דף הבית » תרופות סבתא » ביצי כינים – 7 תרופות אפקטיביות של סבתא לרגיעה
dddad dbddaddd  daadaddaddaa ddadaddddddaa dadc daddaad dc

ביצי כינים – 7 תרופות אפקטיביות של סבתא לרגיעה

מהן ביצי כינים?

ביצי כינים, הידועות גם בשם NITs, הן ביצים קטנות לבנות או צהבהבות-לבנות שמונחות על ידי כינים ראש.בדרך כלל הם נמצאים בשיער ליד הקרקפת, מאחורי האוזניים ובגב הצוואר.הביציות בוקעות בערך 7-10 יום והנימפות, או כינים לתינוקות, צצות.ביצי כינים יכולות להיות קשה להסרה, ולעתים קרובות הן דורשות טיפולים מיוחדים כדי להבטיח שכל הביציות בוטלו.

הסעדים של סבתא להרפיה

סבתות משתמשות בתרופות כדי לעזור להירגע ולהרגיע את נכדיהן במשך דורות.להלן 7 מהתרופות היעילות ביותר של סבתא לביצי כינים שיכולות לעזור לך להירגע ולהיפטר מהביצים המציקות האלה.

1.שמן עץ התה

בשמן עץ התה תכונות אנטי-חיטוי ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להרגיע את הקרקפת ולהקל על גירוד.כדי להשתמש בו, מערבבים כמה טיפות שמן עץ התה עם כמה טיפות מים ועסה אותם לקרקפת.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שטפו אותו החוצה.

2.שמן זית

שמן זית הוא קרם לחות טבעי שיכול לעזור להרגיע את הקרקפת ולהשאיר אותו לחות.כדי להשתמש בו, עיסוי כמה טיפות שמן זית לקרקפת ולהשאיר אותו על לילה.בבוקר יש לשטוף את זה במים חמים.

3.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא חומר טבעי ואנטי דלקתי שיכול לעזור להרגיע את הקרקפת ולהפחית את הגירוד.כדי להשתמש בו, עיסוי כמה טיפות שמן קוקוס לקרקפת והשאיר אותו למשך 10 דקות.יש לשטוף את זה במים חמים.

4.שמן לבנדר

שמן לבנדר הוא שמן אתרי שיש לו תכונות חיטוי ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להרגיע את הקרקפת ולהפחית את הגירוד.כדי להשתמש בו, מערבבים כמה טיפות של שמן לבנדר עם כמה טיפות מים ועסה אותם לקרקפת.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שטפו אותו החוצה.

5.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא חיטוי טבעי שיכול לעזור להסיר ביצי כינים.כדי להשתמש בו, ערבבו חלק אחד של חומץ תפוחים עם חלק אחד עם מים ועסו אותו לקרקפת.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שטפו אותו החוצה.

6.שום

שום הוא חיטוי טבעי ואנטי דלקתי שיכול לעזור להרגיע את הקרקפת ולהפחית את הגירוד.כדי להשתמש בו, מערבבים כמה שיני שום עם כמה כפות מים ועיסו אותו לקרקפת.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שטפו אותו החוצה.

7.מי מלח

מי מלח הם דרך יעילה להסרת ביצי כינים.כדי להשתמש בו, מערבבים כמה כפות מלח עם כמה כוסות מים חמים ועסה אותם לקרקפת.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שטפו אותו החוצה.

טיפ ייחודי ומועיל

חשוב לזכור כי ביצי כינים יכולות להיות קשות להסרה ולעתים קרובות דורשות טיפולים מיוחדים כדי להבטיח שכל הביציות בוטלו.כדי להבטיח את התוצאות הטובות ביותר, עדיף להשתמש בשילוב של הסעדים והטיפולים לעיל כדי להבטיח שכל הביציות יוסרו.

ביצי כינים יכולות להוות מקור לטרחה רבה ועצבנות, שלא לדבר על מבוכה.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות סבתות פשוטות ויעילות שיעזרו להסיר ביצי כינים ולעזור לכם להירגע.להלן כמה מהתרופות הפופולריות ביותר לנסות:

1.מרכך שיער SOAK

מערבבים יחד חלקים שווים של מרכך השיער והמים האהובים עליכם בקערה או בדלי.משרים את הקרקפת והשיער שלך בתמיסה זו למשך 15 דקות ואז שוטפים וסחבו עם מסרק כינים להסרת ביצי הכינים.תרופה זו תעזור לשחרר את ביצי הכינים ולהקל על הסרוק.

2.חומץ תפוחים שטיפת חומץ

מערבבים יחד חומץ תפוחים ומים בקערה או בדלי.משרים את הקרקפת והשיער שלך בתמיסה זו למשך 15 דקות ואז שוטפים וסחבו עם מסרק כינים להסרת ביצי הכינים.החומציות בחומץ סיידר התפוחים עוזרת לשחרר את ביצי הכינים ולהקל על הסרוק.

3.שמן זית Soak

מערבבים יחד חלקים שוויםשמן זית ומים בקערה או דלי.משרים את הקרקפת והשיער שלך בתמיסה זו למשך 15 דקות ואז שוטפים וסחבו עם מסרק כינים להסרת ביצי הכינים.שמן הזית יעזור לשחרר את ביצי הכינים ולהקל על הסרוק.

4.שטיפת מלח וחומץ

מערבבים יחד חלקים שווים של מלח וחומץ בקערה או בדלי.משרים את הקרקפת והשיער שלך בתמיסה זו למשך 15 דקות ואז שוטפים וסחבו עם מסרק כינים להסרת ביצי הכינים.המלח והחומץ יעזרו לשחרר את ביצי הכינים ולהקל על הסרוק.

5.שמן עץ התה ספיגה

מערבבים יחד חלקים שווים של שמן עץ התה ומים בקערה או בדלי.משרים את הקרקפת והשיער שלך בתמיסה זו למשך 15 דקות ואז שוטפים וסחבו עם מסרק כינים להסרת ביצי הכינים.שמן עץ התה יעזור לשחרר את ביצי הכינים ולהקל על הסרוק.

6.שטיפת שמן שום ושמן קוקוס

מערבבים יחד חלקים שווים של שום ושמן קוקוס בקערה או בדלי.משרים את הקרקפת והשיער שלך בתמיסה זו למשך 15 דקות ואז שוטפים וסחבו עם מסרק כינים להסרת ביצי הכינים.השום ושמן הקוקוס יעזרו לשחרר את ביצי הכינים ולהקל על הסרוק.

7.מיץ לימון soak

מערבבים יחד חלקים שווים של מיץ לימון ומים בקערה או בדלי.משרים את הקרקפת והשיער שלך בתמיסה זו למשך 15 דקות ואז שוטפים וסחבו עם מסרק כינים להסרת ביצי הכינים.החומציות במיץ הלימון תעזור לשחרר את ביצי הכינים ולהקל על הסרוק.

שאלות נפוצות: מהם היתרונות של הסעדים של סבתא להסרת ביצי כינים?

הסעדים של סבתא להסרת ביצי כינים הם פשוטים, יעילים וחסכוניים.הם גם טבעיים ובטוחים לקרקפת ולשיער, מה שהופך אותם לבחירה אידיאלית עבור אלה המחפשים דרך עדינה ולא רעילה להסיר ביצי כינים.בנוסף, רבים מהתרופות הללו נגישות באופן נרחב וניתן למצוא אותם ברוב המפלות במטבח.

מסקנה

ביצי כינים יכולות להוות מקור לטרחה ותסכול גדולים.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות סבתות פשוטות ויעילות שיעזרו להסיר ביצי כינים ולעזור לכם להירגע.ממזגן שיער לספוגות מיץ לימון, תרופות אלה טבעיות, חסכוניות ונגישות.עם השילוב הנכון של מרכיבים ושימוש נכון בסרקי הכינים, תרופות אלה יכולות לעזור לכם להיפטר מביצי כינים ולחזור להירגע.

למידע נוסף על ביצי כינים, עיין בהגדרה זו של ויקיפדיה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן