דף הבית » תרופות סבתא » ציסטה בשחלה – 7 תרופות של סבתא מצוינת ותוצרת בית
daddadd ddaddcd  daadaddaddaa dadc daddaad dedadddadaa ddaad

ציסטה בשחלה – 7 תרופות של סבתא מצוינת ותוצרת בית

מהי ציסטה בשחלות?

ציסטות בשחלות הן שקיות מלאות נוזלים או כיסים בתוך או על פני השחלות או שניהם.הם נפוצים מאוד ולא בדרך כלל גורמים לתסמינים כלשהם.במקרים מסוימים, ציסטות בשחלות עלולות לגרום לכאבי אגן, מלאות או לחץ.ציסטות בשחלות הן בדרך כלל שפירות (לא סרטניות) ולעתים קרובות נעלמות ללא טיפול.עם זאת, אם הציסטה גדולה או גורמת לכאב משמעותי או לתסמינים אחרים, יתכן שיהיה צורך בטיפול.

7 הסעדים של סבתא לציסטות שחלות

ניתן לטפל בציסטות בשחלות בטיפולים רפואיים קונבנציונליים כמו ניתוחים, תרופות וטיפול בהורמונים.עם זאת, נשים רבות מעדיפות לנסות תרופות טבעיות לציסטות בשחלות.להלן שבעה סעדים של סבתא מצוינת ותוצרת בית שעשויים לעזור להפחית את הסימפטומים של ציסטות שחלות.

1.חבילות שמן קיק

חבילות שמן קיק הן תרופה מסורתית עבור מחלות רבות, כולל ציסטות בשחלות.להכנת חבילת שמן קיק, הניחו בד ספוג בשמן קיק מעל הבטן התחתונה והדק אותו בניילון נצמד ובקבוק מים חמים.השאר את החבילה דולקת למשך 30 דקות עד שעה, ואז הסר את הבד וזורק.

2.כרית חימום

שימוש בכרית חימום או בקבוק מים חמים יכול לעזור להקל על הכאב הקשור לציסטות בשחלות.מניחים את כרית החימום מעל אזור הבטן והשאירו אותו 15 עד 20 דקות בכל פעם.אתה יכול גם להתקלח או למקלחת חמה כדי לעזור להפחית את הכאב.

3.פעילות גופנית

פעילות גופנית קבועה יכולה לעזור להפחית את הסימפטומים של ציסטות בשחלות.פעילות גופנית מגבירה את זרימת הדם לשחלות, שיכולות לעזור להפחית את גודל הציסטות.נסה להשיג לפחות 30 דקות של פעילות גופנית מתונה בכל יום.

4.שינויים תזונתיים

ביצוע שינויים תזונתיים יכול גם לעזור להפחית את הסימפטומים של ציסטות בשחלות.אכילת תזונה דלה במזון מעובד, סוכר ופחמימות מזוקקות יכולה לעזור להפחית את הדלקת ולשפר את הבריאות הכללית.בנוסף, הגדלת צריכת המזונות העשירים בסיבים כמו פירות, ירקות ודגנים מלאים יכולה לעזור להפחית את הסימפטומים של ציסטות שחלות.

5.תרופות צמחיות

ניתן להשתמש בתרופות צמחיות כדי להפחית את הסימפטומים של ציסטות בשחלות.כמה עשבי תיבול שעשויים להועיל כוללים קוהוש שחור, צ’סטברי, שורש שן הארי, ג’ינג’ר וכורכום.שוחח עם הרופא שלך לפני שאתה לוקח תוספי צמחים כלשהם.

6.הפחתת מתח

מתח יכול להחמיר את הסימפטומים של ציסטות בשחלות, ולכן חשוב למצוא דרכים להפחתת לחץ.נסה לתרגל טכניקות הרפיה כמו יוגה, מדיטציה או נשימה עמוקה.פעילות גופנית קבועה וקבלת שינה מספקת יכולים גם לעזור להפחתת הלחץ.

7.דיקור סיני

דיקור סיני הוא טכניקת ריפוי סינית עתיקה הכרוכה בהכנסת מחטים דקים לנקודות ספציפיות בגוף.דיקור סיני יכול לעזור להפחית כאבים ודלקת ולעתים קרובות משמש לטיפול בציסטות בשחלות.

טיפ מועיל

אם יש לך ציסטה בשחלות, חשוב לראות את הרופא שלך להערכה.אמנם תרופות טבעיות אלה עשויות להועיל, אך אין להשתמש בהן כתחליף לטיפול רפואי.במקרים מסוימים, טיפול רפואי עשוי להיות נחוץ כדי להפחית את הסימפטומים של ציסטות בשחלות.

חלק 2: ציסטה בשחלה – 7 תרופות סבתות מצוינות ותוצרת בית

כשמדובר בטיפול בציסטות בשחלה, ישנם מגוון של תרופות טבעיות ששימשו סבתות במשך מאות שנים.אומרים כי תרופות ביתיות אלה יעילות בטיפול בציסטות בשחלה ויכולות לשמש כחלופה לטיפולים קונבנציונליים.להלן שבעה תרופות סבתא מצוינות ותוצרת בית לטיפול בציסטות בשחלה.

1.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים שימש כתרופה מסורתית לטיפול במגוון בעיות בריאות.על פי ההערכה, היא יעילה בטיפול בציסטות בשחלות בגלל תכונותיה האנטי דלקתיות.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים אחת ושתה אותו פעמיים ביום.

2.תה קמומיל

תה קמומיל ידוע בתכונותיו האנטי-דלקתיות ואנטי-פסמודיות.ההערכה היא כי היא יעילה בטיפול בציסטות בשחלות.כדי להשתמש בתרופה זו, תלול כפית אחת של פרחי קמומיל בכוס מים חמים למשך עשר דקות.מסננים ושותים את התה פעמיים עד שלוש ביום.

3.חבילות שמן קיק

שמן קיק ידוע בתכונותיו האנטי-דלקתיות ואנטי-פסמודיות.ההערכה היא כי היא יעילה בטיפול בציסטות בשחלות.כדי להשתמש בתרופה זו, השרו חתיכת בד פלנל בשמן קיק והניחו אותו על האזור הפגוע למשך עשרים דקות.חזור על תהליך זה פעמיים עד שלוש בשבוע.

4.כורכום

כורכום ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות והנטי-פסמודיות.ההערכה היא כי היא יעילה בטיפול בציסטות בשחלות.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית אחת של אבקת כורכום עם כוס חלב חם אחת ושתה אותה פעמיים ביום.

5.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות והנטי-פסמודיות.ההערכה היא כי היא יעילה בטיפול בציסטות בשחלות.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית אחת של ג’ינג’ר מגורד טרי עם כוס מים חמים ושותה אותה פעמיים ביום.

6.חילבה

חילבה ידועה בתכונותיו האנטי-דלקתיות והאנטי-פסמודיות.ההערכה היא כי היא יעילה בטיפול בציסטות בשחלות.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית אחת של זרעי חילבה עם כוס מים חמים אחת ושתה אותה פעמיים עד שלוש פעמים ביום.

7.זרעי פשתן

זרעי פשתן ידועים בתכונותיהם האנטי-דלקתיות והאנטי-פסמודיות.ההערכה היא כי היא יעילה בטיפול בציסטות בשחלות.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית אחת של זרעי פשתן טחונים עם כוס מים חמים אחת ושתהם פעמיים ביום.

סיכום

כשמדובר בטיפול בציסטות בשחלה, ישנם מגוון של תרופות טבעיות ששימשו סבתות במשך מאות שנים.תרופות ביתיות אלה כוללות חומץ תפוחים, תה קמומיל, חבילות שמן קיק, כורכום, ג’ינג’ר, חילבה וזרעי פשתן.אמנם סעדים אלה עשויים להיות יעילים בטיפול בציסטות בשחלה, אך חשוב לזכור כי אין להשתמש בהן כתחליף לטיפולים רפואיים שנקבע על ידי רופא.

שאלות נפוצות

מהי ציסטה בשחלה?

ציסטה בשחלה היא שק מלא נוזלים שמתפתח בשחלה או בשחלה.בדרך כלל זה לא מזיק ויכול להיעלם מעצמו, אך במקרים מסוימים זה יכול לגרום לכאב ותסמינים אחרים.

האם תרופות ביתיות יעילות לטיפול בציסטות בשחלה?

תרופות תוצרת בית כמו חומץ תפוחים, תה קמומיל, חבילות שמן קיק, כורכום, ג’ינג’ר, חילבה וזרעי פשתן הם יעילים בטיפול בציסטות בשחלות.עם זאת, חשוב לזכור כי אין להשתמש בתרופות אלה כתחליף לטיפולים רפואיים שנקבע על ידי רופא.<a href = "https://en.wikipedia.org/wiki/ovarian_cyst" target = "_

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן