דף הבית » תרופות סבתא » איך לטפל בכאוב חום – 7 תרופות של סבתא אמיתית מהמטבח
ddda dcddadc ddbddd dddd  daadaddaddaa dadc daddaad ddeddaa

איך לטפל בכאוב חום – 7 תרופות של סבתא אמיתית מהמטבח

תרופות מהמטבח של סבתא לטיפול בפצעי חום

כולנו שמענו על פצעי חום, אך כיצד נוכל לטפל בהם ביעילות?באופן מסורתי היו לסבתות תרופות משלהן לטיפול במחלות ומחלות, ופצעי חום אינם יוצאים מהכלל.להלן שבעה מהתרופות המנוסות של סבתא לטיפול בפצעי חום.

ערבוב סודה לשתייה ומיץ לימון

ערבוב סודה לשתייה ומיץ לימון הוא אחד התרופות הפופולריות ביותר לפצעי חום.הסודה לשתייה מסייעת לייבוש הכאבים, ואילו מיץ הלימון מסייע בהפחתת הדלקת ולחטא את האזור.כדי להכין את התערובת, מערבבים כפית אחת של סודה לשתייה עם כפית מיץ לימון ומורחים על האזור הנגוע.השאירו את התערובת על הכאב למשך כעשר דקות לפני השטיפה.

שימוש בשקיות תה

שקיות תה הן תרופה נפוצה נוספת לטיפול בפצעי חום.החומצה הטאנית בתה מסייעת להפחתת הדלקת ולהוציא את החום מהכאב.כדי להשתמש בתרופה זו, להשרות שקית תה במים חמים למשך מספר דקות ואז למרוח את שקית התה ישירות על האזור הפגוע.השאירו את שקית התה על הכאב למשך 10 דקות לפני הסרתם.

טיפ:

לקבלת התוצאות הטובות ביותר, השתמש בשקית תה המכילה תה שחור או ירוק, שכן סוגים אלה של תה יש את הכמויות הגבוהות ביותר של חומצה טאנית.

החלת אלוורה ורה ג’ל

ג’ל אלוורה הוא תרופה נהדרת לטיפול בפצעי חום בגלל תכונות הקירור והאנטי דלקתיות שלה.כדי להשתמש בתרופה זו, החל ג’ל אלוורה ישירות על האזור הפגוע והשאיר אותו למשך 10 דקות לפני שטיפתו.

באמצעות חבילת קרח

השימוש בחבילת קרח הוא דרך יעילה להפחתת דלקת ולעזור להקל על הכאב הקשור לפצעי חום.כדי להשתמש בתרופה זו, עטפו חבילת קרח במגבת והמרחו אותה ישירות על האזור הפגוע למשך 10 דקות.הקפד לא למרוח את חבילת הקרח ישירות על העור, מכיוון שזה יכול לגרום לגירוי נוסף.

החלת חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית נהדרת לטיפול בפצעי חום.החומציות של החומץ מסייעת להפחתת הדלקת ולעזור להוציא את החום מהכאב.כדי להשתמש בתרופה זו, החל כמה טיפות של חומץ תפוחים ישירות על האזור המושפע והשאיר אותו למשך 10 דקות לפני השטיפה.

שימוש בדבש

דבש הוא תרופה טבעית נהדרת לטיפול בפצעי חום בגלל תכונותיו האנטי דלקתיות והאנטיבקטריאליות.כדי להשתמש בתרופה זו, מרחי שכבה דקה של דבש ישירות על האזור המושפע והשאיר אותו למשך 10 דקות לפני השטיפה.

החלת המכשפה לוז

לוז מכשפה הוא תרופה נהדרת לטיפול בפצעי חום בגלל התכונות האנטי דלקתיות והמרגיעות שלה.כדי להשתמש בתרופה זו, החל כמה טיפות לוז מכשפה ישירות על האזור המושפע והשאיר אותו למשך 10 דקות לפני השטיפה.

על ידי ניסיון של כל אחד משבע הסעדים הללו, אתה יכול לעזור להפחית את הדלקת ואי הנוחות הקשורים לפצעי חום.זכור להשתמש תמיד בסעדים אלה במתינות ולהתייעץ עם הרופא שלך אם אתה חווה תופעות לוואי.

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית למגוון מחלות.ידוע שהוא יעיל בטיפול בפצעי חום, מכיוון שהוא חומצי ויכול לעזור להפחית את הנפיחות, הכאב והגירוי של הכאבים.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט מערבבים חלק אחד של חומץ תפוחים עם שני חלקים מים חמים, ואז טבלו ספוגית כותנה לתמיסה ומורחים אותו ישירות על הכאב.השאירו אותו למשך שתיים -שלוש דקות, ואז שטפו אותו במים חמים.

שאלות נפוצות: באיזו תדירות עלי למרוח חומץ תפוחים על כואב החום שלי?

מומלץ למרוח חומץ תפוחים על כואב החום שלך פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

חום כואב תרופה מס ‘5: סודה לשתייה

סודה לשתייה היא תרופה טבעית שניתן להשתמש בה לטיפול בפצעי חום.זה עוזר להפחתת נפיחות וגירוי, וגם עוזר למנוע מהכאב להידבק.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו כפית אחת שלסודה לשתייה עם כוס מים חמים.טבלו ספוגית כותנה בתמיסה, ואז מרחו אותה ישירות על הכאב.השאירו אותו למשך רבע שעה ואז שטפו אותו במים חמים.

שאלות נפוצות: באיזו תדירות עלי למרוח סודה לשתייה על כואב החום שלי?

מומלץ למרוח סודה לשתיה על כואב החום שלך פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

חום כואב תרופה מס ‘6: דבש

לדבש יש הרבה תכונות ריפוי, והיא תרופה טבעית נהדרת לפצעי חום.החלת דבש על הכאב עוזרת להפחית את הנפיחות והגירוי, וזה גם מסייע במניעת זיהום.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט החל כמות קטנה של דבש ישירות על הכאבים.השאירו אותו למשך רבע שעה ואז שטפו אותו במים חמים.

שאלות נפוצות: באיזו תדירות עלי למרוח דבש על כואב החום שלי?

מומלץ למרוח דבש על כואב החום שלך פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

חום כואב תרופה מס ‘7: מי מלח

מי מלח הם תרופה פשוטה אך יעילה לפצעי חום.המלח עוזר להפחית את הנפיחות והגירוי, וזה גם עוזר למנוע מהכאוב להידבק.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו כפית מלח אחת עם כוס מים חמים.טבלו ספוגית כותנה בתמיסה, ואז מרחו אותה ישירות על הכאב.השאירו אותו למשך רבע שעה ואז שטפו אותו במים חמים.

שאלות נפוצות: באיזו תדירות עלי למרוח מי מלח על כואב החום שלי?

מומלץ למרוח מי מלח על כואב החום שלך פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

שבע הסעדים של סבתא מהמטבח הם כולם דרכים יעילות לטיפול בכאבי חום.זכור לנקוט אמצעי מניעה כמו לבישת בגדים מתאימים, הימנעות מחשיפת שמש ושמירה על נקייה של האזור כדי למנוע היווצרות פצעי חום בעתיד. wikipedia.org מספק מידע נוסף כיצד לטפל בחום כואב.

מסקנה

פצעי חום יכולים להיות כואבים ומעצבנים, אך ניתן לטפל בהם בתרופות פשוטות מהמטבח.תרופות ביתיות כמו חומץ תפוחים, סודה לשתייה, דבש ומים מלח הם כולם דרכים יעילות לטיפול בכאוב חום.זכור לנקוט אמצעים מונעים כמו לבישת בגדים מתאימים, הימנעות מחשיפת שמש ושמירה על נקייה של האזור כדי למנוע היווצרות פצעי חום בעתיד.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן