דף הבית » תרופות סבתא » איך להיפטר מהצטננות – 6 תרופות של סבתא משקמת ללא מרשם
ddda dcdddadda deddaddadaddaa  daadaddaddaa dadc daddaad deda

איך להיפטר מהצטננות – 6 תרופות של סבתא משקמת ללא מרשם

העונה הקרה עומדת עלינו, ואיתו מגיע הקור הבלתי נמנע.למרבה המזל, ישנן דרכים רבות להיפטר ממנו ללא מרשם, ואפילו חלק מהתרופות של סבתא שלך יכולות להיות עזרה רבה.להלן שש תרופות של סבתא משקמת שיעזרו לכם להיפטר מהצטננות ללא מרשם רופא.

1.לשתות המון נוזלים

אחד הדברים החשובים ביותר שאתה יכול לעשות כדי להיפטר מהצטננות הוא להישאר לחות.שתו המון נוזלים כמו תה צמחים, מרקים ומרקמים.זה יעזור לגופך לשטוף רעלים ולהשאיר אותך לחות.

2.גרגר עם מי מלח

גרגר עם מי מלח יכול להיות דרך נהדרת לעזור לפנות את גרונך ולהפחית את כמות הריר בתוכו.זה יכול גם לעזור להפחית את הדלקת ולהקל על הנשימה.

טיפ:

מערבבים כפית מלח אחת בכוס מים חמים ומגרדים אותו כ -30 שניות.הקפד לירוק את התערובת לאחר גרגולינג.

3.תה קמומיל

לתה קמומיל יש מגוון יתרונות, כולל עזרה בהפחתת הדלקת ולהרגיע את גרונך.שתייה זה יכולה לעזור לך להיפטר מהקר מהר יותר.

4.דבש

דבש הוא תרופה נהדרת להצטננות.יש לו תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי-דלקתיות, שיכולות לעזור להפחית תסמינים של הצטננות.

5.שאיפת קיטור

שאיפת קיטור יכולה להיות דרך נהדרת להפחית את העומס ולשחרר ריר בחזה ובגרון.מרתיחים מעט מים ומוסיפים כמה טיפות שמן אקליפטוס.לאחר מכן, כיסו את ראשכם במגבת ונשמו את הקיטור.

6.מנוחה

מנוחה חיונית לגופך לרפא.קח כמה ימי חופש וקבל הרבה מנוחה.זה יעזור לגופך להילחם בקור מהר יותר.

על ידי עקוב אחר ששת הסעדים של סבתא המשקמת, אתה יכול לעזור להיפטר מהצטננות ללא מרשם רופא.זכור להישאר לחות, לגרגר במי מלח, לשתות תה קמומיל, לאכול דבש, לעשות שאיפת אדים ולקבל מנוחה רבה.כל הסעדים הללו יכולים לעזור להפחית את הסימפטומים של הצטננות ולגרום לך להרגיש טוב יותר מהר.

4.תה ג’ינג’ר

תה ג’ינג’ר יכול להיות דרך נהדרת לעזור להרגיע את כאב גרון ועומס חזה ברור.כדי להכין אותו, פשוט הרתיחו כוס מים והוסיפו 1 כפית של ג’ינג’ר מגורד טרי.תן לתה תלול במשך 10 דקות ולהמתיק אותו בדבש או לימון.שתו את זה עד 1-3 פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

5.מרק שום

התכונות האנטי -ויראליות והאנטיבקטריאליות של השום הופכות אותו לתרופה נהדרת כדי לעזור לקצר את משך הצטננות.להכנת מרק שום, מטגנים 2 שיני שום בכף חמאה או שמן זית.מוסיפים 2 כוסות מרק ירקות או עוף ומבשלים במשך 10 דקות.מסננים את המרק ומוסיפים פטרוזיליה קצוצה טרייה, 1 כפית דבש וקמצוץ פלפל טחון.מגישים חימום עד 3 פעמים ביום.

6.שאיפת קיטור

שאיפת קיטור היא תרופה עתיקה המסייעת לשחרר את העומס ולהפחית את הדלקת במעברי האף.לשם כך, פשוט מלאו סיר במים רותחים והוסיפו כמה טיפות של אקליפטוס או שמן אתרי לבנדר.הניחו מגבת מעל הראש ונשענים מעל הסיר, והרחיקו את הפנים במרחק של לפחות 10 סנטימטרים מהמים.שאפו את הקיטור למשך 5 דקות, קחו הפסקה למשך מספר דקות וחזרו על 3 פעמים ביום.

סיכום

ניתן להשתמש ב

6 הסעדים המשקמים הללו כדי להיפטר מהצטננות ללא צורך במרשם.אמנם אין דרך בטוחה לרפא הצטננות, אך תרופות אלה יכולות לעזור להפחית את חומרת התסמינים ומשך זמן.החל מהגדלת צריכת הנוזלים ומנוחה, ואז לעבור לתרופות כמו מרק שום, תה ג’ינג’ר ושאיפת קיטור יכולה לספק הקלה סימפטומטית ולעזור לקצר את משך הקור.

שאלות נפוצות

  • ש: באיזו תדירות עלי לשתות תה ג’ינג’ר?

    ת: אתה יכול לשתות עד 1-3 כוסות תה ג’ינג’ר ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.
  • ש: באיזו תדירות עלי לשאוף קיטור?

    ת: אתה יכול לשאוף קיטור עד 3 פעמים ביום Fאו כמה דקות בכל פעם.

חשוב לזכור שהדרך הטובה ביותר להיפטר מהצטננות היא לנוח במהירות, לשתות שפע נוזלים ולהשתמש ב 6 הסעדים המשקמים הללו במידת הצורך. למידע נוסף כיצד להיפטר כאן מהצטננות.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן