דף הבית » תרופות סבתא » מחלת ים – 5 תרופות סבתות זמינות בבית וטבעי

מחלת ים – 5 תרופות סבתות זמינות בבית וטבעי

מחלה בים: 5 תרופות סבתות שיעזרו להקל על מחלת הים

כאשר גלגול ומגרש הים גורם לבחילה וסחרחורת, זה יכול להיות קשה ליהנות מזמנכם על המים.מחלת ים יכולה להרוס כל הפלגה, החל מהפלגת סיור ועד טיול דיג למרחקים ארוכים.למרבה המזל, ישנם תרופות רבות שיכולות לעזור להרגיע את מחלת הים שלך ולהפוך את המסע שלך לנעים.

רבים מהתרופות היעילות ביותר נהגו במשך דורות, שהועברו מסבתות לנכדים.להלן חמש תרופות סבתות זמינות בבית שיעזרו לך לנהל את מחלת הים שלך.

1.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא אולי הנודע ביותר בסעדים של הסבתא לחלת ים.זה משמש במשך מאות שנים לטיפול בבחילות, מחלת תנועה ומחלות אחרות הקשורות להיות בים.ההשפעות החזקות נגד בחילה של ג’ינג’ר מגיעות מהתרכובות הפעילות שלה, ג’ינג’רולים ושוגולים.

ניתן לצרוך ג’ינג’ר בצורות רבות, כמו תה ג’ינג’ר, סוכריות ג’ינג’ר וכמוסות ג’ינג’ר אבקות.אתה יכול פשוט ללעוס על חתיכת שורש ג’ינג’ר או ללגום בג’ינג’ר אייל.כל טופס שתבחרו, הקפידו לצרוך אותה לפני שתעלו על הסירה כדי לתת לה זמן להיכנס לתוקף.

2.Acupressure

אקופרסורה היא טכניקת ריפוי סינית עתיקה הכרוכה ביישום לחץ על נקודות מסוימות על הגוף.ההערכה היא כי נקודות אלה קשורות למסלולי האנרגיה של הגוף, או למרידיאנים, וגירוין יכול לעזור להחזיר את האיזון ולהפחית את הבחילה.

נקודת האקופרסורה של מחלת ים ממוקמת בחלק הפנימי של פרק כף היד, ממש מתחת לבסיס האגודל שלך.החלת לחץ לנקודה זו למשך מספר דקות יכולה לעזור להקל על בחילות ותסמינים אחרים של מחלת ים.

טיפ מועיל

בעת שימוש באקופרסורה לצורך מחלת ים, אתה יכול גם לנסות להשתמש ביד השנייה שלך כדי לעסות את הנקודה בתנועה סיבובית.זה יכול לעזור לעורר עוד יותר את מסלולי האנרגיה ולספק הקלה נוספת.

3.שמנים אתרים

שמנים אתריים הם תמציות צמחים מרוכזות מאוד הידועות בתכונות הריפוי שלהם.כמה שמנים אתרים, כמו ג’ינג’ר, מנטה ואקליפטוס, מועילים במיוחד להקלה על בחילות והקאות הקשורות למחלת ים.

כדי להשתמש בשמנים אתרים למחלוקת ים, פשוט הוסיפו כמה טיפות של השמן לכדור כותנה ושאפו אותו עמוק.אתה יכול גם להוסיף כמה טיפות למפזר וליצור סביבת ארומתרפיה בסירה.

4.להקות מחלות תנועה

להקות מחלת תנועה הן רצועות יד שמפעילות לחץ על נקודת האקופרסורה של Nei-kuan בחלק הפנימי של פרק כף היד שלך.על פי ההערכה, נקודה זו מחוברת למרכז הבחילות וההקאות של הגוף, והלחץ מסייע בהקלה על תסמיני מחלת תנועה.

הלהקות פשוטות לשימוש וניתן ללבוש אותן באופן דיסקרטי.הם זמינים בבתי מרקחת ובאינטרנט, וניתן להתאים אותם בקלות כך שיתאימו לכל פרק כף היד בגודל.

5.הישאר לחות

להישאר לחות הוא גם חלק חשוב בניהול מחלת ים.שתיית מים רבים עוזרת לשמור על לחות גופך ויכולה לעזור להקל על תסמיני בחילה והקאות.

עליכם להימנע גם משתיית אלכוהול וקפאין לפני היציאה לסירה.שני החומרים הללו יכולים לגרום לך להיות רגישים יותר למחלת ים, ולכן עדיף להימנע מהם במידת האפשר.

חמש הסעדים האלה בסבתא הם דרך נהדרת לעזור להקל על מחלת הים שלך ולהפוך את המסע שלך לנעים.עם מעט הכנה וכמה תרופות טבעיות, תוכלו להפוך את זמנכם על המים למהנים ונוחים.

ים: 5 תרופות סבתות זמינות בבית וטבעי

מחלת ים, או מחלת תנועה, היא מצב רפואי נפוץ שחווים אנשים הנוסעים בסירה או צורות הובלה אחרות.זה נגרם בגלל חוסר יכולתו של המוח לעבד את האותות הסותרים שהוא מקבל הן מהעיניים והן מהאוזן הפנימית.תסמינים כמו בחילה, הקאות, סחרחורת ועייפות יכולים להיות מתישים, מה שמקשה על ליהנות מהמסע.למרבה המזל, יש Vהתערבות של תרופות סבתות זמינות כדי לעזור להקל על התסמינים הללו ולהפוך את המסע לנעימה יותר.

ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה חזקה נגד בחילה המשמשת במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, כולל מחלות ים.זה עובד על ידי חסימת ייצור סרוטונין, חומר כימי שיכול לעורר בחילה.ניתן לצרוך זנגביל במגוון דרכים, כולל בתה, לעיסה כשורש או בצורה קפסולה.מחקרים מצאו שג’ינג’ר יכול להיות יעיל כמו תרופות נגד חיל-נושאה בטיפול בחילקת ים, עם פחות תופעות לוואי.

רצועות אקופרסורה

רצועות אקופרסורה

הן רצועות יד מעוצבות במיוחד שניתן ללבוש כדי להקל על בחילות.הם פועלים על ידי יישום לחץ על נקודת הניי-קואן, הממוקמת בחלק הפנימי של פרק כף היד.לחץ זה מפעיל קצות עצבים המסייעים להפחתת תחושת הבחילה.מחקרים מצאו כי להקות אלה יכולות להיות יעילות להפחתת תסמיני מחלת הים, אם כי התוצאות משתנות מאדם לאדם.

תרופות צמחי מרפא

תרופות צמחי מרפא הם אפשרות נוספת לטיפול במחלת ים.תרופות אלה כוללות קמומיל, מנטה וג’ינג’ר, שניתן לבלום כתה או תמיסות.עשבי תיבול אלה פועלים על ידי הרגעת מערכת העיכול והפחתת בחילה.מחקרים מצאו כי תרופות אלה יכולות להיות יעילות בהקלה על תסמיני מחלת ים, אם כי חשוב לציין שהם עשויים לקיים אינטראקציה עם תרופות מסוימות.

שינויים תזונתיים

ביצוע שינויים תזונתיים יכול גם לעזור להפחית את תסמיני מחלת הים.אכילת ארוחות קטנות יותר בתדירות גבוהה יותר יכולה לעזור בהפחתת הבחילה.בנוסף, הימנעות ממזונות עשירים בשומן וסוכר יכולה לעזור להפחית את תחושת הבחילה.שתיית שפע של נוזלים, כמו מים או תה ג’ינג’ר, יכולה גם לעזור לשמור על לחות בגוף ולהפחית את חומרת הסימפטומים.

הימנע מאלכוהול וקפאין

אלכוהול וקפאין יכולים להחמיר את תסמיני מחלת הים, ולכן חשוב להימנע משקאות אלה בזמן נסיעה.בנוסף, חשוב לקבל הרבה מנוחה ואוויר צח כדי לעזור להפחית את חומרת הסימפטומים.

מסקנה

מחלת ים יכולה להיות מצב מתיש, אך למרבה המזל ישנם מספר סעדים סבתא העומדים לרשותם כדי להפחית את הסימפטומים שלה.ג’ינג’ר, להקות אקופרסורה, תרופות צמחיות, שינויים תזונתיים והימנעות מאלכוהול וקפאין יכולים כולם לעזור להקל על התסמינים.לפני שתנסה אחד מהתרופות הללו, חשוב לדבר עם איש מקצוע בתחום הבריאות כדי להבטיח שהם בטוחים ויעילים עבורך.

שאלות נפוצות

  • מה זה מחלת ים?
    מחלת ים, או מחלת תנועה, היא מצב רפואי נפוץ שחווים אנשים הנוסעים בסירה או צורות הובלה אחרות.זה נגרם בגלל חוסר יכולתו של המוח לעבד את האותות הסותרים שהוא מקבל הן מהעיניים והן מהאוזן הפנימית.
  • מהן כמה דרכים להתייחס למחלות ים?
    כמה דרכים לטיפול בחילופי ים כוללות ג’ינג’ר, רצועות אקופרסורה, תרופות צמחיות, שינויים תזונתיים והימנעות מאלכוהול וקפאין.
  • האם זה בטוח לקחת תרופות צמחי מרפא עבור מחלת ים?
    כן, בדרך כלל זה בטוח לקחת תרופות צמחי מרפא לחלת ים.עם זאת, חשוב לדבר עם איש מקצוע בתחום הבריאות לפני שאתה לוקח תרופות צמחיות חדשות כדי להבטיח שהם יהיו בטוחים ויעילים עבורך.

מחלת ים יכולה להיות מצב קשה לניהול, אך עם הטיפולים הנכונים ניתן להקל עליו.על ידי שימוש בתרופות סבתות כמו ג’ינג’ר, להקות אקופרסורה, תרופות צמחי מרפא, שינויים תזונתיים והימנעות מאלכוהול וקפאין, אנשים יכולים למצוא הקלה מהתסמינים המתישים של מחלת ים.בנוסף, חשוב לדבר עם איש מקצוע בתחום הבריאות לפני שתנסה

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן