דף הבית » תרופות סבתא » אורטיקריה – 7 תרופות סבתות זולות וסודיות
dddadddadadd  daadaddaddaa daddaaddaa dddcddaa ddadddddaa

אורטיקריה – 7 תרופות סבתות זולות וסודיות

מה זה אורטיקריה?

אורטיקריה, הידועה בכוורות, היא סוג של פריחה בעור המאופיינת בברכה אדומה מגרדת, אדומה על העור.זה יכול להיגרם כתוצאה מתגובה אלרגית, זיהום או תגובה לתרופות מסוימות.כוורות יכולות לנוע בגודל של כמה מילימטרים לקוטר של כמה סנטימטרים ויכולים להימשך מספר שעות או מספר ימים.בעוד שרוב המקרים של כוורות אינם חמורים, הם יכולים להיות מאוד לא נוחים ויכולים להפריע לפעילויות היומיומיות.

7 הסעדים של סבתא זולה וסודית לאורטיקריה

ניתן לטפל בכוורות במגוון תרופות ללא מרשם (OTC) ותרופות מרשם.עם זאת, יש אנשים שמעדיפים לנקוט בגישה טבעית יותר לטיפול בכוורות שלהם.גישה אחת כזו היא להשתמש בתרופות של סבתא לטיפול בכוורות.לרוב סעדים אלה זולים ובדרך כלל נחשבים לבטוחים.להלן שבעה מהסעדים הנפוצים ביותר של סבתא לכוורות:

1.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה ביתית פופולרית למגוון מחלות, כולל כוורות.כדי להשתמש בו לכוורות, פשוט מערבבים חומץ תפוחים אחד בחלק אחד עם שני חלקים מים והחל אותו על האזור הפגוע בכדור כותנה.ניתן לחזור על תערובת זו מספר פעמים ביום להקלה.

2.סודה לשתייה

ניתן להשתמש בסודה לשתייה כדי לסייע בהפחתת הגירוד והשריפה הקשורים לכוורות.כדי להשתמש בו, פשוט הכינו משחה על ידי ערבוב של שלושה חלקים סודה לשתיה עם מים אחד.החל את העיסה על האזור המושפע והשאיר אותו למשך 15 דקות לפני שטיפתו במים קרירים.

3.אמבט שיבולת שועל

אמבט שיבולת שועל יכולה להיות דרך נהדרת להרגיע את הגירוד והנוער הקשורים לכוורות.כדי לבצע את האמבטיה, פשוט הוסיפו שתי כוסות שיבולת שועל לאמבטיה פושרת וספיגה לפחות 15 דקות.

4.קומפרסים קרים

החלת דחיסה קרה על האזור הפגוע יכולה לעזור להפחית את הגירוד והנוער הקשורים לכוורות.כדי ליצור דחיסה קרה, פשוט הרטיבו מטלית נקייה עם מים קרים ומורחים אותו על האזור הפגוע למשך 10 עד 15 דקות.

5.שקיות תה

שקיות תה יכולות לשמש כתרופה טבעית לכוורות.פשוט תלול שתי שקיות תה במים חמים למשך חמש דקות, מוציאים אותם מהמים ומאפשרים להם להתקרר.לאחר קריר, החל את שקיות התה על האזורים המושפעים למשך 10 עד 15 דקות.

6.מיץ לימון

מיץ לימון הוא חיטוי טבעי ויכול לעזור להפחית את הגירוד והנוער הקשורים לכוורות.כדי להשתמש בו, פשוט מערבבים כף אחת של מיץ לימון טרי עם כוס מים אחת.מרחו את התערובת על האזור הפגוע בכדור כותנה או בד והשאירו אותו 10 עד 15 דקות לפני השטיפה במים קרירים.

7.אלוורה

אלוורה היא אנטי דלקת טבעית שיכולה לעזור להפחית את הגירוד והנוער הקשורים לכוורות.כדי להשתמש בו, פשוט החל את הג’ל ישירות על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 10 עד 15 דקות לפני השטיפה במים קרירים.

טיפ מועיל

לא משנה אילו מהתרופות הללו תבחרו לנסות, חשוב לזכור לשמור על האזור הנגוע נקי ויבש.זה יעזור למנוע גירוי נוסף ויסייע גם בהפחתת הסיכון לזיהום.

7 סעדים זולים וסודיים של סבתא לאורטיקריה

אורטיקריה, או כוורות, היא פריחה בעור מגרד הנגרמת כתוצאה מתגובה אלרגית למזונות או חומרים מסוימים.זה יכול להיות מאוד לא נוח ואם לא נותר מטופל, יכול להיות די רציני.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות סבתות זולות וסודיות שיכולות לעזור להקל על תסמיני האורטיקריה.החל מתה צמחי מרפא לתרופות ביתיות, שבע הסעדים הללו פשוטים לייצור ויכולים לעזור להפחית דלקת וגרד.

1.תה צמחים

תה צמחי מרפא הם תרופה מצוינת לטיפול באורטיקריה.צמחי מרפא כמו קמומיל, סרפד ומנטה יכולים לעזור להרגיע את העור ולהפחית את הדלקת.ניתן להתבשל בקלות בתה אלה ולצרוך מספר פעמים ביום לטובת מקסימום.

2.אמבטיות שיבולת שועל

הוספת שיבולת שועל לאמבטיה חמה יכולה לעזור להרגיע את העור הרגיז ולהפחית את הגירוד.שיבולת שועל מכילה תרכובות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהקל על גירוד.כל שעליך לעשות הוא להוסיף 1-2 כוסות שיבולת שועל לאמבטיה חמה וספיגה למשך 15-20 דקות כדי לקבל הקלה מאורטיקריה.

3.אלוורה

אלוורה הוא אנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להפחית דלקת וגרד הקשורים לאורטיקריה.פשוט החל ג’ל אלוורה ישירות על האזור המושפע מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

4.קומפרסים קרים

יישום קומפרס קר על האזור הפגוע יכול לעזור להפחית את הדלקת והגרד.כל שעליך לעשות הוא לספוג מטלית במים קרים ומרחי אותו על האזור הפגוע למשך 10-15 דקות בכל פעם.עשה זאת מספר פעמים ביום להקלה מקסימאלית.

5.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים יש תכונות אנטי דלקתיות ויכול לעזור להפחית גירוד ודלקת הקשורים לאורטיקריה.כל שעליך לעשות הוא לדלל כף 1 של חומץ תפוחים בכוס מים ושותה אותו מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

6.סודה לשתייה

סודה לשתייה יכולה לעזור להפחית גירוד ודלקת הקשורים לאורטיקריה.כל שעליך לעשות הוא לערבב 1 כפית סודה לשתייה עם כוס מים ומרחי אותה על האזור הנגוע מספר פעמים ביום להקלה.

7.מכשפה לוז

לוז מכשפה הוא אנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להפחית דלקת וגרד הקשורים לאורטיקריה.פשוט החל את המכשפה לוז ישירות על האזור המושפע מספר פעמים ביום להקלה.

שאלות נפוצות

מה זה אורטיקריה?

אורטיקריה, המכונה בדרך כלל כוורות, היא פריחה בעור מגרד הנגרמת כתוצאה מתגובה אלרגית למזונות או חומרים מסוימים.זה יכול להיות מאוד לא נוח ואם לא נותר מטופל, יכול להיות די רציני.

האם יש תרופות טבעיות לאורטיקריה?

כן, ישנם כמה תרופות טבעיות לטיפול באורטיקריה, כולל תה צמחי מרפא, אמבטיות שיבולת שועל, אלוורה, קומפרסים קרים, חומץ תפוחים, סודה לשתייה ולוז מכשפה.תרופות אלה יכולות לעזור להפחית דלקת וגרד.

שבע הסעדים של סבתא הסודית יכולים לעזור להקל על תסמיני האורטיקריה.החל בתה צמחים ועד תרופות לבית, סעדים אלה פשוטים לייצור ויכולים לעזור להפחית דלקת וגרד.אמנם סעדים אלה עשויים שלא לרפא אורטיקריה, אך הם יכולים לעזור להפוך את המצב נסבל יותר ולעזור למנוע את החמירתו.למידע נוסף על urticaria, בקר בדף ויקיפדיה זה .

ניתן ליישם בקלות את שבעת הסעדים הזולים והסבתא הסודית הללו לאורטיקריה בבית לטובת מקסימום.החל בתה צמחי מרפא לתרופות ביתיות, תרופות אלה יכולות לעזור להפחית דלקת וגרד הקשורים לאורטיקריה.אמנם סעדים אלה עשויים שלא לרפא את המצב, אך הם יכולים לעזור להפוך אותו ליותר נסבל ולעזור למנוע את החמירתו.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן