דף הבית » תרופות סבתא » גרון נפוח – 21 תרופות סבתות משמעותיות מהמטבח
ddaddf dadadd  daadaddaddaa daddaaddaa dedadedaddaadddaa dedde

גרון נפוח – 21 תרופות סבתות משמעותיות מהמטבח

גרון נפוח – 21 תרופות סבתות משמעותיות מהמטבח

בעל כאב גרון הוא אחד המחלות הנפוצות ביותר שאנשים סובלים מהם.זה יכול להיגרם על ידי דברים רבים ושונים כמו אלרגיות, זיהומים נגיפיים, או פשוט מאוויר יבש.לא משנה מה הסיבה, כאב גרון יכול להיות כואב ביותר ויכול לשבש את חיי היומיום שלך.למרבה המזל, ישנם תרופות טבעיות רבות המשמשות במשך מאות שנים כדי לספק הקלה.להלן 21 מהסבתות המשמעותיות ביותר מהמטבח שיכולים לעזור לכם בגרון נפוח.

H2 – תרופות טבעיות לכאבי גרון

1. דבש: דבש משמש זה מכבר להרגעת כאב גרון.תכונותיו האנטי דלקתיות עוזרות להפחתת הדלקת והטעם המתוק יכול לעזור במצפה ולהרגיע את הגרון.מערבבים כפית דבש אחת עם כוס מים פושרים ומגרדים את התערובת להקלה.

2. שום: לשום יש תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי -ויראליות שיכולות לעזור להילחם בזיהומים ולהפחית דלקת.להכנת תה שום, הוסף שיני שום או שתיים של שום לסיר מים רותחים ותן לו תלול למשך 10 דקות.מסננים את התערובת ושותים את התה חם מספר פעמים ביום.

3. ג’ינג’ר: ג’ינג’ר הוא אנטי דלקתי שיכול לעזור להפחית נפיחות וגירוי בגרון.להכנת תה ג’ינג’ר, הוסף כפית אחת של ג’ינג’ר מגורד לכוס מים רותחים ותן לו תלול למשך 10 דקות.מסננים את התערובת ושותים את התה חם מספר פעמים ביום.

4. חומץ תפוחים: חומץ תפוחים הוא חיטוי טבעי ואנטיביוטי טבעי שיכול לעזור להפחית נפיחות ולהרוג חיידקים.כדי להכין גרגר חומץ תפוחים, מערבבים כפית אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים פושרים וגרגרו את התערובת להקלה.

5. מי מלח: למי מלח יש תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית נפיחות ולהרגיע כאב גרון.להכנת גרגר מים מלוחים, מערבבים כפית מלח אחת עם כוס מים פושרים ומגרדים את התערובת להקלה.

H2 – תרופות צמחיות לגרונות כואבות

6. שורש ליקריץ: שורש ליקריץ הוא אנטי דלקתי שיכול לעזור להפחית נפיחות וגירוי בגרון.להכנת תה שורש ליקריץ, הוסף כפית אחת של שורש ליקריץ לכוס מים רותחים ותן לו תלול למשך 10 דקות.מסננים את התערובת ושותים את התה חם מספר פעמים ביום.

7. שורש מרשמלו: שורש מרשמלו הוא אנטי דלקתי טבעי שיכול לעזור להפחית נפיחות ולהרגיע כאב גרון.להכנת תה שורש מרשמלו, הוסף כפית אחת של שורש מרשמלו לכוס מים רותחים ותן לו תלול למשך 10 דקות.מסננים את התערובת ושותים את התה חם מספר פעמים ביום.

8. Echinacea: Echinacea הוא עשב שיכול לעזור להגביר את מערכת החיסון ולהפחית את הדלקת.להכנת תה Echinacea, הוסף כפית אחת של Echinacea לכוס מים רותחים ותן לו תלול למשך 10 דקות.מסננים את התערובת ושותים את התה חם מספר פעמים ביום.

9. מרווה: מרווה הוא חיטוי טבעי ואנטי דלקתי שיכול לעזור להפחית נפיחות ולהרוג חיידקים.להכנת גרגר מרווה, מערבבים כפית מרווה אחת עם כוס מים פושרים וגרגרו את התערובת להקלה.

10. טימין: טימין הוא עשב שיכול לעזור להפחית נפיחות ולהרגיע את כאב הגרון.להכנת תה טימין, הוסף כפית טימין אחת לכוס מים רותחים ותן לו תלול למשך 10 דקות.מסננים את התערובת ושותים את התה חם מספר פעמים ביום.

H3 – טיפ מועיל

כשמשתמשים בתרופות סבתות אלה מהמטבח, חשוב לזכור לשתות הרבה מים לאורך כל היום.זה יעזור לשמור על חוטי גרון ולהפחית נפיחות.

חלק 2: תרופות סבתות סופר יעילות לגרון נפוח

יש הרבה סעדים סבתא לגרון נפוח שעמדו במבחן הזמן ועשויים לספק הקלה.אמנם חשוב לפנות לייעוץ רפואי אם התסמינים נמשכים, אך סעדים אלה של גיל עשויים לעזור להפחית את הנפיחות ולהעניק הקלה מתסמיני גרון אחרים.

1.גרגר עם מי מלח

גרגר עם מי מלח חמים הואתרופה קלאסית לגרון נפוח.המלח מסייע בהפחתת הדלקת ולהוציא עודף נוזלים.כדי להכין את הגרגר, מערבבים 1 כפית מלח בכוס מים חמים וגרגר למשך דקה, ואז ירקו אותו החוצה.יש לעשות זאת מספר פעמים ביום.

2.דבש ולימון

תערובת של דבש ולימון יכולה לעזור להרגיע את כאב הגרון ולהפחית את הנפיחות.להכנת תערובת זו מערבבים 1 כף דבש וכפית מיץ לימון בכוס מים חמים.שתו תערובת זו מספר פעמים ביום.

3.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא אנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להפחית נפיחות בגרון.כדי להכין תרופת ג’ינג’ר, גרדו 1 כפית של ג’ינג’ר טרי ותלמד אותו בכוס מים חמים למשך 10 דקות.מסננים את הנוזל ומוסיפים 1 כפית דבש וכפית מיץ לימון.שתו תערובת זו מספר פעמים ביום.

4.שאיפת קיטור

שאיפת קיטור יכולה לעזור לשחרר ריר ולהפחית נפיחות בגרון.לשם כך, הביאו סיר מים לרתיחה והוסיפו כמה טיפות שמן אתרי, כמו אקליפטוס או שמן עץ התה.הניחו מגבת מעל הראש ושאפו את הקיטור למשך 10 דקות.עשה זאת מספר פעמים ביום.

5.כורכום

כורכום הוא אנטי דלקתי חזק ויכול לעזור להפחית נפיחות בגרון.כדי להכין תרופה כורכום, מערבבים 1 כפית אבקת כורכום בכוס חלב חם ושתה אותה 1-2 פעמים ביום.

6.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא בעל תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי-דלקתיות ויכול לעזור להפחית נפיחות בגרון.כדי להכין תרופת חומץ תפוחים, ערבבו 1 כף של חומץ תפוחים בכוס מים חמים ושתו אותו מספר פעמים ביום.

7.טימין

לטימין יש תכונות חיטוי ואנטי דלקתיות ויכולות לעזור להפחית נפיחות בגרון.כדי ליצור תרופה לתימין, תלולה 1 כפית טימין מיובש בכוס מים חמים למשך 10 דקות.מסננים את הנוזל ושותים אותו 1-2 פעמים ביום.

8.זרעי חילבה

זרעי חילבה ידועים בתכונותיהם האנטי דלקתיות ויכולים לעזור להפחית נפיחות בגרון.כדי להכין תרופה לזרעי חילבה, מערבבים 1 כפית זרעי חילבה בכוס מים חמים ושתה אותם 1-2 פעמים ביום.

9.שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ הוא אנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להפחית נפיחות בגרון.כדי ליצור תרופת שורש ליקריץ, תלולה 1 כפית שורש ליקוריץ בכוס מים חמים למשך 10 דקות.מסננים את הנוזל ושותים אותו 1-2 פעמים ביום.

תרופות אחרות

תרופות אחרות לגרון נפוח כוללות שום, בצל, פלפל קאיין, אלוורה, קמומיל ושורש מרשמלו.

שאלות נפוצות

ש: האם תרופות אלה בטוחות לשימוש?

ת: כן, תרופות אלה בדרך כלל בטוחות לשימוש ומשמשות במשך שנים רבות.עם זאת, עדיף תמיד להתייעץ עם הרופא שלך לפני שתשתמש בכל תרופה.

ש: כמה זמן עלי להשתמש בתרופות אלה עבור?

ת: עדיף להשתמש בסעדים אלה למשך מספר ימים עד שהנפיחות שוככת.אם התסמינים נמשכים, חשוב לפנות לייעוץ רפואי.

לסיכום, ישנם סעדים רבים בגרון נפוח שעמדו במבחן הזמן ועשויים לספק הקלה.החל מגרגול עם מי מלח ועד שתיית תערובת של דבש ולימון, תרופות אלה יכולות לעזור להפחית את הדלקת ולהפחית נפיחות.עם זאת, חשוב לפנות לייעוץ רפואי אם התסמינים נמשכים. sw

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן