דף הבית » תרופות סבתא » גז ושלשול – 10 תרופות חשובות של סבתא לטיפול יעיל
dd ddadcdaddc  daadaddaddaa ddaddddaa dadc daddaad dcdddad

גז ושלשול – 10 תרופות חשובות של סבתא לטיפול יעיל

מה גורם לגז ושלשול?

גז ושלשול יכולים להיות בעלי סיבות רבות.במקרים מסוימים זה יכול להיגרם כתוצאה מחוסר סובלנות למזון או רגישות, תרופות או אפילו זיהומים.גורמים אפשריים אחרים עשויים לכלול תסמונת המעי הרגיז, מחלת קרוהן, קוליטיס כיבית או בעיות עיכול אחרות.לא משנה מה הסיבה, חשוב לנקוט צעדים להפחתת הסימפטומים.

הסעדים של סבתא לגז ושלשול

סבתות מעבירות סעדים לגז ושלשול במשך מאות שנים.להלן 10 מהטיפולים היעילים ביותר שיעזרו לך לקבל הקלה:

1.מנטה

מנטה משמשת זה מכבר להפגת גז ושלשול.יש לו תכונות אנטי -פסמודיות ומכנות, מה שאומר שהוא יכול לעזור להרפות את שרירי המעי ולהפחית את הגז.אתה יכול עלים מנטה תלולים במים חמים להכנת תה, או לקחת אותו בצורה קפסולה.

2.ג’ינג’ר

לג’ינג’ר יש תכונות טבעיות אנטי דלקתיות ואנטי-עקסמודיות שיכולות לעזור להפחית תסמינים של גז ושלשול.זה יכול גם לעזור ליישב את הבטן ולשפר את העיכול.אתה יכול ג’ינג’ר תלול במים חמים לתה, או לקחת אותו בצורה קפסולה.

3.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה ביתית פופולרית לגז ושלשול.נחשב לסייע באיזון החומציות בקיבה, מה שעלול להפחית את הסימפטומים.אתה יכול לקחת חומץ תפוחים בצורת קפסולה, או לערבב כפית ממנו בכוס מים ולשתות אותו מספר פעמים ביום.

4.קמומיל

קמומיל הוא תרופה פופולרית לבעיות עיכול רבות, כולל גז ושלשול.יש לו תכונות אנטי-דלקתיות ואנטי-פסמודיות, שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים.אתה יכול פרחי קמומיל תלולים במים חמים להכנת תה, או לקחת אותו בצורת קפסולה.

5.שומר

שומר הוא עשב מכרע, שמשמעותו שהוא יכול לעזור להפחית את הגז והנפיחות.יש לו גם תכונות אנטי -פסמודיות, שיכולות לעזור להרפות את המעיים ולהפחית את השלשול.אתה יכול לזרעי שומר תלולים במים חמים להכנת תה, או לקחת אותו בצורה קפסולה.

6.כורכום

כורכום הוא עשב אנטי דלקתי חזק שיכול לעזור להפחית תסמיני גז ושלשול.זה יכול גם לעזור בשיפור העיכול ולהפחית את הדלקת בדרכי העיכול.אתה יכול לקחת כורכום בצורת קפסולה, או לערבב כפית ממנו בכוס מים חמים ולשתות אותם מספר פעמים ביום.

7.ליקריץ

ליקריץ הוא תרופה מסורתית לבעיות עיכול, כולל גז ושלשול.נחשב לסייע במעיל ולהרגיע את דרכי העיכול, שיכולות להפחית את הסימפטומים.אתה יכול לתלול שורש ליקריץ במים חמים להכנת תה, או לקחת אותו בצורה קפסולה.

8.פרוביוטיקה

פרוביוטיקה הם חיידקים מועילים שיכולים לעזור להחזיר את האיזון בדרכי העיכול.הם יכולים לעזור להפחית תסמיני גז ושלשול, וגם לשפר את העיכול.אתה יכול למצוא פרוביוטיקה בצורת קפסולה, או במזונות מותססים כמו יוגורט, קפיר וכבוש.

9.פחם מופעל

פחם פעיל הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור לקלוט רעלים ולהפחית את הגז והשלשול.זה יכול גם לעזור להפחית את הנפיחות ושיפור העיכול.אתה יכול לקחת פחם פעיל בצורת קפסולה, או לערבב אותו במים ולשתות אותו מספר פעמים ביום.

10.שינויים בתזונה

ביצוע שינויים בתזונה יכול להועיל גם בהפחתת תסמיני הגז והשלשול.הימנעות ממזונות עשירים בשומן, סוכר ומרכיבים מעובדים יכולה לעזור להפחית את הסימפטומים.אכילת ארוחות קטנות יותר בתדירות גבוהה יותר יכולה להיות מועילה.

טיפ: פנה לייעוץ רפואי

אם הסימפטומים שלך נמשכים או מחמירים, חשוב לפנות לייעוץ רפואי.הרופא שלך יכול לעזור באבחון הגורם הבסיסי לגז ולשלשול שלך ולספק את הטיפול הדרוש.

לסיכום, אמנם ישנם תרופות ביתיות רבות לגז ושלשול, אך חשוב לפנות לייעוץ רפואי אם הסימפטומים שלך לא ישתפרו.עם הטיפול הנכון תוכלו למצוא הקלה ולחזור לחיות את חייכם.

תרופות ביתיות לגז ושלשול

גז ושלשול יכולים להיות מאוד לא נוחיםE ולא נוח.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות ביתיות המועברות מסבתותינו שיכולות לעזור להקל על הסימפטומים.להלן כמה מהתרופות הביתיות הטובות ביותר לגז ושלשול ששימשו במשך דורות.

שתיית תה ג’ינג’ר

ג’ינג’ר ידוע בזכות תכונותיו האנטי-דלקתיות והעיכול, מה שהופך אותו לאחד התרופות הביתיות הטובות ביותר לגז ושלשול.הרתיחו כוס שורש ג’ינג’ר טרי במים למשך 10 דקות, ואז שותים את התה שהתקבל כדי לעזור להפחית את הסימפטומים.אתה יכול גם להכין כוס תה ג’ינג’ר על ידי תלול כפית ג’ינג’ר אבקה בכוס מים חמים למשך 10 דקות.

אכילת יוגורט

יוגורט הוא מזון פרוביוטי שיכול לעזור להפחית את תסמיני הגז והשלשול.הפרוביוטיקה ביוגורט עוזרת להחזיר את איזון החיידקים במעיים, שיכולים לעזור להפחית את הסימפטומים.חפש יוגורט המכיל תרבויות פעילות של חיידקים פרוביוטיים כמו לקטובצילוס וביפידובקטריה.

תרופות צמחי מרפא לגז ושלשול

ישנם תרופות צמחיות רבות שיכולות לעזור להקל על תסמיני הגז והשלשול.להלן כמה מהתרופות הצמחיות הטובות ביותר ששימשו במשך דורות.

תה קמומיל

תה קמומיל הוא תרופה מסורתית לגז ושלשול.יש לו תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים.להכנת כוס תה קמומיל, תלולה כף אחת של פרחי קמומיל מיובשים בכוס מים חמים למשך 10 דקות.

תה מנטה

תה מנטה הוא עוד תרופה צמחית יעילה לגז ושלשול.זה עוזר להפחית את הדלקת במערכת העיכול ויכול לעזור להקל על הסימפטומים.להכנת כוס תה מנטה, תלולה כף אחת של עלי מנטה מיובשים בכוס מים חמים למשך 10 דקות.

סיכום

גז ושלשול יכולים להיות לא נוחים ולא נוחים, אך ישנם הרבה תרופות ביתיות וצמחי מרפא שהועברו מסבתותינו שיכולות לעזור להקל על התסמינים.שתיית תה ג’ינג’ר ואכילת יוגורט הם שניים מהתרופות הביתיות הטובות ביותר לגז ושלשול.ישנם גם תרופות צמחיות רבות כמו קמומיל ותה מנטה שיכולים לעזור להפחית את הסימפטומים.עם השילוב הנכון של תרופות ביתיות וצמחי מרפא, אתה יכול למצוא הקלה מהתסמינים של גז ושלשול.

שאלות נפוצות

מהן כמה תרופות ביתיות לגז ושלשול?

כמה תרופות ביתיות לגז ושלשול כוללות שתיית תה ג’ינג’ר, אכילת יוגורט ולקיחת תוספי פרוביוטיקה.

האם יש תרופות צמחיות לגז ושלשול?

כן, ישנם כמה תרופות צמחיות לגז ושלשול כמו קמומיל ותה מנטה.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן