דף הבית » תרופות סבתא » דלקת באגודל – 19 תרופות של סבתא מצוינת ובריאה
ddcdadaa ddddddc  daadaddaddaa dadc daddaad dedadddadaa ddda

דלקת באגודל – 19 תרופות של סבתא מצוינת ובריאה

אין זה סוד שדלקת האגודל היא מצב שכיח ולעתים קרובות כואב.זה יכול להיגרם על ידי דברים רבים, כמו דלקת פרקים, פגיעה במתח חוזר ושימוש יתר.עם זאת, אנשים רבים אינם מבינים שישנן דרכים טבעיות רבות לעזור להקל על אי הנוחות ולהפחית את דלקת האגודל.כאן נדון ב -19 תרופות של סבתא מצוינת ובריאה לדלקת האגודל.

1.קומפרס קר

דחיסה קרה היא תרופה פשוטה ויעילה מאוד לדלקת האגודל.פשוט עטפו כמה קוביות קרח במטלית נקייה והמרחו אותו על האזור הפגוע למשך 15 דקות בכל פעם.זה אמור לעזור להפחית את הדלקת ולספק הקלה מסוימת מהכאב.

2.קומפרס חם

אפשרות נוספת היא להשתמש בקומפרס חם כדי לעזור להפחית את הדלקת.כל שעליך לעשות הוא לעטוף בקבוק מים חמים או כרית חימום במטלית נקייה ולמרוח אותו על האזור הפגוע למשך 15 דקות בכל פעם.זה אמור לעזור להפחית את הדלקת ולספק הקלה מסוימת מהכאב.

טיפ ייחודי:

החלף בין שימוש בקומפרס קר וחם לתוצאות הטובות ביותר.התחל עם קומפרס קר למשך 15 דקות ואז עבר לדחיסה חמה למשך 15 דקות.חזור על תהליך זה כמה פעמים בכל יום כדי לעזור להפחית את הדלקת ולספק הקלה מסוימת מהכאב.

3.כורכום

לכורכום יש תכונות אנטי דלקתיות חזקות וניתן להשתמש בהן כדי לסייע בהפחתת דלקת האגודל.פשוט מערבבים 1 כפית אבקת כורכום עם כוס חלב חם ושותה אותה פעמיים ביום.זה אמור לעזור להפחית את הדלקת ולספק הקלה מסוימת מהכאב.

4.Epsom Salt Soak

מלח אפסום מכיל מגנזיום סולפט, בעל תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית דלקת באגודל.כל שעליך לעשות הוא לערבב 2 כפות מלח אפסום בקערת מים חמים ולהשרות את האגודל בתוכו למשך 15 דקות.זה אמור לעזור להפחית את הדלקת ולספק הקלה מסוימת מהכאב.

חלק 2: תרופות ביתיות לטיפול בדלקת באגודל

דלקת באגודל היא סוגיה שכיחה העלולה לגרום לכאב, נפיחות ואי נוחות.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות ביתיות שיכולות לעזור להפחית את הדלקת ולהעניק הקלה מהכאב.להלן 19 תרופות של סבתא מצוינת ובריאה שניתן להשתמש בהן לטיפול בדלקת באגודל:

1.קומפרס קר

החלת דחיסה קרה על האזור הפגוע יכולה לעזור להפחית את הנפיחות והדלקת הנגרמת כתוצאה מדלקת אגודל.כדי להכין דחיסה קר, עטפו כמה קוביות קרח במטלית נקייה והמרחו אותו על האגודל למשך 15 דקות בכל פעם.

2.קומפרס חם

שימוש בדחיסה חמה יכול גם לעזור להפחית דלקת וכאב הנגרמים כתוצאה מדלקת באגודל.כדי ליצור קומפרס חם, יש להשרות מטלית במים חמים ומורחים אותו על האזור המושפע למשך 10-15 דקות בכל פעם.

3.Epsom Salt Soak

מלח אפסום הוא תרופה טבעית שניתן להשתמש בה להפחתת דלקת וכאב.כדי לגרום למלח אפסום להשרות, ממיסים 2 כפות מלח אפסום בכוס מים חמים וספגו את האזור המושפע למשך 10-15 דקות.

4.כורכום

לכורכום יש תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית דלקת וכאב.כדי להשתמש בכורכום לדלקת באגודל, מערבבים 1 כפית אבקת כורכום עם כף דבש ומורחים אותה על האזור הפגוע.

5.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה טבעית נוספת שניתן להשתמש בה להפחתת דלקת וכאב הנגרמים כתוצאה מדלקת אגודל.כדי להשתמש בג’ינג’ר למטרה זו, ערבבו 1 כפית אבקת ג’ינג’ר עם כף דבש ומורחים אותה על האזור הנגוע.

6.שום

שום הוא תרופה טבעית שיש לה תכונות אנטי דלקתיות ויכולה לעזור להפחית דלקת וכאב הנגרמים כתוצאה מדלקת אגודל.כדי להשתמש בשום למטרה זו, ריסקו 2 שיני שום ומערבבים אותו עם כף דבש.החל את התערובת על האזור המושפע.

7.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא בעל תכונות אנטי דלקתיות ויכולעזרו להפחתת דלקת וכאב הנגרמים כתוצאה מדלקת באגודל.כדי להשתמש בחומץ תפוחים, מערבבים 1 כף של חומץ תפוחים עם 1 כוס מים חמים וספגו את האזור המושפע למשך 10-15 דקות.

8.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור להפחית דלקת וכאב הנגרמים כתוצאה מדלקת אגודל.כדי להשתמש בשמן קוקוס, עיסו את האזור המושפע בכמות קטנה של שמן קוקוס למשך 10-15 דקות.

9.אלוורה

אלוורה היא תרופה טבעית שיכולה לעזור להפחית דלקת וכאב הנגרמים כתוצאה מדלקת אגודל.כדי להשתמש באלוורה, מערבבים 1 כף של ג’ל אלוורה עם 1 כף דבש ומורחים אותו על האזור הנגוע.

10.מכשפה לוז

לוז מכשפה הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור להפחית דלקת וכאבים הנגרמים כתוצאה מדלקת אגודל.כדי להשתמש במכשפות לוז, מערבבים 1 כף לוז מכשפה עם כוס מים חמים וספגו את האזור המושפע למשך 10-15 דקות.

11.תה קמומיל

תה קמומיל הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור להפחית דלקת וכאב הנגרמים כתוצאה מדלקת אגודל.כדי להשתמש בתה קמומיל, תלול 1 כפית תה קמומיל בכוס מים חמים למשך 10 דקות ואז מסננים את התה.החל את התה על האזור המושפע.

12.שמן חרדל

שמן חרדל הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור להפחית דלקת וכאב הנגרמים כתוצאה מדלקת אגודל.כדי להשתמש בשמן חרדל, עיסו את האזור המושפע בכמות קטנה של שמן חרדל למשך 10-15 דקות.

13.שמן לבנדר

שמן לבנדר הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור להפחית דלקת וכאב הנגרמים כתוצאה מדלקת אגודל.כדי להשתמש בשמן לבנדר, עיסו את האזור המושפע בכמות קטנה של שמן לבנדר למשך 10-15 דקות.

14.שמן קיק

שמן קיק הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור להפחית דלקת וכאב הנגרמים כתוצאה מדלקת אגודל.כדי להשתמש בשמן קיק, עיסו את האזור המושפע בכמות קטנה של שמן קיק למשך 10-15 דקות.

15.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור להפחית דלקת וכאב הנגרמים כתוצאה מדלקת אגודל

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן