דף הבית » תרופות סבתא » בוער בגרון – 5 תרופות של סבתא עתיקה ומשקמת
dddada dddaddf  daadaddaddaa dadc daddaad dadaaddad ddedadade

בוער בגרון – 5 תרופות של סבתא עתיקה ומשקמת

שריפה בגרון – 5 תרופות עתיקות

האם אי פעם חווית את תחושת השריפה בגרון או בחזה שלך בגלל ריפלוקס חומצה, צרבת או בעיות עיכול אחרות?אם כן, אתה לא לבד.תחושה לא נוחה זו היא סימפטום שכיח לבעיות עיכול.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות עתיקות שיכולות לעזור להרגיע ולהחזיר את גרונך.

במשך מאות שנים סבתות העבירו מתכונים וסעדים לטיפול באינספור מחלות.תרופות אלה לרוב טבעיות וקלות להכנה בבית, עם מרכיבים שכבר יש לך במטבח שלך.להלן חמישה מהסעדים הטובים ביותר של הסבתא שיסייעו להרגיע ולהחזיר את שריפתו בגרון.

1.חומץ תפוחים

לחומץ תפוחים יש יתרונות בריאותיים רבים, כולל סיוע לעיכול והפחתת דלקת.נסה להוסיף כף אחת של חומץ תפוחים לכוס מים ולשתות אותו לפני הארוחות.אתה יכול גם להוסיף כף דבש כדי לשפר את הטעם.

2.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא עשב חזק ששימש במשך מאות שנים כדי לסייע לעיכול.נסה להוסיף ג’ינג’ר מגורד טרי לכוס מים רותחים ולתת לו תלול למשך 10 דקות.מסננים אותו ומוסיפים קצת דבש לטעם.שתו תה זה פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

3.תה קמומיל

תה קמומיל הוא תרופה פופולרית לבעיות עיכול.עשב ריחני זה מסייע בהפחתת הדלקת ולהרגיע את הגוף.להכנת תה קמומיל, הוסף כפית אחת של פרחי קמומיל מיובשים לכוס מים רותחים ותן לו תלול למשך 10 דקות.מסננים אותו ומוסיפים קצת דבש לטעם.שתו תה זה פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

4.שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ הוא עשב חזק שיכול לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את מערכת העיכול.נסה להוסיף כפית אחת של אבקת שורש ליקריץ לכוס מים רותחים ולתת לו תלול למשך 10 דקות.מסננים אותו ומוסיפים קצת דבש לטעם.שתו תה זה פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

5.מיץ אלוורה

מיץ אלוורה הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור להרגיע ולהחזיר את מערכת העיכול.נסה להוסיף כף אחת של מיץ אלוורה לכוס מים ולשתות אותו פעמיים ביום.

טיפ ייחודי ומועיל

אם אתה חווה שריפה בגרון או בחזה, חשוב לוודא שאתה שותה מספיק מים לאורך היום.שמירה על לחות יכולה לעזור להפחית את הדלקת והסיוע לעיכול.

חמש התרופות העתיקות הללו יכולות לעזור להרגיע ולהחזיר את גרונך.נסה לשלב אותם בשגרה שלך כדי לעזור להקל על תחושת הבריבה.אם אתה עדיין חווה אי נוחות, שוחח עם הרופא שלך כדי לקבוע את דרך הפעולה הטובה ביותר.

התרופה של סבתא מס ‘4: תה חלקלקה תה

תה אלם חלקלק הוא תרופה עתיקה המשמשת במשך מאות שנים כדי לעזור להרגיע את כאב הגרונים ולהקל על תחושת הבריבה הנגרמת כתוצאה מרפלוקס חומצה.תה זה מיוצר מהקליפה הפנימית של עץ העץ החלקלק, העשיר ברירי, חומר שמטיל ומרגיע את הגרון.להכנת התה, שפכו מים רותחים על שתיים עד שלוש כפיות אבקת אלם חלקלקות ונותנים לו תלול למשך עשר דקות.מסננים את התה ושתו אותו עד שלוש פעמים ביום להקלה.

התרופה של סבתא מספר 5: תה ירוק מצונן

תה ירוק ידוע זה מכבר בתכונותיו האנטי דלקתיות, מה שהופך אותו לתרופה נהדרת לשריפה בגרון.כדי להכין תרופה זו, תלולים שתי שקיות תה ירוק במים חמים למשך חמש דקות.ואז, שפכו את התה לכוס ונותנים לו להתקרר.ברגע שהוא התקרר, שתו אותו לאט כדי לצפות ולהרגיע את הגרון.שתו שתיים עד שלוש כוסות תה ירוק מצונן ביום להקלה משריפה בגרון.

סיכום

שריפה בגרון יכולה להיות כואבת ולא נוחה, אך למרבה המזל, ישנם מספר תרופות עתיקות שיכולות לעזור להקל על אי הנוחות.דבש ולימון, ג’ינג’ר, חומץ תפוחים, תה אלם חלקלק ותה ירוק מצונן הם כולם תרופות יעילות שיכולות לעזור להרגיע את הגרון ולהפחית את התחושה של בורנינג.כאשר משתמשים בהם בשילוב, תרופות אלה יכולות לספק הקלה משריפה בגרון תוך זמן קצר.

שאלות נפוצות

  • ש: מהן כמה תרופות עתיקות לשריפה בגרון?
  • א: דבש ולימון, ג’ינג’ר, חומץ תפוחים, תה אלם חלקלק, ותה ירוק מצונן הם כולם תרופות יעילות שיכולות לעזור להרגיע את הגרון ולהפחית את תחושת השריפה.

למידע נוסף בקר ב wikipedia.org להגדרה מעמיקה לגבי שריפהגרון – 5 הסעדים של סבתא עתיקה ומשקמת.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן