דף הבית » תרופות סבתא » אריתמה בגרון – 14 תרופות של סבתא אפקטיבית מהמטבח

אריתמה בגרון – 14 תרופות של סבתא אפקטיבית מהמטבח

תחושת השריפה בגרון הנגרמת כתוצאה מדלקת ידועה בשם אריתמה.זהו מצב שכיח שיכול להיגרם מסיבות שונות ומגוונות, כמו אלרגיות, זיהום, ריפלוקס חומצה או גירוי.בעוד שאנשים רבים פונים מייד לתרופות ללא מרשם, ישנם מספר תרופות של סבתא יעילות מהמטבח שניתן להשתמש בהן כדי לעזור להרגיע את הגרון ולהפחית את הדלקת.

תה צמחי מרפא

תה צמחי מרפא משמשים זה מכבר כתרופה טבעית לגרונות כאב.לוגם על כוס תה חמה יכול לעזור להרגיע את הגרון ולהפחית את הדלקת.תה צמחי מרפא פופולרי לאריתמה כוללים תה מרווה, תה קמומיל ותה שורש מרשמלו.

דבש

דבש גולמי הוא תרופה טבעית יעילה לגרון כואב.זהו אנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להפחית את הנפיחות והגירוי בגרון.חשוב להשתמש בדבש גולמי מכיוון שהוא מכיל יותר מהנוגדים והאנזימים המועילים המסייעים להפחתת הדלקת.

טיפ:

ערבוב כף של דבש גולמי עם כוס מים פושרים ולגמים עליהם לאורך כל היום יכול לעזור להפחית את הסימפטומים של אריתמה.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית נוספת שניתן להשתמש בה כדי לסייע בהפחתת הדלקת בגרון.זה עוזר לאזן את רמות החומציות בגוף, מה שיכול לעזור להפחית את תחושת השריפה בגרון.לשימוש, מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים פושרים ושתו אותם פעמיים ביום.

ג’ינג’ר

ג’ינג’ר שימש זה מכבר כתרופה טבעית לגרון כאב.יש לו תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הנפיחות והגירוי בגרון.לשימוש, מגרדים קצת ג’ינג’ר טרי והוסיפו אותו לכוס מים רותחים.תן לזה תלול למשך 10 דקות, ואז מסננים את התערובת ומוסיפים קצת דבש למתיקות נוספת.שתו את התה פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

פלפל קאיין

פלפל קאיין הוא אנטי דלקתי טבעי שיכול לעזור להפחית את הנפיחות והגירוי בגרון.לשימוש, מערבבים כפית אחת של פלפל קאיין עם כוס מים פושרים ושותים אותם פעמיים ביום.

כורכום

כורכום הוא אנטי דלקת חזק שיכול לעזור להפחית את הדלקת בגרון.לשימוש, מערבבים כפית אחת של אבקת כורכום וכוס מים פושרים ושותים אותם פעמיים ביום.

שום

שום הוא תרופה טבעית לכאבי גרון מכיוון שהוא מכיל תרכובות בעלות תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות.לשימוש, מרסקים מעט שום טרי והוסיפו אותו לכוס מים רותחים.תן לזה תלול למשך 10 דקות, ואז מסננים את התערובת ומוסיפים קצת דבש למתיקות נוספת.שתו את התה פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

גרגר מי מלח

גרגרי מי מלח הם תרופה יעילה וטבעית לגרון כאב.זה עוזר להפחתת דלקת ויכול גם לעזור לשטוף חיידקים וגירויים אחרים מהגרון.לשימוש, מערבבים כפית מלח אחת בכוס מים פושרים וגרגר איתו פעמיים ביום.

שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא אנטי דלקת טבעי שיכול לעזור להפחית את הנפיחות והגירוי בגרון.לשימוש, מערבבים כפית אחת של שמן קוקוס עם כוס מים פושרים ושותים אותם פעמיים ביום.

מיץ לימון

מיץ לימון הוא תרופה טבעית לכאבי גרון שכן הוא עשיר בוויטמין C, המסייע להגביר את מערכת החיסון ולהפחית את הדלקת.לשימוש, מערבבים כפית אחת של מיץ לימון סחוט טרי עם כוס מים פושרים ושותים אותם פעמיים ביום.

שמן אורגנו

שמן אורגנו הוא תרופה טבעית לגרון כאב שכן הוא מכיל תרכובות בעלות תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות.לשימוש, מערבבים כפית אחת של שמן אורגנו עם כוס מים פושרים ושתו אותם פעמיים ביום.

שמן מנטה

שמן מנטה הוא תרופה טבעית לכאבי גרון מכיוון שיש לו תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות.לשימוש, מערבבים כפית אחת של שמן מנטה עם כוס מים פושרים ושותים אותם פעמיים ביום.

אלוורה ורה ג’וקרח

מיץ אלוורה הוא תרופה טבעית לגרון כואב מכיוון שיש בו תרופות אנטי

סבתא לאריתמה בגרון

אריתמה בגרון יכולה להיות מצב מאוד לא נוח וכואב.ישנם טיפולים רבים זמינים, אך אנשים רבים פונים גם לתרופות מסורתיות שהועברו מסבתותיהם.להלן 14 סעדים של סבתא אפקטיבית לטיפול באריתמה בגרון.

1.דבש

ערבוב דבש עם מים חמים ולגימתם לאט לאט יכול להרגיע את הגרון ולהפחית את הדלקת.לדבש יש גם תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי -ויראליות שיכולות לעזור להילחם בזיהום הגורם לאריתמה.

2.גרגר מי מלח

גרגר עם מי מלח יכול לעזור להפחית דלקת ולהרוג חיידקים בגרון.מוסיפים 1 כפית מלח לכוס 1 מים חמים וגרגר כל כמה שעות.

3.כורכום

הכורכום ארוז בתכונות אנטי-דלקתיות ואנטיספטיות שיכולות לעזור להפחית את הכאב והנפיחות של אריתמה.מערבבים 1 כפית אבקת כורכום עם כוס חלב חם ושותים אותה פעמיים ביום.

4.שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ הוא תרופה ביתית יעילה לטיפול באריתמה בגרון.מרתיחים כפית אבקת שורש ליקריץ בכוס מים אחת ושותים אותה פעמיים ביום.

5.ג’ינג’ר

לג’ינג’ר יש תכונות אנטי דלקתיות חזקות שיכולות לעזור להפחית את הנפיחות והכאב של אריתמה בגרון.מגרד כפית אחת של ג’ינג’ר טרי ומערבב אותו עם כפית דבש אחת.צרכו את זה פעמיים ביום.

6.קינמון

לקינמון יש תכונות אנטיבקטריאליות ונוגדות פטריות חזקות שיכולות לעזור להילחם בזיהום הגורם לאריתמה.מערבבים כפית אחת של אבקת קינמון עם כפית דבש אחת וצורכים אותו פעמיים ביום.

7.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא בעל תכונות אנטי -פטריאליות ואנטיבקטריאליות חזקות שיכולות לעזור להילחם בזיהום הגורם לאריתמה.מערבבים כפית אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים ושותים אותו פעמיים ביום.

8.זרעי חילבה

זרעי חילבה יכולים לעזור להפחית את הדלקת והכאב הקשורים לאריתמה בגרון.משרים כפית אחת של זרעי חילבה בכוס מים אחת למשך הלילה.מסננים ושותים את המים פעמיים ביום.

9.שמן קוקוס

לשמן הקוקוס תכונות אנטי -פטריאליות ואנטיבקטריאליות חזקות שיכולות לעזור להילחם בזיהום הגורם לאריתמה.מערבבים כפית אחת של שמן קוקוס עם כפית דבש אחת וצורכים אותו פעמיים ביום.

10.זרעי כוסברה

זרעי כוסברה יכולים לעזור להפחית דלקת וכאבים הקשורים לאריתמה בגרון.מרתיחים כפית אחת של זרעי כוסברה בכוס מים אחת ושותים אותם פעמיים ביום.

11.מיץ לימון

מיץ לימון עשיר בוויטמין C ויכול לעזור להילחם בזיהום הגורם לאריתמה.מערבבים כפית אחת של מיץ לימון עם כפית דבש אחת וצורכים אותו פעמיים ביום.

12.סודה לשתייה

לסודה לשתייה יש תכונות אנטי -פטריאליות ואנטיבקטריאליות חזקות שיכולות לעזור להילחם בזיהום הגורם לאריתמה.מערבבים כפית אחת של סודה לשתייה עם כוס מים חמים ושותים אותה פעמיים ביום.

13.עלי בזיליקום

עלי בזיליקום ידועים בתכונותיהם האנטי-חיוביות והאנטי דלקתיות, שיכולות לעזור להפחית את הנפיחות והכאב הקשורים לאריתמה בגרון.מרתיחים כמה עלי בזיליקום בכוס מים אחת ושותים אותם פעמיים ביום.

14.שום

שום ארוז בתכונות אנטיבקטריאליות ונטריות פטריות שיכולות לעזור להילחם בזיהום הגורם לאריתמה.מרסקים ציפורן שום אחד ומערבבים אותה עם כפית דבש אחת.צרכו את זה פעמיים ביום.

מסקנה

אריתמה בגרון יכולה להיות מצב מאוד לא נוח וכואב.למרבה המזל, ישנם תרופות מסורתיות רבות שיכולות לעזור להפחית את הדלקת והכאב הקשורים למצב.תרופות של סבתא כמו דבש, גרגרי מי מלח, כורכום, שורש ליקוריץ, ג’ינג’ר, קינמון, חומץ תפוחים, זרעי חילבה, שמן קוקוס, זרעי כוסברה, מיץ לימון, סודה לאיתור, עלי בזיליקום,ושום כולם

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן