דף הבית » תרופות סבתא » איך להיפטר מיבלת בכף הרגל – 12 סעדים של סבתא אמינה ומוסמכת
ddda dcdddadda dedddcdaa ddbda ddaddc  dadadddd dadc daddaa

איך להיפטר מיבלת בכף הרגל – 12 סעדים של סבתא אמינה ומוסמכת

הסרת יבלת על כף הרגל: 12 תרופות שאושרו על סבתא

האם יש לך יבלת עקשנית בכף הרגל שלך?האם אתה מחפש דרך שנבדקה בזמן ואמינה להיפטר ממנה?סבתא ידעה הכי טוב כשמדובר בסעדים ביתיים, והיום אנו מביאים לך 12 מהפתרונות המפגינים הימים האהובים עליה.לא רק שהם קלים למצוא ובמחיר סביר, אלא שהם גם מוכחים כיעילים.המשך לקרוא כדי לגלות אילו מהתרופות הללו יכולות לעבוד בשבילך.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא בחירה פופולרית לטיפול ביבלות בגלל אופיו החומצי.החומצה בחומץ נחשבת לפעולה על ידי פירוק השכבה החיצונית של היבלת והחלשת מבנהו.כדי להשתמש בו, הספיקו כדור כותנה בחומץ תפוחים ומורחים אותו ישירות על היבלת.אבטח את כדור הכותנה בעזרת תחבושת והשאיר אותו לפחות שעה.עשו זאת מספר פעמים ביום עד שבוע.

שום

שום הוא חיטוי טבעי, ולכן הגיוני שניתן להשתמש בו כדי להיפטר מיבלות.כדי להשתמש בו, מרסקים ציפורן שום טרי ומורחים אותו על היבלת.אבטח את השום עם תחבושת והשאיר אותו למשך מספר שעות.לקבלת התוצאות הטובות ביותר, חזור על תהליך זה מספר פעמים ביום עד שבועיים.

טיפ ייחודי ומועיל:

לפני שמריחים אחד מהתרופות הללו על היבלת שלך, חשוב לוודא שהאזור נקי ויבש.זה יבטיח כי התרופה תוכל לבצע את עבודתה כראוי.

סודה לשתייה

סודה לשתייה היא תרופה פופולרית נוספת ליבלות.זה עובד על ידי פירוק היבלת והקל על הסרה.כדי להשתמש בו, מערבבים סודה לשתייה עם כמה טיפות מים ליצירת משחה.החל את ההדחה על היבלת והכריכה עם תחבושת.השאירו אותו למשך מספר שעות וחזרו על התהליך הזה בכל יום עד שבועיים.

קליפת בננה

תאמינו או לא, קליפות בננה הן עוד תרופה יעילה המסמכת יבלות.האנזימים בקליפה נחשבים לפעול על ידי פירוק היבלת והקל על הסרתם.כדי להשתמש בו, הניחו את החלק הפנימי של קליפת בננה בשלה ישירות על היבלת.אבטח אותו עם תחבושת והשאיר אותו למשך מספר שעות.לקבלת התוצאות הטובות ביותר, חזור על תהליך זה מספר פעמים ביום עד שבועיים.

קלטת צינור

קלטת צינור היא עוד תרופה פופולרית של יבלות.זה עובד על ידי ניתוק אספקת החמצן ליבלת והריגת הנגיף.כדי להשתמש בו, החל חתיכת קלטת צינור ישירות על היבלת.השאירו אותו מספר ימים ואז הסר את הקלטת וספג את האזור במים חמים.שפשפו בעדינות את העור המת ואז למרוח חתיכת קלטת צינור חדשה וחזרו על התהליך.

אלוורה

אלוורה היא אנטי דלקתית טבעית, מה שהופך אותו לתרופה נהדרת ליבלות.כדי להשתמש בו, החל כמות קטנה של ג’ל אלוורה ישירות על היבלת וכיסוי עם תחבושת.השאירו אותו מספר שעות וחזרו על תהליך זה מספר פעמים ביום עד שבועיים.

מיץ לימון

מיץ לימון הוא תרופה יעילה נוספת ליבלות.החומצה במיץ נחשבת לפעולה על ידי פירוק השכבה החיצונית של היבלת והחלשת מבנהו.כדי להשתמש בו, משרים כדור כותנה במיץ לימון ומרחי אותו ישירות על היבלת.אבטח את כדור הכותנה בעזרת תחבושת והשאיר אותו לפחות שעה.עשו זאת מספר פעמים ביום עד שבוע.

שמן ויטמין E

שמן ויטמין E הוא בחירה פופולרית לטיפול ביבלות בגלל תכונותיו האנטי דלקתיות.כדי להשתמש בו, מרחו כמה טיפות של שמן ויטמין E ישירות על היבלת וכיסו עם תחבושת.השאירו אותו למשך מספר שעות, וחזרו על התהליך הזה מספר פעמים ביום עד שבועיים.

שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא חיטוי טבעי נוסף, מה שהופך אותו לבחירה מצוינת לטיפול ביבלות.כדי להשתמש בו, מרחו כמה טיפות שמן עץ התה ישירות על היבלת וכיסו עם תחבושת.השאירו אותו למשך מספר שעות, וחזרו על התהליך הזה מספר פעמים ביום עד שבועיים.

שמן קיק

שמן קיק הוא תרופה פופולרית נוספת ליבלות.זה עובד על ידי ריכוך היבלת

תרופות ביתיות ליבלות על הרגליים

הטובהחדשות הן שיש המון תרופות ביתיות זמינות לטיפול ביבלות בכפות הרגליים.להלן כמה מהתרופות הפופולריות והאמינות ביותר שהועברו מסבתות ומוסמכות על ידי המדע המודרני.

שום

שום משמש זה מכבר לטיפול במגוון מחלות, כולל יבלות על הרגליים.שום מכיל תרכובת הנקראת אליצין, בעלת תכונות נגד פטריות ואנטי -ויראליות שיכולות לעזור להפחית את גודל היבלות.כדי להשתמש בשום כתרופה, לרסק שן שום ומורחים את הדבק ישירות על היבלת.השאירו אותו למשך 15 דקות לפני השטיפה במים חמים.חזור על התהליך פעמיים ביום במשך מספר שבועות עד שהיבלת נעלמה.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה יעילה נוספת ליבלות על הרגליים.החומץ עוזר לפרק את השכבה החיצונית העבה של היבלת, מה שמקל על הסר.כדי להשתמש בתרופה זו, להשרות כדור כותנה בחומץ והחל אותו ישירות על היבלת.השאירו אותו למשך 30 דקות לפני שטיפה עם מים חמים.חזור על פעמיים ביום במשך מספר שבועות עד שהיבלת נעלמה.

שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא תרופה טבעית פופולרית ליבלות על הרגליים.יש לו תכונות אנטי -פטריות ואנטי -ויראליות חזקות שיכולות לעזור להפחית את גודל היבלת.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים שתי טיפות שמן עץ התה עם כפית שמן נשא כמו שמן קוקוס.מרחו את התערובת ישירות על היבלת והשאירו אותה 30 דקות לפני שטיפתם במים חמים.חזור על פעמיים ביום במשך מספר שבועות עד שהיבלת נעלמה.

שמן קיק

שמן קיק הוא תרופה ביתית פופולרית ליבלות על הרגליים.הוא מכיל תרכובת הנקראת חומצה ריצינולית, בעלת תכונות אנטי -פטרייתיות ואנטי -ויראליות שיכולות לעזור להפחית את גודל היבלת.כדי להשתמש בתרופה זו, עיסוי כמה טיפות שמן קיק ישירות אל היבלת.השאירו אותו למשך 30 דקות לפני שטיפה עם מים חמים.חזור על פעמיים ביום במשך מספר שבועות עד שהיבלת נעלמה.

מיץ לימון

מיץ לימון הוא עוד תרופה ביתית נפוצה ליבלות על הרגליים.האופי החומצי של מיץ הלימון עוזר לפרק את השכבה החיצונית הקשה של היבלת, מה שמקל על ההסרה.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים חלקים שווים מיץ לימון ומים.משרים כדור כותנה בתערובת ומורחים אותו ישירות על היבלת.השאירו אותו למשך 30 דקות לפני שטיפה עם מים חמים.חזור על פעמיים ביום במשך מספר שבועות עד שהיבלת נעלמה.

קליפת בננה

בננה פיל היא תרופה מיושנת ליבלות על הרגליים.האנזימים בקליפת הבננה יכולים לעזור לפרק את השכבה החיצונית הקשה של היבלת, מה שמקל על ההסרה.כדי להשתמש בתרופה זו, שפשפו את החלק הפנימי של קליפת בננה ישירות אל היבלת.השאירו אותו למשך 30 דקות לפני שטיפה עם מים חמים.חזור על פעמיים ביום במשך מספר שבועות עד שהיבלת נעלמה.

אלוורה

אלוורה היא עוד תרופה ביתית פופולרית ליבלות על הרגליים.הוא מכיל תרכובת הנקראת אלואין, בעלת תכונות נגד פטריות ואנטי -ויראליות שיכולות לעזור להפחית את גודל היבלת.כדי להשתמש בתרופה זו, חלץ את הג’ל מעלה אלוורה והחל אותו ישירות על היבלת.השאירו אותו למשך 30 דקות לפני שטיפה עם מים חמים.חזור על פעמיים ביום במשך מספר שבועות עד שהיבלת נעלמה.

קלטת צינור

קלטת צינור היא תרופה יעילה להפליא ליבלות על הרגליים.הקלטת עוזרת לחנוק את היבלת, שיכולה לעזור לצמצם את גודלו ובסופו של דבר לגרום לו להיעלם.כדי להשתמש בתרופה זו, חתוך חתיכת קלטת צינור כדי להתאים את היבלת.השאירו אותו מספר ימים לפני שהחליפו אותו בפיסת קלטת חדשה.חזור על התהליך למשך מספר שבועות עד שהיבלת נעלמה.

מסקנה

אלה רק חלק מהתרופות הביתיות הרבות הקיימות לטיפול ביבלות בכפות הרגליים.אמנם סעדים אלה עשויים שלא לעבוד עבור כולם, אך הם שווה לנסות אם אתם מחפשים דרך בטוחה וטבעית להשיגלהיפטר מהיבלות.לפני שתנסה את אחד מהתרופות הללו, חשוב לדבר עם הרופא שלך כדי לוודא שהם מתאימים לך.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן