דף הבית » תרופות סבתא » בחילה בילדים – 13 תרופות של סבתא אמיתית וחשובה
ddddcd dddcdddd  daadaddaddaa dadc daddaad ddeddaaddaa dd

בחילה בילדים – 13 תרופות של סבתא אמיתית וחשובה

מהי בחילה אצל ילדים?

בחילה היא תחושה של אי נוחות באזור הקיבה עם דחף להקיא.זהו סימפטום שכיח אצל ילדים ויכול להיגרם על ידי מגוון דברים, כמו מחלת תנועה, חרדה, אכילה רבה מדי או וירוס.חשוב לזהות את הגורם לבחילה על מנת לטפל בה כראוי.

הסעדים של סבתא לבחילה בילדים

בעוד שמקרים מסוימים של בחילה עשויים לדרוש טיפול רפואי, ישנם מספר תרופות טבעיות שניתן להשתמש בהן כדי לעזור להקל על התסמינים.להלן 13 תרופות של סבתא אמיתיות וחשובות לבחילה בילדים:

1.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר כבר מזמן משמש כתרופה טבעית לבחילה.ניתן לצרוך אותו בתה, ג’ינג’ר אייל, או פשוט לאכול גולמי.ידוע שג’ינג’ר מפחית בחילה ואף יכול לעזור להפחית את הקאות.

2.תה קמומיל

תה קמומיל ידוע כתרופה עדינה ומרגיעה לבחילה.זה יכול לעזור להרפות את שרירי הקיבה ולהקל על תסמיני הבחילה.

3.תה מנטה

תה מנטה הוא תרופה טבעית נוספת לבחילה.זה עוזר להפחית את תחושת הבחילה ויכול אפילו לעזור להפחית את הקאות.

4.קרקרים וטוסט יבש

אכילת מזונות יבשים ותפל כמו קרקרים וטוסט יבש יכולה לעזור להפחית את תחושת הבחילה.אכילת כמויות קטנות של אוכל יכולה גם לעזור להפחתת הבחילה.

5.Acupressure

אקופרסורה היא טכניקת רפואה סינית מסורתית הכרוכה ביישום לחץ על נקודות מסוימות על הגוף.החלת לחץ על נקודת P6, שנמצאת בחלק הפנימי של פרק כף היד, יכולה לעזור להפחית את תחושת הבחילה.

6.מי לימון

מי לימון הם תרופה נהדרת לבחילה.החומציות של הלימון עוזרת להפחית את תחושת הבחילה.חשוב לוודא שהמים לא קרים מדי, מכיוון שהדבר עלול להחמיר את הבחילה.

7.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית נוספת לבחילה.זה עוזר להפחית את תחושת הבחילה ויכול גם לעזור להפחית את הקאות.

8.תה שומר

תה שומר ידוע כתרופה טבעית לבחילה.ידוע שהוא מפחית את תחושת הבחילה ואף יכול לעזור להפחית את הקאות.

9.בזיל

בזיל הוא תרופה טבעית לבחילה.ניתן לצרוך אותו בתה או לאכול גולמי.זה עוזר להפחית את תחושת הבחילה ויכול אפילו לעזור להפחית את הקאות.

10.קינמון

קינמון הוא תרופה טבעית לבחילה.ניתן לצרוך אותו בתה או לאכול גולמי.זה עוזר להפחית את תחושת הבחילה ויכול אפילו לעזור להפחית את הקאות.

11.שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ הוא תרופה טבעית לבחילה.ניתן לצרוך אותו בתה או לאכול גולמי.זה עוזר להפחית את תחושת הבחילה ויכול אפילו לעזור להפחית את הקאות.

12.שמן מנטה

שמן מנטה הוא תרופה טבעית לבחילה.ניתן ליישם אותו באופן אקטואלי על אזור הקיבה כדי לעזור להפחית את תחושת הבחילה.

13.ציפורן

ציפורן הם תרופה טבעית לבחילה.ניתן לצרוך אותם בתה או לאכול גולמי.הם עוזרים להפחית את תחושת הבחילה ויכולים אפילו לעזור להפחית את הקאות.

טיפ מועיל

חשוב לוודא כי התרופות משמשות כראוי ובכמויות הנכונות.חלק מהתרופות הללו יכולות להיות מסוכנות אם משתמשים בהן בצורה לא נכונה.חשוב גם לדבר עם רופא או איש מקצוע בתחום הבריאות לפני שתנסו לאף אחד מהתרופות הללו, מכיוון שהם יכולים לספק עצות לגבי הדרך הטובה ביותר להשתמש בהם.

מסקנה

בחילה היא סימפטום שכיח אצל ילדים ויכול להיגרם על ידי מגוון דברים.בעוד שמקרים מסוימים של בחילה עשויים לדרוש טיפול רפואי, ישנם מספר תרופות טבעיות שניתן להשתמש בהן כדי לעזור להקל על התסמינים.13 הסעדים האמיתיים והחשובים של סבתא לבחילה בילדים שנדונו במאמר זה יכולים לעזור להפחית את תחושת הבחילה ויכולים אפילו לעזור להפחית את הקאות.חשוב לוודא כי התרופות משמשות כראוי ובכמויות הנכונות.שוחח עם רופא או איש מקצוע בתחום הבריאות לפני שתנסה את אחד מה- RemdiES, מכיוון שהם יכולים לספק עצות לגבי הדרך הטובה ביותר להשתמש בהם.

חלק 2: תרופות טבעיות לבחילה בילדים

בחילה אצל ילדים יכולה להיות חוויה מטרידה הן עבור הילד והן עבור ההורה.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות טבעיות שניתן להשתמש בהן כדי להקל על אי הנוחות של בחילה.להלן 13 תרופות של סבתא אמיתיות וחשובות שניתן להשתמש בהן כדי להקל על בחילות בילדים.

1.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר ידוע בהשפעותיו נגד נושם.אתה יכול לתת לילדך תה ג’ינג’ר, ג’ינג’ר אייל או אפילו ג’ינג’ר מסוכרת.אתה יכול גם להכין משחה של ג’ינג’ר ודבש ולהחיל אותה על לשונך של ילדך.

2.מנטה

מנטה משמשת זה מכבר כתרופה לבחילה.אתה יכול לתת לילדך תה מנטה או אפילו כמה טיפות שמן מנטה.

3.קמומיל

קמומיל היא תרופה צמחית נוספת שיכולה לעזור להקל על בחילות.אתה יכול להכין תה קמומיל לילדך או להוסיף כמה טיפות של שמן אתרי קמומיל לכוס מים.

4.לימון

מיץ לימון יכול לעזור להפחית בחילה.אתה יכול לערבב כמה טיפות של מיץ לימון בכוס מים או אפילו לתת לילדך חתיכת לימון למצוץ.

5.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים שימש במשך מאות שנים כדי להקל על הבחילה.אתה יכול לערבב כף של חומץ תפוחים בכוס מים ולתת אותו לילדך.

6.קינמון

קינמון הוא תרופה יעילה לבחילה.אתה יכול להכין תה בעזרת מקלות קינמון או לערבב כפית אבקת קינמון בכוס מים חמים ולתת אותו לילדך.

7.סודה לשתייה

סודה לשתייה יכולה לעזור לנטרל חומצת קיבה ולהפחתת בחילות.אתה יכול לערבב כפית סודה לשתייה בכוס מים ולתת אותו לילדך.

8.שומר

שומר שימש במשך מאות שנים כדי להקל על הבחילה.אתה יכול להכין תה בעזרת זרעי שומר או לערבב כמה טיפות שמן אתרי שומר בכוס מים ולתת אותו לילדך.

9.בזיל

בזיל הוא תרופה פופולרית לבחילה.אתה יכול להכין תה בעזרת עלי בזיליקום או לערבב כמה טיפות שמן אתרי בזיליקום בכוס מים ולתת אותו לילדך.

10.הל

הל הוא תרופה יעילה נוספת לבחילה.אתה יכול להכין תה באמצעות תרמילי הל או לערבב כמה טיפות של שמן אתרי הל בכוס מים ולתת אותו לילדך.

11.כורכום

כורכום ידוע בהשפעותיו נגד חילה.אתה יכול להכין תה בעזרת אבקת כורכום או לערבב כפית אבקת כורכום בכוס מים חמים ולתת אותו לילדך.

12.ציפורן

ציפורן שימשה במשך מאות שנים כדי להקל על הבחילה.אתה יכול להכין תה באמצעות ציפורן או לערבב כמה טיפות שמן אתרי ציפורן בכוס מים ולתת אותו לילדך.

13.אניס

אניס היא תרופה יעילה נוספת לבחילה.אתה יכול להכין תה בעזרת זרעי אניס או לערבב כמה טיפות של שמן אתרי אניס בכוס מים ולתת אותו לילדך.

אלה כמה מהתרופות הטבעיות שניתן להשתמש בהן כדי לעזור להקל על בחילה בילדים.עם זאת, חשוב לדבר עם רופא לפני שניסו אף אחד מהתרופות הללו, מכיוון שהם עשויים לקיים אינטראקציה עם כל תרופות שילדכם נוטל.

מסקנה

בחילה אצל ילדים יכולה להיות חוויה מטרידה הן עבור הילד והן עבור ההורה.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות טבעיות שניתן להשתמש בהן כדי להקל על אי הנוחות של בחילה.13 הסעדים האמיתיים והחשובים הללו יכולים לעזור להקל על בחילות בילדים.עם זאת, חשוב לדבר עם רופא לפני שניסו אף אחד מהתרופות הללו, מכיוון שהם עשויים לקיים אינטראקציה עם כל תרופות שילדכם נוטל.

שאלות נפוצות

ש: האם תרופות טבעיות יכולות לעזור בבחילה בקרב ילדים?

א: כן, תרופות טבעיות כמו ג’ינג’ר, מנטה, קמומיל, לימון, חומץ תפוחים, קינמון, סודה לשתייה, שומר, בזיליקום, הל, כורכום, ציפורן ואנס יכול

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן