דף הבית » תרופות סבתא » אקזמה בידיים – 3 תרופות סבתות אמינות ועתיקות
ddadded ddddddd  daadaddaddaa daddaaddaa ddeddaddaa ddadaa

אקזמה בידיים – 3 תרופות סבתות אמינות ועתיקות

אקזמה בידיים – 3 תרופות סבתות אמינות ועתיקות

אקזמה היא מצב עור שכיח שיכול לגרום לעור על הידיים להיות מגרד, אדום ומודלק.אמנם קיימים מגוון טיפולים, אך אנשים מעדיפים להשתמש בתרופות טבעיות לאקזמה.להלן שלוש תרופות שנבדקו בזמן שהועברו לאורך הדורות:

דבש וכורכום

דבש וכורכום משמשים זה מכבר כתרופה טבעית לדלקת בעור ולגרד.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו חלקים שווים של דבש ואבקת כורכום יחד ליצירת משחה ולהחיל אותה על האזורים המושפעים.השאירו אותו 20 דקות לפני שטיפתו.השילוב של התכונות האנטיבקטריאליות של הדבש והתכונות האנטי-דלקתיות של הכורכום יכול לעזור להפחית דלקת, להרגיע את הגירוד ולקידום ריפוי.

שמן זית ואלוורה

שמן זית ואלוורה ידועים שניהם בזכות תכונותיהם האנטי דלקתיות והריפוי.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים יחד חלקים שווים של שמן זית וג’ל אלוורה ומורחים אותה על האזורים המושפעים.השאירו אותו למשך 30 דקות לפני שטיפתו.שילוב זה יכול לעזור להפחית דלקת, לחות את העור ולקדם ריפוי.

שמן קוקוס ושמן לבנדר

שמן קוקוס ושמן לבנדר יש שניהם תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-בקטריאליות שיכולות לעזור להפחית את הדלקת ולהרגיע את הגירוד.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים יחד חלקים שווים של שמן קוקוס ושמן לבנדר ומורחים אותה על האזורים המושפעים.השאירו אותו 20 דקות לפני שטיפתו.

טיפ ייחודי

בעת שימוש באחד מהתרופות הללו, חשוב לשמור על האזור הנגוע נקי ויבש.לאחר שטיפת האזור, השתמש בקרם לחות עדין ובלתי מרוחק כדי לשמור על התייבשות העור ולמנוע גירוי נוסף.

שלושת הסעדים של סבתא אמינה ועתיקה הם טבעיים וקלים לשימוש.הם מועילים במיוחד לאנשים שמעדיפים להשתמש בתרופות טבעיות לאקזמה ומצבי עור אחרים.בשימוש עקבי, הם יכולים לעזור להפחית דלקת, להרגיע את הגירוד ולקדם ריפוי.

תרופות של סבתא קדומה: הדרך הטבעית

אקזמה בידיים היא מצב עור נפוץ שיכול להיות מעצבן ולא נוח.טיפולים רפואיים מסורתיים יכולים להיות יעילים, אך הם יכולים גם להיות יקרים ויש להם תופעות לוואי לא נעימות.לעומת זאת, תרופות של סבתא העתיקה מציעות דרך טבעית לטיפול במצב.כאן, נסתכל על שלוש תרופות סבתות אמינות ועתיקות ששימשו לטיפול באקזמה בידיים.

1.אמבט שיבולת שועל

לקיחת אמבטיה שיבולת שועל יכולה להיות דרך יעילה להרגיע את הגירוד והאי -נוחות של אקזמה בידיים.שיבולת שועל מכילה תרכובות הנקראות Avenanthramides, בעלות תכונות אנטי דלקתיות ונוגדות חמצון.כדי ליצור אמבטיה שיבולת שועל, פשוט הוסף כוס שיבולת שועל או סובין שיבולת שועל לאמבט פושרי.משרים 15 עד 20 דקות ואז שטפו במים פושרים.

2.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא קרם לחות טבעי שיכול לעזור להרגיע ולרפא את העור.הוא עשיר גם בחומצות שומן, שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהפחתת גירוד.כדי להשתמש בשמן קוקוס לאקזמה בידיים, פשוט לעסות את האזור המושפע בשמן פעמיים ביום.זה יכול לשמש גם כקרם הגנה טבעי, מכיוון שהוא מסייע בהגנה על העור מפני קרני ה- UV של השמש.

3.אלוורה

אלוורה היא תמצית צמחית טבעית בעלת תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות.זה יכול לעזור להרגיע את העור ולהפחית את הדלקת, מה שהופך אותו לתרופה נהדרת לאקזמה בידיים.כדי להשתמש באלוורה, פשוט החל את הג’ל על האזור המושפע פעמיים ביום.

שאלות נפוצות

מה זה אקזמה בידיים?

אקזמה בידיים היא מצב עור נפוץ המאופיין על ידי טלאים אדומים, מגרדים וקשקשים על הידיים.לעתים קרובות זה נגרם על ידי מגע עם חומרים מגרים או אלרגנים, וניתן לטפל בהם בטיפולים רפואיים מסורתיים או בתרופות טבעיות.

האם תרופות טבעיות בטוחות לשימוש?

YES, תרופות טבעיות בדרך כלל בטוחות לשימוש.עם זאת, חשוב לדבר עם רופא לפני שתנסה תרופות חדשות, מכיוון שחלק מהמרכיבים הטבעיים עלולים לגרום לתגובות אלרגיות או לקיים אינטראקציה עם תרופות.

מסקנה

אקזמה בידיים יכולה להיות מצב קשה לניהול, אך ניתן למצוא הקלה בסעדים טבעיים.אמבטיות שיבולת שועל, שמן קוקוס ואלוורה הם שלוש תרופות של סבתא אמינות ועתיקות שניתן להשתמש בהן כדי להרגיע את הגירוד ואי הנוחות הקשורים לאקזמה בידיים.הקפידו לדבר עם רופא לפני שתנסו תרופות חדשות כדי להבטיח שהם בטוחים שתוכלו להשתמש בהם.

אקזמה היא סוג של דלקת דרמטיטיס, שהיא דלקת בעור בגלל מגוון סיבות, כולל אלרגיות, גירויים וגורמים סביבתיים אחרים. wikipedia.org מספק הגדרה והסבר מעמיק של אקזמה.עם הטיפול הנכון ניתן להפחית את תסמיני האקזמה בידיים ולמצוא הקלה.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן