דף הבית » תרופות סבתא » דלקת בגידים – 18 תרופות סבתות משמעותיות וזקנה
ddcdadaa ddddddd  daadaddaddaa daddaaddaa dedadedaddaadddaa d

דלקת בגידים – 18 תרופות סבתות משמעותיות וזקנה

מה זה דלקת בגידים?

דלקת בגידים היא דלקת בגידים, שהם כבלי הסיבים המחברים שרירים לעצמות.זה יכול לנבוע מפציעה, שימוש יתר או התנוונות הקשורה לגיל ולגרום לכאב, נפיחות וקושי להזיז את האזור המושפע.אם לא מטופלים, זה עלול לגרום נזק קבוע ונכות.למרבה המזל, ישנם מגוון טיפולים העומדים לרשותם כדי להקל על תסמיני דלקת הגיד ולמנוע נזק נוסף.

18 הסעדים של סבתא לדלקת בגידים

דלקת בגידים יכולה להיות מצב כואב ומתסכל, אך ישנם מספר תרופות מסורתיות שהועברו מדור לדור כדי להקל על אי הנוחות וההחלמה המהירה.להלן 18 מהתרופות הפופולריות והיעילות ביותר:

1.טיפול בחום

החלת חום על האזור הפגוע יכולה לעזור להפחתת דלקת וכאב.ניתן לעשות טיפול בחום באמצעות כרית חימום, בקבוק מים חמים או אפילו דחיסה חמה.

2.טיפול קר

טיפול קר הוא ההפך מטיפול בחום ויכול לעזור להפחית דלקת וכאב.ניתן לעשות זאת עם חבילת קרח, דחיסה קרה או אפילו שקית ירקות קפואים.

3.מנוחה

מנוחה של האזור הפגוע יכולה לעזור להפחית את הכאב והנפיחות ולקדם ריפוי.חשוב להקל על זה ולהימנע מפעילויות שעלולות להחמיר את דלקת הגיד.

4.פעילות גופנית

פעילות גופנית האזור הפגוע יכולה לעזור בחיזוק השרירים, מה שיכול לעזור להפחית את הכאב ולקדם ריפוי.בדרך כלל מומלצים תרגילי מתיחה קלים ותרגילי טווח תנועה.

5.עיסוי

עיסוי יכול לעזור בשיפור זרימת הדם ולהפחתת הכאב והנפיחות.חשוב להיות עדין ולהימנע מעיסוי האזור קשה מדי או לעיתים קרובות מדי.

6.אמבטיה מלח אפסום

אמבטיות מלח אפסום יכולות לעזור להפחית את הדלקת והכאב.הוספת כוס מלח אפסום לאמבטיה חמה והשריה למשך 15-20 דקות יכולה להועיל מאוד.

7.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא בעל תכונות אנטי דלקתיות ויכול לעזור להפחית את הכאב והנפיחות.הוספת כמה כפות של חומץ תפוחים לכוס מים יכולה להועיל.

8.תה ג’ינג’ר

לג’ינג’ר יש תכונות אנטי דלקתיות ומרגיעות כאבים ויכול לעזור להפחית את הכאב והנפיחות.שתיית כוס תה ג’ינג’ר יכולה להועיל.

9.כורכום

לכורכום יש תכונות אנטי דלקתיות ומרכיבות כאבים ויכול לעזור להפחית את הכאב והנפיחות.הוספת כפית אבקת כורכום לכוס חלב חם יכולה להועיל.

10.קומפרסים חמים וקרים

קומפרסים חמים וקרים לסירוגין יכולים לעזור להפחית דלקת וכאב.החלת דחיסה חמה למשך מספר דקות, ואחריה דחיסה קרה למשך מספר דקות, יכולה להועיל מאוד.

11.שמן קיק

לשמן קיק עם תכונות אנטי דלקתיות ומרגישות כאבים ויכול לעזור להפחית את הכאב והנפיחות.עיסוי כמות קטנה של שמן קיק על האזור הפגוע יכול להועיל.

12.שום

לשום תכונות אנטי דלקתיות ומרגישות כאבים ויכול לעזור להפחית את הכאב והנפיחות.אכילת כמה שיני שום ביום יכולה להועיל.

13.אננס

לאננס תכונות אנטי דלקתיות ומרגישות כאבים ויכול לעזור להפחית את הכאב והנפיחות.אכילת כמה פרוסות אננס טרי ביום יכולה להועיל.

14.Cayenne Pepper

לקאיין פלפל יש תכונות אנטי דלקתיות ומרגיעות כאבים ויכול לעזור להפחית את הכאב והנפיחות.ערבוב כפית של פלפל קאיין עם כוס מים חמים יכול להועיל.

15.תה קמומיל

לתה קמומיל יש תכונות אנטי דלקתיות ומרגישות כאבים ויכול לעזור להפחית את הכאב והנפיחות.שתיית כוס תה קמומיל יכולה להועיל.

16.פירות יער של ג’וניפר

לפירותי ג’וניפר יש תכונות אנטי דלקתיות ומרגיעות כאבים ויכולות לעזור להפחית את הכאב והנפיחות.שתיית כוס של תה פירות יער יכול להועיל.

17.

דלקת בגידים – 18 תרופות של סבתא משמעותית וזקנה

tדלקת אנדוניטיס, הידועה גם בשם gendinopathy, היא מצב שכיח המאופיין בדלקת או בניוון של גיד.זה יכול להיגרם כתוצאה משימוש יתר, מתח חוזר על עצמו או פציעה.במקרים רבים ניתן לנהל ביעילות את דלקת הגידים באמצעות תרופות ביתיות ושינויים באורח החיים.כאן אנו דנים ב -18 תרופות סבתות משמעותיות וותיקות ששימשו כדי להקל על תסמיני דלקת בגידים.

1.טיפול בקרח

טיפול בקרח הוא אחד התרופות הוותיקות והנפוצות ביותר לדלקת בגידים.החלת חבילת קרח על האזור הפגוע יכולה לעזור להפחית דלקת וכאב.יש ליישם קרח לא יותר מ 20 דקות בכל פעם, מספר פעמים ביום.עטפו את הקרח בבד או במגבת כדי למנוע מגע ישיר עם העור.

2.דחיסה

דחיסת האזור הפגוע יכולה גם לעזור להקל על הסימפטומים.ניתן להשיג דחיסה באמצעות תחבושת או סד.זה יפחית נפיחות ויספק תמיכה לאזור.

3.מנוחה

מנוחה

חיונית לריפוי דלקת בגידים.הימנע מפעילויות הגורמות לכאב או לאי נוחות באזור המושפע.במידת הצורך, השתמש בקבקים או במכשירים מסייעים אחרים כדי להבטיח שלא תשים מאמץ רב מדי על האזור הפגוע.

4.תרגילי מתיחה

תרגילי מתיחה

יכולים לעזור להפחית את המתח באזור הפגוע ולשפר את הגמישות.התחל לאט ובהדרגה להגדיל את עוצמת המתיחה כסובלת.

5.טיפול בעיסוי

טיפול בעיסוי יכול לעזור להפחית את המתח באזור הפגוע ולשפר את זרימת הדם.מטפל בעיסוי יכול גם לספק עצות לגבי תרגילים שיעזרו בחיזוק האזור המושפע.

6.תרופות צמחיות

תרופות צמחי מרפא שימשו במשך מאות שנים כדי לעזור במגוון מחלות.יש צמחי מרפא, כמו כורכום וג’ינג’ר, יש תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית כאב ודלקת.עשבי תיבול אחרים, כמו קומפרי וארניקה, יכולים לעזור להפחית את הנפיחות.יש להשתמש בתרופות צמחיות תחת פיקוחו של איש מקצוע בתחום הבריאות.

7.טיפול בחום

טיפול בחום יכול לעזור להרפות את השרירים ולשפר את זרימת הדם.זה יכול לעזור להפחית כאב ודלקת.יש ליישם את החום לא יותר מ 20 דקות בכל פעם.

8.דיקור סיני

דיקור סיני הוא סוג של רפואה סינית מסורתית הכרוכה בהכנסת מחטים דקים לנקודות ספציפיות בגוף.על פי ההערכה, היא מעוררת את יכולות הריפוי הטבעיות של הגוף.דיקור סיני יכול לעזור להפחית דלקת וכאב.

9.טיפול מגנטי

טיפול מגנטי הוא סוג נוסף של רפואה אלטרנטיבית הכרוכה בשימוש במגנטים כדי לעזור להקל על הכאב והדלקת.ניתן להציב מגנטים על האזור המושפע או לשחוק כתכשיטים.ההערכה היא כי המגנטים מסייעים בשיפור זרימת הדם ולהפחתת הדלקת.

10.שינויים תזונתיים

שינויים תזונתיים יכולים לעזור גם להפחית את הדלקת והכאב.מזונות עשירים בחומצות שומן אומגה 3, כמו סלמון, סרדינים ואגוזי מלך, יכולים לעזור להפחית את הדלקת.ביטול מזון מעובד ומעודן מהתזונה יכול גם לעזור להפחית את הדלקת.

11.פעילות גופנית

פעילות גופנית יכולה לעזור לחזק את השרירים והגידים באזור הפגוע.התחל לאט ובהדרגה מגדיל את עוצמת התרגילים כסובלים.הימנע מפעילויות הגורמות לכאב או לאי נוחות.

12.הימנע מפעילויות חוזרות ונשנות

הימנע מפעילויות הכרוכות בתנועות חוזרות ונשנות, כמו הקלדה, נגינה של כלי נגינה או שימוש בכלי.פעילויות אלה יכולות למקם הרבה על הגידים ולהחמיר את המצב.

13.Splinting

שופך יכול לעזור להפחית את המתח על האזור הפגוע.ניתן לקנות סד ברוב חנויות התרופות או לייצר בבית.הקפד לעקוב אחר ההוראות בזהירות בעת השימוש בסד.

14.טיפולים אקטואליים

טיפולים אקטואליים, כמו קרמים וג’לים, יכולים לעזור להפחית דלקת וכאב.חפש מוצרים המכילים מנטול, אקליפטוס,או קפסאיצין.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן