דף הבית » תרופות סבתא » בעיות עיכול – 14 תרופות סבתות באיכות גבוהה המומלצות על ידי מומחים

בעיות עיכול – 14 תרופות סבתות באיכות גבוהה המומלצות על ידי מומחים

סוגיות עיכול – 14 סעדים של סבתא המומלצים על ידי מומחים

בעיות עיכול יכולות להיות לא נוחות, מביכות ואפילו רציניות.מגז ונפיחות ועד עצירות ושלשול, בעיות עיכול יכולות להיות בעלות סיבות רבות, החל מאי סבילות למזון ועד מצבים בריאותיים.למרבה המזל, רבים מהתרופות של סבתותינו עדיין מועילות להקלת צרות עיכול.להלן ארבעה עשר מהמומחים המומלצים ביותר.

1.שתו מים חמים עם לימון

התחל את היום שלך עם כוס מים חמים עם לימון.זה ממריץ את מערכת העיכול ועוזר לשטוף רעלים ומוצרי פסולת.זו גם דרך טובה לחות והיא יכולה לעזור להפחית את הגז והנפיחות.

2.תיהנו מכוס תה ג’ינג’ר

תה ג’ינג’ר הוא תרופה טבעית לבעיות עיכול.זה עוזר להפחית דלקת ויכול להרגיע בטן מוטרדת.זה יכול גם לעזור להפחית בחילות והקאות.כדי להכין תה ג’ינג’ר, מגרד קצת ג’ינג’ר טרי ותלום אותו במים חמים למשך כמה דקות.אתה יכול להמתיק אותו בדבש או בממתיק טבעי.

3.נסה תה מנטה

תה מנטה משמש זה מכבר כדי להרגיע את עצבני העיכול.זה עוזר להרפות את שרירי דרכי העיכול ויכול להפחית את הגז והנפיחות.זה יכול גם לעזור להקל על בחילות והקאות.להכנת תה מנטה, תלול כמה שופטים של מנטה טריים או מיובשים במים חמים למשך מספר דקות.

טיפ ייחודי:

אם אין לך גישה לג’ינג’ר טרי או מנטה, אתה יכול לקנות שקיות תה מוכנות מראש.זוהי דרך נהדרת ליהנות מהיתרונות של תה ג’ינג’ר ותה מנטה גם כשאין לך את החומרים הטריים בהישג יד.

4.אכל בננות

בננות הן מקור נהדר לסיבים ויכולים לעזור להקל על בעיות עיכול.הם עשירים גם באשלגן, המסייע בהפחתת הנפיחות ויכולים לעזור להקל על עצירות.אכילת בננה לאחר ארוחה יכולה להועיל גם להפחתת הגז והנפיחות.

5.קח תוסף פרוביוטיקה

תוספי מזון פרוביוטיים יכולים להועיל לבעיות עיכול.הם עוזרים לשמור על איזון חיידקים טובים במעיים, שיכולים לעזור להפחית את הדלקת ולשפר את העיכול.חפש תוסף פרוביוטיקה המכיל מספר זנים של חיידקים כדי להשיג את התועלת המרובה.

6.לאכול אוכל מותסס

מזון מותסס הוא מקור נהדר לחיידקים טובים למעיים.הם יכולים לעזור להפחית את הדלקת ולשפר את העיכול.כמה דוגמאות למזונות מותססים כוללים כרוב כבוש, קימצ’י, יוגורט וקפיר.הקפד לבחור אוכל מותסס לא מפוסטר כדי להשיג הכי הרבה תועלת.

7.הימנע ממזון טריגר

שמור יומן מזון כדי לזהות כל מזונות שעלולים להפעיל את בעיות העיכול שלך.מזונות טריגר נפוצים כוללים מזון חלב, גלוטן, סוכר ומזון מעובד.זיהוי והימנעות ממזונות מפעילים יכול לעזור להפחית את תסמיני העיכול.

8.אכלו ארוחות קטנות יותר

אכילת ארוחות קטנות יותר יכולה לעזור להפחתת אי נוחות העיכול.אכילת ארוחות גדולות יותר יכולה לשים מאמץ על מערכת העיכול, אז נסו לאכול ארוחות קטנות יותר בתדירות גבוהה יותר לאורך היום.זה יכול גם לעזור להפחית את הנפיחות והגז.

9.הימנע מאכילה מאוחרת מדי

אכילה מאוחרת בערב עלולה לגרום לבעיות עיכול.מערכת העיכול מאטה בלילה, ולכן עדיף לסיים לאכול כמה שעות לפני השינה.זה יכול לעזור להפחית את קלקול הקלקוליות ובעיות עיכול אחרות.

10.תרגיל באופן קבוע

פעילות גופנית יכולה להועיל לבעיות עיכול.זה יכול לעזור להפחית את הלחץ, שיכול להשפיע לטובה על העיכול.זה יכול גם לעזור להפחית את העצירות ולשפר את בריאות העיכול הכוללת.

11.הפחתת לחץ

לחץ יכול להשפיע לרעה על העיכול.נסה למצוא דרכים להפחתת לחץ בחייך, כמו יוגה, מדיטציה או תרגילי נשימה עמוקים.זה יכול לעזור להפחית את תסמיני העיכול.

12.להגביל קפאין ואלכוהול

קפאין ואלכוהול יכולים לגרות את מערכת העיכול ולגרום לבעיות עיכול.נסה להגביל את הצריכה שלך של חומרים אלה כדי להפחית את אי הנוחות העיכול.

13.נסה acupuncture

דיקור סיני יכול להועיל לבעיות עיכול.זה יכול לעזור להפחית את הדלקת ולשפר את העיכול.זה יכול גם לעזור להפחית את הלחץ ולשפר את בריאות העיכול הכוללת.

14.קבל מספיק שינה

חלק 2: הסעדים של סבתא לבעיות עיכול

סבתות סיפקו תרופות טבעיות במשך דורות.להלן 14 מהסעדים הטובים ביותר של הסבתא המומלצים על ידי מומחים כדי להקל על בעיות עיכול.

1.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים שימש כתרופה לבעיות עיכול במשך מאות שנים.זה יכול לעזור להפחית את הסימפטומים של צרבת, קביעת עיכול ונפיחות.לשימוש, מערבבים שתי כפות עם כוס מים ושותה אותם.

2.תה קמומיל

תה קמומיל הוא תרופת עיכול פופולרית.יש לו השפעה אנטי דלקתית שיכולה לעזור להפחית תסמינים של צרבת ועיכול.שתו כוס תה קמומיל לאחר הארוחות כדי לסייע בהפחתת הסימפטומים.

3.יוגורט

יוגורט הוא מקור טוב לפרוביוטיקה, שיכול לעזור בשיפור העיכול.פרוביוטיקה עוזרת להחזיר את מאזן החיידקים במעיים, שיכולים לעזור להפחית תסמינים של נפיחות וגז.

4.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר שימש במשך מאות שנים לטיפול בבעיות עיכול.יש לו תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את צרבת וקלקוליות.שתו כוס תה ג’ינג’ר או הוסיפו קצת ג’ינג’ר טרי לאוכל שלכם.

5.לימון

לימון הוא תרופה טבעית לבעיות עיכול.זה עוזר להפחית את הסימפטומים של נפיחות, קביעת עיכול וצרבת.שתו כוס מים חמים עם מיץ לימון כדי לעזור להפחית את הסימפטומים.

6.שומר

שומר הוא עשב ששימש במשך מאות שנים לטיפול בבעיות עיכול.הוא מכיל אנתול, המסייע בהפחתת הנפיחות והגז.שתו כוס תה שומר או הוסיפו שומר לאוכל שלכם.

7.מנטה

מנטה הוא עשב נוסף שטוב לטיפול בבעיות עיכול.זה עוזר להפחית תסמינים של קלקול קיבה ונפיחות.שתו כוס תה מנטה או קחו כמוסה של שמן מנטה.

8.שורש ליקוריץ

שורש Licorice הוא תרופה פופולרית לבעיות עיכול.הוא מכיל גליצירריזין, המסייע בהפחתת תסמיני צרבת ועיכול.שתו כוס תה שורש ליקריץ או קחו כמוסה של תמצית שורש ליקוריץ.

9.אפל

תפוח ביום יכול לעזור להרחיק את בעיות העיכול.תפוחים מכילים פקטין, המסייע בהפחתת תסמינים של נפיחות וגז.אכילת תפוח לאחר הארוחות יכולה לעזור להפחית את הסימפטומים.

10.אלוורה

אלוורה היא עשב שטוב לטיפול בבעיות עיכול.הוא מכיל תרכובות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את תסמיני צרבת ועיכול.שתו כוס מיץ אלוורה או קחו כמוסה של תמצית אלוורה.

11.סודה לשתייה

סודה לשתייה יכולה לעזור להפחית תסמינים של צרבת ועיכול.מערבבים חצי כפית סודה לשתייה בכוס מים ושותים אותה.

12.ציפורן

ציפורן הם עשב ששימש במשך מאות שנים לטיפול בבעיות עיכול.הוא מכיל יוגנול, המסייע בהפחתת תסמיני צרבת ועיכול.הוסף כמה ציפורן לאוכל שלך או לשתות כוס תה ציפורן.

13.שורש שן הארי

שורש שן הארי הוא תרופה טבעית לבעיות עיכול.זה עוזר להפחית תסמינים של נפיחות, גז וקלקוליות.שתו כוס תה שורש שן הארי או קחו כמוסה של תמצית שורש שן הארי.

14.כורכום

כורכום הוא עשב שטוב לטיפול בבעיות עיכול.הוא מכיל כורכומין, המסייע בהפחתת דלקת ותסמינים של צרבת ועיכול.הוסף קצת כורכום לאוכל שלך או לשתות כוס תה כורכום.

סיכום

סבתות מספקות תרופות טבעיות לבעיות עיכול במשך מאות שנים.14 תרופות אלה, המומלצות על ידי מומחים, יכולות לעזור להפחית את תסמיני צרבת, קלקול קיבה ונפיחות.חומץ תפוחים, תה קמומיל, יוגורט, ג’ינג’ר, לימון, שומר, מנטה, שורש ליקריץ, תפוח, אלוורה, סודה לשתייה, ציפורן, שורש שן הארי וכורכום הם כולם תרופות טבעיות ש- cעזרה

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן