דף הבית » תרופות סבתא » גירוד במפשעה – 13 תרופות סבתות אמינות וותיקות
dddadd ddedadadad  daadaddaddaa daddaaddaa ddeddaddaa dddaa

גירוד במפשעה – 13 תרופות סבתות אמינות וותיקות

מגרד במפשעה: 13 תרופות של סבתא אמינה וותיקה

האם אתה סובל מגרד מתמיד במפשעה?זה יכול להיות מצב מעצבן ולא נוח.למרבה המזל, ישנם הרבה תרופות פשוטות וטבעיות היעילות במתן הקלה.סבתות ומרפאים מסורתיים אחרים משתמשים בסעדים אלה במשך מאות שנים.להלן 13 סעדים של סבתא אמינה וזקנה לגירוד במפשעה.

1.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים (ACV) הוא תרופה טבעית שניתן להשתמש בה לטיפול במצבי עור רבים, כולל גירוד במפשעה.לשימוש, מערבבים חלק אחד ACV עם שלושה חלקים מים ומרחו על האזור הפגוע בכדור כותנה או ספוגית.השאירו כמה דקות ואז שטפו במים חמים.חזור על פעמיים ביום עד שהגירוד שוכך.

2.אלוורה

אלוורה היא אנטי דלקתית טבעית וניתן להשתמש בה להפחתת גירוד וגירויים אחרים בעור.לשימוש, חתוך עלה אלוורה טרי פתוח ומרחי את הג’ל ישירות על האזור המושפע.השאירו כמה דקות ואז שטפו במים חמים.חזור על פעמיים ביום עד שהגירוד שוכך.

3.אמבט שיבולת שועל

אמבט שיבולת שועל היא דרך נהדרת להרגיע את הגירוד והדלקת באזור המפשעה.מוסיפים כוס שיבולת שועל אחת למי אמבטיה חמים וספיגה למשך 15-20 דקות.זה יעזור להפחית גירוד ודלקת.

טיפ ייחודי ומועיל:

אם הגירוד חמור, נסה להוסיף כמה טיפות של שמן אתרי לבנדר לאמבט שיבולת שועל לקבלת דחיפה נוספת של הקלה מרגיעה ומרגיעה.

4.קומפרס קר

קומפרס קר הוא תרופה פשוטה להקלה על גירוד באזור המפשעה.משרים מטלית כביסה נקייה במים קרים ומניעים את העודף.הניחו את הבד על האזור הפגוע למשך 15-20 דקות.זה יעזור להפחית דלקת ולהרגיע את הגירוד.חזור לפי הצורך.

5.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא אנטי דלקתי טבעי וניתן להשתמש בו להפחתת גירוד ודלקת באזור המפשעה.לשימוש, עיסוי כמות קטנה של שמן קוקוס לאזור הפגוע.השאירו כמה דקות ואז שטפו במים חמים.חזור על פעמיים ביום עד שהגרד שוכך.

התרופה של סבתא מספר 4: סודה סודה לשתייה </h2

סודה סודה לשתייה היא תרופה קלאסית למפשעה מגרדת.כדי לגרום לסודה לשתייה להשרות, מערבבים כוס סודה לשתייה עם שתי כוסות מים חמים ומערבבים עד שהסודה לשתייה מומסת לחלוטין.משרים מטלית כביסה בתערובת ומורחים אותו על האזור הפגוע למשך 10-15 דקות.תרופה זו יכולה לסייע בהפחתת דלקת ולהרגיע את הגירוד הנגרם כתוצאה מגירויים בעור.

התרופה של סבתא מספר 5: שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא תרופה יעילה למפשעה מגרדת מכיוון שהוא מכיל חומצות שומן המסייעות בהפחתת דלקת ולהרטיב את העור.כדי להשתמש בשמן קוקוס, החל כמה טיפות על האזור הפגוע ועסה אותו עד שהוא נספג לחלוטין.ניתן להוסיף שמן קוקוס לאמבטיה חמה לחוויה מרגיעה ומרגיעה יותר.

התרופה של סבתא מס ‘6: חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית עוצמתית למפשעה מגרדת.כדי להשתמש בחומץ תפוחים, מערבבים כוס אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים.משרים מטלית כביסה בתערובת ומורחים אותו על האזור הפגוע למשך 10-15 דקות.תרופה זו יכולה לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את הגירוד.

התרופה של סבתא מספר 7: אמבט שיבולת שועל

שיבולת שועל היא מרכיב טבעי הידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות והמרגיעות.כדי ליצור אמבטיה שיבולת שועל, מערבבים כוס שיבולת שועל אחת עם שתי כוסות מים חמים ומערבבים עד שממסים לחלוטין את שיבולת השועל לחלוטין.משרים מטלית כביסה בתערובת ומורחים אותו על האזור הפגוע למשך 10-15 דקות.תרופה זו יכולה לסייע בהפחתת דלקת ולהרגיע את הגירוד הנגרם כתוצאה מגירויים בעור.

התרופה של סבתא מספר 8: דבש

דבש הוא מרכיב טבעי הידוע בתכונותיו האנטי-דלקתיות והמרגיעות.כדי להשתמש בדבש, החל כמה טיפות דבש על האזור הפגוע ועיסוי it פנימה עד שהוא נספג לחלוטין.ניתן להוסיף דבש גם לאמבטיה חמה לחוויה מרגיעה ומרגיעה יותר.

התרופה של סבתא מספר 9: מכשפה לוז

לוז מכשפה הוא מרכיב טבעי הידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות והמרגיעות.כדי להשתמש במכשפות לוז, מערבבים כוס אחת של לוז מכשפה עם שתי כוסות מים חמים ומערבבים עד שמומס לוז המכשפה לחלוטין.משרים מטלית כביסה בתערובת ומורחים אותו על האזור הפגוע למשך 10-15 דקות.תרופה זו יכולה לסייע בהפחתת דלקת ולהרגיע את הגירוד הנגרם כתוצאה מגירויים בעור.

התרופה של סבתא מספר 10: שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא מרכיב טבעי הידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות והמרגיעות.כדי להשתמש בשמן עץ התה, מערבבים כמה טיפות שמן עץ התה עם שמן נשא כמו שמן קוקוס ומורחים אותו על האזור הנגוע.תרופה זו יכולה לסייע בהפחתת דלקת ולהרגיע את הגירוד הנגרם כתוצאה מגירויים בעור.

התרופה של סבתא מספר 11: אלוורה ורה ג’ל

ג’ל אלוורה הוא מרכיב טבעי הידוע בתכונותיו האנטי-דלקתיות והמרגיעות.כדי להשתמש בג’ל אלוורה, החל כמות נדיבה של ג’ל אלוורה על האזור הפגוע ועסה אותו עד שהוא נספג לחלוטין.ניתן להוסיף גם ג’ל אלוורה לאמבטיה חמה לחוויה מרגיעה ומרגיעה יותר.

התרופה של סבתא מספר 12: יוגורט

יוגורט הוא מרכיב טבעי הידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות והמרגיעות.כדי להשתמש ביוגורט, החל כמות נדיבה של יוגורט רגיל על האזור המושפע ועסה אותו עד שהוא נספג לחלוטין.ניתן להוסיף גם יוגורט לאמבטיה חמה לחוויה מרגיעה ומרגיעה יותר.

התרופה של סבתא מספר 13: Epsom Salt

מלח אפסום הוא מרכיב טבעי הידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות והמרגיעות.כדי להשתמש במלח אפסום, מערבבים כוס אחת של מלח אפסום עם שתי כוסות מים חמים ומערבבים עד שהמלח האפסום מומס לחלוטין.משרים מטלית כביסה בתערובת ומורחים אותו על האזור הפגוע למשך 10-15 דקות.תרופה זו יכולה לסייע בהפחתת דלקת ולהרגיע את הגירוד הנגרם כתוצאה מגירויים בעור.

13 אלה אמינים

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן