דף הבית » תרופות סבתא » גירוד במהלך ההיריון – 5 תרופות של סבתא להכנה מהירה מהמטבח
dddadd ddeddcda ddddadddf  daadaddaddaa dadc daddaad dcd

גירוד במהלך ההיריון – 5 תרופות של סבתא להכנה מהירה מהמטבח

מה גורם לגירוד במהלך ההיריון?

גירוד במהלך ההיריון יכול להיות סימפטום שכיח ולעתים קרובות לא נוח להריון.זה יכול להיגרם על ידי מגוון גורמים, כולל שינויים הורמונליים, עור יבש ועור מתוח ככל שהתינוק גדל.אמנם מקובל לחוות גירוד מסוים במהלך ההיריון, אך חשוב לשים לב לכל גירוד פתאומי או חמור מכיוון שהוא יכול להיות סימן למצב רפואי חמור יותר, כמו כולסטזיס, שיכול להיות מסכן חיים.

5 הסעדים של סבתא להקלה מהירה מגרד

למי שמחפש הקלה מהירה מגרד במהלך ההיריון, ישנם כמה תרופות שהועברו מסבתות של דורות שחלפו בעבר.להלן חמש תרופות שניתן להכין במהירות מהמטבח ועשויות לספק הקלה מהירה מגרד במהלך ההיריון.

1.אמבטיות שיבולת שועל

אמבטיות שיבולת שועל יכולות לספק הקלה מהירה מגרד.כל שעליך לעשות הוא להוסיף כוס שיבולת שועל לאמבטיה חמה וספוג לפחות 15 דקות.שיבולת השועל תעזור להרגיע ולהרטיב את העור, ויספקת הקלה מהירה מגרד.

2.חומץ תפוחים

ניתן להשתמש בחומץ תפוחים כדי ליצור דחיסה מרגיעה וקירור.כל שעליך לעשות הוא לערבב חלק אחד של חומץ תפוחים עם מים חלק אחד ולהחיל על האזור הפגוע בכדור כותנה.השאר את הדחיסה לפחות 10 דקות לפני השטיפה במים קרירים.

3.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא קרם לחות טבעי שיכול לעזור להרגיע ולהקל על גירוד.כל שעליך לעשות הוא למרוח שכבה דקה של שמן קוקוס על האזור הפגוע והשאיר דולק לפחות 30 דקות לפני השטיפה במים קרירים.

4.סודה לשתייה

ניתן להשתמש בסודה לשתייה ליצירת משחה מרגיעה שיכולה לעזור להקל על גירוד.פשוט מערבבים כף אחת של סודה לשתייה עם כפית מים אחת עד שהיא יוצרת משחה.מרחו את העיסה על האזור המושפע והשאירו לפחות 15 דקות לפני השטיפה במים קרירים.

5.קומפרס קר

קומפרס קר יכול לעזור להרגיע ולהקל על גירוד.כל שעליך לעשות הוא להשרות מטלית כביסה במים קרים ומרחי על האזור הפגוע למשך 10 דקות לפחות.

חשוב לציין כי תרופות אלה נועדו אך ורק להקלה על גירוד ואין להשתמש בהן לאבחון או לטפל במצב רפואי כלשהו.אם גירוד נמשך או אם הוא מלווה בתסמינים אחרים, חשוב להתייעץ עם רופא לאבחון וטיפול נאותים.

טיפ: להקלה מהירה מגרד, נסה להשתמש בשילוב של התרופות לעיל.לדוגמה, נסה קומפרס קר ואחריו יישום שמן קוקוס ואז משחת סודה לשתייה.שילוב זה יכול לעזור להרגיע ולהקל על הגירוד במהירות!

סקירה כללית: הסעדים של סבתא להקלה על גירוד מהיר

הגירוד האיום של ההיריון יכול להיות בלתי נסבל לפעמים, אך ישנם תרופות של סבתא שיכולות לספק הקלה מהירה מאי הנוחות.ממרכיבים שנמצאו במטבח, תרופות טבעיות אלה יכולות לעזור להרגיע את הגירוד ולספק הקלה ללא כימיקלים או תרופות קשות.

5 הסעדים של סבתא להקלה על גירוד מהיר

1.אמבט שיבולת שועל

שיבולת שועל ידועה בתכונותיו האנטי דלקתיות והרגישות העור, מה שהופך אותו לתרופה נהדרת לעור מגרד.כדי ליצור אמבטיה שיבולת שועל מרגיעה, פשוט טוחנים כוס שיבולת שועל לאבקה משובחת והוסיפו אותה לאמבטיה חמה.משרים באמבטיה במשך 20-30 דקות כדי להרגיע את הגירוד ולהזין את העור.

2.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא בעל תכונות אנטי-חיטוי ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית גירוד ודלקת.לשימוש, מערבבים 1/2 כוס חומץ סיידר תפוחים ו -1/2 כוס מים בבקבוק ריסוס וריסס ישירות על האזור הפגוע.

3.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא תרופה טבעית נוספת שיכולה לעזור להפחית גירוד ודלקת.זהו גם קרם לחות נהדר שיכול לעזור לשמור על התייבשות העור ולמנוע גירוי נוסף.לשימוש, פשוט החל כמות קטנה של שמן קוקוס על האזור המושפע.

4.אLOE VERA


אלוורה ידועה בתכונות הריפוי והאנטי דלקתיות שלה, מה שהופך אותו לתרופה נהדרת לעור מגרד.לשימוש, פשוט החל כמות קטנה של ג’ל אלוורה ישירות על האזור המושפע.

5.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא תרופה טבעית שיכולה לעזור להפחית גירוד ודלקת.לשימוש, מערבבים 1/2 כוס סודה לשתייה ו -1/2 כוס מים בבקבוק ריסוס וריססו ישירות על האזור הפגוע.

שאלות נפוצות

ש: מה התרופה הטובה ביותר לגרד במהלך ההיריון?

ת: התרופה הטובה ביותר לגרד במהלך ההיריון היא להשתמש במרכיבים טבעיים כמו שיבולת שועל, חומץ תפוחים, שמן קוקוס, אלוורה וסודה לשתייה.לרכיבים טבעיים אלה יש תכונות אנטי דלקתיות ומרגיעות עור שיכולות לעזור להפחית גירוד ודלקת.

ש: האם יש תרופות שאוכל לקחת לגרד במהלך ההיריון?

ת: לא מומלץ ליטול תרופות לגרד במהלך ההיריון, מכיוון שתרופות מסוימות יכולות להזיק לתינוק.עדיף להשתמש בתרופות טבעיות כמו שיבולת שועל, חומץ תפוחים, שמן קוקוס, אלוורה וסודה לשתייה כדי להרגיע את הגירוד ולהפחית את הדלקת.

מסקנה

גירוד במהלך ההיריון יכול להיות חוויה קשה ולא נוחה, אך ישנם כמה תרופות טבעיות שיכולות לספק הקלה מהירה.ממרכיבים שנמצאו במטבח, כמו שיבולת שועל, חומץ תפוחים, שמן קוקוס, אלוורה וסודה לשתייה, הסעדים של סבתא אלה יכולים לעזור להפחית גירוד ודלקת.בעזרת תרופות טבעיות אלה, נשים בהריון יכולות למצוא הקלה מאי הנוחות ללא כימיקלים או תרופות קשות. גירוד במהלך ההיריון ניתן לנהל בעזרת תרופות טבעיות אלה, תוך מתן הקלה ונוחות לציפייה לאמהות.ו

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן