דף הבית » תרופות סבתא » דלקת בדרכי הנשימה – 17 הסעדים של סבתא מהמטבח ופופולריים בין כל הגילאים
ddcdadaa dddadbd ddadadded  ddadadddd dadc daddaad dedded

דלקת בדרכי הנשימה – 17 הסעדים של סבתא מהמטבח ופופולריים בין כל הגילאים

מהי זיהום בדרכי הנשימה?
זיהום בדרכי הנשימה (RTI) הוא זיהום בדרכי הנשימה והריאות שיכולות להיגרם על ידי נגיפים או חיידקים.זו אחת המחלות השכיחות ביותר ויכולה להשפיע על אנשים בכל הגילאים.התסמינים עשויים לנוע בין קלה לחמור ויכולים לכלול שיעול, חום, כאב גרון וקושי נשימה.

17 הסעדים של סבתא מהמטבח לטיפול בדלקת בדרכי הנשימה
דלקות בדרכי הנשימה יכולות להיות לא נוחות ולא נוחות, אך למרבה המזל, ישנם מספר רב של תרופות ביתיות שתוכלו לנסות להקל על הסימפטומים ולעזור לגוף להתאושש.להלן 17 תרופות של סבתא מהמטבח הפופולריות בין כל הגילאים.

תה דבש ולימון

תה דבש ולימון הוא תרופה קלאסית לזיהומים בדרכי הנשימה.הדבש עוזר להרגיע גרון מגורה, ואילו הלימון מסייע לריר דק ולספק ויטמין C. להכנת התה, תלול כמה פרוסות לימון טרי בכוס מים חמים למשך חמש דקות.מוסיפים כפית דבש ומערבבים.שתו כוס מהתה הזה פעמיים או שלוש ביום.

תה ג’ינג’ר

ידוע שג’ינג’ר סובל מאפיינים אנטי דלקתיים ונוגדי חמצון שעשויים לעזור להפחית דלקת בדרכי הנשימה ולהפחית את ייצור הריר.להכנת תה ג’ינג’ר, מגרד כף של ג’ינג’ר טרי ותלום אותו בכוס מים חמים למשך חמש דקות.מסננים ומוסיפים דבש לפי הטעם.שתו שתיים או שלוש כוסות תה זה ביום כדי להרגיע את הגרון ולהפחית את השיעול.

טיפ מועיל

אם אין לך ג’ינג’ר או לימון טרי, אתה יכול גם להשתמש בשקיות תה ג’ינג’ר או לימון.

שום

שום ידוע בזכות תכונותיו האנטי -ויראליות והאנטיבקטריאליות.כדי להשתמש בו כתרופה לזיהומים בדרכי הנשימה, קוצצים שניים או שלוש שיני שום ומוסיפים אותם לכוס מים חמים.תן לזה תלול למשך חמש דקות, מסננים ומוסיפים דבש לפי הטעם.שתו שתיים או שלוש כוסות תה שום ביום.

מכשיר אדים

מכשיר אדים יכול לעזור לשמור על האוויר בביתכם לח, מה שיכול לעזור להרגיע גרון מגורה ולהפחית את השיעול.הקפידו להחליף את המים במכונת האדים מדי יום כדי למנוע גידול של חיידקים ועובש.

תרופות ביתיות לזיהומים בדרכי הנשימה

ידוע כי

תרופות למטבח של סבתא יעילות בטיפול בזיהומים בדרכי הנשימה.ישנם תרופות ביתיות רבות הפופולריות בקרב קבוצות ותרבויות שונות של גיל.להלן 17 תרופות של סבתא מהמטבח שניתן להשתמש בהן לטיפול בזיהום בדרכי הנשימה.

ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא אחד התרופות הפופולריות ביותר לבית לזיהומים בדרכי הנשימה.יש לו תכונות אנטי-דלקתיות ואנטיבקטריאליות המסייעות להפחתת הדלקת ולהילחם בחיידקים.ניתן לצרוך אותו בצורת תה, מרק או מיץ.להכנת תה ג’ינג’ר, פשוט הוסיפו כפית של ג’ינג’ר מגורד טרי לכוס מים חמים ותלולים למשך 5-10 דקות.אתה יכול גם להוסיף דבש או לימון לטעם נוסף.

שום

שום ידוע בתכונותיו האנטיבקטריאליות והנוגד -פטריות.ניתן להשתמש בו לטיפול בזיהומים בדרכי הנשימה על ידי צריכת שום גולמי או הוספתו למרק או תה.להכנת תה שום, פשוט הוסיפו שתי שיני שום קצוץ דק לכוס מים רותחים ותלולים למשך 10 דקות.אתה יכול גם להוסיף דבש או לימון לטעם נוסף.

דבש

דבש שימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, כולל דלקות בדרכי הנשימה.יש לו תכונות אנטיבקטריאליות, אנטי -פטריות ואנטי -ויראליות המסייעות להילחם בחיידקים וירוסים.כדי להשתמש בדבש לטיפול בזיהום בדרכי הנשימה, פשוט מערבבים כף דבש אחת עם כוס מים חמים ושותה אותו פעמיים ביום.אתה יכול גם להוסיף לימון או ג’ינג’ר לטעם נוסף.

לימון

לימון הוא נוגד חמצון רב עוצמה המסייע להגביר את מערכת החיסון ולהילחם בחיידקים.ניתן להשתמש בו לטיפול בדלקות בדרכי הנשימה על ידי שתיית מיץ לימון או הוספתו לתה.להכנת תה לימון, פשוט הוסף מיץ של לימון אחד לכוס מים חמיםותלול 5-10 דקות.אתה יכול גם להוסיף דבש או ג’ינג’ר לטעם נוסף.

פלפל קאיין

פלפל קאיין ידוע בתכונותיו האנטי-דלקתיות והאנטיבקטריאליות.ניתן להשתמש בו לטיפול בדלקות בדרכי הנשימה על ידי הוספתו למרק או לתה.להכנת תה פלפל קאיין, פשוט הוסיפו כפית פלפל קאיין לכוס מים חמים ותלולים למשך 5-10 דקות.אתה יכול גם להוסיף דבש או לימון לטעם נוסף.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא בעל תכונות אנטי -פטריות ואנטיבקטריאליות המסייעות להילחם בחיידקים וירוסים.ניתן להשתמש בו לטיפול בדלקות בדרכי הנשימה על ידי שתיית תערובת של שתי כפות של חומץ תפוחים וכוס מים חמים פעמיים ביום.אתה יכול גם להוסיף דבש או לימון לטעם נוסף.

כורכום

כורכום הוא נוגד חמצון רב עוצמה המסייע להגביר את מערכת החיסון ולהילחם בחיידקים וירוסים.ניתן להשתמש בו לטיפול בדלקות בדרכי הנשימה על ידי הוספתו למרק או לתה.להכנת תה כורכום, פשוט הוסיפו כפית כורכום לכוס מים חמים ותלולים למשך 5-10 דקות.אתה יכול גם להוסיף דבש או לימון לטעם נוסף.

THYME

טימין שימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, כולל דלקות בדרכי הנשימה.יש לו תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי -פטריאליות המסייעות להילחם בחיידקים וירוסים.כדי להשתמש בטימין לטיפול בזיהום בדרכי הנשימה, פשוט הוסיפו כפית טימין מיובש לכוס מים רותחים ותלולים למשך 10 דקות.אתה יכול גם להוסיף דבש או לימון לטעם נוסף.

קינמון

קינמון ידוע בתכונותיו האנטי-דלקתיות והאנטיבקטריאליות.ניתן להשתמש בו לטיפול בדלקות בדרכי הנשימה על ידי הוספתו למרק או לתה.להכנת תה קינמון, פשוט הוסף כפית קינמון טחון לכוס מים חמים ותלולה למשך 5-10 דקות.אתה יכול גם להוסיף דבש או לימון לטעם נוסף.

אורגנו

אורגנו שימשה במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, כולל דלקות בדרכי הנשימה.יש לו תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי -פטריאליות המסייעות להילחם בחיידקים וירוסים.כדי להשתמש באורגנו לטיפול בזיהום נשימתי, פשוט הוסיפו כפית אורגנו מיובש לכוס מים רותחים ותלולים למשך 10 דקות.אתה יכול גם להוסיף דבש או לימון לטעם נוסף

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן