דף הבית » תרופות סבתא » בצקת רגליים – 15 תרופות מיושנות שכדאי לדעת ויעילות
ddadadaa daddcdddd  daadaddaddaa dedddadaddaa dadbddd dcdda

בצקת רגליים – 15 תרופות מיושנות שכדאי לדעת ויעילות

המציאות הכואבת של בצקת רגליים: 15 תרופות מיושנות שכדאי לדעת
בצקת רגליים, המכונה גם בצקת היקפית, היא מצב בו נוזל מצטבר ברקמות הגפיים התחתונות (בדרך כלל הרגליים, הקרסוליים והרגליים).אמנם זה יכול להיות לא נוח ואפילו כואב, אך החדשות הטובות הן שיש מספר תרופות מיושנות שיכולות לעזור להקל על הסימפטומים.להלן חמש עשרה מהתרופות היעילות ביותר שכדאי לדעת עליהן.

הרם את הרגליים שלך

אחד הטיפולים המומלצים ביותר לבצקת ברגליים הוא לשמור על האזור המושפע מוגבה.זה עוזר להפחית את הנפיחות בכך שהוא מאפשר לנוזל להתנקז מהאזור הפגוע.עדיף לשמור על הרגליים מוגבהות לפחות שלוש פעמים ביום במשך כרבע שעה בכל פעם.

ללבוש גרבי דחיסה

דרך נוספת להפחית את בצקת הרגליים היא ללבוש גרבי דחיסה או גרביים.אלה גרביים מעוצבות במיוחד המתאימות ומפעילות לחץ על האזור המושפע.זה עוזר להפחית את הנפיחות על ידי הגדלת זרימת הדם ועזרה לנוזל להתרחק מהאזור המושפע.

טיפ:

וודא שהגרביים הם בגודל הנכון ומתאימים בצורה נמרצת, אך לא צמודה מדי, כדי להבטיח את התוצאות הטובות ביותר.

עיסוי האזור

לתת לעצמך עיסוי זו דרך נהדרת להפחית את בצקת הרגליים.עיסוי האזור המושפע מסייע בשיפור זרימת הדם, להפחית נפיחות ולהקל על הכאב.התחל על ידי עיסוי האזור בתנועה סיבובית למשך כחמש דקות, ואז המשך למכות וטכניקות ספציפיות יותר כדי למקד לאזור הפגוע.

החל קומפרסים חמים וקרים

קומפרסים חמים וקרים הם דרך נהדרת נוספת להפחית את הנפיחות והאי נוחות הקשורים לבצקת ברגליים.התחל על ידי יישום קומפרס חם על האזור המושפע למשך 15 דקות, ואז לעבור לדחיסה קרה למשך 15 דקות נוספות.הטמפרטורות המתחלפות עוזרות להפחית את הנפיחות ולשפר את זרימת הדם.

קח אמבטיה חמה

אמבטיה חמה היא דרך נהדרת להפחית את הנפיחות ואי הנוחות הקשורים לבצקת ברגליים.המים החמים עוזרים להרפות את השרירים ולשפר את זרימת הדם, שיכולים לעזור להפחית את הנפיחות.וודא שהמים לא חמים מדי ונשארים באמבטיה לפחות 15 דקות לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

אכלו אוכל אנטי דלקתי

אכילת מזונות אנטי דלקתיים יכולה לעזור להפחית את בצקת הרגליים ואת אי הנוחות הנלווית.דוגמאות למזונות אנטי דלקתיים כוללות פירות, ירקות, דגנים מלאים, קטניות, אגוזים ודגים.מזונות אלה יכולים לעזור להפחית את הדלקת ולשפר את הבריאות הכללית של האזור המושפע.

החל טיפולים אקטואליים

ישנם מספר טיפולים אקטואליים שניתן ליישם על האזור הנגוע כדי להפחית את הנפיחות ואי הנוחות.דוגמאות לטיפולים אלה כוללות ג’ל אלוורה, לוז מכשפה ושמנים אתרים.הקפד להשתמש בטיפולים אלה כמופנים כדי להבטיח את התוצאות הטובות ביותר.

תרגיל באופן קבוע

פעילות גופנית באופן קבוע היא דרך נהדרת נוספת להפחית את הנפיחות והאי נוחות הקשורים לבצקת ברגליים.תרגילים בעלי השפעה נמוכה כמו הליכה, שחייה ורכיבה על אופניים יכולים לעזור בשיפור זרימת הדם ולהפחתת הנפיחות.מכוון לפחות 30 דקות של פעילות גופנית ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

שתו הרבה מים

שתיית הרבה מים חשובה לבריאות הכללית, אך היא יכולה גם לעזור להפחית את הנפיחות הקשורה לבצקת ברגליים.הקפידו לשתות לפחות שמונה כוסות מים ביום כדי להישאר לחות ולשטוף את הרעלים בגוף.

קבל מספיק שינה

קבלת שינה מספקת חיונית לבריאות הכללית, אך היא חשובה גם להפחתת בצקת רגליים.כוון לפחות שמונה שעות שינה בלילה כדי להבטיח שגופך יקבל את המנוחה שהוא זקוק לו.

הימנע ממזון מלח גבוה

אכילת דיאטה דלה במלח יכולה לעזור להפחית את הנפיחות הקשורה לבצקת ברגליים.הימנע ממזון מעובד ומלח גבוה כמו צ’יפס, מרקים משומרים ובשרים מעובדים.במקום זאת, התמקדו באכילת מזונות טריים ומלאים כמו פירות, ירקותLES, ודגנים מלאים.

ללבוש בגדים רופפים

לבישת בגדים רופפים יכולה לעזור להפחית את הנפיחות הקשורה לבצקת ברגליים.הקפידו להימנע מבגדים הדוקים ובחרו בדים נוחיים ונוחים כמו כותנה.

הפחתת לחץ

מתח יכול להחמיר את הסימפטומים של בצקת רגליים, ולכן חשוב למצוא דרכים ל

שמנים אתרים לבצקת רגליים

שמנים אתריים הם דרך נהדרת להפחית דלקת הנגרמת על ידי בצקת רגליים.שמנים אתריים כמו לבנדר, רוזמרין וקמומיל הם בעלי תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית נפיחות.כדי להשתמש בשמנים אתרים לבצקת רגליים, ערבבו כמה טיפות שמן אתרי עם שמן נשא כמו חוחובה או שמן קוקוס ועיסוי באזורים הנגועים.הקפד להשתמש בתנועה קלה ומעגלית ואפשר לשמנים להשרות כמה דקות לפני השטיפה.

תרופות צמחיות לבצקת ברגליים

תרופות צמחיות הן דרך נהדרת נוספת להפחתת דלקת הנגרמת על ידי בצקת רגליים.כמה מהתרופות הצמחיות היעילות ביותר כוללות ג’ינג’ר, כורכום וגינקו בילובה.ניתן לקחת ג’ינג’ר בצורה תוספה או לספוג במים חמים להכנת תה.ניתן לקחת כורכום גם בצורת תוסף או להוסיף למזון שלך כתבלין.Ginkgo Biloba הוא נוגד חמצון רב עוצמה המסייע בהפחתת הדלקת ולקדם ריפוי.

תרגיל לבצקת רגליים

פעילות גופנית היא אחת הדרכים הטובות ביותר להפחתת הסימפטומים של בצקת רגליים.פעילות גופנית קבועה מסייעת בשיפור זרימת הדם ולהפחתת הדלקת.דוגמאות לתרגילים שיכולים לעזור בשיפור זרימת הדם כוללות הליכה, שחייה, רכיבה על אופניים ואימוני משקל קלים.הקפד להתחיל לאט ולהגדיל את העוצמה לאורך זמן כדי למנוע פציעה.

הרם את הרגליים לבצקת רגליים

העלאת הרגליים היא דרך נהדרת להפחית נפיחות ברגליים הנגרמות על ידי בצקת רגליים.לשם כך, שכב על גבך והניח כרית או כרית מתחת לרגליים.זה יעזור בשיפור זרימת הדם ברגליים ולהפחית נפיחות.

מסקנה

בצקת רגליים יכולה להיות מצב כואב ולא נוח, אך ישנם כמה תרופות מיושנות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים.שמנים אתריים, תרופות צמחי מרפא, פעילות גופנית והעלאת הרגליים שלך הם כל הדרכים היעילות להפחתת הנפיחות ולשיפור זרימת הדם.עם שימוש נכון בסעדים אלה, הסובלים מבצקת ברגליים יכולים למצוא הקלה מהתסמינים שלהם.

שאלות נפוצות

ש: מהי הדרך הטובה ביותר לצמצם את בצקת הרגליים?

ת: הדרך הטובה ביותר לצמצם את בצקת הרגליים היא להשתמש בשילוב של שמנים אתרים, תרופות צמחים, פעילות גופנית והעלאת הרגליים.תרופות אלה יכולות לעזור להפחית דלקת ולשפר את זרימת הדם, מה שעלול להוביל להקלה מתסמיני בצקת רגליים.

ש: האם יש תרופות אחרות שיכולות לעזור להפחית בצקת רגליים?

ת: כן, ישנם עוד כמה תרופות שיכולות לעזור להפחית את בצקת הרגליים.עיסוי האזור הפגוע בשמנים אתרים, נטילת תוספי מזון כמו ג’ינג’ר וכורכום, ושימוש בדחיסות קרה הן דרכים יעילות להפחתת הנפיחות ולשיפור זרימת הדם.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן