דף הבית » תרופות סבתא » ברונכיטיס – 9 תרופות סבתות טבעיות ובריאות

ברונכיטיס – 9 תרופות סבתות טבעיות ובריאות

ברונכיטיס – 9 תרופות סבתות טבעיות ובריאות
ברונכיטיס הוא זיהום של הריאות שיכול להיגרם על ידי נגיף או חיידקים ויכול לגרום לשיעול, כאבי חזה, חום וקושי נשימה.זה יכול להיות מצב חמור מאוד, במיוחד אם זה מוביל לדלקת ריאות.אך ישנם תרופות טבעיות ובריאות רבות כי סבתא שלך אולי השתמשה כדי להקל על הסימפטומים של ברונכיטיס ולהפחית את חומרתו.

תרופות ביתיות לברונכיטיס
כמו במצבים רפואיים רבים, ייתכן שסבתא שלך ניסתה כמה תרופות ביתיות כדי להקל על הסימפטומים של ברונכיטיס.להלן תשע תרופות טבעיות ובריאות כי סבתא שלך עשויה להשתמש בכדי להקל על הסימפטומים של ברונכיטיס.

H2 – תה צמחים
תה צמחי מרפא הם דרך נהדרת לעזור להרגיע את כאב הגרון ולהפחית דלקת הקשורה לברונכיטיס.ניתן להשתמש בתה צמחים כמו קמומיל, ג’ינג’ר, שורש ליקריץ ומולין כדי לסייע בהפחתת הדלקת ולהרגיע את הגרון והחזה.

H2 – דבש ולימון
Honey and Lemon הוא תרופה קלאסית לכאבי גרון.זה יכול לעזור להרגיע את הגרון ולהפחית את הדלקת.ניתן לערבב כפית דבש וכמה טיפות מיץ לימון עם כוס מים חמים ולקחת מספר פעמים ביום כדי לעזור להפחית את תסמיני הברונכיטיס.

H3 – טיפ: הקפד להשתמש בדבש אורגני גולמי כדי להשיג את היתרונות הבריאותיים ביותר.

H2 – שום
לשום תכונות אנטיביוטיות ואנטי -ויראליות טבעיות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהילחם בזיהום.ניתן לקחת אותו במגוון צורות, כולל גולמי, מבושל או כתוסף.ניתן להוסיף שום גם למזון כדי לעזור להפחית את תסמיני הברונכיטיס.

H2 – בצל
בצל הוא תרופה טבעית נוספת שיכולה לעזור להפחית דלקת ולהילחם בזיהום.ניתן לקחת אותו במגוון צורות, כולל גולמי, מבושל או כתוסף.ניתן להוסיף גם בצל למזון כדי לעזור להפחית את תסמיני הברונכיטיס.

H2 – חומץ תפוחים
חומץ תפוחים הוא בעל תכונות אנטיביוטיות ואנטי -ויראליות טבעיות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהילחם בזיהום.ניתן לקחת אותו במגוון צורות, כולל גולמי, מבושל או כתוסף.ניתן להוסיף גם חומץ סיידר תפוחים למזון כדי לעזור להפחית את תסמיני הברונכיטיס.

H2 – ג’ינג’ר
לג’ינג’ר יש תכונות טבעיות אנטי דלקתיות ואנטי-ויראליות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהילחם בזיהום.ניתן לקחת אותו במגוון צורות, כולל גולמי, מבושל או כתוסף.ניתן להוסיף גם ג’ינג’ר למזון כדי לעזור להפחית את תסמיני הברונכיטיס.

H2 – כורכום
לכורכום יש תכונות טבעיות אנטי דלקתיות ואנטי-ויראליות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהילחם בזיהום.ניתן לקחת אותו במגוון צורות, כולל גולמי, מבושל או כתוסף.ניתן להוסיף כורכום גם למזון כדי לעזור להפחית את תסמיני הברונכיטיס.

H2 – שמן אקליפטוס
לשמן אקליפטוס יש תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-ויראליות טבעיות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהילחם בזיהום.ניתן לקחת אותו במגוון צורות, כולל גולמי, מבושל או כתוסף.ניתן להוסיף גם שמן אקליפטוס למזון כדי לעזור להפחית את תסמיני הברונכיטיס.

H2 – מי מלח
מי מלח הם דרך נהדרת לעזור להרגיע את כאב הגרון ולהפחית דלקת הקשורה לברונכיטיס.כפית מלח בכוס מים חמים יכולה לשמש כגרגר מספר פעמים ביום כדי להפחית את תסמיני הברונכיטיס.

תשעת התרופות הטבעיות והבריאות הללו הן רק כמה מהרבים שסבתא שלך עשויה להשתמש בכדי להקל על הסימפטומים של ברונכיטיס.חשוב לזכור כי תרופות אלה אינן מיועדות להחליף ייעוץ או טיפול רפואי מקצועי.התייעץ תמיד עם הרופא שלך לפני שתנסה תרופות ביתיות כלשהן לברונכיטיס.

חלק 2 – תרופות טבעיות נוספות לברונכיטיס

כשמדובר בברונכיטיס, חשוב לחפש תרופות טבעיות שהן הן בטוחות ויעילות.אמנם קיימות תרופות רבות ללא מרשם, אך טיפולים אלה יכולים להיות בעלי תופעות לוואי חמורות.לכן, מכל אנשים בוחרים לפנות לתרופות של סבתא כחלופה.להלן כמה תרופות טבעיות נוספות לברונכיטיס ששימשו בהצלחה במשך שנים רבות.

דבש ולימון

דבש ולימון הוא התרופה של סבתא קלאסית לברונכיטיס.השילוב של דבש ולימון עוזר להרגיע את הגרון ולהפחית את ייצור הריר.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כף דבש אחת עם מיץ לימון אחד.קח תערובת זו שלוש פעמים ביום כדי לעזור להפחית את תסמיני הברונכיטיס.

תה ג’ינג’ר

תה ג’ינג’ר הוא עוד תרופה קלאסית לברונכיטיס.ג’ינג’ר ידוע בזכות תכונותיו האנטי דלקתיות, שיכולות לעזור להפחית את הדלקת בדרכי הנשימה ולהפחית את ייצור הריר.להכנת התה הזה, פשוט תלול כפית אחת של שורש ג’ינג’ר במים חמים למשך 10 דקות.אתה יכול גם להוסיף דבש או לימון לטעם נוסף.שתו תה זה פעמיים עד שלוש ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

שאיפת קיטור

שאיפת קיטור היא דרך נהדרת לשחרר ריר בחזה ולהפחית דלקת בדרכי הנשימה.לשם כך, פשוט מלאו קערה במים חמים והוסיפו כמה טיפות שמן אתרי כמו אקליפטוס או מנטה.הניחו מגבת מעל הראש ונשענים מעל הקערה.שאפו את הקיטור למשך 10 דקות.עשה זאת שלוש פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

תוספי צמחים

תוספי צמחים יכולים להועיל גם בטיפול ברונכיטיס.Echinacea, שום ואלדרברי ידועים כולם בתכונותיהם האנטי דלקתיות ויכולים לעזור להפחית את הדלקת בדרכי הנשימה.הקפד לדבר עם הרופא שלך לפני שאתה לוקח תוספי צמחים כלשהם, מכיוון שחלקם עשויים לקיים אינטראקציה עם תרופות שאתה כבר לוקח.

מסקנה

ברונכיטיס יכולה להיות מצב קשה ומתסכל לטיפול.למרבה המזל, ישנם הרבה תרופות של סבתא טבעית ובריאה העומדות לרשותם כדי להפחית את הסימפטומים.ניתן להשתמש בכל דבש ולימון, תה ג’ינג’ר, שאיפת קיטור ותוספי צמחים כדי לסייע בהפחתת הדלקת בדרכי הנשימה ולהפחית את ייצור הריר.כמו בכל טיפול, חשוב לדבר תחילה עם הרופא שלך כדי לוודא שהסעדים שתבחר הם בטוחים ויעילים.

שאלות נפוצות

  • ש: כיצד אוכל להפחית את הדלקת בדרכי הנשימה כתוצאה מברונכיטיס?

    א: ניתן להשתמש בשאיפת קיטור ותוספי צמחים כדי לסייע בהפחתת דלקת בדרכי הנשימה כתוצאה מברונכיטיס.הקפד לדבר עם הרופא שלך לפני שאתה לוקח תוספי צמחים כלשהם, מכיוון שחלקם עשויים לקיים אינטראקציה עם תרופות שאתה כבר לוקח.

ברונכיטיס יכולה להיות מצב קשה לטיפול, אך ישנם מספר תרופות של סבתא טבעית ובריאה העומדות לרשותם כדי להפחית את הסימפטומים.דבש ולימון, תה ג’ינג’ר, שאיפת קיטור ותוספי צמחים הם כולם אפשרויות נהדרות שיש לקחת בחשבון.כמו תמיד, חשוב לדבר עם הרופא שלך לפני שתתחיל בטיפול חדש כלשהו, גם אם זה טבעי. ברונכיטיס יכול להיות מצב רציני, ולכן חשוב לנקוט בכל אמצעי הזהירות הנדרשים.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן