דף הבית » תרופות סבתא » איך לטפל בשיעול – 17 תרופות של סבתא חמה וותיקה
ddda dcddadc ddaddaddc  daadaddaddaa dadc daddaad dded dddaa

איך לטפל בשיעול – 17 תרופות של סבתא חמה וותיקה

שיעול הוא אחת הבעיות הרפואיות הנפוצות ביותר, ומשפיעה על אנשים בכל הגילאים.למרבה המזל, ישנם תרופות טבעיות רבות ששימשו במשך מאות שנים כדי לעזור להקל על תסמיני שיעול.במאמר זה נדון ב -17 על הסעדים היעילים ביותר של סבתא החמה והזקנה ביותר לטיפול בשיעול.

ביצוע שינויים באורח החיים

על מנת להפחית את חומרת השיעול ותדירות השיעול, לרוב מועיל לבצע שינויים באורח החיים.הפסקת עישון, הפחתת לחץ והימנעות מחשיפה לעשן יד שנייה ומזהמי אוויר יכולים כולם לעזור להפחית את תסמיני שיעול.בנוסף, לקיחת הפסקה מפעילות גופנית והימנעות טמפרטורות קיצוניות יכולה גם לעזור להפחתת תסמיני שיעול.

שתיית נוזלים

שתיית שפע נוזלים חיונית לטיפול בשיעול.נוזלים עוזרים לדלל את הריר בריאות ובגרון, מה שמקל על לגרש אותו.בנוסף, שתיית שפע נוזלים עוזרת לשמור על לחות הגוף, וזה חשוב לשמירה על תפקוד מערכת החיסון כראוי.מים, תה צמחים ומרקים חמים הם כולם אפשרויות מצוינות להקלה על שיעול.

מי מלח גרגר

מי מלח גרגרים הם תרופה יעילה ופשוטה לטיפול בשיעול.כדי ליצור את הפיתרון, מערבבים כפית מלח אחת עם שמונה אונקיות מים חמים ומערבבים עד להמסת המלח.גרגר את הפיתרון למשך 30 שניות ואז ירק אותו.תרופה זו מסייעת להפחתת הדלקת בגרון ולרוק ברורה.

שימוש בדבש

דבש משמש זה מכבר כתרופה מסורתית לטיפול בשיעול.זה עוזר לציפוי בגרון ולהפחית את הגירוי.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית דבש אחת עם כפית מים חמים ושתה אותם לאט.ניתן לחזור על תרופה זו עד ארבע פעמים ביום.

שימוש בשמנים אתרים

לשמנים אתריים יש תכונות אנטי-חיטוי, אנטי דלקתיות ומציפות, מה שהופך אותם לתרופה יעילה לטיפול בשיעול.כדי להשתמש בתרופה זו, הוסף כמה טיפות של שמן אתרי כמו אקליפטוס, מנטה או טימין לשאיפת קיטור.זה עוזר להפחית דלקת ולנקות ריר מדרכי הנשימה.

טיפ: שמנים אתרים הם חזקים, ולכן חשוב להשתמש בהם בזהירות.תמיד מדללים את השמן בשמן נשא, כמו קוקוס או שמן שקדים, לפני השימוש בו.

אלה רק כמה מהתרופות הטבעיות הרבות שניתן להשתמש בהן לטיפול בשיעול.בחלק הבא נדון בכמה מהתרופות הפופולריות והסבתות החמות והיעילות ביותר לטיפול בשיעול.

חלק 2: עוד סעדים של סבתא לטיפול בשיעול

שיעול יכול להיות מעצבן ולא נוח, אבל יש הרבה תרופות ביתיות שתוכלו לנסות להשיג הקלה.סבתות מכל העולם העבירו את הסעדים שלהן במשך מאות שנים, ורבות מהן עדיין בשימוש כיום.להלן כמה יותר מהתרופות הפופולריות והיעילות ביותר של סבתא לטיפול בשיעול:

דבש

האני הוא אחד התרופות הביתי הוותיקות והפופולריות ביותר לטיפול בשיעול.ההערכה היא כי היא עוזרת להרגיע את הגרון ולהפחית את הגירוי.כדי להשתמש בו, מערבבים אחת עד שתיים כפיות דבש בכוס מים או תה חמים, ושתו אותם לאט.

ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא עשב ששימש ברפואה המסורתית במשך מאות שנים.על פי ההערכה, יש לתכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להרגיע את כאב הגרון ולהפחית את הדלקת.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית אחת של ג’ינג’ר מגורד טרי עם כפית דבש אחת וכוס מים חמים.שתו את זה לאט.

Steam

Steam הוא אחד התרופות הפשוטות והיעילות ביותר לטיפול בשיעול.כדי להשתמש בו, מלאו סיר במים רותחים והוסיפו כמה טיפות מהשמן האתרי האהוב עליכם, כמו אקליפטוס או מנטה.קח מגבת ועטף אותה מעל הראש שלך, ונשען מעל הסיר כך שהפנים שלך יהיו ליד הקיטור.קח נשימות איטיות ועמוקות ושאף את הקיטור למשך 10-15 דקות.

גרגר מי מלח

גרגר עם מי מלח הוא תרופה ביתית פופולרית לטיפול בשיעול.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית מלח אחת בכוס מים חמים ומערבבים עד להמסת המלח.גרגר למשך 30 שניות ואז ירק את המים.עשה זאת מספר פעמים ביום עד שהשיעול נעלם.

שאלות נפוצות

האם הסעדים של סבתא בטוחים לשימוש?

הסעדים של סבתא בדרך כלל בטוחים לשימוש, אך תמיד עדיף להתייעץ עם הרופא שלך לפני שתנסה כל תרופה ביתית.ייתכן שסעדים מסוימים אינם מתאימים למצבים בריאותיים מסוימים.

האם יש תופעות לוואי הקשורות לשימוש בתרופות של סבתא?

מרבית הסעדים של סבתא נחשבים לבטוחים כאשר משתמשים בהם נכון.עם זאת, אנשים מסוימים עשויים לחוות תופעות לוואי, כמו אי נוחות בבטן או תגובה אלרגית.אם אתה חווה תופעות לוואי כלשהן, הפסיק להשתמש בתרופה והתייעץ עם הרופא שלך.

סבתות מסתמכות על תרופות טבעיות לטיפול בשיעול במשך מאות שנים, ורבים מהתרופות הללו עדיין בשימוש כיום.גרגר דבש, ג’ינג’ר, אדים ומים מלח הם רק כמה מהתרופות הפופולריות והיעילות שתוכלו לנסות בבית.התייעץ תמיד עם הרופא שלך לפני שתנסה כל תרופה ביתית, והיה מודע לתופעות לוואי אפשריות.עם התרופה הנכונה, תוכלו למצוא הקלה מהשיעול שלכם ולחזור ליהנות מהיום שלכם.

למידע נוסף על התייחסות לשיעול, תוכלו לבקר ב wikipedia.org לקבלת הגדרה מפורטת של שכיח זהמצב.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן