דף הבית » תרופות סבתא » בחילה – 23 תרופות סבתות משמעותיות המומלצות על ידי מומחים
ddddcd  daadaddaddaa daddaaddaa dedadedaddaadddaa ddeddedcda

בחילה – 23 תרופות סבתות משמעותיות המומלצות על ידי מומחים

בחילה: 23 תרופות סבתות משמעותיות המומלצות על ידי מומחים

בחילה היא תחושת אי נוחות בבטן, בדרך כלל מלווה בדחף להקיא.זה יכול להיגרם על ידי מספר מצבים גופניים, כמו מחלת תנועה, מחלת בוקר ועיכול.זה יכול להיות מופעל גם על ידי לחץ וחרדה.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות שאושרו על סבתא שיכולות לעזור להקל על אי הנוחות של בחילות.

1.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא אנטי דלקתי חזק ויכול לעזור להפחית את הבחילה.זה יכול להיות משופע במים חמים להכנת תה ג’ינג’ר, או להילקח בצורת קפסולה.ג’ינג’ר הוא גם מרכיב בתרופות רבות ללא מרשם לבחילה.

2.Acupressure

אקופרסורה, או “עיסוי נקודת לחץ”, הוא טיפול סיני מסורתי לבחילה.זה כרוך בלחיצה על נקודות ספציפיות בגוף כדי לעורר את זרימת האנרגיה.מחקרים הראו כי אקופרסורה יכולה להפחית בחילה, ולעתים קרובות היא משמשת לטיפול במחלת בוקר.

3.תרופות צמחיות

תרופות צמחיות משמשות זה מכבר לטיפול בבחילה.עשבי תיבול כמו מנטה, קמומיל ושומר יכולים להיות ספוגים במים חמים ולצרוך אותם כתה.ניתן לקחת עשבי תיבול אחרים כמו ג’ינג’ר, ליקריץ וקינמון בצורה קפסולה.

4.ארומתרפיה

ארומתרפיה היא התרגול של שימוש בשמנים אתרים לטיפול במחלות פיזיות ורגשיות.מחקרים הראו כי שמנים אתרים כמו לבנדר, מנטה וג’ינג’ר יכולים לעזור להפחית בחילה.ניתן לשאוף שמנים אתרים ישירות מהבקבוק או מפוזרים באוויר.

5.היפנוזה

היפנוזה היא מצב של רגיעה עמוקה בה אדם רגיש יותר להצעה.מחקרים הראו כי היפנוזה יכולה להוות טיפול יעיל בבחילה, במיוחד במקרים של מחלת תנועה.

טיפ ייחודי ומועיל:

אם אתה מרגיש בחילה, נסה לשתות כוס מים חמים עם כף מיץ לימון וכפית דבש.התרופה הפשוטה הזו יכולה לעזור להרגיע בטן מוטרדת.

6.דיקור סיני

דיקור סיני הוא טיפול סיני עתיק הכרוך בהכנסת מחטים דקים לעור.מחקרים הראו כי דיקור סיני יכול להיות יעיל בהפחתת בחילה, במיוחד במקרים של מחלת בוקר.

7.מנטה

Peppermint הוא תרופה ביתית פופולרית לבחילה.זה יכול להיות משופע במים חמים להכנת תה מנטה, או להילקח בצורת קפסולה.המנטול במנטה עוזר להרפות את דרכי העיכול ויכול לעזור להפחית בחילה.

8.קמומיל

קמומיל הוא תרופה צמחית פופולרית לבחילה.זה יכול להיות משופע במים חמים להכנת תה, או להילקח בצורת קפסולה.מחקרים הראו כי קמומיל יכול לעזור להפחית את הבחילה.

9.שומר

שומר הוא עשב ששימש במשך מאות שנים לטיפול בבחילה.זה יכול להיות ספוג במים חמים להכנת תה שומר, או להילקח בצורה קפסולה.התכונות האנטי דלקתיות של השומר יכולות לעזור להפחית את הבחילה.

10.ליקריץ

ליקריץ הוא עשב ששימש במשך מאות שנים לטיפול בבחילה.ניתן לקחת אותו בצורת קפסולה או לספוג במים חמים להכנת תה ליקוריץ.המאפיינים האנטי דלקתיים של ליקוריץ יכולים לעזור להפחית את הבחילה.

11.קינמון

קינמון הוא עשב ששימש במשך מאות שנים לטיפול בבחילה.ניתן לקחת אותו בצורת קפסולה או לספוג במים חמים להכנת תה קינמון.התכונות האנטי דלקתיות של קינמון יכולות לעזור להפחית את הבחילה.

12.ציפורן

ציפורן הוא עשב ששימש במשך מאות שנים לטיפול בבחילה.ניתן לקחת אותו בצורת קפסולה או לספוג במים חמים להכנת תה ציפורן.התכונות האנטי דלקתיות של ציפורן יכולות לעזור להפחית את הבחילה.

13.לבנדר

לבנדר הוא עשב ששימש במשך מאות שנים לטיפול בבחילה.ניתן לקחת אותו בצורת כמוסות או להפזר באוויר.התכונות המרגיעות של לבנדר יכולות לעזור להפחית את הבחילה.

14.לימון

לימון הוא עשב ששימש במשך מאות שנים לטיפול בבחילה.ניתן לקחת אותו בצורה קפסולה או

מהי בחילה?

בחילה היא תחושה של UNEאדישות או אי נוחות בבטן, בדרך כלל מלווים בדחף להקיא.זהו סימפטום שכיח של מצבים רפואיים רבים, כולל מחלת תנועה, מחלת בוקר, הרעלת מזון, עיכול ותרופות מסוימות.זה יכול להיגרם גם כתוצאה מחרדה או מתח.בחילה אינה בדרך כלל מצב קשה, אך היא יכולה להיות לא נוחה ואפילו מתישה.

סבתא לתרופות לבחילה

ישנם סעדים רבים שהועברו לאורך דורות שיכולים לעזור להקל על תסמיני הבחילה.להלן 23 מהתרופות הפופולריות והיעילות ביותר המומלצות על ידי מומחים.

1.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר כבר מזמן משמש כתרופה לבחילה.נחשב להפחית דלקת ולהרגיע את דרכי העיכול, ועוזר להפחית את תחושת הבחילה.ניתן לצרוך ג’ינג’ר במגוון צורות, כמו תה ג’ינג’ר, כמוסות ג’ינג’ר או פרוסות ג’ינג’ר טריות.

2.Acupressure

אקופרסורה היא תרגול סיני עתיק הכרוך בהפעלת לחץ על נקודות ספציפיות על הגוף.נחשב לסייע בהקלה על בחילות על ידי גירוי תהליכי הריפוי הטבעיים של הגוף.

3.מנטה

מנטה היא תרופה טבעית לבחילה ששימשה במשך מאות שנים.נחשב לעזור להרפות את דרכי העיכול ולהפחית את הדלקת, מה שבתורו יכול לעזור להקל על תחושת הבחילה.ניתן לצרוך מנטה בצורת תה מנטה או שמן אתרי מנטה.

4.Prebiotics

Prebiotics הם סיבים תזונתיים המסייעים בקידום צמיחתם של חיידקים מועילים במערכת העיכול.זה יכול לעזור להפחית את הדלקת ולשפר את העיכול, מה שבתורו יכול לעזור להקל על בחילות.ניתן למצוא פרביוטיקה במזונות כמו בננות, בצל, שום ושיבולת שועל.

5.פעילות גופנית

פעילות גופנית יכולה לעזור להפחית את הלחץ ולשפר את העיכול, ששניהם יכולים לעזור להפחית את תחושת הבחילה.עדיף להתחיל לאט ובהדרגה להגדיל את עוצמת האימונים לאורך זמן.

6.מי קוקוס

מי קוקוס הם תרופה טבעית לבחילה המשמשת במשך מאות שנים.נחשב לסייע בהפחתת הדלקת ולשפר את העיכול, ששניהם יכולים לעזור להקל על תחושת הבחילה.ניתן לצרוך מי קוקוס בצורתם הטבעית או בצורה של כמוסות מי קוקוס.

7.ויטמין B6

ויטמין B6 הוא חומר מזין המסייע לגוף לייצר סרוטונין, חומר כימי במוח שנחשב לסייע בהפחתת בחילות.ניתן למצוא אותו במזונות כמו חזיר, דגנים מלאים, ביצים ובננות.

8.יוגורט

יוגורט הוא מזון פרוביוטי המכיל חיידקים מועילים שיכולים לעזור בשיפור העיכול ולהפחית את הדלקת בדרכי העיכול.זה יכול לעזור להפחית את תחושת הבחילה.

9.שומר

שומר הוא עשב ששימש במשך מאות שנים כתרופה לבחילה.זה נחשב לעזור להרפות את דרכי העיכול ולהפחית את הדלקת, ששניהם יכולים לעזור להפחית את תחושת הבחילה.ניתן לצרוך שומר בצורה של תה שומר או שמן שומר שומר.

10.קמומיל

קמומיל הוא עשב המשמש במשך מאות שנים כתרופה לבחילה.זה נחשב לעזור להרפות את דרכי העיכול ולהפחית את הדלקת, ששניהם יכולים לעזור להפחית את תחושת הבחילה.ניתן לצרוך את קמומיל בצורה של תה קמומיל או שמן אתרי קמומיל.

11.לימון

לימון הוא תרופה טבעית לבחילה ששימשה במשך מאות שנים.זה נחשב לסייע בהפחתת הדלקת בדרכי העיכול ולשפר את העיכול, ששניהם יכולים לעזור להפחית את תחושת הבחילה.ניתן לצרוך לימון בצורה של תה לימון או שמן אתרי לימון.

12.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית לבחילה ששימשה במשך מאות שנים.זה נחשב לסייע בהפחתת הדלקת בדרכי העיכול ולשפר את העיכול, ששניהם יכולים לעזור להפחית את תחושת הבחילה.ניתן לצרוך חומץ תפוחים בצורה של כמוסות חומץ תפוחים או תה חומץ תפוחים.

13.דבש

מותק הוא אתרופה טבעית לבחילה ששימשה במשך מאות שנים.זה נחשב לסייע בהפחתת הדלקת בדרכי העיכול ולשפר את העיכול, ששניהם יכולים לעזור להפחית את תחושת הבחילה.דבש יכול להיות

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן