דף הבית » הכל על פירות » איך מכינים עוגת מספרים עם פירות? המדריך המלא
איך מכינים עוגת מספרים עם פירות המדריך המלא

איך מכינים עוגת מספרים עם פירות? המדריך המלא

עוגות מספרים הן דרך מצוינת להכין עוגה אינטראקטיבית ואישית יותר. הם נעשים בדרך כלל על ידי אפיית העוגה בצורת מספרים ולאחר מכן עיטורים בסוגים שונים של פירות.

הדרך הפשוטה ביותר להכין עוגת מספרים היא לאפות את העוגה בצורת מספרים ולאחר מכן לקשט אותה בסוגים שונים של פירות. הדרך המסובכת יותר היא לאפות שתי שכבות עוגה, אחת לכל ספרה, ואז לערום אותן זו על גבי זו. לאחר שהן התקררו, ניתן לחתוך את השכבה העליונה כך שיישבו שתי ספרות זו לצד זו. לאחר מכן ניתן להוסיף פירות או קישוטים אחרים מעל.

זהו מתכון קל ופשוט מאוד לילדים. אתה יכול להכין את העוגה שלך עם כל פרי שאתה אוהב.

1) הכינו תחילה את החומרים.

2) חותכים את הפירות לחתיכות קטנות ומכניסים לקערה.

3) מוסיפים מעט סוכר, מים ומיץ לימון לקערה ומערבבים היטב עד שהסוכר נמס.

4) הכניסו את התערובת לסיר על אש נמוכה לבישול עד שהיא נעשית סמיכה (בערך 10 דקות).

5) יוצקים את התערובת הזו על צלחת או מגש שרופדו בנייר פרגמנט או שומנו בשמן. הניחו לו להתקרר כ-15-20 דקות לפני שאתם חותכים אותו לריבועים או לצורות של מספרים לפי הרצוי.

עוגת מספרים מתכון

ברשתות החברתיות ובפינטרסט, המתכון לעוגת המספרים אהוב מאוד. בהשוואה לעוגות שכבות, מתכון עוגת המספרים הוא העוגה הטובה ביותר לחגיגת יום הולדת בגלל צורתה הייחודית והגרפית.

ניתן לשנות את המתכון הזה לעוגת מספרים כדי ליצור עוגת אותיות או סמלים אחרים כמו עוגת לב או טבעת, מה שהופך אותה לבחירה האידיאלית עבור עוגת חתונה. מורכב בעיקר מסנדוויץ’ של שני בסיסים טעימים של קרום מלא בציפוי שמנת. עוגת יום הולדת זו יכולה להיות מותאמת אישית להעדפותיך ולקשט אותה בפירות טריים, שוקולד וממתקים.

מתכון מספרי עוגה הוא מתכון קינוח פשוט ומהיר שניתן להכין עם מרכיבים שבדרך כלל נמצאים ברוב המזווה.

רכיבים:

– כוס קמח אחת

– שתי כפות חמאה או מרגרינה, מרוככות

– ביצה אחת

– חצי כפית אבקת אפייה

– חצי כפית מלח

– כוס חלב אחת

– כוס סוכר אחת

– 2 כפות תמצית וניל

הכנה: מערבבים את החומרים היבשים בקערה. מוסיפים את החומרים הרטובים ומערבבים עד לאיחוד. יוצקים לתבנית אפייה בגודל 8×8 אינץ’ משומנת בתרסיס בישול או שמן. אופים ב-350 מעלות פרנהייט במשך 30 דקות או עד שקיסם הננעץ במרכז יוצא נקי.

בצק שקדים פריך

בצק שקדים פריך הוא סוג של מאפה שמכינים בדרך כלל עם שכבה דקה של בצק שקדים. אפשר לאכול כקינוח או כמנה ראשונה.

המרכיבים לבצק שקדים פריך הם בדרך כלל קמח, חמאה, סוכר, ביצים, חלב ושקדים. את החומרים מערבבים יחד בקערה ולאחר מכן מרדדים את הבצק על משטח מקומח וחותכים לצורות לפני האפייה עד להזהבה.

בצק שקדים פריך הוא סוג של מאפה שעשוי מבצק העשוי מחמאה, סוכר, ביצים וקמח. את הבצק מרדדים ליריעות דקות ולאחר מכן מפזרים שקדים. את בצק השקדים אפשר לאפות בתנור או לטגן בשמן.

איך להכין קצפת פרווה

קצפת היא תוספת נהדרת לקינוחים ולמנות רבות אחרות. זה גם מאוד קל להכנה. כל מה שאתה צריך זה שמנת כבדה, מיקסר וקצת זמן.

הקצפת היא מרכיב יסוד במתכונים רבים, וניתן להכין אותה מאפס אם יש לך שמנת כבדה, סוכר ותמצית וניל. מאחדים את החומרים בקערה ומקציפים במיקסר חשמלי עד שנוצרת פסגות של התערובת.

השלב הראשון הוא לערבב את המרכיבים – שמנת כבדה, סוכר ותמצית וניל – בקערה. לאחר מכן מקציפים את החומרים הללו במיקסר חשמלי עד שהם יוצרים פסגות.

 

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן