דף הבית » תרופות סבתא » דלקות באוזן לתינוק – 10 תרופות של סבתא להכנה מהירה ומבוססת על ניסיון
ddcdaddaa dddddf dcdaaddadda  daadaddaddaa dadc daddaad dcddb

דלקות באוזן לתינוק – 10 תרופות של סבתא להכנה מהירה ומבוססת על ניסיון

מה גורם לדלקות באוזן התינוקות?

דלקות אוזניים אצל תינוקות יכולות להיות בעיה רצינית.הם נגרמים על ידי חיידקים או וירוסים שנכנסים לתעלת האוזן וגורמים לדלקת ונפיחות.זה יכול לגרום לכאב, חום ותסמינים אחרים.מרבית זיהומי האוזניים נגרמים כתוצאה מקור או זיהום נשימתי אחר.כאשר מערכת החיסון של התינוק נחלשת, חיידקים יכולים להיכנס בקלות רבה יותר לאוזן ולגרום לזיהום.

10 הסעדים של סבתא לזיהומי אוזניים לתינוקות

כשמדובר בטיפול בזיהומים באוזניים לתינוק, ישנם תרופות ביתיות רבות שהועברו מדור לדור.תרופות אלה פשוטות וניתן להכין אותן במהירות ובקלות.להלן 10 מהתרופות הפופולריות ביותר של סבתא לזיהומים באוזניים לתינוקות.

1.שמן שום

שום ידוע היטב בזכות תכונותיו האנטי -חיוביות והאנטיביוטיות.ניתן להשתמש בשמן שום לטיפול בזיהומים באוזן לתינוקות על ידי הוספת כמה טיפות של השמן לכדור כותנה והצבתו באוזן הנגועה.זה יעזור להפחית דלקת וכאב.

2.חלב אם

חלב אם מלא בנוגדנים שיכולים לעזור להילחם בזיהום ולהפחתת דלקת.כדי להשתמש בחלב אם לטיפול בזיהום באוזן לתינוק, הכניסו כמה טיפות לאוזן הנגועה.ניתן לעשות זאת מספר פעמים ביום עד שהסימפטומים שוככים.

3.קומפרס חם

ניתן להשתמש בדחיסה חמה כדי לסייע בהפחתת הכאב והדלקת.כל שעליך לעשות הוא לספוג מטלית כביסה במים חמים ולהניח אותו על האוזן הפגועה למשך 10 עד 15 דקות.ניתן לעשות זאת מספר פעמים ביום כדי לעזור להפחית את הכאב והדלקת.

4.שמן זית

שמן זית משמש במשך מאות שנים לטיפול בזיהומים באוזניים.כדי להשתמש בשמן זית לטיפול בזיהום באוזן לתינוק, הכניסו כמה טיפות של השמן לאוזן הנגועה.זה יכול לעזור להפחית דלקת וכאב.

5.חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים ידוע בתכונותיו האנטי -חיוביות והאנטיביוטיות.כדי להשתמש בו לטיפול בזיהום באוזן לתינוק, ערבבו חלקים שווים של חומץ תפוחים ומים חמים.הכניסו כמה טיפות של תמיסה זו לאוזן הנגועה.

6.מיץ בצל

מיץ בצל הוא תרופה מסורתית נוספת לטיפול בזיהומים באוזניים לתינוק.כדי להשתמש בו, פשוט סחטו את המיץ מבצל והכניסו כמה טיפות לאוזן הנגועה.זה יכול לעזור להפחית דלקת וכאב.

7.מי מלח

מי מלח הם תרופה פשוטה ויעילה לטיפול בזיהומים באוזניים לתינוק.כדי להשתמש בו, פשוט מערבבים כפית מלח בכוס מים חמים והכניסו כמה טיפות מהפתרון לאוזן הנגועה.זה יכול לעזור להפחית דלקת וכאב.

8.שמן עץ התה

בשמן עץ התה תכונות אנטי-חיטוי ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הכאב והדלקת.כדי להשתמש בו, מערבבים כמה טיפות של השמן בחצי כוס מים חמים והכניסו כמה טיפות מהפתרון לאוזן הנגועה.

9.תה קמומיל

תה קמומיל ידוע בתכונותיו האנטי-דלקתיות והחיטוי.כדי להשתמש בו לטיפול בזיהום באוזן לתינוק, הכניסו כמה טיפות של התה המקורר לאוזן הנגועה.זה יכול לעזור להפחית דלקת וכאב.

10.שמן לבנדר

לשמן לבנדר יש תכונות אנטי-חיטוי ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הכאב והדלקת.כדי להשתמש בו, מערבבים כמה טיפות של השמן בחצי כוס מים חמים והכניסו כמה טיפות מהפתרון לאוזן הנגועה.

טיפ ייחודי ומועיל

בכל פעם שמשתמשים באחד מהתרופות הללו, חשוב לוודא שהאוזן נשמרת נקייה ויבשה.לשם כך, השתמש בספוגית כותנה כדי לנקות בעדינות את האוזן החיצונית ואז השתמש בבד נקי ויבש כדי לייבש את האוזן.זה יעזור להפחית את הסיכון לזיהום ולהבטיח כי הסעדים יעילים.

טיפול בזיהום באוזן התינוקות בתרופות של סבתא

דלקות אוזניים אצל תינוקות יכולות להיות חוויה קשה וכואבת להפליא הן עבור התינוקות והן עבור ההורים.למרות שטיפולים רפואיים מסורתיים הם הדרך היעילה ביותר לטיפול בזיהומים אלה, ישנם מספר Hתרופות אום שניתן להשתמש בהן כדי לספק הקלה ולהפחתת אי הנוחות.להלן 10 תרופות של סבתא להכנה מהירה ובהתבסס על ניסיון שיכולים לעזור בטיפול בזיהום באוזן לתינוק.

1.קומפרס חום או קרים

הצבת דחיסה חמה או קר על האזור הפגוע יכולה לעזור להפחית את הכאב והדלקת.קומפרס חם יכול לעזור להפחית את הכאב ולשחרר את הנוזל שנבנה באוזן, בעוד שדחיסה קרה יכולה לעזור להפחית דלקת ונפיחות.

2.טיפות מלח

שימוש בטיפות מלח יכול לעזור לשחרר כל נוזל שנבנה באוזן ולהפחית את אי הנוחות.ניתן לרכוש טיפות מלח ברוב בתי המרקחת או שתוכלו להכין משלכם בבית עם שילוב של מים חמים ומלח.

3.שמן שום

שמן שום הוא תרופה עתיקה לטיפול בזיהומים באוזניים.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית כאב ודלקת.כדי להשתמש בשמן שום, מערבבים כמה טיפות של השמן עם כמה טיפות מים חמים ואז מורחים אותו על האזור הפגוע בכדור כותנה.

4.חלב אם

חלב אם מכיל נוגדנים שיכולים לעזור להילחם בזיהום.כדי להשתמש בחלב אם לטיפול בזיהום באוזניים, חיממו כמה טיפות של החלב ואז השתמשו ב- Eyedropper כדי להפיל אותו לאט לאוזן.

5.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא בעל תכונות אנטי -פטרייתיות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית דלקת וכאב.כדי להשתמש בחומץ תפוחים, ערבבו כמה טיפות של החומץ עם מים חמים ואז החל אותו על האזור הפגוע בכדור כותנה.

6.שמן עץ התה

בשמן עץ התה תכונות נגד פטריות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהילחם בזיהום.כדי להשתמש בשמן עץ התה, מערבבים כמה טיפות של השמן עם כמה טיפות מים חמים ואז מורחים אותו על האזור הפגוע בעזרת כדור כותנה.

7.שמן זית

שמן זית הוא תרופה נוספת של גיל לטיפול בזיהום באוזניים.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית כאב ודלקת.כדי להשתמש בשמן זית, מערבבים כמה טיפות של השמן עם כמה טיפות מים חמים ואז מרחו אותם על האזור הפגוע בכדור כותנה.

8.שאיפת קיטור

שאיפת קיטור יכולה לעזור לשחרר את הנוזל שנבנה באוזן ולהפחית את הכאב והדלקת.כדי להשתמש בתרופה זו, מלאו קערה במים חמים ואז מכסים את ראשכם במגבת ושאפו את הקיטור למשך מספר דקות.

9.מי חמצן

למי חמצן יש תכונות אנטי -פטרייתיות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית את הדלקת ולהילחם בזיהום.כדי להשתמש במי חמצן, מערבבים כמה טיפות של מי חמצן עם כמה טיפות מים חמים ואז מרחו אותם על האזור הפגוע בכדור כותנה.

10.עלי בזיליקום

עלי בזיליקום הם תרופה נוספת של גיל לטיפול בזיהום באוזניים.יש להם תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית את הכאב והדלקת.כדי להשתמש בעלים בזיליקום, לרסק כמה מהעלים ואז מערבבים אותם עם כמה טיפות מים חמים ואז מרחו אותם על האזור הפגוע בכדור כותנה.

מסקנה

דלקות אוזניים אצל תינוקות יכולות להיות חוויה כואבת ומתסכלת מאוד עבור התינוק וגם עבור ההורים.אף על פי שטיפולים רפואיים מסורתיים הם הדרך היעילה ביותר לטיפול בזיהומים אלה, ישנם מספר תרופות ביתיות שניתן להשתמש בהן כדי לספק הקלה ולהפחתת אי הנוחות.10 הסעדים של סבתא להכנה מהירה ובהתבסס על ניסיון המפורט במאמר זה יכולים לעזור לספק הקלה ולהפחתת כאב ודלקת.עם זאת, חשוב לציין כי תרופות אלה לא צריכות להחליף טיפול רפואי מסורתי ותמיד עדיף להתייעץ עם איש מקצוע בתחום הבריאות לפני שתנסה לאף אחד מהתרופות הביתיות הללו.

שאלות נפוצות

מהם הסימפטומים של דלקת אוזניים אצל תינוקות?

התסמינים השכיחים ביותר של זיהום באוזניים אצל תינוקות כוללים מהומה, קושי בשינה, משיכה לאוזניים, אובדן תיאבון וחום.

מההאם ה

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן