דף הבית » תרופות סבתא » כינים ראש – 4 תרופות מיושנות לטיפול מהיר שכדאי להכיר

כינים ראש – 4 תרופות מיושנות לטיפול מהיר שכדאי להכיר

מהם כינים ראש?

כינים ראש הם טפילים קטנים וחסרי כנפיים הניזונים מדם מהקרקפת האנושית.הם מטילים את ביציהם (NITs) המלטים על גדילי שיער ליד הקרקפת.הביציות בוקעות לאחר כשבוע, והכינים הצעירים (נימפות) דורשים ארוחת דם נוספת כדי לצמוח לבגרות.כינים ראשיות נמצאות לרוב בקרב ילדים ומתפשטים באמצעות קשר ישיר עם מישהו שיש לו אותם.

תרופות מיושנות לטיפול מהיר

כינים ראש יכולות להיות קשה לטיפול, אך ישנם כמה תרופות מיושנות שעשויות לעזור להיפטר מהן במהירות.להלן ארבע תרופות שכדאי להכיר:

1.ג’לי נפט

ג’לי נפט הוא חומר עבה וצמיג שניתן ליישם על הקרקפת כדי לחנוק כל כינים שנמצאות.כדי להשתמש בתרופה זו, מרחו כמות נדיבה של ג’לי נפט על הקרקפת ואז כיסו את השיער בכובע מקלחת או שקית ניילון.השאירו את ג’לי הנפט במקום מספר שעות או לילה ואז שטפו אותו בשמפו.

2.מיונז

מיונז הוא תבלין עבה וקרמי המשמש לרוב כממרח או מטבל.עם זאת, ניתן להשתמש בו גם לטיפול בכינים ראש.כדי להשתמש בתרופה זו, החל כמות נדיבה של מיונז על הקרקפת ואז כיסה את השיער בכובע מקלחת או שקית ניילון.השאירו את המיונז במקום מספר שעות או לילה ואז שטפו אותו בשמפו.

3.מי מלח

ניתן להשתמש במי מלח להסרת כינים ראש.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כוס מלח אחת עם גלון מים חמים אחד והספגו את האזור הנגוע למשך 30 דקות.לאחר הספירה, שוטפים את השיער במים חמים רגילים וסרק דרכו בעזרת מסרק כינים.

4.חומץ

ניתן להשתמש בחומץ גם לטיפול בכינים ראש.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים חומץ חלק אחד עם מים חלק אחד והחל אותו על הקרקפת.השאירו את התערובת במקום מספר שעות או לילה ואז שטפו אותה בשמפו.

טיפ מועיל

לא משנה באיזו תרופה תבחרו, חשוב לעקוב אחר מסרק כינים להסרת כינים או ביצים שעדיין עשויים להיות נוכחים.מסרק כינים הוא מסרק מיוחד שנועד להסיר כינים וביצים מהשיער.חשוב לסרק את השיער ביסודיות כדי להבטיח כי כל הכינים והביצים יוסרו.

כינים ראש יכולות להיות בעיה מעצבנת, אך עם הסעדים המיושנים הנכונים, ניתן לבטל אותם במהירות.ג’לי נפט, מיונז, מי מלח וחומץ הם דרכים יעילות להיפטר מכינים ראש.עם זאת, חשוב לעקוב אחר מסרק כינים כדי להבטיח כי כל הכינים והביצים יוסרו.עם שימוש נכון בסעדים אלה, ניתן לבטל במהירות כינים ראש.

תרופות טבעיות

למי שמחפש פיתרון מהיר לבעיית הכינים הראש שלהם, ישנם כמה תרופות מיושנות שניתן להשתמש בהן.תרופות אלה שימשו במשך מאות שנים והם עדיין יעילים לטיפול בכינים ראש כיום.להלן ארבע תרופות שכדאי להכיר:

שמן עץ התה

בשמן עץ התה תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-חיטוי שהופכות אותו לטיפול יעיל בכינים ראש.כדי להשתמש בו, מערבבים כמה טיפות שמן עץ התה עם מעט שמן קוקוס ומורחים אותו על הקרקפת.השאירו אותו לכמה שעות לפני שטיפתו.

שום

שום הוא תרופה טבעית נוספת שניתן להשתמש בה לטיפול בכינים ראש.כדי להשתמש בו, ריסקו כמה שיני שום על משחה והמרחו אותו על הקרקפת לפני שמכסה עם מכסה מקלחת.השאירו את התערובת לכמה שעות לפני שטיפתו.

חומץ

ניתן להשתמש בחומץ גם כדי להרוג כינים ראש.כדי להשתמש בו, מערבבים חלקים שווים של חומץ ומים ומרחים את התערובת על השיער.השאירו אותו לפחות שעה לפני שטיפתו.

מיונז

מיונז הוא תרופה פופולרית לכינים ראש.כדי להשתמש בו, החל כמות נדיבה של מיונז על הקרקפת וכסה את השיער בכובע מקלחת.השאירו אותו לפחות שעה לפני שטיפתו.

מסקנה

כינים ראשיות יכולות להיות מטרד, אך למרבה המזל יש חתיכותאל תרופות מיושנות שניתן להשתמש בהן כדי לטפל בהן במהירות.שמן עץ התה, שום, חומץ ומיונז הם כולם טיפולים יעילים שניתן להשתמש בהם כדי להיפטר מכינים ראש.בשימוש נכון, תרופות אלה יכולות לעזור לך להיפטר מכינים ראש במהירות וביעילות.

שאלות נפוצות

  • ש: כמה זמן עלי להשאיר את התרופה בקרקפת שלי?
    ת: זה תלוי בתרופה.לשמן עץ התה, שום וחומץ, מומלץ להשאיר את התרופה לפחות שעה לפני שטיפתו.עבור מיונז, מומלץ להשאיר את התרופה לפחות שעתיים לפני שטיפתו.
  • ש: האם תרופות אלה בטוחות לשימוש?
    ת: כן, תרופות אלה בטוחות לשימוש.עם זאת, חשוב לוודא שאינך אלרגי לאף אחד מהמרכיבים לפני השימוש בהם.אם אינך בטוח, עדיף להתייעץ עם רופא לפני שתשתמש באחד מהתרופות הללו.

כינים ראש הן בעיה שכיחה, אך עם הסעדים הנכונים, ניתן לטפל בהם במהירות וביעילות.ארבעת הסעדים המיושנים שנדונו לעיל הם כולם טיפולים יעילים שכדאי להכיר.למידע נוסף על כינים ראש, תוכלו לבקר ב wikipedia.org להגדרה.בשימוש נכון, תרופות אלה יכולות לעזור לך להיפטר מכינים ראש במהירות וביעילות.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן