דף הבית » תרופות סבתא » גירוד בכל הגוף – 12 תרופות סבתות טבעיות וחמות
dddadd ddbdc dddda  daadaddaddaa daddaaddaa dddadddaa dd

גירוד בכל הגוף – 12 תרופות סבתות טבעיות וחמות

גירוד יכול להיות אחת התחושות המעצבנות והלא נוחות ביותר, ובכל זאת יש מעט דרכים להפליא למצוא הקלה.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות ביתיות פשוטות וטבעיות שיכולות לעזור להקל על הגירוד בכל הגוף.להלן כמה מהסעדים הטובים ביותר של הסבתא שיכולים לעזור להרגיע את הגירוד ולספק הקלה נחוצה.

אמבטיות שיבולת שועל

דרך פשוטה ויעילה להרגיע את העור המגרד היא לנקוט באמבט שיבולת שועל.שיבולת שועל ידועה כעור טבעי מרושע ויכול לעזור להקל על גירוד הנגרם על ידי אלרגיות, אקזמה או מצבי עור אחרים.כדי להכין אמבטיה שיבולת שועל, פשוט טוחנים כוס שיבולת שועל לאבקה עדינה והוסיפו אותה לאמבטיה חמה.הספיקו לפחות 15 דקות כדי להשיג את מלוא היתרונות.

שמן קוקוס

שמן קוקוס נהדר לחות העור ויכול לעזור לספק הקלה מגרד.כל שעליך לעשות הוא לעסות כמות קטנה של השמן על האזור הפגוע ולתת לו לשבת מספר דקות לפני השטיפה במים חמים.השמן יעזור לשמור על לחות העור ולעזור להפחית את תחושת הגירוד.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית נהדרת לעור מגרד.כל שעליך לעשות הוא לערבב חלקים שווים חומץ תפוחים ומים ומרחי את התערובת על האזור המושפע.השאירו אותו לכמה דקות ואז שטפו במים חמים.זה יעזור להפחית את הגירוד ולספק הקלה.

אלוורה

אלוורה היא תרופה טבעית נהדרת לעור מגרד.ידוע כי הג’ל ממפעל אלוורה הוא בעל תכונות אנטי דלקתיות ולחות, שיכולות לעזור להקל על גירוד.כל שעליך לעשות הוא למרוח כמות קטנה של הג’ל על האזור הפגוע ותן לו לשבת מספר דקות לפני השטיפה במים חמים.

סודה לשתייה

סודה לשתייה היא עוד תרופה טבעית נהדרת לעור מגרד.כל שעליך לעשות הוא לערבב כמה כפות סודה לשתייה עם מספיק מים כדי להכין משחה ולהפעיל את העיסה על האזור המושפע.תן לזה לשבת כמה דקות לפני השטיפה במים חמים.זה יעזור להפחית את הגירוד ולספק הקלה.

שמן זית

שמן זית נהדר לחות העור ויכול לעזור להפחית את תחושת הגירוד.כל שעליך לעשות הוא לעסות כמה טיפות של השמן על האזור הפגוע ולתת לו לשבת מספר דקות לפני השטיפה במים חמים.

דבש

דבש הוא תרופה טבעית נהדרת לעור מגרד.כל שעליך לעשות הוא למרוח כמות קטנה של דבש על האזור הפגוע ותן לו לשבת מספר דקות לפני השטיפה במים חמים.זה יעזור להפחית את הגירוד ולספק הקלה.

מיץ לימון

מיץ לימון הוא תרופה טבעית נהדרת לעור מגרד.פשוט מערבבים חלקים שווים מיץ לימון ומים ומרחים את התערובת על האזור הפגוע.השאירו אותו לכמה דקות ואז שטפו במים חמים.זה יעזור להפחית את הגירוד ולספק הקלה.

מכשפה לוז

לוז מכשפה הוא תרופה טבעית נהדרת לעור מגרד.כל שעליך לעשות הוא לערבב כמה כפות של לוז מכשפה עם מספיק מים כדי ליצור משחה ולהחיל את העיסה על האזור המושפע.תן לזה לשבת כמה דקות לפני השטיפה במים חמים.זה יעזור להפחית את הגירוד ולספק הקלה.

שמנים אתרים

שמנים אתרים כמו לבנדר, קמומיל ושמן עץ התה יכולים לעזור להפחית את תחושת הגירוד.כל שעליך לעשות הוא להוסיף כמה טיפות של השמן לאמבטיה חמה וספוג לפחות 15 דקות כדי להשיג את מלוא היתרונות.

קומפרס קר

דחיסה קרה יכולה לעזור להפחית את תחושת הגירוד.כל שעליך לעשות הוא לעטוף כמה קוביות קרח במגבת ולהחיל אותה על האזור הפגוע למשך מספר דקות.זה יעזור להפחית את הגירוד ולספק הקלה.

חומץ ומלח

ניתן להשתמש בחומץ ומלח גם כדי לספק הקלה מגרד.כל שעליך לעשות הוא לערבב חלקים שווים חומץ ומלח ומרחי את התערובת על האזור הפגוע.השאירו אותו לכמה דקות ואז שטפו במים חמים.זה יעזור להפחית את הגירוד ולספק הקלה.

טיפ ייחודי ומועיל

חשוב לזכור לעולם לאRatch את האזור הפגוע, מכיוון שזה יכול לגרום לגירוי ודלקת נוספת.במקום זאת, נסו למרוח קומפרס קר או לקחת שיבולת שועל

הייחוס מחדש את הגוף

אחד התרופות הטבעיות הטובות ביותר לגרד בכל הגוף הוא להתייבש מחדש את הגוף.ניתן לעשות זאת על ידי שתיית הרבה מים לאורך כל היום.בנוסף, ניתן גם לצרוך מזונות עם תכולת מים גבוהה, כמו פירות וירקות.אכילת מזונות עם תוכן גבוה של אלקטרוליטים, כמו בננות, יכולה גם לעזור לחדש נוזלים שאבדו.

שימוש באמבטיות שיבולת שועל

תרופה טבעית נוספת לגרד בכל הגוף היא לבצע אמבטיה שיבולת שועל.שיבולת שועל מכילה תכונות אנטי דלקתיות ונוגדות חמצון שיכולות לעזור להפחית את הגירוד.כדי לבצע אמבטיה שיבולת שועל, יש לטחון כשתי כוסות שיבולת שועל לאבקה משובחת.לאחר מכן, מוסיפים את האבקה לאמבטיה חמה וספגה כ 20 דקות.זה יכול לעזור להרגיע את העור ולהפחית את הגירוי.

תרופות צמחי מרפא

ניתן להשתמש בתרופות צמחי מרפא גם כדי להפחית גירוד בכל הגוף.ידוע כי יש צמחי מרפא, כמו קמומיל, לבנדר וקלנדולה, בעלי תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הגירוד.ניתן להוסיף עשבי תיבול אלה לאמבטיה חמה, או שניתן לייצר קומפרס על ידי תלול עשבי התיבול במים חמים ואז למרוח על אזורים מושפעים.

אלוורה

אלוורה היא תרופה טבעית פופולרית נוספת לגרד בכל הגוף.אלוורה יש תכונות אנטי דלקתיות ולחות שיכולות לעזור להרגיע את העור ולהפחתת גירוד.ניתן ליישם אותו ישירות על העור, או לערבב במים ולהשתמש בו כדחיסה.

שמנים אתרים

שמנים אתרים הם גם תרופה טבעית נהדרת לגרד בכל הגוף.ידוע כי שמנים אתריים, כמו לבנדר, קמומיל ועץ תה, הם בעלי תכונות אנטי דלקתיות ואנטיספטיות שיכולות לעזור להפחית את הגירוד.ניתן לערבב שמנים אלה עם שמן נשא, כמו קוקוס או שמן שקדים, ואז להחיל על העור.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית פופולרית נוספת לגרד בכל הגוף.ידוע כי חומץ סיידר תפוחים הוא בעל תכונות אנטי -פטריות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית את הגירוד.כדי להשתמש בחומץ תפוחים, יש לערבב אותו עם מים ואז למרוח אותו על האזור הפגוע.

סיכום

גירוד בכל הגוף יכול להיות תחושה מאוד לא נוחה, אך ישנם תרופות טבעיות רבות שיכולות לעזור להפחית את הגירוד.התייבשות הגוף מחדש, נקיטת אמבטיות שיבולת שועל, שימוש בתרופות צמחי מרפא, יישום אלוורה ושימוש בשמנים אתרים הם כולם תרופות טבעיות נהדרות שיכולות לעזור להפחית גירוד בכל הגוף.חומץ תפוחים הוא גם תרופה נהדרת להפחתת גירוד.

שאלות נפוצות

מהם התרופות הטבעיות הטובות ביותר לגרד בכל הגוף?

התרופות הטבעיות הטובות ביותר לגרד בכל רחבי הגוף כוללות התייבשות מחדש של הגוף, לקיחת אמבטיות שיבולת שועל, שימוש בתרופות צמחי מרפא, יישום אלוורה, באמצעות שמנים אתרים ושימוש בחומץ תפוחים.

כיצד אוכל להשתמש בחומץ תפוחים לגרד?

כדי להשתמש בחומץ תפוחים לגרד, לערבב אותו עם מים ואז למרוח אותו על האזור הפגוע.חשוב לבצע בדיקת טלאים כדי לוודא שאין לך תגובה אלרגית לפני שתפעיל אותה על העור.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן