דף הבית » תרופות סבתא » איך להיפטר מכאבי בטן – 16 תרופות סבתות שימושיות ומזינות
ddda dcdddadda dedbddd dddf  daadaddaddaa daddaaddaa dadde

איך להיפטר מכאבי בטן – 16 תרופות סבתות שימושיות ומזינות

כאב בטן אימה: 16 תרופות שאושרו על ידי סבתא, מזינות
רובנו חווינו את הסבל של כאבי בטן בשלב זה או אחר.זה יכול לנוע בין אי נוחות קלה וחולפת ועד להתקפה מלאה ומפוצצת.בעוד שהגורמים השכיחים ביותר לכאבי בטן הם בעיות עיכול, כמו קלקול קיבה, גז, עצירות או הרעלת מזון, סיבת השורש יכולה להיות כל דבר, החל ממתח ועד ציסטות בשחלות.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות שיכולות לעזור להקל על הכאב ואי הנוחות של כאבי בטן, שרבים מהם הועברו מסבתותינו.

במאמר זה נחקור 16 מהתרופות הטבעיות והטבעיות ביותר שהוכחו כמקלות על כאבי בטן.אנו נציע גם כמה טיפים מועילים כדי לוודא שכאבי הבטן שלך לא יחזרו.אז בואו נתחיל!

1.תה מנטה

תה מנטה משמש זה מכבר לטיפול בכאבי בטן.הוא מכיל מנטול, המסייע בהרפה של שרירי דרכי העיכול, ובכך מפחית התכווצויות ועוויתות.כדי להכין את התה, תלולות שתי כפיות עלי מנטה במים חמים למשך 10 דקות.מסננים ומוסיפים דבש לפי הטעם.שתו שתיים עד שלוש כוסות ביום עד שהסימפטומים שוככים.

2.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר שימש במשך מאות שנים לטיפול בבעיות עיכול, כולל כאבי בטן.זה עוזר להפחית דלקת, להקל על בחילות ולהרגיע שרירים.להכנת תה ג’ינג’ר, תלולות שתי כפיות של ג’ינג’ר מגורד טרי במים חמים למשך 10 דקות.מסננים ומוסיפים דבש לפי הטעם.שתו שתיים עד שלוש כוסות ביום עד שהסימפטומים שוככים.

טיפ:

לקבלת אפקט מרגיע במיוחד, הוסף לתה כפית כורכום מגורד טרי.

3.תה קמומיל

תה קמומיל הוא תרופה מרגיעה לכאבי בטן.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ומסייע בהפחתת התכווצויות ועוויתות.להכנת התה, תלולות שתי כפיות של פרחי קמומיל מיובשים במים חמים למשך 10 דקות.מסננים ומוסיפים דבש לפי הטעם.שתו שתיים עד שלוש כוסות ביום עד שהסימפטומים שוככים.

8.תה ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה מצוינת לטיפול בכאבי בטן.על פי מחקרים, לג’ינג’ר יש תכונות אנטי דלקתיות המסייעות בהפחתת כאב ודלקת.זה גם עוזר להפחית בחילה.להכנת תה ג’ינג’ר, הוסף כפית ג’ינג’ר מגורד טרי לכוס מים חמים ותן לו תלול למשך 10 דקות.הוסף דבש או לימון לטעם נוסף.שתו תה זה 2-3 פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

9.פרוביוטיקה

פרוביוטיקה הם חיידקים מועילים שנמצאים במזונות מותססים כמו יוגורט, קפיר וכבוש.חיידקים אלה עוזרים לאזן את רמות החיידקים הטובים והרעים במעיים, שיכולים לעזור להפחית את כאבי הקיבה.נסה להוסיף הגשה של יוגורט, קפיר או כרוב כבוש לשגרה היומית שלך לעיכול טוב יותר ומעיים בריאים יותר.

10.תה קמומיל

קמומיל הוא עשב ששימש במשך מאות שנים לטיפול בכאבי בטן.זה עוזר להפחית דלקת ויכול גם לעזור להקל על לחץ וחרדה, שיכולים לתרום לכאבי בטן.להכנת תה קמומיל, תלול כפית פרחי קמומיל מיובשים בכוס מים חמים למשך 10 דקות.מסננים את התה ומוסיפים דבש או לימון לטעם נוסף.שתו תה זה 2-3 פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

11.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור להפחית את כאבי הבטן.זה עוזר לאזן את רמות החומציות במעיים, המסייע בהפחתת הדלקת ולשפר את העיכול.להכנת תה חומץ תפוחים, הוסף כפית חומץ תפוחים לכוס מים חמים ותן לו תלול למשך 10 דקות.הוסף דבש או לימון לטעם נוסף.שתו תה זה 2-3 פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

12.תוספי צמחים

תוספי צמחים יכולים להיות דרך נהדרת לקבל את התרופות הטבעיות הדרושות לך בכדי לעזור להפחית את כאבי הבטן.תוספי צמחים זמינים במגוון צורות, כולל אבקות, כמוסות ותמציות נוזליות.עשבי תיבול פופולריים לטיפול בכאבי בטן כוללים מנטה, ג’ינג’ר, קמומיל ושומר.הקפד לספיקהAK עם ספק שירותי הבריאות שלך לפני שתתחיל תוסף צמחים כלשהו.

13.שמן מנטה

שמן מנטה משמש במשך מאות שנים לטיפול בבעיות עיכול, כולל כאבי בטן.תכונותיו האנטי דלקתיות עוזרות להפחית את הדלקת והכאב.כדי להשתמש בשמן מנטה, הוסף כמה טיפות לכוס מים חמים ושתה אותם 2-3 פעמים ביום.אתה יכול גם להוסיף כמה טיפות של שמן מנטה לאמבטיה שלך או לעסות אותו לבטן שלך.

14.Acupressure

אקופרסורה היא טכניקת רפואה סינית מסורתית הכוללת יישום לחץ על נקודות מסוימות על הגוף.זה יכול לעזור להפחית את כאבי הקיבה על ידי גירוי מערכת העיכול ושחרור מתח בשרירי הבטן.אתה יכול למצוא נקודות אקופרסורה לבטן בכמה ספרים שונים או ברשת.השתמש באצבעותיך כדי למרוח לחץ עדין על כל נקודה למשך מספר דקות.

15.פעילות גופנית

לתרגיל

יתרונות בריאותיים רבים, כולל הפחתת כאבי בטן.פעילות גופנית קבועה מסייעת בשיפור העיכול ולהפחתת הלחץ, מה שיכול לעזור להפחית את כאבי הקיבה.מכוון לפחות 30 דקות של פעילות גופנית בעוצמה בינונית, כמו הליכה או ריצה, חמש פעמים בשבוע.

16.קבל מספיק שינה

ישנה מספיק שינה חיונית לבריאות מיטבית.חוסר שינה יכול להוביל לסיכון מוגבר לכאבי בטן.מכוון לפחות 7-8 שעות שינה בכל לילה כדי לעזור להפחית את כאבי הבטן.

16 הסעדים של סבתא שימושית ומזינה אלה יכולים לעזור להקל על הכאב ואי הנוחות של כאבי בטן.עם שילוב של שינויים באורח החיים והתרופות הנכונות, אתה יכול להפחית את כאבי הבטן שלך וליהנות מחיים בריאים ונוחים יותר.

שאלות נפוצות:

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן