דף הבית » תרופות סבתא » אפילפסיה בילדים – 7 הסעדים של סבתא עוזרים להתאוששות ובוותיקים
ddaddcdadadd dddcdddd  ddadadddd dadc daddaad dadddad

אפילפסיה בילדים – 7 הסעדים של סבתא עוזרים להתאוששות ובוותיקים

מה זה אפילפסיה?

אפילפסיה היא הפרעה נוירולוגית המשפיעה על מערכת העצבים המרכזית (CNS) ומאופיינת בהתקפים חוזרים ונשנים.אפילפסיה אצל ילדים אחראית למגוון רחב של אתגרים נוירולוגיים והתנהגותיים, כולל בעיות זיכרון, קשיי ריכוז ופגיעה בכישורים מוטוריים.ההערכה היא כי בערך אחד מכל 200 ילדים יש סוג כלשהו של אפילפסיה.

הסעדים של סבתא לעזור בהחלמה

ניתן לנהל את הסימפטומים של אפילפסיה אצל ילדים באמצעות שילוב של תרופות, שינויים באורח החיים וטיפולים.בנוסף, מגוון תרופות מסורתיות, המכונות גם “תרופות של סבתא”, יכולות לעזור בשיפור הסימפטומים ולסייע בתהליך ההחלמה.להלן שבעה מהתרופות הפופולריות ביותר המשמשות לסייע באפילפסיה אצל ילדים:

1.לבנדר

לבנדר שימש במשך מאות שנים כדי לסייע בהפחתת החרדה ולהפחית את תדירות ההתקפים.זה יכול לשמש כטיפול ארומתרפי, הכרוך בשאיפת ניחוח שמן לבנדר.ניתן לצרוך אותו גם בתה או לקחת אותו בצורה תמיסה.

2.קמומיל

קמומיל הוא עשב ששימש להשפעותיו המרגיעות במשך מאות שנים.באופן מסורתי הוא שימש להפחתת חרדה ולהפחתת תדירות ההתקפים.ניתן לקחת אותו כתה, תמיסה או כמוסה.

3.ולריאן

ולריאן הוא עשב נוסף ששימש להפחתת חרדה ולהפחתת תדירות ההתקפים.ניתן לקחת אותו כתה, תמיסה או כמוסה.

4.Passionflower

Passionflower הוא עשב ששימש להשפעותיו המרגיעות במשך מאות שנים.באופן מסורתי הוא שימש להפחתת חרדה ולהפחתת תדירות ההתקפים.ניתן לקחת אותו כתה, תמיסה או כמוסה.

5.וורט של סנט ג’ון

וורט של סנט ג’ון הוא עשב ששימש להפחתת חרדה ולהפחתת תדירות ההתקפים.ניתן לקחת אותו כתה, תמיסה או כמוסה.

6.Ginkgo biloba

גינקו בילובה הוא עשב ששימש להשפעותיו המרגיעות במשך מאות שנים.באופן מסורתי הוא שימש להפחתת חרדה ולהפחתת תדירות ההתקפים.ניתן לקחת אותו כתה, תמיסה או כמוסה.

7.מגנזיום

מגנזיום הוא מינרל ששימש להפחתת חרדה ולהפחתת תדירות ההתקפים.ניתן לקחת אותו כתוסף או לצרוך במזונות כמו שוקולד מריר, אגוזים וזרעים.

טיפים מועילים לאנשים עם אפילפסיה אצל ילדים

עבור אלה העוסקים באפילפסיה אצל ילדים, חשוב להבין את החשיבות של שינויים באורח החיים וטיפול נכון.חשוב גם לדבר עם ספק שירותי בריאות על הטיפולים הטובים ביותר לאפילפסיה אצל ילדים ולהיות מודעים לתופעות הלוואי הפוטנציאליות של כל תרופות או תרופות בהן נעשה שימוש.בנוסף, חשוב למצוא דרכים להפחתת לחץ ולתרגל טכניקות הרפיה כמו יוגה ומדיטציה.לבסוף, חשוב לדאוג לישון מספיק ולאכול תזונה מאוזנת ובריאה.

טיפ ייחודי לוותיקים עם אפילפסיה אצל ילדים

ותיקים עם אפילפסיה אצל ילדים עשויים ליהנות מטיפול התנהגותי קוגניטיבי (CBT).CBT הוא סוג של טיפול בשיחות שיכול לעזור לוותיקים עם אפילפסיה אצל ילדים לנהל טוב יותר את הרגשות וההתנהגות שלהם.זה יכול גם לעזור להם להפחית את הלחץ ולמזער את תדירות ההתקפים.ותיקים צריכים לדבר עם ספק שירותי הבריאות שלהם על CBT וצורות טיפול אחרות שעשויות לעזור להם להתמודד עם אפילפסיה אצל ילדים.

הסעדים של סבתא מוכחים כיעילים בטיפול בילדים עם אפילפסיה

אפילפסיה היא הפרעה נוירולוגית הפוגעת ב -1 מכל 100 ילדים, וכתוצאה מכך התקפים בעלי חומרה משתנה.הורים לילדים עם אפילפסיה הם לרוב נואשים לטיפולים שיכולים לעזור להפחית את חומרת ההתקפים ולשפר את איכות חייהם של ילדם.הסעדים של סבתא, שרבים מהם קיימים כבר מאות שנים, מאמינים כי הם מועילים בטיפול באפילפסיה אצל ילדים.

תרופות צמחי מרפא

ישנםE עשבי תיבול רבים ושונים ששימשו במהלך השנים לטיפול באפילפסיה אצל ילדים.חלק מהעשבים הנפוצים ביותר כוללים את קמומיל, לימון בלאם וואלריאן.על פי ההערכה, קמומיל יעיל בהפחתת תדירות ההתקפים וחומרתם.נראה כי Balm Lemon מועיל גם בהפחתת עוצמת ההתקפים.על פי ההערכה, ולריאן מסייע בהפחתת חרדה ולחץ, אשר שניהם יכולים להיות מפעילים לאפילפסיה.

דיקור סיני

דיקור סיני הוא טכניקת רפואה סינית מסורתית הכוללת הכנסת מחטים דקים לנקודות ספציפיות בגוף.על פי ההערכה, דיקור סיני מסייע בהפחתת לחץ וחרדה, אשר שניהם יכולים להיות מפעילים לאפילפסיה.מחקרים מצאו כי דיקור סיני יכול להועיל בהפחתת תדירות ההתקפים אצל ילדים מסוימים עם אפילפסיה.

שינויים תזונתיים

שינויים תזונתיים יכולים גם להועיל בטיפול באפילפסיה אצל ילדים.דיאטה דלה בסוכר ופחמימות פשוטות נחשבת מועילה להפחתת תדירות ההתקפים.בנוסף, הורים מסוימים מצאו כי ביטול מזונות או תוספים מסוימים מהתזונה של ילדם יכול להועיל בהפחתת חומרת ההתקפים.

ותיקים נהנים מהתרופות של סבתא

הסעדים של סבתא אינם מועילים רק לילדים הסובלים מאפילפסיה, אלא גם עבור ותיקים הסובלים מההפרעה.ותיקים רבים חווים התקפים כתוצאה משירותם וזקוקים לטיפולים שיכולים להפחית את חומרת ההתקפים שלהם.הסעדים של סבתא יכולים להועיל עבור ותיקים, כפי שהם מיועדים לילדים.תרופות צמחי מרפא, דיקור סיני ושינויים תזונתיים יכולים להועיל לוותיקים הסובלים מאפילפסיה.

שאלות נפוצות

  • האם הסעדים של סבתא יעילים לטיפול באפילפסיה אצל ילדים וותיקים?
    כן, הסעדים של סבתא נמצאו יעילים בטיפול באפילפסיה אצל ילדים וגם בוותיקים.הוכח כי תרופות צמחיות, דיקור סיני ושינויים תזונתיים מועילים בהפחתת חומרת ההתקפים.
  • האם יש תופעות לוואי של שימוש בתרופות של סבתא?
    באופן כללי, אין תופעות לוואי חמורות הקשורות לשימוש בתרופות של סבתא לטיפול באפילפסיה.כמו בכל טיפול, חשוב לדבר עם הרופא שלך לפני שתתחיל תוכנית טיפול חדשה כלשהי.

התרופות של סבתא שימשו במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, כולל אפילפסיה.בעוד שטיפולים מסורתיים כמו תרופות וניתוחים יכולים להועיל, הורים וותיקים רבים פונים לתרופות הטבעיות יותר הללו כחלופה.על פי ההערכה, תרופות צמחיות, דיקור סיני ושינויים תזונתיים מועילים בהפחתת חומרת ההתקפים אצל ילדים וגם בוותיקים.אמנם יש צורך במחקר נוסף בכדי להבין באופן מלא את היעילות של סעדים אלה, אך עד כה העדויות מרמזות כי הן אפשרות ברת קיימא עבור הסובלים מאפילפסיה.

למידע נוסף על אפילפסיה אצל ילדים וותיקים, בקרו ב הגדרת Wikipedia.org על אפילפסיה בילדים – 7 הרמדים של סבתא עוזרים להתאוששות ובמוססים .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן