דף הבית » תרופות סבתא » גרון כואב חריף – 18 תרופות של סבתא עתיקה וריפוי

גרון כואב חריף – 18 תרופות של סבתא עתיקה וריפוי

כאב גרון: 18 תרופות סבתות עתיקות ומרפאות

גרון כואב, הידוע גם בשם דלקת הלוע, הם מצב שכיח המשפיע על כולם בשלב כלשהו בחייהם.הם יכולים לנוע בין לא נוח קל לכואב מאוד ויכולים להיגרם על ידי אלרגיות, זיהומים נגיפיים או חיידקיים, או מגרים סביבתי.החדשות הטובות הן שיש הרבה תרופות טבעיות שיכולות לעזור להקל על אי הנוחות של כאב גרון.כאן, נסתכל על 18 מהתרופות הנפוצות והיעילות ביותר המשמשות סבתות במשך מאות שנים לטיפול בכאבי גרון.

מותק ולימון

דבש ולימון הם שני המרכיבים הפופולריים ביותר לטיפול בכאבי גרון.לדבש יש תכונות אנטיבקטריאליות טבעיות שיכולות לעזור במאבק בזיהום, בעוד שלץ לימון יש תכונות אנטי -חיטוי טבעיות שיכולות לעזור להרגיע את הגרון.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים חלקים שווים של דבש ומיץ לימון עם מים חמים וגרגר את התערובת למשך מספר דקות.

גרגר מי מלח

גרגרי מי מלח שימשו במשך מאות שנים כדי לעזור להרגיע את כאב הגרון.המלח מסייע בהפחתת הדלקת ולהוציא עודף נוזלים, ואילו המים החמים מסייעים לשחרר ריר ולהפחתת הכאב.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית מלח בכוס מים חמים וגרגרו את התערובת למשך מספר דקות.

חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים הוא תרופה מסורתית לגרון כאב בגלל תכונותיו הטבעיות האנטי -מיקרוביאליות.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כף של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים וגרגרו את התערובת למשך מספר דקות.

תה צמחים

תה צמחי מרפא הם דרך נהדרת להרגיע את כאב הגרון ולקבל כמה נוזלים נוספים.כמה מעשבי התיבול הפופולריים ביותר לגרון כואב כוללים קמומיל, ג’ינג’ר, כורכום ושורש ליקריץ.כדי להשתמש בעשבי התיבול האלה, תלול כפית העשב בכוס מים חמים למשך 10 דקות, ואז מסננים ושותים.

שום

לשום תכונות אנטי -מיקרוביאליות טבעיות שיכולות לעזור במאבק בזיהום ולהפחתת דלקת.כדי להשתמש בתרופה זו, לרסק כמה שיני שום ומערבבים עם כפית דבש.אכלו את התערובת מספר פעמים ביום כדי לעזור להפחית את הכאב ואי הנוחות של כאב גרון.

H2: טיפ שימושי

בעת התמודדות עם כאב גרון, הקפידו לשתות שפע נוזלים כדי לשמור על לחות בגרון ולהפחית את הגירוי.משקאות חמים, כמו תה או מרק, יכולים לעזור להרגיע את הגרון ולספק הקלה מסוימת.

H2: שאיפת קיטור

שאיפת קיטור היא דרך נהדרת לשחרר ריר ולהפחית דלקת בגרון.כדי להשתמש בתרופה זו, מלאו קערה במים חמים, מכסים את ראשכם במגבת ושאפו את הקיטור למשך 10 דקות.

H3: שמנים אתרים

שמנים אתרים, כמו עץ תה, אקליפטוס ופפרמינט, הם דרך נהדרת להפחית דלקת ולהילחם בזיהום בגרון.כדי להשתמש בשמנים אלה, הוסיפו כמה טיפות לקערת מים חמים ושאפו את הקיטור למשך 10 דקות.

טימין

לטימין יש תכונות טבעיות חיטוי ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להילחם בזיהום ולהפחתת דלקת.כדי להשתמש בתרופה זו, תלול כפית טימין בכוס מים חמים למשך 10 דקות, ואז מסננים ושותים.

בוקיצה חלקלקה

ELM החלקלק הוא תרופה נפוצה לגרון כאב בגלל התכונות הטבעיות האנטי דלקתיות והריריות שלה.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית אבקת אלם חלקלקים עם כוס מים חמים ושתה את התערובת מספר פעמים ביום.

שורש מרשמלו

שורש מרשמלו הוא תרופה מסורתית לגרון כאב בגלל תכונותיו הריריות הטבעיות.כדי להשתמש בתרופה זו, תלול כפית שורש מרשמלו בכוס מים חמים למשך 10 דקות, ואז מסננים ושותים.

קרח קופץ

קופצי קרח יכולים לעזור להרדים את הגרון ולהפחית את הדלקת.כדי להשתמש בתרופה זו, הקפיא כוס מים, ואז יונק לאט לאט על פופ קרח לאורך כל היום.

ג’ינג’ר

לג’ינג’ר תכונות אנטי דלקתיות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את הדלקת ולהקל על הכאב בגרון.כדי להשתמש בתרופה זו, תלול כפית ג’ינג’ר בכוס מים חמים למשך 10 דקות, ואז מסננים ושותים.

פלפל קיין

לקאיין פלפל יש נוגד טבעיתכונות אריאליות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הכאב והדלקת בגרון.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו כפית פלפל קאיין עם כוס מים חמים וגרגרו את התערובת למשך מספר דקות.

בצל

לבצל תכונות אנטיבקטריאליות וחיטוי טבעיות שיכולות לעזור להפחית את הכאב והדלקת בגרון.כדי להשתמש בתרופה זו, חתוך בצל לשניים ומצץ אותו למשך מספר דקות.

כורכום

10.תערובת דבש וקינמון

דבש וקינמון הם שניהם מרכיבים טבעיים עם תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי-דלקתיות חזקות.ערבוב השניים יחד יכול ליצור תרופה עוצמתית שיכולה לעזור לטפל בכאבי גרון במהירות ובקלות.להכנת התערובת, מערבבים כף דבש אחת עם כפית אחת של קינמון טחון בכוס מים חמים.שתו את התערובת כל כמה שעות כדי לעזור להפחית תסמיני גרון כאב.

11.תה שורש מרשמלו

שורש מרשמלו משמש במשך מאות שנים כתרופה צמחית לגרון כאב.השורש מכיל ריר, המסייע להרגיע את הממברנות הריריות המעוררות ולהפחית דלקת.להכנת תה שורש מרשמלו, תלול 1 כפית של שורש מרשמלו מיובש בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את התה ושותים אותו עד שלוש פעמים ביום.

12.גרגר עם מי מלח

גרגר עם תמיסת מי מלח הוא אחד התרופות הוותיקות והנפוצות ביותר לכאבי גרון.המלח עוזר להוציא עודף לחות ולהפחית נפיחות, ואילו המים החמים עוזרים להרגיע את הגרון.להכנת הגרגר, מערבבים 1 כפית מלח בכוס מים חמים וגרגר אותו למשך 30 שניות עד שלוש פעמים ביום.

13.תה חלקלקה תה

אלם החלקלק הוא סוג של קליפת עץ המשמשת במשך מאות שנים לטיפול בגרונאיות כואבות.הקליפה מכילה ריר, המסייע בציפוי ולהרגיע את הגרון.להכנת תה חלקלק, תלול 1 כפית של קליפת עץ חלקלקות מיובשת בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את התה ושותים אותו עד שלוש פעמים ביום.

14.תה לימון ודבש

לימון ודבש הם שניהם מרכיבים טבעיים שיכולים לעזור להפחית את תסמיני הגרון.מיץ הלימון עוזר לפרק ריר, ואילו הדבש מספק ציפוי מרגיע.להכנת התה, מערבבים כף אחת של מיץ לימון וכף דבש אחת בכוס מים חמים.שתו את התה כל כמה שעות כדי לעזור להפחית תסמיני גרון כואבים.

15.גרגר חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא חומר אנטיבקטריאלי ואנטי דלקתי טבעי שיכול לעזור להפחית את תסמיני הגרון.כדי להכין גרגר חומץ תפוחים, מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים.גרגר את התערובת למשך 30 שניות עד שלוש פעמים ביום.

16.תה שורש ליקריץ

שורש שורש שורש הוא סוג של עשב המשמש במשך מאות שנים כתרופה צמחית לגרון כאב.השורש מכיל גליצירריזין, המסייע להפחתת דלקת ולהרגיע גרון כואב.כדי להכין תה שורש שורש, תלול כפית אחת של שורש ליקריץ מיובש בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את התה ושותים אותו עד שלוש פעמים ביום.

17.תה מנטה

Peppermint הוא סוג של עשב המשמש במשך מאות שנים כתרופה צמחית לגרון כאב.העשב מכיל מנטול, המסייע להפחתת דלקת ולהרגיע גרון כואב.להכנת תה מנטה, תלול כפית אחת של עלי מנטה מיובשים בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את התה ושותים אותו עד שלוש פעמים ביום.

18.חלב כורכום

כורכום הוא סוג של תבלין ששימש במשך מאות שנים כתרופה צמחית לגרון כאב.התבלין מכיל כורכומין, המסייע להפחתת דלקת ולהרגיע גרון כואב.להכנת חלב כורכום, מערבבים כפית אחת של כורכום טחון בכוס חלב חם.שתו את התערובת כל כמה שעות כדי לעזור להפחית תסמיני גרון כאב.

18 הסעדים של סבתא העתיקה והמרפאת הם דרך נהדרת להרגיעעפרות גרון.אמנם תרופות אלה יכולות לעזור להפחית את הסימפטומים, אך חשוב לקבל עזרה רפואית אם כאב הגרון שלך חמור או נמשך יותר מכמה ימים. כאב גרון חריף יכול להיגרם על ידי מגוון מצבים רפואיים וצריך לבדוק אותו על ידי רופא.

שאלות נפוצות

ש: באיזו תדירות עלי להשתמש בתרופות אלה?

א: ניתן להשתמש ברוב התרופות הללו

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן