דף הבית » תרופות סבתא » אף מחניק – 13 תרופות סבתות מועילות המומלצות על ידי מומחים
dda deddadda  daadaddaddaa daddaaddaa deddaddcddaa ddeddedcda

אף מחניק – 13 תרופות סבתות מועילות המומלצות על ידי מומחים

גודש באף: 13 תרופות של סבתא המומלצות על ידי מומחים

גודש באף, המכונה בדרך כלל אף מחניק, הוא בעיה שכיחה ומטרידה שמשפיעה על מיליוני אנשים ברחבי העולם.זה יכול לנוע בין קל לחמור ויכול להיגרם על ידי מגוון דברים, כולל אלרגיות, הצטננות, ההיריון והדלקות בסינוסים.

למרבה המזל, ישנם כמה תרופות פשוטות וטבעיות שיכולות לעזור להקל על הסימפטומים של אף מחניק.אף על פי שייתכן כי סעדים אלה אינם מהווים תרופה-כל העומס באף, הם יכולים לספק הקלה ולעזור להקל על הנשימה.להלן 13 מהתרופות המומלצות ביותר של סבתא לאף מחניק, כמומחים על ידי מומחים.

1.שטיפת מי מלח

שטיפת מי מלח יכולה לעזור לדלל ריר ולהפחית את הדלקת במעברי האף.כדי לגרום לשטיפה של מי מלח, ממיסים 1 כפית מלח ב 8 אונקיות של מים חמים והשתמשו במזרק נורה כדי להפריע את התמיסה לכל נחיריים.

2.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא בעל תכונות טבעיות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית את העומס ולפנות את מעברי האף.כדי להשתמש בו, מערבבים 1 כפית של חומץ תפוחים עם 8 אונקיות מים חמים ושותים אותו.

3.תה ג’ינג’ר

תה ג’ינג’ר הוא מפלס טבעי ויכול לעזור להפחית את הדלקת במעברי האף.להכנת התה, תלול כפית של ג’ינג’ר מגורד ב 8 גרם מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים ושותים את התה.

4.שאיפת קיטור

שאיפת קיטור יכולה לעזור לשחרר את הריר במעברי האף ולהקל על הנשימה.כדי לבצע שאיפת אדים, מלאו קערה במים חמים ומאדים והוסיפו כמה טיפות של שמן אקליפטוס.מניחים מגבת מעל הראש ואת הקערה ושאיפו את הקיטור למשך 10 דקות.

5.שמנים אתרים

שמנים אתרים כמו לבנדר, אקליפטוס, מנטה ושמן עץ התה יכולים לעזור להפחית את הדלקת במעברי האף ולהקל על הנשימה.כדי להשתמש בהם, הוסף כמה טיפות של השמן האתרי לקערה של מים חמים ומאדים ושאפו את הקיטור למשך 10 דקות.

טיפ:

לקבלת התוצאות הטובות ביותר, השתמש בשילוב של שמנים אתרים, כמו לבנדר ופפרמינט, כדי ליצור דרישה עוצמתית.

6.שום

לשום תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי-דלקתיות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את העומס ולהקל על הנשימה.כדי להשתמש בו, קוצצים כמה שיני שום והוסיפו אותם ל 8 גרם מים רותחים.תלול במשך 10 דקות ושותה את התה.

7.דבש

לדבש תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי דלקתיות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את העומס ולהקל על הנשימה.כדי להשתמש בו, מערבבים 1 כפית דבש עם 8 גרם מים חמים ושתה אותם.

8.כורכום

כורכום הוא אנטי דלקת חזק שיכול לעזור להפחית את הדלקת במעברי האף ולהקל על הנשימה.כדי להשתמש בו, מערבבים 1 כפית אבקת כורכום עם 8 אונקיות מים חמים ושותים אותם.

9.מיץ בצל

מיץ בצל הוא מגרש טבעי ויכול לעזור להפחית את העומס ולהקל על הנשימה.כדי להשתמש בו, ערבבו כמה בצל וחילוץ את המיץ.שתו 1 כף מהמיץ פעמיים ביום.

10.ויטמין C

ויטמין C הוא נוגד חמצון רב עוצמה שיכול לעזור להפחית את הדלקת במעברי האף ולהקל על הנשימה.כדי להשתמש בו, קח 500 מיליגרם של ויטמין C מדי יום.

11.תה חילבה

תה חילבה הוא כריתת דם טבעית ויכול לעזור להפחית את הדלקת במעברי האף ולהקל על הנשימה.להכנת התה, תלול כפית של זרעי חילבה ב 8 גרם מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים ושותים את התה.

12.שמן חרדל

לשמן חרדל יש תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי-דלקתיות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את העומס ולהקל על הנשימה.כדי להשתמש בו, מערבבים כמה טיפות שמן חרדל עם כף שמן זית ועסה את התערובת לחזה ולנחיריים.

13.נטי סיר

סיר נטי הוא

תרגילים foR מחניק

פעילות גופנית יכולה להיות דרך מצוינת להקל על גודש באף.על פי נתוני המכללה האמריקאית לרפואת ספורט, פעילות אירובית מסייעת לפתוח את דרכי הנשימה ולנקות ריר מדרכי הנשימה.פעילות גופנית מסייעת גם בחיזוק מערכת החיסון, תוך הפחתת הסיכון להצטננות עתידית וזיהומים.

פעילות גופנית קבועה יכולה לעזור במניעה והפחתת הסימפטומים של אף מחניק.עם זאת, במהלך הצטננות או בזיהום אחר, חשוב לנקוט בזהירות.קח הפסקות לנוח ולשתות הרבה נוזלים.הימנע מפעילות גופנית מאומצת שעלולה להפעיל לחץ נוסף על הגוף.

מכשיר אדים לאף מחניק

שימוש בכוכב אדים יכול לעזור להרגיע אף מחניק.שמירה על האוויר בבית או לחות במשרד יכולה לעזור לפתוח את דרכי הנשימה, שכן אוויר יבש יכול לעצבן את הממברנות הריריות.זה יכול גם לעזור להפחית את חומרת התסמינים הקרים האחרים, כמו כאב גרון ושיעול.

מומלץ לשימוש בחדר השינה של מכשיר אדים ערפל מגניב לשימוש בחדר השינה בזמן שאתה ישן.זה עוזר למנוע צמיחת חיידקים ופתוגנים אחרים באוויר.זה גם עוזר לשמור על לחות בדרכי הנשימה ולהפחית את חומרת האף המחניק.

ספריי לאף מלח

תרסיס לאף מלח יכול לעזור להרגיע אף מחניק.תמיסת מלח עוזרת לחות את מעברי האף ולשטוף חיידקים ופתוגנים אחרים.תרסיסי מלח זמינים ללא מרשם וניתן להשתמש בהם מספר פעמים ביום.

שימוש בתרסיס לאף מלח באופן קבוע יכול לעזור להפחית את חומרת האף המחניק.עם זאת, חשוב להשתמש בתרסיס לפי הוראות.שימוש יתר עלול להוביל לגירוי ויובש של מעברי האף.

שאיפת קיטור

שאיפת קיטור היא תרופה פופולרית לאף מחניק.שאיפת הקיטור עוזרת לפתוח את דרכי הנשימה ולהפחתת הדלקת.זה יכול לעזור להקל על הנשימה ולהפחית את חומרת האף המחניק.

כדי לנסות תרופה זו, מלאו קערה במים חמים והוסיפו כמה טיפות של שמנים אתרים.מכסים את הראש במגבת ונשענים מעל הקערה.קח נשימות איטיות ועמוקות למשך כעשר דקות.ניתן להשתמש בתרופה זו מספר פעמים ביום.

סיכום

הסעדים של סבתא לאף מחניק יכולים להיות יעילים ונוחים לשימוש.פעילות גופנית, מכשירי אדים, תרסיסי אף מלוחים ושאיפת אדים הם דרכים מצוינות להפחתת חומרת האף המחניק.עם זאת, חשוב לקחת הפסקות תוך כדי פעילות גופנית ומשתמשת בתרסיס או בשאיפה לפי הוראות.עם מעט טיפול נוסף, תרופות אלה יכולות לעזור להפחית את גודש האף ולהקל על הנשימה.

שאלות נפוצות

מה הדרך הטובה ביותר להיפטר מאף מחניק?

הדרך הטובה ביותר להיפטר מאף מחניק היא להשתמש בשילוב של פעילות גופנית, מכשירי אדים, תרסיסים לאף מלוחים ושאיפת אדים.תרופות אלה יכולות לעזור להפחית את הדלקת ולפתוח את דרכי הנשימה, מה שמקל על הנשימה.

יכול להתעמל עזרה באף מחניק?

כן, פעילות גופנית יכולה להיות דרך יעילה להפחית את הסימפטומים של אף מחניק.פעילות אירובית מסייעת לפתוח את דרכי הנשימה ולנקות ריר מדרכי הנשימה.עם זאת, חשוב לנקוט בזהירות ולקחת הפסקות לנוח.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן