דף הבית » תרופות סבתא » דלקת בגוף – 16 תרופות נהדרות מיושנות שעליך לדעת עליהן
ddcdadaa dddda  daadaddaddaa dadddaddaa dedddadaddaa dadadcd

דלקת בגוף – 16 תרופות נהדרות מיושנות שעליך לדעת עליהן

מכאבי ראש לכאבי שרירים, דלקת היא סימפטום שכיח של מצבים רבים.זוהי התגובה הטבעית של הגוף לפגיעה או זיהום, אך אם לא נבדקת, היא יכולה להיות בעלת השלכות בריאותיות חמורות וארוכות טווח.למרבה המזל, ישנם הרבה תרופות מיושנות שיכולות לעזור בטיפול בדלקת.במאמר זה נסתכל על 16 מהם וכיצד להשתמש בהם בבטחה וביעילות.

1.כורכום

כורכום הוא תבלין פופולרי ששימש זה מכבר ברפואה מסורתית לטיפול בדלקת.הוא מכיל כורכומין, תרכובת שיש לה תכונות אנטי דלקתיות ונחשבת להפחית דלקת, נפיחות וכאב.כדי ליצור תרופה מבוססת כורכום, הוסף כפית כורכום טחון למים חמים או חלב ושתה אותו פעמיים עד שלוש פעמים ביום.

2.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תבלין נוסף עם תכונות אנטי דלקתיות.זה יכול לשמש באותו אופן כמו כורכום, על ידי הוספת כפית ג’ינג’ר מגורד למים חמים או חלב ושתייתו פעמיים עד שלוש ביום.לחלופין, אתה יכול להשתמש בו כתיבול לאוכל.

3.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה ביתית פופולרית לדלקת.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית אחת של חומץ תפוחים בכוס מים חמים ושתה אותו פעמיים ביום.אתה יכול גם להוסיף אותו לסלטים ומזונות אחרים.

4.אומגה 3 חומצות שומן

חומצות שומן אומגה 3 נמצאות בשמן דגים ובמקורות אחרים ונחשבים להפחית דלקת.כדי להגדיל את צריכת חומצות השומן של אומגה 3, אכלו יותר דגים כמו סלמון, מקרל וסרדינים, או קחו תוסף שמן דגים.

טיפ ייחודי:

כאשר נוטלים תוסף שמן דגים, הקפידו לבדוק שהוא עשוי מדגים מקוריים בר -קיימא ונטול מזהמים מזיקים.

5.מלחי אפסום

מלחי אפסום הם גבישי מגנזיום סולפט שניתן להמיס במים ומשמשים כספיגת אמבטיה או אמבטיה.המגנזיום במלחים נספג דרך העור, מה שעלול להפחית דלקת וכאבי שרירים.

6.Bromelain

ברומליין הוא אנזים שנמצא באננס שיש לו תכונות אנטי דלקתיות ומרגישות כאב.אתה יכול לקנות אותו בצורת תוסף או לאכול אננס טרי כדי להגדיל את הצריכה שלך.

7.פלפל קאיין

פלפל קאיין מכיל קפסאיצין, שיכול להפחית דלקת וכאב.כדי להכין תרופה של פלפל קאיין, מערבבים כפית אחת של פלפל קאיין טחון בכוס מים חמים ושתה אותו פעמיים ביום.

8.שום

שום הוא אנטי דלקתי טבעי.אתה יכול להוסיף אותו לבישול שלך או לקחת תוסף.לחלופין, אתה יכול להכין שמן עם שום על ידי חימום שיני שום בשמן זית ושפשף אותו על האזור הפגוע.

9.תה ירוק

תה ירוק מכיל פוליפנולים, שיכולים להפחית דלקת.כדי להכין תרופה לתה ירוק, תלולות שתי כפיות עלי תה ירוק במים חמים במשך חמש דקות ושותה אותו פעמיים עד שלוש פעמים ביום.

10.שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ מכיל גליצירריזין, שנחשב להפחית את הדלקת.אתה יכול לקנות שורש ליקריץ כתה או בצורה תוספה.

11.מיץ לימון

מיץ לימון עשיר בוויטמין C ונוגדי חמצון, שיכולים לעזור להפחית דלקת.כדי להכין תרופה של מיץ לימון, מערבבים כפית אחת של מיץ לימון בכוס מים חמים ושותים אותו פעמיים ביום.

12.קליפת ערבה לבנה

קליפת ערבה לבנה היא תרופה מסורתית לדלקת.הוא מכיל סליסין, שנחשב יעיל כמו אספירין בהפחתת דלקת וכאב.אתה יכול לקנות אותו בצורה תוספה או להכין תה עם הקליפה המיובשת.

13.אלם חלקלק

אלם חלקלק הוא עשב אנטי דלקתי שניתן לקחת כתה או בצורה תוספה.נחשב להפחית דלקת וכאב.

14.שורש ברדוק

שורש ברדוק הוא ירק שורש עם תכונות אנטי דלקתיות.כדי ליצור תרופה, תלולה כפית אחת של שורש ברדוק קצוץ או אבקה במים חמים למשך 10 דקות ושותה אותו פעמיים עד שלוש ביום.

<H2

מהי דלקת?

דלקת היא התגובה הטבעית של הגוף לפציעהY, זיהום או חומרים זרים.זהו התהליך שבו הגוף מגן על עצמו מפני נזק ומתחיל בתהליך הריפוי.דלקת היא תהליך מורכב ויכול להתבטא כאדמומיות, נפיחות, כאב, חום ו/או אובדן תפקוד.זה יכול להתרחש בכל חלק בגוף, כולל המפרקים, האיברים והרקמות.זהו תהליך רגיל שיכול להועיל, אך יכול גם להזיק אם הוא נמשך זמן רב מדי.

תרופות מיושנות לדלקת

כשמדובר בהתמודדות עם דלקת, ישנם מספר תרופות מיושנות שניתן להשתמש בהן כדי לסייע בהפחתת הכאב ואי הנוחות.להלן 16 תרופות נהדרות מיושנות שעליכם לדעת עליהם:

1.כורכום

כורכום הוא תבלין ששימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות.הוא מכיל כורכומין, שהוא תרכובת אנטי דלקתית עוצמתית.כורכומין מסייע בהפחתת דלקת וכאב, וניתן לקחת אותם בצורה תוספה או להוסיף למזון.

2.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה פופולרית נוספת לדלקת.יש לו תרכובות אנטי דלקתיות חזקות שיכולות להפחית כאב ונפיחות.ניתן לקחת אותו בצורה תוספה או להוסיף למזון.

3.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים שימש כאנטי דלקת במשך מאות שנים.הוא מכיל נוגדי חמצון חזקים ויכול לעזור להפחית דלקת וכאב.ניתן לקחת אותו בצורה תוספה או להוסיף למזון או למשקאות.

4.אומגה 3 חומצות שומן

חומצות שומן אומגה 3 הן חומצות שומן חיוניות שיכולות לעזור להפחית דלקת.ניתן למצוא אותם בדגים, אגוזים וזרעים.מומלץ לקחת תוסף המכיל גם EPA וגם DHA לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

5.Bromelain

ברומליין הוא אנזים שנמצא באננס שיכול לעזור להפחית דלקת.ניתן לקחת אותו בצורה תוספה או להוסיף למזון.

6.תה ירוק

תה ירוק עשיר בנוגדי חמצון ויכול לעזור להפחית דלקת.ניתן לקחת אותו כתה או בצורה תוספה.

7.פלפל קאיין

פלפל קאיין הוא פלפל צ’ילי חם שיכול לעזור להפחית את הדלקת.ניתן לקחת אותו בצורה תוספה או להוסיף למזון.

8.שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ הוא עשב שיכול לעזור להפחית דלקת.ניתן לקחת אותו בצורה תוספה או להוסיף למזון.

9.בוסווליה

בוסווליה הוא עשב שיכול לעזור להפחית דלקת.ניתן לקחת אותו בצורה תוספה או להוסיף למזון.

10.מיץ דובדבן טארט

מיץ דובדבן טארט גבוה בנוגדי חמצון ויכול לעזור להפחית את הדלקת.ניתן לקחת אותו כמיץ או בצורה תוספה.

11.Bromelain

ברומליין הוא אנזים שנמצא באננס שיכול לעזור להפחית דלקת.ניתן לקחת אותו בצורה תוספה או להוסיף למזון.

12.Quercetin

Quercetin הוא פלבנואיד שיכול לעזור להפחית דלקת.ניתן לקחת אותו בצורה תוספה או להוסיף למזון.

13.קליפת ערבה לבנה

קליפת ערבה לבנה היא עשב שיכול לעזור להפחית דלקת.ניתן לקחת אותו בצורה תוספה או להוסיף למזון.

14.קפאין

קפאין יכול לעזור להפחית דלקת.זה יכול להילקח כמשקה או בצורה תוספה.

15.קפסאיצין

קפסאיצין הוא תרכובת שנמצאת בפלפלים חמים שיכולים לעזור להפחית דלקת.ניתן לקחת אותו בצורה תוספה או להוסיף למזון.

16.פלפל שחור

פלפל שחור הוא תבלין שיכול לעזור להפחית דלקת.ניתן לקחת אותו בצורה תוספה או להוסיף למזון.

מסקנה

דלקת היא תהליך רגיל שיכול להועיל, אך יכול גם להזיק אם הוא נמשך זמן רב מדי.ניתן להשתמש בתרופות מיושנות רבות להפחתת דלקת וכאב.אלה כוללים כורכום, ג’ינג’ר, חומץ סיידר תפוחים, חומצות שומן אומגה 3, ברומליין, תה ירוק, קיי

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן