דף הבית » תרופות סבתא » גוף זר בעין – 5 תרופות סבתות משמעותיות ולא מרשם
ddda dda ddaddf  daadaddaddaa daddaaddaa dedadedaddaadddaa ddc

גוף זר בעין – 5 תרופות סבתות משמעותיות ולא מרשם

גוף זר בעין: 5 הסעדים של סבתא

קיום גוף זר בעין יכול להיות חוויה מעצבנת וכואבת.למרבה המזל, ישנם כמה סעדים ללא מרשם שהועברו מדור לדור שיכולים לעזור להקל על אי הנוחות.להלן 5 תרופות ששימשו את הסבתות לאורך השנים כדי לספק הקלה מגופים זרים בעין.

1.קומפרס חם

החלת דחיסה חמה על העין הפגועה יכולה להיות דרך יעילה להפחתת אי הנוחות והאודם הקשורים לגוף זר.כדי לעשות זאת, משרים מטלית כביסה נקייה במים חמים ואז הניחו אותו מעל העין הפגועה למשך כעשר דקות.חום הדחיסה עוזר לשחרר את הגוף הזר, ומקל על השטוף החוצה.

2.שטיפת מי מלח

ניתן להשתמש במי מלח כדי לשטוף חלקיקים קטנים של לכלוך או פסולת מהעין.לשם כך, מערבבים חצי כפית מלח לכוס מים חמים ומערבבים עד שהם מומסים לחלוטין.טבלו בתמיסה ספוגית כותנה או בד רך ואז מנגבו בעדינות את האזור המושפע.אל תשפשף את העין, מכיוון שזה יכול להחמיר את הגירוי.

3.טיפות עיניים

ניתן להשתמש בטיפות עיניים ללא מרשם להפחתת דלקת ואודם הקשורים לגוף זר.חפש טיפות עיניים המכילות מרכיב אנטי דלקתי כמו טרומטמין קטורולאק, שיכול לעזור להפחית את הדלקת ולהקלה.

4.ג’לי נפט

החלת כמות קטנה של ג’לי נפט על העין הפגועה יכולה לעזור לשחרר ולהסיר גוף זר.זה יכול לשמש גם להפחתת אדמומיות ודלקת.

5.קמח תירס

ניתן להשתמש בקמח תירס כדי לספוג לחות מהעין ויכול לעזור להסיר גופים זרים.זה יכול גם לעזור להפחית את האדמומיות והדלקת.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית קמח תירס לכוס מים חמים ומערבבים עד שהוא מומס לחלוטין.טבלו בתמיסה ספוגית כותנה או בד רך ואז מנגבו בעדינות את האזור המושפע.

טיפ ייחודי

אם אתה מתקשה להסיר גוף זר מהעין, נסה להשתמש בפיסת קלטת.הניחו חתיכת קלטת קטנה מעל האזור המושפע ואז משכו אותה בעדינות.זה יכול לעזור לשחרר ולהסיר את הגוף הזר.

לא משנה באיזו תרופה תבחרו, חשוב לפנות לטיפול רפואי אם הגוף הזר לא יוצא או אם הסימפטומים שלכם מחמירים.אם אתה חווה כאב קשה או חזון מטושטש, פנה מייד לטיפול רפואי.

3.דבש

דבש הוא תרופה עתיקה למחלות שונות, כולל גירוי בעיניים הנגרמות על ידי גופים זרים.דבש נחשב לחומר חיטוי טבעי, וניתן להשתמש בו כדי לשטוף את החפץ הזר מהעין.כדי להשתמש בדבש, מערבבים כף דבש עם שתי כפות מים חמים והשתמשו בטפטפת כדי להניח כמה טיפות בעין הפגועה.הדבש יפעל כדי להרגיע את העין, תוך שהוא גם יעזור לנתק את האובייקט.חשוב לציין כי אין להשתמש בדבש אם הגוף הזר חד או שהעין נשרטה או נפצעת אחרת.

4.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא תרופה פופולרית עבור סוגים רבים של מחלות, וזה יכול להיות שימושי להסרת גופים זרים מהעין.שמן קוקוס נחשב לחומר סיכה טבעי שיכול לעזור לשטוף את החפץ הזר.כדי להשתמש בשמן קוקוס, הכניסו כמה טיפות של השמן לעין הפגועה ואז לעסות בעדינות את האזור סביב העין.זה אמור לעזור לשחרר את הגוף הזר ולאפשר לשטוף אותו.חשוב לציין כי אין להשתמש בשמן קוקוס אם הגוף הזר חד או אם העין נשרטה או נפצעת אחרת.

5.תמיסת מלח

תמיסת מלח

היא תרופה נפוצה לגירוי עיניים, וניתן להשתמש בו כדי לסייע בהסרת גופים זרים מהעין.כדי להשתמש בתמיסת מלח, מערבבים כפית מלח בכוס מים חמים והשתמשו בטפטפת כדי להניח כמה טיפות בעין הפגועה.תמיסת המלח תפעל לשטוף את ה- OB הזרject ולעזור להרגיע את העין.חשוב לציין כי אין להשתמש בתמיסת מלח אם הגוף הזר חד או אם העין נשרטה או נפצעת אחרת.

שאלות נפוצות

  • ש: האם תרופות אלה בטוחות לשימוש?
  • ת: כן, בדרך כלל סעדים אלה בטוחים לשימוש, עם זאת, חשוב לציין כי אין להשתמש בחלקם אם הגוף הזר חד או אם העין נשרטה או נפצעת אחרת.

סיכום

גופים זרים בעין יכולים להיות חוויה כואבת ומעצבנת, אך לעיתים קרובות ניתן לתקן אותם בקלות עם כמה תרופות פשוטות ללא מרשם.סבתות משתמשות בתרופות ביתיות לטיפול בגירויים בעיניים במשך מאות שנים, וחמש התרופות המשמעותיות והלא מרשם הללו-קומפרסים חמים, שמן זית, דבש, שמן קוקוס ותמיסת מלח-יכולים לשמש כדי לסייע בהסרת גופים זרים מהעין.אמנם בדרך כלל סעדים אלה בטוחים לשימוש, אך חשוב לציין כי אין להשתמש בחלקם אם הגוף הזר חד או אם העין נשרטה או נפצעת אחרת.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן