דף הבית » תרופות סבתא » ביצי כינים – 7 תרופות אפקטיביות של סבתא לרגיעה
dddad dbddaddd  daadaddaddaa ddadaddddddaa dadc daddaad dc

ביצי כינים – 7 תרופות אפקטיביות של סבתא לרגיעה

קר, מגרד ומגעיל – מה עליכם לדעת על ביצי כינים
זה מסוג הדברים שגורמים לצמרמורת להריץ את עמוד השדרה שלך: ללמוד שלילד שלך יש ביצי כינים.אפילו אזכור המילה “כינים” יכול להביא לתחושת אימה.אבל כשאתה יודע מה לעשות במקרה של ביצי כינים, אתה יכול לעזור לילדך לחזור להרגיש בריא ומאושר.

מאמר זה יספק לכם שבעה תרופות אפקטיביות של סבתא שיכולות לעזור להרפות את ילדכם ולעזור להיפטר מביצי הכינים.אנו נספק גם טיפ מועיל שיכול לעזור לכם למנוע מופיעה מלכתחילה ביצי כינים.

מהן ביצי כינים?

ביצי כינים, הידועות גם בשם NITs, הן ביציות של הכינה הראשית.הם קטנטנים, בצורת סגלגל, וכמעט בלתי אפשריים לראות בעין בלתי מזוינת.בדרך כלל הם נמצאים בקרקפת, בסמוך לבסיס פיר השיער.ביצי כינים נדרשות כשבוע לבקוע, וזחלי הכינים המופיעים יכולים לשרוד עד 30 יום.

7 תרופות אפקטיביות של סבתא להרפיה

כשמדובר בביצי כינים, הדבר החשוב ביותר הוא להישאר רגוע ולנקוט בצעדים הנדרשים כדי להיפטר מהם.להלן שבעה תרופות אפקטיביות של סבתא שיכולות לעזור להרפות את ילדכם ולעזור להיפטר מביצי הכינים:

1.שמן עץ התה

בשמן עץ התה תכונות נגד פטריות וחיטוי שיכולות לעזור להיפטר מביצי כינים.כדי להשתמש בו, מערבבים כמה טיפות שמן עץ התה עם מעט מים חמים ומרחים אותם על קרקפת ילדכם.השאירו אותו כ 20 דקות, ואז שטפו אותו במים חמים.

2.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא תרופה נהדרת להיפטר מביצי כינים.כל שעליך לעשות הוא למרוח מעט שמן קוקוס חם ומומס על קרקפת ילדך והשאיר אותו כ 20 דקות.ואז שוטפים אותו במים חמים.

3.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים יכול לעזור לשחרר את ביצי הכינים מהקרקפת.כדי להשתמש בו, ערבבו כמה כפות של חומץ תפוחים עם מים חמים ומורחים אותו על קרקפת ילדכם.השאירו אותו כ 20 דקות, ואז שטפו אותו במים חמים.

4.שמן לבנדר

לשמן לבנדר תכונות נגד פטריות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להיפטר מביצי כינים.כדי להשתמש בו, מערבבים כמה טיפות של שמן לבנדר עם מעט מים חמים והמרחו אותם על קרקפת ילדכם.השאירו אותו כ 20 דקות, ואז שטפו אותו במים חמים.

5.שמן נים

שמן נים הוא קוטל חרקים טבעי שניתן להשתמש בו כדי להיפטר מביצי כינים.כדי להשתמש בו, ערבבו כמה טיפות של שמן נים עם מים חמים ומרחו אותם על קרקפת ילדכם.השאירו אותו כ 20 דקות, ואז שטפו אותו במים חמים.

6.חומץ לבן

חומץ לבן הוא עוד תרופה נהדרת להיפטר מביצי כינים.כל שעליך לעשות הוא לערבב כמה כפות חומץ לבן עם מים חמים ומרחי אותו על קרקפת ילדך.השאירו אותו כ 20 דקות, ואז שטפו אותו במים חמים.

7.מיץ לימון

מיץ לימון הוא עיקול טבעי שיכול לעזור להיפטר מביצי כינים.כדי להשתמש בו, מערבבים כמה כפות מיץ לימון עם מים חמים ומורחים אותם על הקרקפת של ילדכם.השאירו אותו כ 20 דקות, ואז שטפו אותו במים חמים.

טיפ מועיל

כדי לעזור למנוע מופיעה של ביצי כינים מלכתחילה, חשוב לשמור על שיער של ילדכם נקייה ונקייה מפסולת.הקפידו לצחצח את שיערם באופן קבוע, והשתמשו בשמפו או מרכך המוחזקים כינים.

על ידי עקוב אחר שבע הסעדים של סבתא אלה לרגיעה ולנקוט בצעדים הנדרשים כדי למנוע מופיעה של ביצי כינים מלכתחילה, אתה יכול לעזור לילדך לחזור להרגיש בריא ומאושר.

מהן ביצי כינים?

ביצי כינים, הידועות גם בשם NITs, הן ביצים קטנות, בצורת סגלגל, אפורות לבנבן שמונחות על ידי כינים ראש.בדרך כלל הם נמצאים על פיר השיער ליד הקרקפת, והם מחוברים היטב לשיער, ומקשים עליהם להסרה.הם בדרך כלל בוקעים תוך שבעה עד 10 ימים, וכינים למבוגרים יכולים לעמוד עד 30 יום על ראשו של אדם.

התרופות של סבתא להרפיה

למרות שביצי הכינים יכולות להיות קשות להסרה, ישנם מספר תרופות ביתיות יעילות שיכולות לעזור להרפות את הקרקפת ולהקל על הסרתן.להלן שבעה מהתרופות הפופולריות ביותר של סבתא לרגיעה:

1.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא תרופה טבעית שיש בה תכונות חיטוי, אנטי-פטרייתיות ואנטי דלקתיות.זה יכול לעזור להרפות את הקרקפת ולהקל על הסרת ביצי הכינים.כדי להשתמש בשמן עץ התה, הוסף כמה טיפות של השמן לקערת מים חמים ומערבבים אותם יחד.לאחר מכן, השתמש בכדור כותנה כדי למרוח בעדינות את התערובת על הקרקפת, תוך התמקדות באזורים שבהם קיימות ביצי כינים.השאירו את התערובת למשך 15 דקות לפני השטיפה.

2.שום

לשום יש תכונות טבעיות אנטי-חיטוי ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להרפות את הקרקפת ולהקל על הסרת ביצי הכינים.כדי להשתמש בשום, מרסקים כמה שיני שום והוסיפו אותו לקערת מים חמים.לאחר מכן השתמש בכדור כותנה כדי למרוח את התערובת על הקרקפת, תוך התמקדות באזורים שבהם קיימות ביצי כינים.השאירו את התערובת למשך 15 דקות לפני השטיפה.

3.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא תרופה טבעית שיש בה תכונות אנטי-חיטוי, נוגדי פטרייה ואנטי דלקתיות.זה יכול לעזור להרפות את הקרקפת ולהקל על הסרת ביצי הכינים.כדי להשתמש בשמן קוקוס, חימם כמה כפות מהשמן בקערה והשתמש בכדור כותנה כדי למרוח אותו על הקרקפת, תוך התמקדות באזורים שבהם קיימות ביצי כינים.השאירו את התערובת למשך 15 דקות לפני השטיפה.

4.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא בעל תכונות אנטי-חיטוי טבעיות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להרפות את הקרקפת ולהקל על הסרת ביצי הכינים.כדי להשתמש בחומץ תפוחים, הוסף כמה כפות מהחומץ לקערת מים חמים ומערבבים אותו יחד.לאחר מכן השתמש בכדור כותנה כדי למרוח את התערובת על הקרקפת, תוך התמקדות באזורים שבהם קיימות ביצי כינים.השאירו את התערובת למשך 15 דקות לפני השטיפה.

5.מיץ לימון

למיץ לימון יש תכונות אנטי-חיטוי טבעיות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להרפות את הקרקפת ולהקל על הסרת ביצי הכינים.כדי להשתמש במיץ לימון, סחטו את מיץ הלימון לקערת מים חמים ומערבבים אותו יחד.לאחר מכן השתמש בכדור כותנה כדי למרוח את התערובת על הקרקפת, תוך התמקדות באזורים שבהם קיימות ביצי כינים.השאירו את התערובת למשך 15 דקות לפני השטיפה.

6.שמן זית

שמן זית הוא תרופה טבעית שיש בה תכונות חיטוי, אנטי-פטרייתיות ואנטי-דלקתיות.זה יכול לעזור להרפות את הקרקפת ולהקל על הסרת ביצי הכינים.כדי להשתמש בשמן זית, חימם כמה כפות מהשמן בקערה והשתמש בכדור כותנה כדי למרוח אותו על הקרקפת, תוך התמקדות באזורים שבהם קיימות ביצי כינים.השאירו את התערובת למשך 15 דקות לפני השטיפה.

7.שמן נים

שמן נם הוא תרופה טבעית שיש בה תכונות חיטוי, אנטי-פטרייתיות ואנטי דלקתיות.זה יכול לעזור להרפות את הקרקפת ולהקל על הסרת ביצי הכינים.כדי להשתמש בשמן נים, הוסף כמה טיפות של השמן לקערת מים חמים ומערבבים אותם יחד.לאחר מכן, השתמש בכדור כותנה כדי למרוח בעדינות את התערובת על הקרקפת, תוך התמקדות באזורים שבהם קיימות ביצי כינים.השאירו את התערובת למשך 15 דקות לפני השטיפה.

סיכום

ביצי כינים יכולות להיות בעיה קשה להסרה, אך ישנם מספר תרופות ביתיות יעילות שיכולות לעזור להרפות את הקרקפת ולהקל על הסרתן.אלה כוללים שמן עץ התה, שום, שמן קוקוס, חומץ תפוחים, מיץ לימון, שמן זית ושמן נם.כל הסעדים הללו הם טבעיים ו

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן