דף הבית » תרופות סבתא » טיפול באורטיקריה – 3 תרופות סבתות חשובות ויעילות
dddaddc ddddadddadadd  daadaddaddaa daddaaddaa ddaddddaa

טיפול באורטיקריה – 3 תרופות סבתות חשובות ויעילות

מה זה אורטיקריה?

אורטיקריה, המכונה כוורות בדרך כלל, היא מצב עור המאופיין בנגעים מורמים, אדומים או ורודים הגורמים לגרד ולשרוף.נגעים אלה מופיעים לרוב באשכולות ויכולים להשתנות בגודל ובצורה.הם עשויים להימשך בין מספר שעות למספר ימים ויכולים להיות קשורים לתסמינים אחרים כמו נפיחות, בחילה ועייפות.

3 תרופות אפקטיביות של סבתא לטיפול באורטיקריה

אמנם קיימות תרופות וטיפולים רבים הזמינים לאורטיקריה, אך סבתות משתמשות בתרופות טבעיות במשך מאות שנים לטיפול במצב זה.להלן 3 תרופות אפקטיביות המוכחות כמסייעות בהפחתת התסמינים ולהקל על אי הנוחות:

1.אמבטיות שיבולת שועל

אמבטיות שיבולת שועל הן תרופה מצוינת לאורטיקריה.שיבולת שועל מכילה תרכובות אנטי דלקתיות, שיכולות לעזור להפחית גירוד וגירוי.כדי ליצור אמבטיה שיבולת שועל, טחון כוס שיבולת שועל לאבקה משובחת והוסף אותה למי אמבטיה פושרים.משרים באמבטיה למשך 15-20 דקות וטופח לאחר מכן.

2.אלוורה

אלוורה הוא חומר טבעי אנטי דלקתי ולחות, שניתן להשתמש בו לטיפול בכל מצב עור, כולל אורטיקריה.החל ג’ל אלוורה ישירות על האזורים המושפעים ועסה בעדינות.חזור על הטיפול 2-3 פעמים ביום עד שהנגעים שוככים.

3.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה עוצמתית לאורטיקריה.הוא מכיל תרכובות אנטי דלקתיות טבעיות שיכולות לעזור להפחית גירוד וגירוי.מערבבים חלק אחד של חומץ תפוחים ומים חלק אחד ומורחים את התערובת על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 10-15 דקות לפני השטיפה.

טיפ ייחודי ומועיל: כדי להפחית את אדמומיות, נפיחות וגרד הקשורים לאורטיקריה, החל קומפרס קר על האזור המושפע למשך 10-15 דקות בכל פעם.זה יספק הקלה ויפחית את אי הנוחות.

מסקנה

אורטיקריה יכולה להיות מצב קשה לטיפול, אך ישנם מספר תרופות יעילות וטבעיות שיכולות לספק הקלה.אמבטיות שיבולת שועל, אלוורה וחומץ סיידר תפוחים יכולים לעזור להפחית גירוד וגירוי ולהקל על התסמינים.לקבלת התוצאות הטובות ביותר, השתמש בתרופות אלה בשילוב עם טיפולים אחרים שנקבעו על ידי הרופא שלך.

הסעדים של סבתא לטיפול באורטיקריה

סבתות משתמשות בגישות ביתיות למגוון מחלות במשך מאות שנים.אורטיקריה, המכונה כוורות בדרך כלל, היא תגובה אלרגית למשהו בסביבה הגורמת לעור להיות אדום, מגרד ונפוח בתגובה.ישנם מספר תרופות ביתיות שיכולות לעזור להפחית את תסמיני האורטיקריה ולמנוע את החזרתם.

דבש

דבש משמש כתרופה ביתית למחלות רבות מאז ימי קדם.ידוע שיש לו תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הנפיחות והגרד הקשורים לאורטיקריה.החלת שכבה דקה של דבש על האזור הפגוע יכולה לספק הקלה מאי הנוחות של הכוורות.בנוסף, ידוע שדבש הוא בעל תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי -ויראליות שיכולות לעזור במניעת התפתחות זיהומים משניים.

חומץ תפוחים

חומץ אפל סיידר הוא עוד תרופה ביתית פופולרית למחלות שונות, כולל כוורות.ניתן ליישם אותו על האזור המושפע כדי להפחית את הדלקת והגרד.בנוסף, זה יכול לעזור לאזן את ה- pH של העור, מה שיכול לעזור להפחית את חומרת הכוורות.לקבלת התוצאות הטובות ביותר, מערבבים חלק אחד של חומץ תפוחים עם שלושה חלקים מים והחל אותו על האזור הנגוע מספר פעמים ביום.

OATMEAL

שיבולת שועל היא עוד תרופה ביתית יעילה לאורטיקריה.ניתן ליישם אותו ישירות על האזור המושפע כדי לספק הקלה מגרד ודלקת.בנוסף, שיבולת שועל יכולה לעזור להרגיע את העור ולהפחית את האדמומיות.לקבלת התוצאות הטובות ביותר, טחון שיבולת שועל לאבקה עדינה ומערבב אותה עם מים חמים ליצירת משחה.החל את העיסה ישירות על האזור המושפע ותן לו לשבת 15 דקות לפני שטיפתו.

מסקנה

אורטיקריה הוא מצב עור נפוץ שניתן לטפל בו עם מספר תרופות ביתיות.דבש, חומץ תפוחים ושיבולת שועל הם כולם תרופות יעילות שיכולות לעזור להפחית את אי הנוחות הקשורה לכוורות.בנוסף, תרופות אלה יכולות לעזור במניעת התפתחות זיהומים משניים.לפני השימוש בסעד ביתי כלשהו, חשוב להתייעץ עם רופא כדי להבטיח שהוא בטוח ויעיל.

שאלות נפוצות

  • ש: כמה זמן עלי להשתמש בתרופה ביתית לטיפול באורטיקריה?
  • א: משך הטיפול יהיה תלוי בחומרת הכוורות.באופן כללי, מומלץ להשתמש בתרופה הביתית למשך שבועיים לפחות לפני הערכת התוצאות.אם התסמינים לא משתפרים לאחר שבועיים, עדיף לפנות לייעוץ רפואי.

לסיכום, תרופות ביתיות כמו דבש, חומץ תפוחים ושיבולת שועל יכולים לספק הקלה מאי הנוחות הקשורה לאורטיקריה.עם זאת, חשוב להתייעץ עם רופא לפני שתשתמש באחד מהתרופות הללו כדי להבטיח שהם בטוחים ויעילים.על ידי ביצוע הנחיות אלה ניתן להפחית את תסמיני הכוורות ולמנוע מהן חוזרות. הגדרת Wikipedia.org אודות טיפול באורטיקריה – 3 תרופות סבתות חשובות ויעילות יכולה לספק מידע נוסף על המצבואיך לטפל בזה.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן