דף הבית » תרופות סבתא » בחילה – 12 תרופות של סבתא אמיתית ומרפאת

בחילה – 12 תרופות של סבתא אמיתית ומרפאת

בחילה – 12 הסעדים של סבתא אמיתית וריפוי
בחילה, תחושה לא נוחה של מחלה או אי נוחות בבטן, היא מצב שאנשים רבים חווים.לעתים קרובות זה נגרם כתוצאה מחרדה, מתח או אכילת מזונות מסוימים.אבל לפעמים זה יכול להיות סימפטום של נושא בריאות אחר.אמנם זה יכול להיות לא נוח, אך לרוב זה זמני וקל לטיפול.במקרים רבים, תרופות טבעיות, כמו אלה המשמשות את הסבתות, יכולות לעזור להקל על בחילות ולהביא הקלה.בואו נסתכל על 12 מהתרופות של הסבתא היעילה ביותר לבחילה.

H2 – ג’ינג’ר
ג’ינג’ר הוא תרופה מסורתית המשמשת בדרך כלל לטיפול בבחילה.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-בחילה.ניתן לצרוך ג’ינג’ר בצורות שונות, כמו שורש ג’ינג’ר טרי, ג’ינג’ר מסוכרים, תה ג’ינג’ר וג’ינג’ר אייל.צריכת כמות קטנה של ג’ינג’ר יכולה לעזור להפחית בחילות והקאות.

H2 – מנטה
מנטה היא תרופה פופולרית נוספת לבחילה.תכולת המנטול שלה ידועה כמסייעת להרגיע את הקיבה ולהפחית את הבחילה.ניתן לקחת מנטה כתה, שמן או כמוסה.אתה יכול גם להוסיף כמה טיפות שמן מנטה על דחיסה חמה ולהחיל אותו על הקיבה לצורך הקלה.

H3 – טיפ ייחודי: לטובת מקסימום, אתה יכול לשלב שמן מנטה עם שמן ג’ינג’ר ולעסות אותו על הבטן.

H2 – תה קמומיל
תה קמומיל ידוע בתכונותיו המרגיעות והמרגיעות, שיכולות לעזור להפחית בחילות והקאות.הוא מכיל גם תרכובות אנטי דלקתיות המסייעות להפחתת אי נוחות הבטן.ניתן לצרוך תה קמומיל כמשקה חם או משקה קר.

H2 – שומר
שומר הוא תרופה נהדרת לבחילה.הוא מכיל תרכובות המסייעות להרגיע את הקיבה ולהפחית את הבחילה.ניתן לצרוך שומר בצורות שונות, כמו תה, שמן או כמוסה.אתה יכול גם להוסיף כמה טיפות שמן שומר לדחיסה חמה ולהפעיל אותו על הבטן לצורך הקלה.

H2 – קינמון
קינמון הוא תרופה פופולרית נוספת לבחילה.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-בחילה.ניתן לצרוך קינמון בצורות שונות, כמו תה, שמן או כמוסה.אתה יכול גם להוסיף כמה טיפות שמן קינמון לדחיסה חמה ולהחיל אותו על הבטן לקבלת הקלה.

H2 – לימון
לימון הוא תרופה טבעית לבחילות והקאות.התכונות החומציות של לימון עוזרות להפחתת בחילה ויכולות גם לעזור בשיפור העיכול.אתה יכול לצרוך לימון בצורות שונות, כמו מיץ לימון, מי לימון או תה לימון.

H2 – חומץ תפוחים
חומץ תפוחים הוא תרופה נפוצה לבחילה.הוא מכיל תרכובות המסייעות להרגיע את הקיבה ולהפחית את הבחילה.ניתן לצרוך חומץ תפוחים כנוזל, או שתוכלו להוסיף ממנו כמה טיפות לכוס מים חמים ולשתות אותו.

H2 – ליקריץ
Licorice הוא תרופה מסורתית לבחילה והקאות.הוא מכיל תרכובות המסייעות להרגיע את הקיבה ולהפחית את הבחילה.ניתן לצרוך ליקריץ כתה, שמן או כמוסה.אתה יכול גם להוסיף כמה טיפות של שמן ליקריץ לדחיסה חמה ולהחיל אותו על הקיבה לצורך הקלה.

H2 – ציפורן
ציפורן הם תרופה מסורתית לבחילה.הם מכילים תרכובות המסייעות להרגיע את הקיבה ולהפחית את הבחילה.ניתן לצרוך ציפורן כתה, שמן או כמוסה.אתה יכול גם להוסיף כמה טיפות שמן ציפורן לדחיסה חמה ולהחיל אותו על הקיבה לצורך הקלה.

H2 – כורכום
כורכום הוא תרופה פופולרית לבחילה.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-בחילה.ניתן לצרוך כורכום בצורות שונות, כמו שורש כורכום טרי, תה כורכום או אבקת כורכום.צריכת כמות קטנה של כורכום יכולה לסייע בהפחתת בחילות והקאות.

H2 – אניס
אניס היא תרופה מסורתית נוספת לבחילה.תכונותיו האנטי -פסמותיות עוזרות להרגיע את הקיבה ולהפחית את הבחילה.ניתן לצרוך אניס בצורות שונות, כמו תה אניס, שמן אניס או אבקת אניס.

H2 – הל
הל הוא תרופה נפוצה לבחילה.תכונותיו האנטי -פסמותיות עוזרות להרגיע את הקיבה ולהפחית את הבחילה.ניתן לצרוך הל בצורות שונות, כגון תה הל, שמן הל או פאוור הלדדר.

על ידי שימוש בתרופות טבעיות אלה, אתה יכול לעזור להפחית את הבחילה ולהביא הקלה.עם זאת, חשוב לזכור כי סעדים אלה עשויים שלא לעבוד עבור כולם.אם הבחילה שלך נמשכת, עליך להתייעץ עם רופא.

תרופות של סבתא מרפא לבחילה

בחילה היא תחושה לא נוחה בבטן שיכולה להיגרם מסיבות שונות ומגוונות.זו יכולה להיות תוצאה של זיהום, מחלת תנועה, הריון או אפילו תופעת לוואי של תרופות מסוימות.אמנם לעיתים קרובות יכול להיות קשה להתמודד עם בחילה, אך ישנם כמה תרופות של סבתא מסורתיות שניתן להשתמש בהן כדי לעזור להקל על תסמיני הבחילה.הנה, נסתכל על 12 תרופות של סבתא אמיתית ומרפאת לבחילה.

1.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא אחד הסעדים הפופולריים והמוכרים ביותר לבחילה.הוא מכיל תרכובת שנקראת ג’ינג’רול, שנמצאה כמסייעת להקל על בחילות, הקאות ומחלות תנועה.ניתן לצרוך ג’ינג’ר במגוון דרכים, כולל שתיית תה ג’ינג’ר או הוספת ג’ינג’ר טרי למזונות.

2.מנטה

מנטה היא תרופה נוספת ששימשה במשך מאות שנים לטיפול בבחילה.הוא מכיל מנטול, בעל תכונות אנטי-בחילה.ניתן לצרוך מנטה במגוון דרכים, כולל שתיית תה מנטה או הוספת שמן מנטה לאמבטיה חמה.

3.קמומיל

קמומיל הוא תרופה פופולרית לטיפול במגוון מחלות, כולל בחילה.הוא מכיל תרכובות הנקראות פלבנואידים וטרפנואידים, שנמצאו כמסייעים בהפחתת בחילות והקאות.ניתן לצרוך את קמומיל כתה או באמצעות כמוסות או טבליות.

4.לימון

לימון הוא תרופה פופולרית לטיפול בבחילה.הוא מכיל חומצת לימונית, שיכולה לעזור להפחית בחילות והקאות.ניתן לצרוך לימון במגוון דרכים, כולל שתיית תה לימון או הוספת מיץ לימון למזונות.

5.חילבה

חילבה היא תרופה פופולרית נוספת לטיפול בבחילה.הוא מכיל תרכובות הנקראות אלקלואידים, שנמצאו כמסייעים בהפחתת בחילות והקאות.ניתן לצרוך חילבה כתה, או באמצעות כמוסות או טבליות.

6.קינמון

קינמון הוא תרופה פופולרית לטיפול בבחילה.הוא מכיל תרכובות הנקראות Cinnamaldehyde ו- Eugenol, שנמצאו כמסייעות בהפחתת בחילות והקאות.ניתן לצרוך קינמון כתה או באמצעות כמוסות או טבליות.

7.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה פופולרית לטיפול בבחילה.הוא מכיל חומצה אצטית, שנמצאה כמסייעת בהפחתת בחילות והקאות.ניתן לצרוך חומץ תפוחים כתה או להוסיף למזונות.

8.כורכום

כורכום הוא תרופה פופולרית לטיפול בבחילה.הוא מכיל תרכובות הנקראות כורכומינואידים, שנמצאו כמסייעים בהפחתת בחילות והקאות.ניתן לצרוך כורכום כתה או באמצעות כמוסות או טבליות.

9.שומר

שומר הוא תרופה פופולרית לטיפול בבחילה.הוא מכיל תרכובות הנקראות טרפנים, שנמצאו כמסייעות בהפחתת בחילות והקאות.ניתן לצרוך שומר כתה או להוסיף למזונות.

10.ליקריץ

Licorice הוא תרופה פופולרית לטיפול בבחילה.הוא מכיל תרכובות הנקראות גליצירריזין ופלבנואידים, שנמצאו כמסייעים בהפחתת בחילות והקאות.ניתן לצרוך ליקריץ כתה או באמצעות כמוסות או טבליות.

11.ציפורן

ציפורן הם תרופה פופולרית לטיפול בבחילה.הם מכילים תרכובות הנקראות Eugenol ו- Caryophyllene, שנמצאו כמסייעות בהפחתת בחילות והקאות.ניתן לצרוך ציפורן כתה או להוסיף למזונות.

12.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא תרופה פופולרית לטיפול בבחילה.הוא מכיל נתרן ביקרבונט, שנמצא כמסייע בהפחתת בחילות והקאות.ניתן לצרוך סודה לשתייה כתה או להוסיף למזונות.

סיכום

בחילה יכולה להיות מצב קשה להתמודד איתו, אך ישנם כמה תרופות של סבתא מסורתיות שיכולות לעזור להקל על הסימפטומים.אלה כוללים ג’ינג’ר, מנטה, קמומיל, לימון, חילבה, סיננהיום שני, חומץ תפוחים, כורכום, שומר, ליקריץ, ציפורן וסודה לשתייה.נמצא כי כל אחד מהתרופות הללו מסייע בהפחתת בחילות והקאות.

שאלות נפוצות

ש: כיצד אוכל להשתמש בתרופות אלה לבחילה? </h

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן