופות טבעיות שיכולות לעזור להקל על הסימפטומים.מיץ חמוציות, D-Mannose, פרוביוטיקה, פטרוזיליה, UVA URSI, חומץ תפוחים וסודה לשתייה הם כולם מרכיבים טבעיים שניתן להשתמש בהם לטיפול ב- UTI במהלך ההיריון.יש להשתמש בתרופות טבעיות אלה בשילוב עם טיפולים אחרים שנקבעו על ידי רופא.

שאלות נפוצות

מהם הסעדים הטבעיים של UTI במהלך ההיריון?

התרופות הטבעיות ל- UTI במהלך ההיריון כוללות מיץ חמוציות, D-Mannose, פרוביוטיקה, פטרוזיליה, UVA URSI, חומץ תפוחים וסודה לשתייה.

כמה מיץ חמוציות עלי לשתות?

נשים בהריון צריכות לשתות 8 עד 16 גרם מיץ חמוציות ביום.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן