דף הבית » תרופות סבתא » רגליים מגרדות – 16 תרופות סבתות מועילות המומלצות על ידי מומחים
daddcdddd deddadddaa  daadaddaddaa daddaaddaa deddaddcddaa d

רגליים מגרדות – 16 תרופות סבתות מועילות המומלצות על ידי מומחים

מה גורם לרגליים מגרדות וכיצד לטפל בהן
רגליים מגרדות יכולות להיות לא נוחות ואפילו כואבות לפעמים, אך יש דרכים לטפל בגירוד.רגליים מגרדות יכולות להיגרם על ידי מגוון מצבים, כולל עור יבש, אקזמה, אלרגיות ועקיצות חרקים.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות פשוטות שיכולות לעזור להקל על הגירוד ולספק הקלה.

סבתות העבירו סעדים לנכדותיהן במשך דורות, ורבים מהתרופות הללו יכולות להועיל מאוד בעת התמודדות עם רגליים מגרדות.להלן 16 תרופות של סבתא שיעזרו לכם למצוא הקלה מרגליים מגרדות.

1.אמבט שיבולת שועל

אמבט שיבולת שועל היא דרך נהדרת להרגיע את העור המגרד ולספק הקלה מגירוד.לשם כך, טוחנים 1-2 כוסות שיבולת שועל לאבקה עדינה והוסיפו אותה לאמבטיה חמה.יש להשרות באמבטיה המשולבת על ידי שיבולת שועל למשך 15-20 דקות כדי להשיג הקלה מקסימאלית.

2.קומפרס קר

דחיסה קרה יכולה לעזור להקל על גירוד על ידי הפחתת דלקת והפחתת תחושת הגירוד.לשם כך, הניחו קומפרס קר או חבילת קרח על האזור הפגוע למשך 15-20 דקות בכל פעם.חזור לפי הצורך.

טיפ ייחודי:

לקבלת הקלה נוספת, מערבבים 1 כוס חומץ וכוס מים בבקבוק ריסוס.ריססו את האזור הפגוע בתערובת והשאירו למשך 15 דקות.זה עוזר להפחית את תחושת הגירוד ולספק הקלה.

3.אלוורה

אלוורה יכולה להיות יעילה מאוד בהקלה על רגליים מגרדות.אלוורה יש תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את העור המגרד.כדי להשתמש בו, פשוט החל קצת ג’ל אלוורה על האזור המושפע והשאיר אותו למשך 15-20 דקות.שטפו במים פושרים.

4.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה נהדרת לעור מגרד.זה עוזר להפחית דלקת ולהקל על גירוד.כדי להשתמש בו, מערבבים 1 כף חומץ סיידר תפוחים עם כוס מים חמים ומורחים אותו על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 10 דקות לפני השטיפה במים פושרים.

5.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא דרך נהדרת להזין ולהרגיע עור מגרד.זה עשיר בחומצות שומן המסייעות להפחתת הדלקת ולספק הקלה מגרד.כדי להשתמש בו, פשוט מרחי קצת שמן קוקוס על האזור המושפע ועסה אותו למשך 2-3 דקות.השאירו אותו למשך 10 דקות לפני השטיפה במים פושרים.

טיפול ברגליים מגרדות עם תרופות ביתיות

רגליים מגרדות יכולות להיות מצב מעצבן ולא נוח, ובעוד שיש מגוון של תרופות ללא מרשם ורשם העומדות לטיפול בה, אנשים רבים מעדיפים לנסות תחילה תרופות ביתיות.סבתות המליצו על תרופות ביתיות שונות לרגליים מגרדות במשך מאות שנים, ורבים מהתרופות הללו הוכחו כיעילות.להלן 16 תרופות סבתות מועילות לרגליים מגרדות שהומלצו על ידי מומחים:

1.אמבטיות שיבולת שועל

לרוב מומלצות אמבטיות שיבולת שועל כתרופה ביתית לרגליים מגרדות שכן ידוע כי שיבולת שועל בעלת תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להרגיע את העור.כדי ליצור אמבטיה שיבולת שועל, פשוט הוסף קצת שיבולת שועל לאמבטיה מלאה במים חמים וספוג למשך כרבע שעה.

2.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים ידוע כאנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להפחית את הגירוד הנגרם על ידי רגליים מגרדות.כל שעליך לעשות הוא לערבב חלק אחד של חומץ תפוחים עם מים חלק אחד ולהחיל אותו על האזור הפגוע.

3.קומפרס קר

דחיסה קרה יכולה לעזור להקל על הגירוד הנגרם על ידי רגליים מגרדות.כל שעליך לעשות הוא לעטוף כמה קוביות קרח בבד או במגבת ולהחיל אותו על האזור הפגוע למשך 10-15 דקות.

4.שמן קוקוס

ידוע כי שמן קוקוס בעל תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי-דלקתיות, והוא יכול לעזור להפחית את הגירוד הנגרם על ידי רגליים מגרדות.כל שעליך לעשות הוא למרוח מעט שמן קוקוס על האזור הנגוע ועסה אותו בעדינות.

5.אלוורה

אלוורה יש תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית את הגירוד הנגרם על ידי רגליים מגרדות.פשוט החל קצת ג’ל אלוורה על האזור המושפעולעסוק אותו בעדינות.

6.סודה לשתייה

ידוע כי סודה לשתייה בעלת תכונות אנטי-חיטוי ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הגירוד הנגרם על ידי רגליים מגרדות.פשוט מערבבים שתי כפות סודה לשתייה עם כוס מים אחת ומורחים אותה על האזור הנגוע.

7.מכשפה לוז

לוז המכשפה יש תכונות אנטי דלקתיות ואנטיספטיות שיכולות לעזור להפחית את הגירוד הנגרם על ידי רגליים מגרדות.כל שעליך לעשות הוא למרוח קצת לוז מכשפה על כדור כותנה ולהחיל אותו על האזור המושפע.

8.שמן עץ התה

ידוע כי שמן עץ התה בעל תכונות אנטי-חיטוי ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הגירוד הנגרם על ידי רגליים מגרדות.כל שעליך לעשות הוא לערבב כמה טיפות שמן עץ התה עם מעט שמן קוקוס ומורח אותו על האזור הפגוע.

9.שמן לבנדר

ידוע כי שמן לבנדר הוא בעל תכונות אנטי-דלקתיות ואנטי-חיטוי שיכולות לעזור להפחית את הגירוד הנגרם על ידי רגליים מגרדות.פשוט מערבבים כמה טיפות של שמן לבנדר עם שמן קוקוס כלשהו ומורחים אותו על האזור הנגוע.

10.מלח אפסום

ידוע כי מלח Epsom בעל תכונות אנטי דלקתיות ואנטיספטיות שיכולות לעזור להפחית את הגירוד הנגרם על ידי רגליים מגרדות.פשוט מערבבים שתי כפות מלח אפסום עם כוס מים חמים ומורחים אותה על האזור הפגוע.

11.כורכום

ידוע כי כורכום יש תכונות אנטי-דלקתיות ואנטי-חיטוי שיכולות לעזור להפחית את הגירוד הנגרם על ידי רגליים מגרדות.פשוט מערבבים כפית אחת של אבקת כורכום עם כוס חלב אחת ומורחים אותה על האזור הנגוע.

12.שום

ידוע כי לשום יש תכונות אנטי-חיטוי ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הגירוד הנגרם על ידי רגליים מגרדות.פשוט מרסקים כמה שיני שום ומורחים אותו על האזור הפגוע.

13.זרעי חילבה

ידוע כי זרעי חילבה הם בעלי תכונות אנטי דלקתיות ואנטיספטיות שיכולות לעזור להפחית את הגירוד הנגרם על ידי רגליים מגרדות.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית אחת של זרעי חילבה עם כוס מים אחת ומורחים אותו על האזור הפגוע.

14.מיץ לימון

מיץ לימון ידוע כמי שיש לו תכונות אנטי-חיטוי ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הגירוד הנגרם על ידי רגליים מגרדות.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית אחת של מיץ לימון עם כוס מים אחת ומורחים אותו על האזור הפגוע.

15.מכשפה לוז

ידוע כי לוז מכשפה יש חיטוי ואנטי

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן